מחזור 14: צ'אבי יוצא לדרך עם הדרבי של קטלוניה; סוסיאדד נגד ולנסיה, ריאל בגרנאדה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/11/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ויניסיוס הוא שחקן העונה שלנו, חד וחלק, הגולים שלו יפים מאוד, ולברנבאו יש אליל חדש, כך זה נראה. בנזמה לדעתי סובל קצת מעומס בגלל המשחקים בנבחרת (אבל אני באמת שמח בשבילו) וגם טבעי שתהיה ירידה ביכולת שלו ויהיו משחקים חלשים. הוא גם בקבוצה לא יכול לנוח בכלל כי אין מחליפים. אני יכול להבין שאנצ'לוטי בוחר בשלישיית הקישור הרגילה שלו - קאסמירו-מודריץ'-קרוס, בטח כשפדה חזר מפציעה, אבל לא היה טעם ששני 'המבוגרים' ישחקו 90 דקות נגד שריף כשהמשחק הוכרע בדקה ה-55 כבר, זה מטופש. ואת החילופים היה צריך לעשות לפני זה. ברור שזו תהיה אליפות של 'הקבוצה הפחות גרועה'. מרגיש לי שבברנבאו הגולים הם עדיין כמו לידה. בכל מקרה בכלליות, הכדורגל קצת יותר טוב וזה פיצוי על העונה שעברה. בפרק א' של אנצ'לוטי הוא לקח נקודת ליגה אחת נגד אתלטיקו בארבעה משחקים וזה בלתי נסלח, חייב לתקן.
     
  2. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    הבעיה של ויניסיוס וזה לא השתנה הרבה זה שאם הוא גרוע, אז הוא נוראי ולא תורם כלום למשחק. הוא לא יודע לעשות תנועה טובה בלי כדור או לפתוח שטחים למגן, והרבה פעמים תוקע שחקנים שמסביבו. יפה מאוד שהוא עשה גול מדהים, אבל זה לא סותר את זה שהוא היה הכי חלש בקבוצה.
    מסכים עם קנדה לגביי מודריץ' וקרוס. זה מאוד בלט שהם לא מצליחים לעמוד בקצב של החבר'ה של סביליה.
    איכשהו עוד פעם פספסתי שכתבת שסיונרה צדק.
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מנדי בכל משחק עושה איזו פעולה התקפית אחת טובה שמייצרת מצב - כי הוא מהיר ויש לו בדיוק טריק אחד בשרוול ששחקנים עדיין לא מכירים, לא יודע כמה אתה צריך 'לפנות לו שטח'. להיפך, זה מרתק לראות מה היה קורה אם אלאבה היה שם. ככה ויניסיוס היה יכול לחתוך לאמצע ולנסות להבקיע עוד שערים כאלה - ללא הצלחה כמובן. יש משחקים שהוא ממשיך לכדרר כל הזמן בעקשנות כזו, לעתים הוא משחרר את הכדור מהר. להגיד שהוא לא יודע לעשות תנועה זה לא נכונה, השער נגד שחטאר, השער נגד אלצ'ה. הוא שיפר את זה משמעותית. כמובן שזה יותר קל במתפרצת אבל מה שכתבת נכון לעונה שעברה.
    לא הבנתי במה צדקת, אני ב-2019 התרעמתי על כך שטוני קרוס זכה לחוזה חדש ו"מאוהב" בפדה ואלוורדה. מודריץ' היה מעולה בעונה שעברה והופתעתי וכשצריך אני מפרגן לו. ייתכן שאם קרלו היה מוציא אותו בדקה ה-55 נגד שריף כשהמשחק היה גמור אז הוא גם היה יותר טוב נגד סביליה. אנצ'לוטי לא יודע לנהל את חלוקת העומסים.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - אתלטיק בילבאו

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי ניצחון דרמטי וסופר-חשוב 1:2 על סביליה בסנטיאגו ברנבאו, שלוש נקודות שהותירה אותה בפסגה ונתנו פוש אדיר במאבק האליפות - ותודה לוויניסיוס. כעת, רגע לפני שהיא פוגשת את ריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד, יריבותיה לצמרת, היא מחפשת ניצחון חמישי ברציפות בליגה ושביעי בכל המסגרות – ואין מקום לטעויות. קרלו אנצ'לוטי, שיכול לחייך לנוכח הסגל הכמעט מלא שלו (רק בייל וסבאיוס בחוץ), ממשיך בשלו, כלומר הדינמיקה> רוטציות. שינויים אינם בראש מעייניו. ראשית הוא עשה סדר בכל הקשור לבלון ד'אור – ערב הגאלה שהפך למגוחך ודילק מעל ריאל מדריד. "לשחק במועדון גדול עוזר לך, כן (אמר כשנשאל לגבי אמבפה) והוסיף – "אבל זה פס אישי. לא ראיתי את בנזמה או קורטואה בוכים על כך שלא זכו בפרס. הם קיבלו את זה בלי בעיה. אני לא יכול להצביע למישהו שלא נמצא בריאל", אמר בחיוך כשנשאל על מסי. "אם הייתי צריך להצביע – הייתי בוחר ראשון בבנזמה, שני בוויניסיוס, שלישי בקורטואה" (והרשימה ממשיכה – קאסמירו-קרוס-קמאבינגה). בקיצור, בחזרה לכדורגל.

    לסגל חוזר רודריגו שנגרע ברגע האחרון מהרשימה נגד סביליה וייתכן שהברזילאי יחליף את מרקו אסנסיו שסיכן את השער אמנם אך בטח לא הצטיין, אם כי נאמר שהברזילאי עדיין מתאושש ולא במאה אחוז. לגבי אדן הזאר – מצד אחד יש חדש: הוא בריא למען השם (התאושש מהבעיות בקיבה והדיווחים על בעיות שרירים קלות – אולי לא נכונים) ונכלל בסגל. מצד שני, הוא לא רלוונטי. "הבעיה של הזאר היא רפואית, הוא צריך לשפר את מצבו. הוא חייב לקבל דקות כמובן. כרגע עליו לסבול ולעבוד קשה, אך יש לנו הרבה משחקים והוא יקבל דקות", אמר המאמן.

    "אני רגוע מאוד, הקבוצה רגילה לבלאי ולעייפות מהמשחקים אך היא מתאוששת. לשחקנים יש ניסיון ומוטיבצייה גבוהה, אין שום בעיה", אמר אנצ'לוטי. במשחק הקודם ראינו את שלישיית הקישור שלנו מתקשה להתמודד עם סביליה עד לכניסתם של פדה וקמאבינגה. לו הייתי צריך להמר, אולי האורוגוואי כן יחליף את מודריץ'. האורוגוואי, שהקבוצה זקוקה לקצב שלו – לא פתח מאז ההפסד לאספניול בתחילת אוקטובר. נאצ'ו לא ישחק אבל זכה לתשבוחות מאנצ'לוטי: "מיליטאו ואלאבה משלימים זה את זה. אדר עם פיזיות מדהימה ואלאבה שקט מאוד, אבל אני רוצה לדבר על נאצ'ו – הוא נמצא באותה הרמה כמוהם למרות שהוא לא משחק הרבה עכשיו. לנאצ'ו יש פיזיות ואיכויות טכניות. עלינו להשתפר בהגנה". לאור השבריריות של קרבחאל, שבינתיים בריא – טפו-טפו-טפו, מוטב שקרלו יחשוב בכל זאת על שחקן אחר בכנף ימין.

    כמובן שאי אפשר בלי להתייחס לכוכב הרגע, ויניסיוס. "הוא מכיר היטב ויודע שמקומו בהרכב. הוא לא מחשיב את עצמו ככוכב, הוא מאוד צנוע. הוא יודע שיש לצדו שחקנים עם אישיות ואופי". זה כן יהיה מבחן לוויני שכן ריאל תזדקק גם לדריבל שלו. לא פעם העונה, אחרי משחק מעולה הגיעה נפילה. בנזמה מגיע למשחק מאוכזב ברמה האישית אחרי שלא "עלה לפודיום" במירוץ על כדור הזהב אך הוא ישמח להתנחם בשער, למשל, נגד האריות. אם יכבוש יגיע ל-15 כיבושים נגד הבאסקים – יותר מאשר נגד כל קבוצה אחרת. בשני משחקי הבית האחרונים נגד היריבה הזו הוא כבש חמישה שערים. את המשחק הזה ריאל תצטרך להכריע בזכות ההתקפה – נגד ההגנה החזקה בליגה. "אנצ'לוטי מוציא את הארטילריה", נכתב, כשלריאל יש כבר 46 שערים העונה (2.42 בממוצע למשחק) – יותר ממחצית מכל העונה שעברה (88). לריאל יש את המספרים הטובים ביותר מאז עונת הדאבל עם זידאן. בשלוש השנים האחרונות ריאל כבשה חמישה שערים או יותר רק בארבעה מ-160 משחקים (ואחד מהם בגביע המלך). העונה זה קרה לה כבר שלוש פעמים. מחר, כאמור, יספיק גם 0:1 קטן.

    ריאל מדרידהרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, אדר מיליטאו, דויד אלאבה, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ' (פדה ואלוורדה)| מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    אתלטיק בילבאו, ובשמה השני – "מלכת התיקו" (שמונה פעמים העונה) ממשיכה בשלה ואם לא תשיג את הגרוש ללירה זה יסתיים כמו בעונה שעברה – במקום (לא מספיק טוב) באמצע, אז הייתה עשירית כשרק ללבאנטה היו יותר תוצאות תיקו ממנה. "האריות" שכמה לא מפתיע, סיימו בתיקו במחזור האחרון – 2:2 נגד גרנאדה כששער יתרון של ראול גארסיה לא הספיק - מדורגת רק במקום השמיני, אם כי אם תנצח במשחק החסר תקבל דחיפה משמעותית בפן המוראלי ותתקרב גם לליגה האירופית. מדובר בהגנה הטובה בליגה, שספגה רק עשרה שערים. "בילבאו וגרנאדה שיחקו כדורגל מהנה אבל ההגנות חילקו מתנות בחסות הבלק פריידי" – נכתב. איניאקי וויליאמס, הסילון וזה ששכח מתי בפעם האחרונה נעדר ממשחק ליגה, מוליך את טבלת הכיבושים כרגע עם מספר צנוע של שלושה כיבושים וכמוהו ראול גארסיה כאמור – אויב וותיק שלנו.

    מדובר, כמובן, בקבוצה שקשה מאוד להכניעה. על אחת כמה וכמה מאז הגעתו של מרסליניו שבימים ספורים זכה בסופר קופה הספרדי והגיע לגמר גביע המלך. בחוץ אמנם בילבאו ניצחה רק פעם אחת אך גם לא הפסידה. הם חילצו תיקו מאופס במטרופוליטנו נגד אתלטיקו, 1:1 במאסטייה ונגד ריאל סוסיאדד בדרבי וכן סיימו בתיקו גם בקאמפ נואו נגד ברצלונה. בקיצור, התוצאות הבינוניות של בילבאו במשחקי הליגה שאינם עם פרופיל גבוה – לא מעידות דבר על מה שמצפה לריאל. כל משחק נגד בילבאו, מבלי להביט אפילו על המיקום בטבלה – מרגיש כמו קרב אמיתי, פיסת היסטוריה, מאבק שצפוי נגד קבוצה קצת אנגלית בסגנון המשחק שלה. ויש גם פיקנטריה, כמו עם אחיו של איניאקי – ניקו הצעיר בן ה-19 שהעונה מקבל יותר הזדמנויות ועשוי לפתוח. הוא מגוון ויכול לשחק בכל עמדה וכמובן מהיר – עניין שעובר בגנים. בילבאו ממשיכה בקו של שילוב צעירים, כמובן תוצרת הקאנטרה – יחי הבאסקים.

    לקראת המשחק הקרוב, בו בילבאו תנסה "לעמוד באתגר בן ה-16 שנה" – הפעם האחרונה בה ניצחה בברנבאו – היא תחסר את אחד משחקניה החשובים ביותר – הבלם איניגו מרטינס שהורחק בתיקו האחרון. מעבר לתרומתו בחלק האחורי הרי שהבלם גם כבש פעמיים העונה. מי שייפתח לצד ייראי אלברס הוא הבלם נונייס שהאמת שבפעמיים הקודמות ששיחק נגד ריאל בברנבאו – בילבאו חזרה עם שתי תוצאות תיקו מכובדות. למעשה אלה שני הבלמים הכשירים היחידים בסגל (גם דני ויויאן פצוע) וכל בחירה אחרת תהיה מאולתרת. עבור ראול גארסיה יהיה מדובר במשחקו ה-40 נגד ריאל, יותר מנגד כל קבוצה אחרת. בעונה שעברה הוא כבש צמד בסופר קופה במשחק בלתי נשכח מבחינתו. לפחות לפי מה שנאמר בפני כלי התקשורת, לא צפויים שינויים רבים בהרכב, על אף שהקבוצה לא ניצחה כבר חמישה מחזורים. מקומו של איקר מוניאין מובטח גם הוא כמובן. הילד כבר לא ילד והוא בן 28.

    כבר בעמדת הראיונות לאחר שריקת הסיום נגד גרנאדה, מרסליניו דרש משחקניו שלא להיות עצובים לאחר התיקו אלא גאים בעצמם. לקראת המשחק הקרוב הוא לא מתחבא ומודה שהיה מעדיף שהמשחק היה מתקיים במועד המקורי. "קיבלנו את ההחלטה לדחות אבל היה טוב יותר עבורנו לשחק בתאריך המקורי, כי ריאל בדינמיקה פנטסטית והיא שונה. אבל עלינו להמשיך ביציבות כי אנחנו תחרותיים. הפסדנו רק שני משחקים, אולי דווקא מתי שלא חשבנו שנפסיד ועוד בבית". הוא מדבר בכנות על כך שלקבוצתו היו יומיים מנוחה נוספים (חמישה) – "וזה יתרון עבורנו". הוא טוען שהיה מעניק לבנזמה את כדור הזהב ("הוא מרהיב, מסוגל גם לכבוש וגם לייצר") או ללבנדובסקי ומודה שוויניסיוס מטריד את מנוחתו – "הדרך הטובה ביותר לעצור אותו היא שהוא יקבל כמה שפחות כדורים, הוא ברמה המקסימלית של ביטחון וביצוע". הוא מבטיח שבילבאו לא תשתנה ותמשיך להפעיל לחץ גבוה ותשחק במהירות. במרכז השדה, נראה שדני גארסיה שוב ישחק. אונאי ונסדור בן ה-21 משחק מעולה אך המאמן רוצה קצת ניסיון במשחק כזה והוא מתחרה עם אוייר זאראגה. "אני לא מודאג מהתוצאות האחרונות. אם היינו משחקים כמו נגד קאדיס אז כן".

    אתלטיק בילבאוהרכב משוער: אונאי סימון| לקווה, יראי אלברס, נונייז, מיקל בלאנזיאגה| ניקו וויליאמס (אוסקר דה מרקוס), דני גארסיה, אונאי ונסדור(אוייר זאראגה), איקר מוניאין| איניאקי וויליאמס וראול גארסיה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    מפגש הליגה אשתקד בין ריאל מדריד ואתלטיק בילבאו, בדיוק בסיום הסיבוב הראשון (מחזור 19) היה ה-90 ביניהן כשריאל היא המארחת – נתון בלתי נתפס המראה על היריבות ארוכת השנים. באותו ערב ניצחה ריאל מדריד 1:3 עם צמד של בנזמה ושער נהדר של קרוס. הצרפתי 'התפוצץ' על בילבאו גם ב-2018-19 עם שלושער נהדר מבחינתו (0:3) אלא שהבעיה היא שהיה מדובר במשחק חסר חשיבות עבור ריאל. "האריות" חילצו תיקו בשניים מארבעת המפגשים האחרונים שלהם במקדש – תיקו 0:0 מרגיז מבחינתנו בעונת האליפות ו-1:1 ב-2017-18 (הצגה של קפה – זוכרים אותו? – בין הקורות) אך כמובן שהם מתקשים מאוד מסורתית, לראייה הניצחון האחרון שלהם היה ב-2004-05 (ימי אסייר דל הורנו העליזים). המאזן במשחקי הבית של ריאל עומד על 60 ניצחונות לריאל (67%), 17 תוצאות תיקו (19%) ו-13 ניצחונות לבילבאו (14%) עם יחס שערים 100:226 לטובת ריאל.

    הנתונים מרשימים עוד יותר כשנספר לכם שאחרי ה-1:5 לריאל במשחק הבכורה ביניהן במדריד ב-1929 – בילבאו הגיבה עם שני ניצחונות רצופים כולל אחד כוכב במיוחד ובסה"כ כמעט שליש מהניצחונות שלה – ארבעה – הגיעו עד 1940-41. הכי הרבה שערים במשחק אחד היו תשעה, כשדווקא בילבאו ניצחה 3:6 ב-1947. ריאל "נקמה" עם 0:6 משלה שהיה הניצחון הרביעי ברציפות באותו הזמו (1957-58) ופיתח דומיננטיות ביתית מול האריות. בשנות ה-60 היה עשור מוצלח נגד בילבאו עם שבעה ניצחונות רצופים. הניצחון הכי גדול על בילבאו היה במחזור השני של עונת 1980-81, ניצחון 1:7 היסטורי. ואם כבר היסטוריה, הניצחון האחרון של בילבאו במקדש היה בעונת 2004-05. ריאל, עם הראש בשמינית גמר הצ'מפיונס נגד יובנטוס – עלתה ללא ראול, רונאלדו וזידאן ושילמה על כך. אסייר דל הורנו, בשנים שעשה לנו את המוות, הבקיע ראשון ואנדוני איראולה הכפיל וקבע 0:2. אנחנו נעדיף להסתכל למשל על משחק שקרה שנתיים קודם לכן, מחזור הסיום החגיגי בעונת 2002-03: ניצחון של ריאל על בילבאו=אליפות. וכך היה – האליפות הראשונה של רונאלדו-פנומנו בקריירה כשכבש צמד. רוברטו קרלוס, שבישל את הראשון – הבקיע בכדור חופשי סמוך להפסקה.

    אותו רונאלדו לא הותיר לבילבאו סיכוי גם ב-0:3 בעונת הקיירוש עם צמד ובישול. לאחר אותה התקלה עם לושמבורגו, ריאל יצאה לרצף הארוך והמרשים שלה שכלל 12 ניצחונות בית רצופים על היריבה. בהופעת הבכורה של ג'ונתן וודגייט בריאל – הוא כבש שער עצמי והורחק (2005-06), אך ראול הבקיע פעמיים. בעונת השוסטר היה 0:3 של "כמעט אליפות" אך החגיגות נידחו. בעונת הדאבל עם זידאן זה נגמר בניצחון 1:2 דחוק מאוד בזכות הסופר-סאב אלברו מוראטה שכבש בדקה ה-83. בכל מקרה, בתחילת העשור הקודם בילבאו ירדה לרוב מובסת: 1:5 עם פלגריני מחזור לפני הסיום ב-2009-10; 1:5 עם מוריניו ב-2010-11, 1:4 בעונת האליפות, 1:5 ב-2012-13 עם פארטידזו של בנזמה במשחק די חסר חשיבות, ומאניטה נקייה בעונה השנייה של אנצ'לוטי עם שלושער של כריסטיאנו ופעמיים קארים. היו שם ארבע חמישיות ורביעייה בתוך שש שנים. בסה"כ משחקי הליגה, 180 משחקים – 51:93 לריאל בניצחונות.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    משחק קשה מאוד הערב, צריכים סבלנות ושיניים. אין לי בעיה שננצח בדיוק עם אותו הדיסק נגד סביליה - הברקה של שחקן גדול. בילבאו זו קבוצה שאף פעם לא נוח לפגוש, לא הייתי צריך להביט על הטבלה שתראה לנו שזו ההגנה הטובה בספרד. גם אם המספרים יתיישרו כנראה - זה מוקש עצום. היא כבר הסתדרה נהדר עם יתר הקבוצות הגדולות ואוהבת לסיים בתיקו.
    עדיין אי אפשר לבטוח בקבוצה שלנו שתנצח משחקים בקלות, וגם לא בברנבאו. בחוץ המאזן שלנו למשל הוא 9-1-1 העונה, הסתדרנו לא רע עם המוקשים שהיו. ובבית? פחות טוב. אפילו משקולות על הרגליים. עדיין חסרה לי תרומה של המגנים. אני חושב שזה הזמן לרענן עם פדה ואלוורדה ולהחזיר אותו לעניינים, במקומו של מודריץ’. זה מוגזם להגיד ש"קבוצות למדו אותנו", אבל פדה יכול לשנות את קצב המשחק. אם הוא יפרוץ על קו ימין לדוגמא - אסנסיו יוכל להיכנס לאמצע, או שאם מדובר ברודריגו הרי שיהיה קו מעניין. קרבחאל שברירי והפציעה הבאה שלו היא עניין של זמן, לצערי, אבל אינייאקי סופר מהיר וזריז וזה לא הזמן ללוקאס ואסקס עדיין. פה ושם יש הנעת כדור בבילבאו אבל בגדול היא מסגנון המשחק האנגלי של המהירות ויש גם פיזיות וכמובן ראול גארסיה, עוכר ידוע שלנו.
    הזאר יצא מהמשוואה סופית כבר לפני חודש, בייל מבחינתי לא היה חלק ממנה העונה גם אם פתח במשחקים הראשונים, כך שתמיד זה רודריגו או אסנסיו. המהירות של הברזילאי והתקווה שייקח על עצמו יותר - מפתה אותי קצת יותר. אסנסיו גם כשעושה פעולות טובות - זה לא מספיק, זה עדיין מהוסס לדעתי, הנטייה הטבעית שלו היא הסיבוב לאחור. מקווה שנראה את בנזמה בא אש אחרי שלא עלה “לפודיום” בבלון ד’אור ובכלל את הקבוצה פותחת משחק טוב בבית, בקצב גבוה, כפי שצריך להיות. האללה מדריד!
     
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אנצ'לוטי לא עושה חילופים בזמן. אתה תקפת אותי כשרשמתי את זה, עכשיו אתה רושם את זה בעצמך.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הוא לא יודע לנהל סגל ולראייה הקבוצה שפכה לאגר בחצי השני של 14/15, למרות שבתקופת הניצחונות שלנו לא הפסקנו לכבוש שערים ואפשר היה לתת לכוכבים לנוח. לכן לא זכינו באף אליפות כשהיה לו סגל של גלאקטיקוס וזה כישלון עצום. אני באמת חושב שלא נפלנו מברצלונה של הטרבל - היא הייתה קבוצה מדהימה עם יתרון בחלק הקדמי אולי - אבל גם אנחנו היינו קבוצת טופ לכל דבר. אני דווקא ממבקריו היותר גדולים, משחק אחר משחק. אבל אני לא באמת זוכר על איזה משחק אתה מדבר וכן הלאה. נגד שריף היה ברור שצריך לתת לכוכבים לנוח. אפילו לוויני הייתי נותן מנוחה (מוחלטת - לפחות שיפתח על הספסל) למרות שהוא בזון ושחקן מאוד צעיר. לא נורא, העיקר שהמחלוקת שלנו לגבי זידאן תמיד תישאר.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    לא מחצית טובה, די העתק של שאר המחציות שלנו מול קבוצות טובות.
    אני חושש שהקפיצה שויניסיוס עשה תתקע בקיר אם הוא לא יצליח ללמוד להשפיע על המשחק בלי להחזיק את הכדור אצלו יותר מדי זמן.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פתחנו רבע שעה בסערה ואז בילבאו הגיעו לשלושה מצבים של גול. גם הבעיטות שלנו לשער נוראיות עד שאסנסיו דווקא ברגל החלשה בעט לא רע ואיתגר את השוער. לשאר הבעיטות לא היה צריך שוער כי קרוס בעט לאמצע ואסנסיו בעט לאמצע וכן הלאה.
    לא מבין על סמך מה אתה אומר את זה. נגד לבאנטה ויניסיוס כבש שני שערים גאוניים, נגד אלצ'ה כשהיה לו שטח, נגד סביליה - גם אם אני חושב שבעוד אלף בעיטות הוא לא יעשה את זה בצורה מושלמת. יש לו הרבה מאוד גולים ומהלכים שהם לא רק דריבל. היום היה לו מהלך מעולה עם בנזמה בתחילת המשחק, שתי נגיעות, מסירה טובה וכמעט 0:1. הוא מקבל שמירה כפולה ומשולשת לעתים ושאר השחקנים צריכים לנצל את זה. כמובן שזה פשע שעלינו עם אותה שלישייה באמצע אבל לוקאס במקום קרבחאל זה טוב - יש קצת יותר מהירות. משחק בינוני ונקווה שננצח. ב-7 מ-8 המשחקים שירדנו למחצית ביתרון בליגה - ניצחנו. רק ה-3:3 נגד לבאנטה יוצא דופן.
     
  10. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    תסתכל בכל פעם שויניסיוס מקבל את הכדור, ובכל פעם שהוא משחרר אותו. ברוב הפעמים הוא נוגע יותר מדי, והשחקן שמקבל את הכדור לא מקבל אותו במצב טוב יותר בזכות ויניסיוס.
    יש לו הברקות זה נכון, אבל כששמים עליו שני שחקנים הוא לא מצליח לנצל את זה ולפנות שטח לאחרים.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/d/d1776777f0250f0ed2afee604347be0decb5bb2c_2_690x388.Xxx

    עוד ניצחון כזה ואבדנו
    | יש משחק שלנו שלא נצטרך איזו הצלה הירואית ברגע האחרון, והפעם אדר מיליטאו לדוגמא, כשגם לוקאס שהיה נפלא הערב - הוסיף מהירות - התאבד על הכדור? או אולי פאול מטופש של קאסמירו או כל גאון אחר כשהשחקן היריב עם הגב אל השער והרחק בפינה? התוצאות סבבה: ניצחון ליגה חמישי ברציפות, פער נחמד בצמרת, ‘שרדנו’ - והכדורגל? רע מאוד. כל כך הרבה פאניקה בהגנה והיריבה הגיעה להמון-המון מצבים. שמח עבור טיבו שהצליח לשמור על שער נקי, קצת נחת.

    רבע שעה של כדורגל הייתה לנו, “שער באוויר”, חשבנו, וחוץ מזה שום דבר, חבל. גם החילוף של רודריגו שאמור להוסיף מהירות כשבילבאו תתקוף יותר כביכול - לא עזר. דמיינו כאן פוסט זועם על אנצ’לוטי והקיבעון שלו על שלישיית מרכז השדה בפעם האלף, חבל. נניח, שוב, נניח שאני מקבל את הציוות של השלישייה - אז למה פדה רק בדקה ה-70 ולא ה-45 לדוגמא? הליגה השנה כל כך חלשה, אבל אני מקווה שלא נשלם מחיר ונראה קבוצה מתפרקת בפברואר-מרץ. אנצ’לוטי יכול לשאול את קרלוס קיירוש מה קרה ב-2004 לדוגמא. וכמובן שככה בצ’מפיונס, לא שאנחנו ברמה של האנגליות - לא נוכל לתת פייט בכלל לכל אחת שתצא מבין ליברפול\סיטי\צ’לסי.
    אגב, בנזמה בעוד משחק של דחיקה וזהו-זה, הפסיד כל מאבק פיזי, מתעקש לשחק רק דרך המרכז, חוץ מהמהלך המשולב עם ויניסיוס - נאדה. הברזילאי סוחב אותנו בינתיים יחד עם טיבו, אם לא השואו שלו והטעיות הגוף הנהדרות - הקהל היה דורש את כספו בחזרה נראה לי.
     
  12. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    אנצ'לוטי ירש את התחת של זידאן בלי ההתאמות הטקטיות ויכולת ניהול הסגל של זידאן. רק אלוהים יודע איך אנחנו עם 12 מ12 במשחקים מול ולנסיה, בארסה, סביליה ובילבאו. אם הוא ימשיך לטחון את מודריץ' וקרוס בהרכב אנחנו נסיים עם 0 מ6 מול סוסיאדד ואתלטיקו. וגם אם שם איכשהו נצליח לגרד תוצאות טובות, אנחנו נקרוס באזור ינואר-פברואר כשהאינטנסיביות במשחקים תתגבר ונצטרך לשלב את הליגה עם הצ'מפיונס.

    כמה עונות ליגה אנצ'לוטי בזבז במילאן (ובריאל) על ניהול סגל כושל ונראה שהוא לא למד מזה שום דבר. הזיה.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    איך אנחנו עם 12 מ-12? מזל, התעלות של שחקן גדול (נניח ויניסיוס מול סביליה) ויריבות במצב איום ונורא כמו ברצלונה שפגשנו. הליגה כל כך באשפתות כך שמה שיש וגם שפיכת לאגר מאוחרת - יכולה להספיק אבל רואים שבנזמה כבר כמה משחקים במוד דחיקה, אין לו אוויר. את האמצע גם הכי קל לרענן כי פדה שחקן טוב, קמאבינגה הוא פוטנציאל ואם הוא לא ישחק את האחורי, והוא לא - הכל בסדר, יש לו מהירות ודינמיות. בליגת האלופות ברור שאנחנו נחותים מול שלוש האנגליות שהן באמת קבוצות כדורגל וגם נגד באיירן ופ.ס.ז', אבל הייתי מצפה שנצליח לתת פייט. זה כנראה לא יקרה. ניהול הסגל של אנצ'לוטי ב-2014/15 אכן היה כושל מאוד. גם את ויניסיוס הייתי מצנן מה שנקרא, במשחק אחד נותן לו לשחק מחצית, בערב אחר שיעלה מהספסל וכן הלאה. הנה לוקאס החליף את קרבחאל והיה מצוין. אגב, הביטוי "התחת של זידאן" הוא נוראי, זה לא אמיתי.

    בתקופתו במילאן אנצ'לוטי נכנע פעמיים לקאפלו שהיה טקטיקן בחסד וזולל אליפויות. השנתיים בריאל בהן עם סגל של גלאקטיקוס ותותחים בכל עמדה הוא לא זכה באליפות זה אכן מחדל.
     
  14. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    מילאן של אנצ׳לוטי באמצע שנות ה2000 הייתה עם סגל מטורף ויותר מוכשרת מיובנטוס לדעתי (לא סותר שגם היא הייתה חזקה מאוד). גם בליגת האלופות מילאן הגיעה הרבה יותר רחוק בזכות האיכויות שלה - 2 זכיות, גמר וחצי גמר בין 2003-2007, בזמן שיובה בדרך כלל נפלה ברבע / שמינית. לסיים עם סקודטו אחד ב4 שנים כאלו זה להיות אנדר אצ׳יבר רציני (עשיתי הנחה על השנה שאחרי התפוצצות הקאלצ׳יופלי).

    אגב, גם בצ׳לסי אנצ׳לוטי פתח את 2010/11 בסערה עם כדורגל מצוין ורוח גבית של אליפות בעונה הקודמת. אבל מאזור נובמבר השחקנים שלו נשחקו והתחילו להיפצע, וחוסר היכולת שלו לנהל רוטציות הביא לכמה הפסדים ממש מביכים וירידה גדולה ביכולת. בסופו של דבר הוא הפסיד אליפות ליונייטד לא כל כך חזקה ונפל מולם גם בקרב ישיר בצ׳מפיונס למרות סגל עדיף.
     
  15. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    הקריירה של אנצלוטי:
    1999-2000: עם יובנטוס, נקודה מאחורי לאציו.
    2000-2001: עם יובנטוס, 2 נקודות מאחורי רומא.
    2001-2002: עם מילאן, מונה באמצע העונה.
    2002-2003: עם מילאן, הפסיד אליפות ליובנטוס, זכה באירופה.
    2003-2004: עם מילאן, סקודטו.
    2004-2005: עם מילאן, קלציופולי.
    2005-2006: עם מילאן, קלציופולי.
    2006-2007: עם מילאן, פוסט-קלציופולי, זכה באירופה.
    2007-2008: עם מילאן, סגל חלש, מקום 5 מאכזב.
    2008-2009: עם מילאן, סגל חלש, מקום 3.
    2009-2010: עם צלסי, אליפות.
    2010-2011: עם צלסי, מקום 2.
    2011-2012: עם פסז, מונה באמצע העונה והפסיד אליפות.
    2012-2013: עם פסז, אליפות.
    2013-2014: עם ריאל, מקום 3 (3 מאתלטיקו), זכה באירופה ובגביע.
    2014-2015: עם ריאל, מקום 2 (2 מבארסה).
    (2015-2016: חופש)
    2016-2017: עם באירן, אליפות.
    2017-2018: עם באירן, פוטר במהלך העונה.
    2018-2019: עם נאפולי, מקום 2.
    2019-2020: עם אברטון, מונה כשהם 18 וסיים 12.
    2020-2021: עם אברטון, מקום 10.

    סך הכל 21 עונות, בהן:
    ביובנטוס - 0 אליפויות ב2 עונות תחרותיות.
    במילאן - אליפות 1 ב2 עונות תחרותיות.
    בצלסי - אליפות 1 ב2 עונות תחרותיות.
    בפסז - אליפות 1 ב2 עונות תחרותיות.
    בריאל - 0 אליפויות ב2 עונות תחרותיות.
    בבאירן - אליפות 1 בעונה תחרותית 1.
    סך הכל בקבוצות ששואפות לאליפות: 4 אליפויות ב11 עונות. מדהים? לא. נורא? לא.

    אם מאמן מקבל בתחילת העונה סגל בינוני ובזכותו הסגל נראה טוב (כמו פירלו במילאן) - זה לא הוגן לזקוף את זה לחובתו.
    הייתי רוצה לראות את יחסי ההימורים בתחילת כל עונה כזו כדי לראות עד כמה מדובר בunderperfomance.