משחקי בית ג': צ'ילה מנצחת בקלאסיקו בדרך למקום ה-1

הנושא בפורום 'קופה אמריקה 2011' פורסם ע"י Franco, ‏12/7/11.

  1. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    טוב, בכל זאת קלאסיקו, היו חייבות להיות מכות.
    באיון כ"כ גרוע, כמה כדורים הוא מסוגל לאבד? שלושה תוך 10 שניות!

    הוא כזה גרוע!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/11
  2. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    דווקא קאריו...

    בוסז'ור וקארמונה החליפו ברכות מפתיחת המשחק, זה היה עניין של זמן. בורגי נזהר על חצי הרכב שעם צהובים או רגישות קלה, בסוף מאבד את בוסז'ור באדום. ככה זה.
     
  3. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    איזו אכזריות להפסיד ככה! טעות של ליבמן, יציאה גרועה שלו. הכדור עלה ל-5 וליבמן היה חייב לפחות להדוף את זה. סה"כ לא משחק מי יודע מה אבל כן היה חם ואווירה צ'ילאנית פנטסטית באיצטדיון.
     
  4. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    טוב, ההיסטוריה הרגילה של הכדורגל הפרואני. החולשה של ליבמן בכדורי גובה נראתה לכל אורך המשחק, ובסוף כרגיל גול מקרן. גם הבעיטות שלו היו על הפנים, כל פעם איבוד כדור. פרו לא נראתה נורא כ"כ ועמדה די טוב גם שבורגי שלח את התותחים הכבדים, ולמרות שמארקאריאן שמר את שלו על הספסל, אבל באיון פשוט החריב את המשחק עם שתי החטאות מזעזעות, ואז באה השטות השלישית של ליבמן בקרן. נראה לי שהקרב על השער הוכרע אחרי המשחק הזה, איפה הסופר-הרואה שלנו?

    צריך לזכור שמדובר פה על קבוצה של מחליפים של המחליפים...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/11
  5. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    הרוח והאופי במקומם כרגיל, חסר עוד קצת דיוק לסגור את המשחק הזה. סבוז'ה נראה כמו מי שעברה עליו עונה לא פשוטה, מקווה שיצליח להשתחרר ולהראות יותר מהיכולת שלו. אלבארו טאטה גונסאלס זה נטו גארה צ'ארואה, אבל גם קצת כדורגל - מפתיע אותי. מקסי פריירה נראה טוב היום.

    השער מכושף בשביל פורלאן, נראה כמו בתקופה שלו באנגליה...חבל, משחק טוב מאוד פורלאן אבל לא מוצא את המסגרת. אורוגוואי מחמיצה יותר מדי, אבל מקסיקו יכולה לעקוץ ולשלוח את אורוגוואי למקום השלישי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏13/7/11
  6. Franco מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏15/10/07
    הודעות:
    22,773
    לייקים שהתקבלו:
    2,210
    המשימה הושלמה להערב, ניצחון והמקום שני. אבל יש הרבה מה לשפר לקראת ארגנטינה ברבע הגמר. האמת, צריך גם להגיד תודה לקוון שפסל שער מקסיקני על נבדל של כמה סנטימטרים 10 דקות לסיום. אם לא היה נפסל, למקסיקו היום 10 דקות לנצח את המשחק עם ההתלהבות האדירה שלהם ולהדיח את אורוגוואי...

    היה חסר דיוק במשחק, אבל קצב מסחרר והתקפות מצד לצד בעיקר בחצי השני. אורוגוואי הגיעה להמון מצבים, אבל השער מכושף לפורלאן (שבר שיא שלילי של רצף אי כיבושים בסלסטה) למרות המשחק הטוב שלו (זכה לתשואות מכל האצטדיון שהוחלף) וגם סוארס היה פחות חד מהרגיל. לודאירו, פאליטו פריירה, סבוז'ה רודריגס עם הראש, הוסיפו החמצות משלהם ובצד השני מקסיקו הסתובבה לא מעט ברחבה.

    הכי חבל לי על הצהוב המיותר של קואטס בדקה ה-90, צהוב שימנע ממנו לשחק מול ארגנטינה ברבע הגמר. הבלם הצעיר נראה כאילו נולד לעמדת הבלם הפותח בסלסטה ולא הורגש חוסר הנסיון הבינ"ל שלו בשני המשחקים האחרונים. אני מקווה מאוד שהוא יזכה לחזור לחצי הגמר, לגמר ולהניף את הגביע. אבל הדרך ארוכה.

    היה כיף לראות את סבוז'ה חוזר לסלסטה, התגעגעתי.

    ערב המשחקים התחיל עם משחק נחמד באוירה חמה בין שתי קבוצות מחליפים פחות או יותר, ונגמר עם משחק טוב ומהנה בין שתי קבוצות שנאבקו עד טיפת הדם האחרונה. מקסיקו מסיימת על האפס, אבל עם הרבה כבוד מבחינתי. לא קיבלה בראש באף משחק, הייתה קרובה בכל המשחקים ובעיקר בשניים האחרונים וכל זה לאור הנסיבות של פרשת ה-8.
     
  7. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    כמו שזה נראה, ואם אקואדור לא תנצח את בראזיל ביותר משער אחד (מה שגם ככה נשמע הזוי), אז עוד מפגש רבע גמר מובטח לנו וזה מפגש מאוד מסקרן בין קולומביה ופרו. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/wink.Xxx
     
  8. cazzo Il Capocuoco

    הצטרף ב:
    ‏28/8/04
    הודעות:
    13,083
    לייקים שהתקבלו:
    827
    תיקו עם מכסיקו היה מונע מאיתנו את הקלאסיקו של הנהר הרחב והשטוח, לא? ארגנטינה - אורוגוואי הייתי מעדיף בגמר ולא ברבע הגמר, אבל בסדר, ככה אולי נראה איזה הפתעה בטורניר הזה. מתקשה להאמין שמכסיקו בכל זאת הייתה מנצחת, עדיין הנבחרת הזאת לא הייתה פשוטה לפיצוח, כל ההפסדים שלהם היו מינימלים (עם כל הקשיים שהיו להם) וגם ההופעה של קוסטה ריקה הייתה מכובדת למדי. השחקנים הצעירים הרוויחו הרבה ניסיון ואולי נראה אותם ב2015, למרות שגם שם נראה לי שמכסיקו תשלח נבחרת צעירה.
     
  9. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,492
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    תפסתי את דקות הסיום של שידור חוזר ואבי מלר כמה פעמים אמר שאורוגוואי חייבת לספוג בשביל לא לפגוש את ארגנטינה. אבל הוא לא אמר, מי תהיה במקום ארגנטינה.