Super Bowl LVIII

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י Nigel Winterburn, ‏7/9/06.

  1. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    עוד החתמה לא רלוונטית כמו 95% מההחתמות ב-6 שעות האחרונות. יש בדראפט הקרוב בסביבות ה-8 אדם המאפריזים שלא יעלו רבע ממנו.

    הקבוצות היחידות שבאמת השתפרו היום הן האיגלס והג'טס. כל השאר נעות בין הישארות במקום לבין חצי צעד קדימה היום עם סבירות גבוהה מאוד ל-765 צעדים לאחור תוך שנה-שנתיים. כל שנה יש את ההיסחפות המטורפת בשעות הראשונות אבל הפעם זה באמת עבר כל גבול עם החוזים של קולינס (!!!!!!!!), אלכסנדר, בראון (התאקל) ופולס.

    כריס בלארד מהקולטס צריך לקבל מדליה על הסבלנות שהוא מגלה למרות ה-100M+ שיש לו לשרוף. ה-VALUE כרגע מחריד ברמות חסרות תקדים.
     
  2. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635

    טירוף, אבל שחקן גדול שמצטרף לג׳טס המתחדשת.

    בגזרת הברז, קלהאן ואיימוס בדרך החוצה. באסטר סקריין יחליף את קלהאן במהלך שהוא די underwhelming. פלוס מייק דייויס הRB הוחתם. מניח שנבחר עוד RB בדראפט ושנשלח את הווארד בטרייד, אז זה מהלך סביר.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.
  3. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    @Sweetness



    תן הימור!

    -----

    הרייבנס איבדו את כל ההגנה שלהם. אחרי וודל וסיג'יי, גם טרל סאגס (קרדינלס) וסמית' (פאקרס) בדרך החוצה.

    מהלך מתבקש ונכון של הפאקרס.

    הפאקרס גם מצרפים את איימוס. שחקן לא רע, אבל אוברהייפד, שקרוב לוודאי יתקשה ללא אדי ג'קסון לצידו:

     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/19
  4. Liverpool-Forever משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/11/02
    הודעות:
    21,996
    לייקים שהתקבלו:
    15,849
    So Green Bay lands Za'Darius Smith, Preston Smith, Adrian Amos. Not Ted Thompson's Packers anymore.

    מישהו יודע לנתח את הרמה של ה3 האלה והאם אפשר לצפות משהו מהגנה של גרין ביי שמקרטעת כבר שנים?

    Packers are going offense next in free agency. They have agreed to terms with Denver OL Billy Turner, according to an NFL source.

    גם זה מסתבר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/3/19
  5. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אחשלי גולדינג היקר מכל אני בדיוק כמוך קורא את כל ה Notifications בטוויטר על לאביון ועל obj וארל תומס ולא מאמין לכלום פשוט תהנה מה אוף סיזון הכל חארטה מנסים למכור לנו שטויות הולך להיות לנו סקג'ואל לא פשוט השנה. הפסדנו את איימוס לפאק (כוסאוחתו א'נלאוהב את זה~!1) תהרוג אותי לא מתחבר למעברים החדים האלה. ואני מבין ת'כל מסביב אבל עדיין.... תעבור קונפרנס בחייאת דינק זה מאכזב.
     
  6. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    מחר יהיה לי קצת יותר זמן וזין להרחיב קצת על היום המטורף הזה אבל בינתיים אני רוצה להגיד ל - @Hakeem Nicks שהגיע הרגע. זילזול גדול יותר מזה אין ולא יכול להיות בך אישית כאוהד של קבוצת פוטבול. יום כזה הוא מסוג הימים שהחוזה הלא כתוב הזה ביניכם אמור להסתיים. האירגון פוטבול שאתה אוהד ניסה להבהיר לך כבר כמה שנים שהוא לא סופר אותך ממילימטר אבל היום הוא וידא הריגה - אתה כלום בשבילו. אתה ועוד עשרות מיליונים. ניצחונות הם לא בראש סדר העדיפויות של ג'ון מארה ודייב גטלמן. הרבה יותר חשובה להם ה"תדמית" ו"הדרך שלהם". אין שום סיבה לרצות בהצלחה של אנשים כאלה אלא להפך.

    אני עוקב אחרי ים ענפים בצורה רצינית מסביבות גיל 12. זה הטרייד הכי בלתי נסלח ובזוי שראיתי אי פעם. לא היה ולא יהיה דבר כזה יותר. שילוב כמעט בלתי אפשרי של: עילוי של דור+שיא הקריירה+עמדת פרימיום+חוזה סבבה לגמרי. למה? על מה? על מי? מה אנחנו עושים פה בכלל? נשבע שאני לא מסוגל להמשיך לכתוב בכלל מרוב עצבים. אין דבר שיותר מציק לי בספורט מאשר אירגונים שמשתינים בקשת על האוהדים שלהם. ב-NFL לצערנו יש לא מעט כאלה אבל נכון להיום - הג'איינטס בטופ 1 עד להודעה חדשה שאישית אני לא יודע אם בכלל תגיע ב10-20 שנה הבאות.

    איזה אפסים אלוהים. פשוט בדיחה.
     
    אלעד, Hakeem Nicks, golding ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  7. Hakeem Nicks Member

    הצטרף ב:
    ‏29/8/09
    הודעות:
    1,399
    לייקים שהתקבלו:
    230
    חלום רע.

    לאחרונה עם כל הסאגה של AB ראיתי לא מעט דיונים על כמה עמדת הרסיבר באמת חשובה, ואיך זה שהפטריוטס לדוגמא מצליחים כל כך בלי רסיבר ELITE כבר שנים. יש כאלה שטוענים שהעמדה לא כזאת משמעותית, השחקנים בה OVERPAID ולא שווים את כאב הראש (כמובן ''דיוות"). יכול להיות שהם צודקים, לא יודע, אבל אודל היה יוצא דופן. ב-2016, בעונת מקאדו הראשונה, היה דפוס ברור לאיך ניצחנו משחקים - הגנה טובה מאוד שלכל הפחות משאירה אותנו במשחק, ואיזה ביג פליי של אודל, שלא בטוח שאף רסיבר מסוגל לעשות, שנותן לנו את ה-EDGE הקטן על פני היריבה (ע''ע המשחקים מול הקאובויס, הרייבנס, הליונס, הבנגלס). אודל הוא יוצא דופן. והוא באמת DIFFERENCE MAKER. יש כאלה שאומרים שהפציעה חירבנה אותו אבל באמת שהכל עדיין שם. ככה שמבחינת כישרון נטו, אם מישהו מעוניין להתווכח, אז באמת שאין על מה.

    הדבר השני זה הפרסונה. הדמות. ראיתי לא מעט אוהדי ג'איינטס שאומרים שהוא מטרד בחדר ההלבשה, שהוא משוגע ולא מרוכז ושהוא לא שווה את כל הטרחה. פרנססה גם אמר שעכשיו אפשר לחזור להתרכז במה שבאמת חשוב, ושזה לנצח ולזכות בסופרבולים. לאותם אנשים אני אומר שפשוט אין להם מושג. ומבט קל על המקרה של AB מראה את ההבדל המשמעותי בין השניים. הוא לא גורם לפילוג בחדר ההלבשה. החברים שלו לקבוצה אוהבים אותו. אז לפעמים הוא קצת התלהם ב-SIDELINES. ביג פאקינג דיל. הייתה לו תגובה אחת על איליי בתחילת השנה שעברה, שאני אפילו לא זוכר מהי, שנופחה לגמרי מחוץ לפרופורציות. והכל חוזר לתפיסה ההיא. עשתה לו הרבה טוב, אבל גם הרבה רע. זכוכית המגדלת שהייתה עליו לא הייתה הוגנת, לפחות לא כשפרשנים ועיתונאים בשקל ניסו לנתח אותו.

    על הטרייד עצמו אני לא אגיב כי זה באמת לא שווה התייחסות ואליאור כבר פירט על הכל.

    אני עם דמעות, זה שיברון לב עצום. ורק לפני שמונה חודשים חוויתי את זה עם כריסטיאנו, שהיה בזיוני באותה המידה. לא פשוט חברים.

    אין דרך, אין היגיון, אין תקווה. לא כל עוד ההנהלה הנוכחית במועדון. אני באמת חושב שאחרי המהלך הזה הג'איינטס הם הקבוצה הכי גרועה בליגה. בפער אפילו. לא יודע איך הגענו לפה וקשה וכואב להאמין שזה המצב, אבל לפעמים אתה למעלה ולפעמים למטה. וכרגע אני בשפל.
     
    אלעד אוהב/ת את זה.
  8. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635


    נו באמת. אני לא מתחבר ללינץ׳/שנהאן ולהחלטות שלהם בכלל (למרות שלא מדובר בהרבה כסף בכלל).
     
  9. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    ענית לעצמך. על הנייר WR היא לא עמדת "פרימיום" קריטית עם היצע נמוך כמו QB/EDGE/CB אבל העילויים בעמדה כמו אודל/AB/חוליו/הופקינס הם גיים צ'יינג'רס שמשפיעים על המשחק יותר מכל עמדה אחרת אחרי ה-QB. ה-SPLITS של הקבוצות של רובם איתם ובלעדיהם מראים הבדלים של שמיים וארץ. להלן גודל האימה מערב פתיחת העונה:

    https://pbs.twimg.com/media/Dln6vEiVAAAxA3m.Xxx


    דיבורים של יצורים כמו פרנססה ושאר החצילים במדיה בניו יורק על ה"פרסונה" הבעייתית הם הבסיס של כל תקשורת הספורט המקומית שם, בין אם בצדק ובין אם לא (במקרה של אודל - לא, כמו שכתבת כבר בעצמך. הוא כן ילד קטן אבל עם כוונות טובות, תמיד נותן 700% באימונים ומשחקים ודמות חיובית בלוקר רום שלא גרם לשריפות למרות אינספור הזדמנויות להתחיל כאלה). אני חשוף לתופעה בהקשר של הניקס וכל הזמן מדבר על זה. אם היה מדובר באירגונים נורמלים עם בעלים חכמים ובעלי דעה עצמאית זה לא היה אמור להשפיע בכלל אבל כשמדובר בג'ון מארה/וודי ג'ונסון/ג'יימס דולן הם מקשיבים ובדרך כלל מיישמים כדי למצוא חן ובגלל שהם מאמינים שזה מה שהאוהדים רוצים (מה שבחלק גדול של המקרים נכון כי הם מושפעים מאותם פרנססות שמעצבים את הדעות שלהם), ואז לא מבינים למה האירגונים שלהם נמצאים במעגל גהינומי בלתי נגמר של גן חיות תמידי.

    הטרייד הזה הוא בושה שכל בן אדם שבכלל מתחיל להתייחס אליו ברצינות ומחפש פלוסים או "תכנית לעתיד" או לא יודע מה צריך לקבל לום בראש. אין מאחוריו כלום חוץ מהעברת מסר של חבורת דינזוארים שעדיין תקועה בשנות ה-60 והמחיר המביך מעיד על כך יותר מהכל לדעתי. זה מרגיש כאילו מארה נתן סוף סוף אור ירוק להיפטר מהבן הסורר שמכתים את האירגון המכובד עם הקלאס ואז גטלמן האפסון אפילו לא טרח לחפש את ההצעה הטובה ביותר אלא הרים טלפון לדורסי ה-BFF שלו ולקח את החרא שהוא זרק עליו. יש יותר מדי דיבורים ממקורות די אמינים שההצעה של הניינרס הייתה טובה יותר באופן משמעותי (החלפת בחירות סיבוב 1, בחירת סיבוב שני (36 אוברול) ובחירת סיבוב ראשון בעונה הבאה) אבל גטלמן סירב כי הוא "לא רצה לשלוח אותו לקבוצה בקונפרנס". שזו למעשה הודאה שאין פה שום שיקולי מקצועי ולכל המעורבים ברור באיזה עילוי מדובר.
     
  10. Sprewell משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏25/8/05
    הודעות:
    8,016
    לייקים שהתקבלו:
    2,625
    קצת על שאר הפרי אייג'נסי החולני של הימים האחרונים:

    - לא משתגע על הבליץ של גוטי וגרין ביי למרות שהוא מובן בעיניי ונטול ביקורת מבחינתי. פשוט חושב שאם כבר שורפים טונות כסף אז לפחות על ELITE PLAYERS או כאלה שמגרדים את ההגדרה. בעיניי ארל תומאס+פרנק קלארק/די פורד (היו עולים ככל הנראה בחירת סיבוב שני בעונה הבאה. הייתי מגשש אפילו אצל דימארקוס לורנס מהקאובויז שתקועים במו"מ)>>>>>>האחים סמית ואיימוס. פחות או יותר אותו כסף, שחקן פחות לעומק, אימפקט ותקרה גבוהה הרבה יותר. ואם מפחדים/לא רוצים להשקיע בחירת דראפט בפורד אז ללכת על שיטת הניו אינגלנד ובמקום לשלם טופ $$$ לשחקני B+ ל-3 שנים, ללכת על חוזי prove it קצרים לוטראנס כמו ג'סטין יוסטון/ברוס אירווין.

    - אוהב את הלב אבן של ויץ' ואנדי עם הפרידות המתבקשות מיוסטון+ברי+פורד שלרגע חששתי שלא יקרו. העדפתי את תומאס במקום מאת'יו אבל אני יכול להבין למה הורסאטיליות והגיל קרצו להם יותר. דארבי מגיע לביקור היום ורצוי מאוד לסגור אותו בהנחה שהמדיקלס עוברים חלק. אם סוגרים את הפינה הזו זה משאיר בסביבות ה-10M-12M לשתי החתמות נוספות שאני מקווה שיהיו דיפסניב בק נוסף (רצוי מוריס קלייבורן/ג'ייסון וארט אם הברך לא נשרה עדיין) ופאס ראשר (רצוי שאק בארט. מאוד רצוי. ברמת הנסיעה לכותל. לא יודע באיזה קטע לא התנפלו עליו ביומיים הראשונים.).

    -קבוצות שרוב הצעדים שלהן באו לי טוב: פילי, ג'טס, בולטימור, קליבלנד (מן הסתם), אינדי (פחות בגלל ההחתמות עצמן ויותר בגלל הסבלנות שהזכרתי בהקשר של גרין ביי. בלארד לא שורף כסף אם אין על מי). קבוצות שלא: כל השאר. למזלן למרות שרוב השוק התייבש יש עדיין כמה שמות מעניינים (חוץ מקלייבורן ובארט ששמורים כרגע לצ'יפס בלבד) שכדאי שימצאו את עצמם בקבוצות זורמות ומאמנים אהובים:

    סקיל פליירז: ספנסר וור, טיילר אייפרט, דיוק ג'ונסון (טרייד). גולדן טייט גם אמור לעניין ב-FIT מבהיל וספציפי כמו ניו אינגלנד שכנראה יקרה אבל עד שלא יקרה בואו נעמיד פנים כאילו לא יקרה.

    פאס ראשרס (מקבץ ביחד 'EDGE+DTs): נדומקונג, טימי ג'רנינגן, בארט (צ'יפס אל תדליקו תי). יוסטון ואירווין לא אמורים לעניין במיוחד חוץ מ-FIT מבהיל וספציפי כמו ניו אינגלנד שכנראה יקרה אבל עד שלא יקרה בואו נעמיד פנים כאילו לא יקרה.

    ליינבקרס אתלטים שמסוגלים לשמור על קונוס: KJ רייט, ג'יימי קולינס, זאק בראון, ברנדון מארשל. לא ברור לי עדיין באיזה קטע לא התנפלו על רובם שלא לומר כולם.

    'DBs: ברייס קלאהאן, אדריאן פיליפס, רשאן מלווין. נתפלל חזק ש-TMZ ידליפו קטע שלהם בגאנגבאנג עם אליזבת וורן מה שישאיר אותם מובטלים לישון ברחוב עד סביבות אוגוסט וייאלץ את שלושתם להגיע לקנזס תמורת משכורת חייל.
     
  11. ג'ורדן לאב אגדה משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/10/04
    הודעות:
    10,327
    לייקים שהתקבלו:
    2,033
    זה לא אותו כסף. הגארנטיד של ארל תומאס למשל שווה לזה של איימוס וזדאריוס (החוזה הכי כבד מבין 4 ההחתמות של הפאקרס) יחדיו. והחוזה של תומאס פחות כבד מזה שקלארק ופורד יקבלו/קיבלו/מקבלים שיהיה מפלצתי לעומת מה שפרסטון סמית' קיבל. מבחינת קאפ כן אולי היה אפשרי להביא את תומאס + קלארק/פורד, אבל זה הימור די רציני ולא ממודר שאונס את הקבוצה במידה ותומאס מפגין בעיות כשירות ו/או פורד עושה ג'אסטין יוסטון ומפסיק להשקיע אחרי שמקבל חוזה.

    פרסטון ואיימוס פרקטית יושבים על חוזה לשנתיים שאחריהן יהיה אפשר להפטר מהם תמורת דד קאפ נמוך יחסית.

    זה שני שחקני על תמורת סכומים מאוד גבוהים + בחירת סיבוב שני לעומת 3 שחקנים טובים (שעל אחד מהם הפאקרס חמים כבר שנים). בקיצור, יש מצב שמה שגוטה עשה כאן חכם ושקול יותר מלהתפרע על השמות הגדולים יותר.

    בכל אופן, פטין קיבל מספיק כלים. אלו גם החתמות שמורידות לחץ מהדראפט בכל מה שנוגע לעמדות ספציפיות. לא צריך להתאבד עכשיו על EDGE ב-12 ולעשות ריץ' על מישהו שלא שווה את זה.

    מי שנוגע בג'ייסון וורט יש לו ביצים שאין דברים כאלה.
     
  12. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635

    אוי, ראיין
     
  13. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אז פחות או יותר זה יצא כאילו עשינו טרייד של איימוס על דיקס. אני בכלל לא אוהב את זה אבל זה מה יש וזה עדיף מכלום.
     
  14. Sweetness Justin Fields

    הצטרף ב:
    ‏3/7/12
    הודעות:
    1,323
    לייקים שהתקבלו:
    431
    אוקי שיניתי את הדעה שלי, במחשבה שניה אני כן אוהב את זה וזה מה יש.
     
    golding אוהב/ת את זה.
  15. golding מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏26/6/11
    הודעות:
    8,573
    לייקים שהתקבלו:
    3,635
    לגמרי. שחקנים מתחילים לרצות להגיע לכאן גם עם חוזים כאלה.
     
    Sweetness אוהב/ת את זה.