מחזור רביעי בליגת העל: דור מיכה וב"ש מארחים את מכבי ת"א. מכבי חיפה מול פ"ת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏24/9/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור רביעי בליגת העל

    שבוע עמוס מאוד עבר על הכדורגל הישראלי ונשתמש בקלישאות - מצד אחד ראינו שוב עד כמה הליגה כאן מסקרנת על אף הרמה הבינונית והכל יכול לקרות, אף קבוצה אינה מושלמת והפועל נוף הגליל מוליכה את הטבלה, ומצד שני ראינו "אירועים שאנחנו לא רוצים לראות בכדורגל שלנו" כמו האוהד שפרץ לכר הדשא וניסה לתקוף את אדי גוטליב שהורחק והאדום שלו לא בוטל. אחרי משחק העונה הראשון בו קיבלנו אות חיים מסגנית האלופה מכבי תל אביב שניצחה 1:2 את מכבי חיפה, וכשהחבורה של ברק בכר התאוששה יפה ולקחה עוד תואר, הפעם על חשבון הפועל באר שבע - מגיע לו המחזור הרביעי בליגה, שוב בימי שבת-ראשון, כשהלו"ז הצפוף ממשיך עם משחקי הקונפרנס ליג. במוקד: עוד משחק גדול, דור מיכה, או סליחה, הפועל באר שבע - מארחת את מכבי תל אביב.

    https://img.wcdn.co.il/f_auto,q_auto,w_1400,t_54/3/2/8/4/3284016-46.Xxx

    אולי בשנתיים האחרונות המגמה נרגעה אבל המשחקים בין הפועל באר שבע למכבי תל אביב, על אחת כמה וכמה בטוטו טרנר - היו תמיד בווליום גבוה. בזמן שרוני לוי קצת מתחיל, אולי, להרגיש לא רק את הביקורות של האוהדים אלא גם את הלחץ, אחרי חמש נקודות מתוך תשע וכדורגל לא טוב - דור מיכה יהיה גם כן במרכז העניינים. ימים ספורים אחרי שהחמיץ פנדל בגמר גביע הטוטו ומירר בבכי, וגם החליט לתבוע את מכבי - הוא ישחק לראשונה נגד הקבוצה בה העביר כמעט את כל חייו (וצפוי לחזור ל-11). הצהובים מלאי ביטחון אחרי הניצחון הביתי על חיפה עם צמד הזרים המצוינים פריצה וקוואס. המשחק הזה בשבת ב-20:30.

    המחזור יפתח עם משחק בין הפועל ירושלים החלשה לבין בני סכנין שתצטרך לדעת להתמודד עם הטייטל "פיביוריטית" הפעם אחרי שהייתה בסדרת משחקים קשים. הפועל ק"ש לה נקודה אחת בלבד, תפגוש את נוף הגליל העולה החדשה שפתחה נפלא והוכיחה שאסור לזלזל בה והורידו אותה ליגה מוקדם מדי. ב-20:00 קרב צמרת מסקרן בין הפועל תל אביב, שסיימה רק ב-1:1 לא מרשים נגד מכבי פתח תקווה, לבין הפועל חיפה, כשלשתיהן שבע נקודות והצפי הוא ללפחות עשרת אלפים אוהדים בבלומפילד. שימו לב לזה - בשבעת המשחקים האחרונים, הפועל חיפה ניצחה בשישה מקרים - על האפס, והשיגה פעם אחת 2:2. כשניר קלינגר עדיין מורחק ועל הקווים נמצא סלים טועמה - המאמן ישבור את המנחוס?

    בשנה שעברה זה היה "קרב צמרת בפלייאוף התחתון" וכעת מכבי נתניה מהמקום ה-11 תארח את הפועל חדרה של מנחם קורצקי שסיימה בכל משחקיה העונה בתיקו. שתיהן מחפשות ניצחון בכורה העונה. הדבר נכון גם לגבי מ.ס אשדוד נועלת הטבלה שהפסידה בכל משחקיה וספגה כבר שבעה שערים. האם הבשורה תגיד נגד בית"ר ירושלים של ארווין קומאן שעם ארבע נקודות מדורגת חמישית?
    לא שכחנו את האלופה. ביום ראשון, ברק בכר שזה עתה חגג תואר עשירי בקריירה, יפגוש את מכבי פתח תקווה של גיא לוזון שכבר חילצה תיקו העונה נגד מכבי. בכר יעלה בהרכב החזק שלו הפעם נגד היריבה שחילצה תיקו מהירוקים בפלייאוף וגם ניצחה אותם במהלך הליגה הסדירה.

    זה הלו"ז:

    יום שבת:
    הפועל ירושלים - בני סכנין (17:45);
    הפועל קריית שמונה - נוף הגליל (19:00);
    הפועל תל אביב - הפועל חיפה (20:00);
    המשחק המרכזי: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב (20:30)
    יום ראשון:
    מכבי נתניה - הפועל חדרה (19:00);
    מ.ס אשדוד - בית"ר ירושלים (19:30);
    מכבי חיפה - מכבי פתח תקווה (20:15);
     
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    ברור לי למדי שהולך להיות משחק מאוד קשה ושאם ננצח זה יהיה למרות רוני לוי ובזכות השחקנים. אני מקווה שאם לפחות נפסיד הוא כבר יפוטר. אני בא אבל לדחוף את הקבוצה מחר כי אני רוצה לנצח יותר מאשר שהגנב דעת על הקווים יפוטר
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    משחק מעניין בטרנר. דווקא הפעם סגנון המשחק של רוני לוי עשוי להועיל לקבוצה שלו
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    כן יחגגו עוד תיקו.
     
    hbs7 ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  5. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    בדיוק. אנחנו לא רוצים לחגוג תיקו. רוני לוי חגג שאמר שהצליח לנטרל את סכנין בדוחא- אני כאוהד רוצה לנצח וכל האוהדים כאלו. האוהדים ווינרים, אלונה ווינרית, השחקנים ווינרים (באמת הפער בין אהבה לשחקנים למאמן הוא עצום פה) רק רוני לוי מושך את הקבוצה הזאת אחורה.

    כמובן שהוא לא יישר קו לפי האוהדים והמערכת וברור לכולנו שימיו כאן ספורים. תיקו נגד מכבי תל אביב לא בא בחשבון-רק ניצחון. שכטר למשל יודע איפה הוא נמצא ומפנים מה רוצים ממנו רק רוני לוי עם מנטליות של לוזר.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  6. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    משחק שבו האוהדים ורוני לוי יחלקו מנטליות, העיקר לא להפסיד.
    אין לי ספק שגם אם נפסיד אנחנו נראה הרבה יותר טוב מבמשחקים קודמים אבל כמו בשאר הפעמים שפגשנו את חיפה\מכבי בטרנר בשנים האחרונות זה יהיה בעיקר בגלל האווירה וההתלהבות ואני לא רואה שום דבר שאפשר יהיה לקחת מהמשחק הזה ולהשליך על המשך הליגה.
    החוכמה תהיה להביא את זה למשחקים שבהם ההתלהבות לא גבוהה במיוחד ושאנחנו אלה שצריכים ליזום ולא לחכות עם 10 שחקנים מאחורי הכדור כמו שכנראה יקרה מחר, והפועל באר שבע הוכיחה יותר מפעם אחת שהיא לא מסוגלת להביא את זה למשחקים שבהם אין דחיפת שיא מהקהל.
     
  7. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אגב תל אביב נחו שבוע שלם, באר שבע מגיעים אחרי משחק ברביעי. איך באר שבע הסכימו לזה? זה סופר משמעותי
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. Bluekipper Nil Satis Nisi Optimum

    הצטרף ב:
    ‏30/4/08
    הודעות:
    9,991
    לייקים שהתקבלו:
    1,363
    מה הסיבה שהמשחק מחר ולא ביום ראשון?
     
  9. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    מה יש להסכים ? זה הלוז שנקבע זה מה יש, היתרון למכבי ת"א אבל זה מה יש, כולה 2 משחקים בשבוע, מקווה לא לשמוע בכי על זה.

    חבל שלא היה לנו המזל לפגוש את מכבי ת"א ב2 מחזורים הראשונים, עכשיו זו קבוצה לגמרי שונה בכל הקשור להתקפה, לחץ ויצירת מצבים, העדיפות שלהם ברורה, רוני לוי בטח יפתח שוב עם מיכה באגף משמע 10 שחקנים וסירוס השחקן החכם ביותר שלנו.

    אם נתעלה משמעותית אולי נצליח לנצח, ההגנה שלהם חלשה , יום טוב בהתקפה ואנחנו כובשים שערים, הבעיה היא בצד השני של המגרש, שם אנחנו בבעיה קשה מאוד.

    Sent from my SM-A025F using Tapatalk
     
  10. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    מתי אספרייה ישוחרר?
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני כן מאמין במשחק שמשנה עונה אבל זה לא שבכל יום מכבי תל אביב תפגוש קבוצה כמו מכבי חיפה כך שהמוטיבצייה תהיה בשמיים והיא תוכל לצאת קדימה במהירות כי יהיה לה שטח. בכל מקרה הפועל באר שבע היא הקבוצה הלחוצה יותר לקראת המשחק. בין אם זו 'החלטה של השחקנים' או בגלל הטירוף של הקהל - ב"ש צריכה להיות זו שמנסה לפחות להכתיב את הקצב, לתקוף ולא רק לעמוד יפה ולהגיב, לחפש פירצה. דור מיכה עומד בפני ערב לא פשוט והוא צריך לעשות את הפעולות הפשוטות בהתחלה, פס קל ימינה ושמאלה. מניח שהוא יתקע באגף. מפתח חשוב לדעתי הוא במהירות של יוג'ין אנסה בקו כי רוב הזמן גם ג'ראלדש למעט המשחק האחרון - לא הזכיר את השחקן של פרק א' בישראל. האמת שלא מופרך לחשוב שרמזי יתעלה במשחקים האלה, הוא בדרך כלל טוב נגד מכבי ופעם ב...יש לו בעיטה אדירה לחיבור (היה ממש טוב במדי אשדוד בבלומפילד אשתקד). ב"ש צריכה לנצח בשיניים, תיקו יהיה רק אקמול. הייתי גם מציב שמירה על קוואס בזמן שגם פריצה מסוכן.

    לגבי הקבוצה שלי - פשוט תנצחו כבר את הפועל חיפה, לא אכפת לי איך, רצף התוצאות הזה פשוט מביך (והכי כעסתי נראה לי על ה-4:0 בפלייאוף העליון). הפועל צריכה לשחק על רוסה והייתי רוצה לראות שינוי בחוד, לוסיו קיבל גיבוי ענק ופשוט לא עשה כלום. שלומי אזולאי צריך לשחק (יואב תומר הוא יותר '9' מזויף הייתי אומר ויוכל לעלות מהספסל. מרגיש שאפשר לראות קצת יותר מאושר דוידה בצד שמאל. גם עידן ורד על הכוונת אגב אחרי משחק באמת עלוב במחזור הקודם, בדקתי באמצע המשחק בדף האינסטגרם של הפועל שהוא אכן פתח. לא נגע בכדור בכלל.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,601
    לייקים שהתקבלו:
    6,940
    הבעיה שלי עם רוני לוי שבהרבה משחקים (מזכיר לי את אבוקסיס) הוא מגיע כדי לא להפסיד מאשר בשביל לנצח.

    אני חושב שהחיבור והאהבה לבכר הם גדולים כי כשהוא הגיע הוא שינה את התרבות כאן והפך אותנו לקבוצה שמחפשת את הניצחון בכל מגרש ובכל משחק (ולפעמים גם שילמנו על זה מחיר אבל הגישה עצמה נכונה, עד היום ידידאל טוען שבמשחק החוץ מול סלטיק כשצימקנו ל3-2 היינו צריכים לשחק כדי לשמור על התוצאה במקום לעשות חילופים התקפיים כדי לנסות להשוות).

    יש קשר בין שנה שעברה למשחק בסכנין למשל, ששבוע שלם האוהדים מחכים למשחק, חלקם נוסעים חצי מדינה ועוד מתייבשים מחוץ לשערים שעה וחצי רק כדי לראות את רוני לוי משחק כדי לא להפסיד ובועט פעם אחת למסגרת עד לכניסה של רוקאביצה.

    כשאתה התקציב השלישי בליגה, ומשחק מידי שבוע מול קבוצות עם סגל נחות, תקציב נחות, אז יש ציפיות מלבד תוצאות, לכדורגל שהוא לא שעמום מוחלט וכמובן לקבוצה שתשחק בשביל לנצח גם אם בסוף לא תצליח בכך.

    אני אהבתי את הגישה ושיטת המשחק מול חיפה, והגנתי על רוני לוי והשחקנים מפני ביקורת שלדעתי הייתה אוטומטית.
    אבל השאלה שתקבע האם רוני לוי יצליח או לא, תהיה ביכולת לנקוט בגישה דומה וכמובן גם ליישם אותה מקצועית לאורך זמן, כדי שלא נחזור אחורה בזמן ונגיד שזאת לא חוכמה לשחק ככה מול הרכב לא מתואם של היריבה ובמשחק נוק אואט שאתה חייב לנצח בו אלא שבאמת רוני לוי החליף תקליט והבין שהוא בהפועל באר שבע צריך לשחק כדורגל של הפועל באר שבע ולא של קבוצה קטנה גנרית בליגה.
     
  13. HHFC1924 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/2/19
    הודעות:
    2,468
    לייקים שהתקבלו:
    276
    מין:
    זכר
    על הנייר משחק קל להפועל חיפה אבל בכדורגל הכל יכול לקרות
     
  14. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    איך בדיוק זה משחק קל?
     
  15. prica9 Member

    הצטרף ב:
    ‏3/6/21
    הודעות:
    779
    לייקים שהתקבלו:
    204
    מין:
    זכר
    לדעתי סיפור התביעה הוא בולשיט.
    בכל מקרה כואב לי ומוזר לראות את מיכה וטיבי באדום, גם לשכטר התחברתי. אבל אני מאמין שננצח ושקוואס יכבוש