ובינתיים, כמה דברים עומדים לחזור לחיינו (ב-2017) כמו תדלוק המכוניות, רכבים מהירים וחזקים יותר, מנועים רועשים יותר... יש מקום לשינויים, יש מקום לשיפורים, והדברים האלה יותר מקוסמטיים (אם כי לא עושים דבר למען הקבוצות החלשות עם התקציבים הנמוכים, זה לא באמת עלה), אבל זה נהיה קצת מאוס. תמצאו את הדרך הנכונה ותמשיכו איתה.
כשברני יפרוש לגימלאות עוד ככה 30-40 שנה, יישרו קו על דרך אחת. עד אז הוא ימשיך להעביר מירוצים למדבר, יעבור למכוניות חשמליות, יבריח את הקהל וידאג שהנפט יאזן את זה ברווחים.
היו עוד כאלו בעבר והנוכחי ידובר אך ורק אם תהיי לו משמעות לגבי האליפות העונה. אני חושב שבכל זאת האליפות לא תהיי צמודה.
לואיס זועם ובצדק, אבל כמו תמיד אני מאמין שהוא ייצא מזה מחוזק. החלטה שערורייתית ואני מאמין שמישהו ייתן דין וחשבון על המקרה הזה.
מרצדס. אני לא חושב שזה באמת ישפיע בסופו של דבר. המילטון הוא הנהג הטוב ביותר במכונית הטובה ביותר, וזה כנראה לא עומד להשתנות העונה. הוא יכול בשקט לחבר ארבעה-חמישה ניצחונות. ועדיין, מצחיק לראות את זה קורה. בשנה שעברה הוא נדפק פה ושם בעיקר בחלק הראשון של העונה בגלל תקלות, העונה זה ההחלטות של הקבוצה שלו. נו, שוין.
כנראה שמונזה מסלול שהולך טוב עם האופי של המכונית שלנו והסטאפ למכונית גם די מצולח עד כה. מחזיקים אצבעות לעוד סוג של מירוץ גדול ואדום
לא עונה כל כך מרתקת מבחינת איכות המירוצים, עקיפות ודרמות, אבל ככל שהיא מתקדמת פרארי משתפרים ומתחילים לאיים על שילטון היחיד של מרצדס וזה הופך את הסבב שוב מהנה לצפייה. במידה ואכן המגמה הזו תמשך, נקבל 2 קבוצות שמתחרות ראש בראש על כל מירוץ, הלוואי. עברנו תקופה מספיק ארוכה שרק קבוצה אחת הייתה בתחרות נגד השעון ונגד עצמה ויהיה ממש נחמד לחזור להנות מהצד התחרותי של הענף.