Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    מה הקטע הזה עם שחקני DAY 2 בסיבוב הראשון?
     
  2. sandro Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/12
    הודעות:
    674
    לייקים שהתקבלו:
    281
    למארררר. אוזי ימלך
     
  3. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    סיבוב ראשון הזייה.

    לא זוכר כל כך הרבה בחירות והחלטות מוזרות במשבצות לא מתאימות שפשוט לא היו הגיוניות מבחינת VALUE. לא יודע אם להגדיר את הבחירה בוורד ככזאת אבל מבחינתי היא הייתה יריית הפתיחה לכל החארטות שהגיעו אחריה, במיוחד לקראת החצי השני של הסיבוב. אין לדעתי טעות גדולה יותר מקבוצות שמגיעות נעולות מהבית על שחקנים ספציפיים בלי נכונות להתגמש ולהסתגל במהלך הדראפט כי זה מוביל למקרים כמו 1) הסיינטס בטרייד אפ על גבול השערורייתי עבור דבנפורט 2) סינסי עם סנטר שלא רק קרע את ה-TRICEPS לפני חודשיים אלא גם בעל קלטת הביצועים השלישית בטיבה בפער לא קטן אחרי ג'יימס דניאלס ופרנק רגנאו, 3) בולטימור עם טייט אנד בן 25 בלי שום יכולת שמתקרבת למשהו מיוחד במשחק המסירה או החסימה, 4) פיטסבורג עם סייפטי שהוא יותר אתלט משחקן פוטבול (ג'סטין ריד וג'סי בייטס>>>>>>>>>), 5) פאקינג סיאטל. אלוהים ישמור. בדיקת דמנציה לקארול ושניידר דחוף. אם בשנים האחרונות היה אפשר להחליק להם שטויות והזנחה פושעת של ה-OL בגלל שהסגל היה מפוצץ עילויים נכון להיום זה כבר רחוק מלהיות המצב. עמדות פרימיום כמו CB/EDGE ובמקרה הפאתטי שלהם גם G/C זה מאסט וה-VALUE היה על הלוח בענק עם שמות כמו ג'יימס דניאלס, וויל הרננדז, הארולד לאנדרי, ג'וש ג'קסון, מייק יוז, אייזאה אוליבר. כאילו WTF. זו באמת אחת הבחירות האומללות שאני זוכר בשנים האחרונות בהתחשב בנסיבות.

    לאנדרי ודניאלס עדיין על הלוח זה לא הגיוני בשום צורה שהיא מה שאומר שיש להם כנראה מדיקל'ס בעייתיים שלא דלפו ונשמע עליהם ב-24 שעות הקרובות. עדיין מאמין שהם יירדו מחר מהר מאוד מהלוח עם פוטנציאל לטרייד אפ'ס של קבוצות כמו אינדי או שיקאגו.

    סוני מישל גם בחירה הזייה אבל לא לגמרי כי מבחינת כישרון יש לו קייס ל-#2 אחרי בארקלי. הסגנון שלו שונה משל גייס (שמידרדר בגלל דגל אדום מחוץ למגרש) ותפור על הפאטס עם כל המיסמאצ'ים שאפשר להריץ איתו ככה שאם הם השקיעו בו בחירת סיבוב ראשון אני מניח שהם מזהים ויודעים מה הם יקבלו ממנו. זה רחוק מלהיות המקרה של סיאטל עם פני וה-OL האומלל שהם הולכים להעמיד. עדיין היה מתבקש להמשיך להשקיע בהגנה המחוררת ובמיוחד בפאס ראשר כמו לאנדרי או קורנר כמו אוליבר.
     
  4. מגןימני Member

    הצטרף ב:
    ‏25/11/12
    הודעות:
    251
    לייקים שהתקבלו:
    168
    -סוף סוף ק"ב בסיבוב ראשון. גמרנו עם הג'ינואים והפטים וההאקנברגים.

    -בפורומים של הג'טס מבסוטים לא רק מהבחירה, מבסוטים לא פחות מהבחירה של באפלו ומהעובדה שמיאמי לא שמה ידיים על רוזן.

    -יש משהו שאני לא מבין עם קליבלנד. אם הם חשבו על מייפילד מההתחלה, מה העניין שלהם לשמור על זה בסוד? אף אחד לא יכול לקחת מהם את זה, והפרחת שמועות ששחקן שהיה קונסזוס יהיה אפשרי יכול לגרום לטרייד אפים, מה שיתן להם יותר אפשרויות בבחירה הרביעית. אלא אם כן הם באמת שינו את דעתם ברגע האחרון, דבר שהוא קצת הזוי בעיני.
     
  5. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    אליאור (או כל אחד אחר שמבין) - איך אתה מעריך את הסיכויים של לאנדרי לעבור לשחק בעמידה בצורה מוצלחת? שווה את ההימור עליו ב-3-4?

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  6. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
  7. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    האיש הזה אהבל עם תעודות. אנחנו ב-2018 וזאת ליגת מסירה. RB זה GLORIFIED PUNTER.

    לפני שיספור באיזו שנה של הקריירה נמצא J-STEW שיבדוק כמה שחקנים בליגה יושבים על חוזה של 9+ מיליון ממוצע פר שנה וכמה מהם ראנינג בקס. התשובה היא משהו כמו 160 שחקנים ומתוכם RB אחד בודד (לביון בל עם פרנצ'ייז טאג). למה זה? כי זאת עמדת PLUG IN. דחוף לשם ניגר גנרי מהדרום עם רגליים חזקות שיודע לשרוף שעון ו"להוות איום" למקרה שהגנת היריבה מפוקסת מדי על הק"ב. ויש מיליון כאלה. רצות אינסוף סטט' על ההבדלים במאזנים של קבוצות עם ה-RB הפותח שלהן ובלעדיו וחד משמעית מוכח שזה לא משנה בכלל מי פותח כ-RB. פורנט נפצע? המאזן של ג'קסונוויל בלעדיו טוב יותר מאשר איתו. ויש עוד מלא דוגמאות כאלו.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    דיוויד ג׳ונסון? קאמרה?
     
  9. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    תשווה אותם לשחקני טופ 3 בעמדה שלהם בעמדות אחרות ותגיד לי אתה כמה דייוויד ג'ונסון ואלווין קמארה משמעותיים לקבוצות שלהם ביחס לאחרים.

    סיינטס בלי קמארה גומרת עם מאזן יותר טוב מאשר סיינטס בלי לאטימור.

    ק"ב>>>פאס ראש>>>או-ליין>>>דפנסיב באקס>>>רסיברים>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>ראנינג באקס
     
    sandro ו-אלעד אוהבים את זה.
  10. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,328
    לייקים שהתקבלו:
    2,034
    קח לעצמך עוד ניסוי - מי הרץ התותח של הפאטס? של פילי? של מינסוטה? אלו הקבוצות הכי חזקות בליגה וכולן מפקירות את העמדה ביחס לעמדות אחרות. תראה איך בליצ'ק מחליף כל קיץ את הקו האחורי שלו וזה לא מזיז בכלל לפאטס לדרוס. קו ההתקפה שלהם או הפאס-ראש חורק? ישר אתה רואה אפקט שלילי על התצוגות של הקבוצה.

    זה כמו שוער בכדורגל. אחלה בונוס אם יש לך אחד תותח, אבל זה כל-כך לא משנה ונחוץ שיהיה לך אחד תותח.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  11. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הוא לא יעבור כי זה הסגנון והצורה שבה הוא ששיחק בקולג' גם אם בהגדרה לא. הוא חלש מאוד נגד הריצה עם מעט כוח ב-POA (זו לדעתי הסיבה האמיתית להידרדרות שלו) וב-NFL זה מתכון לאסון אם מייעדים אותך לשחק עם יד על הריצפה כדיפנסיב אנד ב4-3. הוא יהיה OLB שיתרכז כמעט רק בפאס ראש וירידות מזדמנות לכיסוי שהוא מסוגל לספק בזכות האתלטיות העילית שלו. לא חושב שזה מוגזם לחשוב שבשנה-שנתיים הראשונות הוא יראה מגרש רק ב-3rd downs ודאוני מסירה מובהקים.

    בכל מקרה לא יודע למה זה מעניין אותך כי עם כל הכבוד לשיחרור של טרומפלדור, אחרי השואה שגטלמן עשה לכם אתמול אתם חייבים אופנסיב ליין כמו שחולה סרטן ריאות זקוק לחמצן ולמזלכם זה גם ה-VALUE על הלוח בתחילת הסיבוב הלילה. דניאלס או הרננדז, הרננדז או דניאלס. כל בחירה אחרת וגטלמן שוב אנס לכם את החיים.

    הבחירה בבארקלי מטומטמת מכל כך הרבה סיבות (כלכלית, Positinal value, מחזור הדראפט הספציפי, צרכים בעמדות קריטיות אחרות כולל החשובה ביותר) שבאמת זה לא שווה את הדיון ויותר מדי התעכבות. מצב טוב שמדובר בבחירת האומללה ביותר בהיסטוריה של הדראפט ואם לא יקרה לכם נס הזוי שבדרך כלל דווקא קורים לאפסים מגעילים כמו משפחת מארה אז אתם תבכו על ה-27.04.18 עוד הרבה מאוד זמן. והעובדה שדארנולד יהיה מעבר לכביש כדי להזכיר את זה זה היא רק בגדר בונוס.


    רק כדי לא לסיים את הפוסט בנימה נאצית זו בוא נתרכז בדברים חיוביים ומרגשים יותר: אנדירידביתספרלאימוןפוטבולבע"מ מתחיל היום את הדראפט שלו בייבי!!!!!!!!!!!!!!!!. שמות שאני רוצה מאוד לראות אצלו ואצל מאמנים וקבוצות אהובות אחרות: ג'יימס דניאלס, אנתוני מילר (!!!), לורנזו קארטר, קומוקו טוריי, דיוק דוסון, דיוק אג'יופור, ניק צ'אב, מארק וולטון, צמד הניגרים מ-USC .

    סומך על #אישבינוניעדשיוכחאחרת שיקדיש לי לפחות 2/3 מהבחירות שלו הלילה.
     
  12. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    מחשבות אל תוך הלילה...

    *אתם יודעים מה צריך לקרות בשביל שהבחירה בבארקלי תצדיק את עצמה? זה כל כך לא סביר שאני לא מסוגל לדמיין. כן זה מרגש, הוא מחשמל והוא סקיל פלייר והכל, אבל הוא פשוט לא מה שאנחנו צריכים כרגע. היה יכול להיות לנו את דארנולד/רוזן עכשיו.

    *ויאללה. השקעת בחירה שנייה אוברול. וואלה חראם על הילד. מאחורי מי הוא אמור לרוץ בדיוק? הקו שלנו במצב קטסטרופלי בלשון המעטה.

    *חובה חובה ליינמן בפתיחת הסיבוב השני. ויש איכותיים עדיין על הלוח, במיוחד הרננדז שבפוטנציה יכול אפילו לפתוח בשבילנו מהיום הראשון. ואם החלטת להפקיר את האוליין עד הסוף - בוא נצא לפחות עם לאנדרי או ג'וש ג'קסון (שאני לא יודע איך עבר את הסיבוב הראשון)

    Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
     
  13. benos Member

    הצטרף ב:
    ‏17/7/08
    הודעות:
    2,222
    לייקים שהתקבלו:
    173
    אלווי חושב שעם פאס ראשר תותח נוסף הוא יוכל לשחזר את 2015, כלומר הגנת פלדה שנבנית מבחירות דראפט מאוחרות מבריקות, החתמות טובות ובחירות סיבובים ראשונים נכונות שמחפה על התקפה נכה שכיום אולי יש בה קיובי עדיף על פייטון מודל 2015.

    לא רואה איזו סיבה הגיונית אחרת יש לו לבחור פאס ראשר טוב ככל שיהיה על פני קיובי מוכשר כמו רוזן בשנים שההתקפה מסריחה את הצורה בגלל מחסור בקיובי טוב . זאת אולי הסנגוריה היחידה שיש לי עליו.
     
  14. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    הידרדרות מפחידה של גאייס. אלוויי תתעורר?
     
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    מאוד אוהב את דניאלס אבל אין לנו פאס ראשרס בכלל, ואנחנו בוחרים שוב רק בסיבוב הרביעי (פעמיים). מדאיג!