גביע הקונפדרציות, ברזיל 2013

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י idans10, ‏13/6/13.

  1. בונקר מפואר Member

    הצטרף ב:
    ‏16/6/12
    הודעות:
    195
    לייקים שהתקבלו:
    0
    בדיוק. בתקשורת כרגיל כבר מדברים על כך שברזיל עקפו את ספרד ולקחו להם את תואר הנבחרת הטובה בעולם, שאין מי שיכול לעצור אותם, ושספרד בירידה חדה ועוד שלל מסקנות נמהרות על סמך טורניר ידידות, וכשנשארה שנה למונדיאל.
     
  2. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    מוקדם להסיק מסקנות, אבל אני גם לא אוהב שקוראים לזה טורניר ידידות. זה טורניר רשמי של פיפ"א, הנבחרות באות עם הסגלים החזקים שלהן וכולן משחקות חזק כדי לנצח. זה לא אומר כלום לגבי המונדיאל, אבל ברזיל אתמול עשתה בי"ס לספרד וזכתה בצדק ולא צריך לייפות את זה בטענה של "טורניר ידידות".
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/13
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    היי עידן לא אמרנו כלום על טורניר ידידות.
    אמרתי שהיה משחק נהדר וקצב טוב ואפילו אני אישית הייתי בעד הסלסאו אתמול.
    אבל קצת פרופורציות חברים, עם כל הכבוד היו בטורניר הזה סך הכל ארבע קבוצות מהדרג הגבוה בעולם.
     
  4. idans10 Carlos El Pibe Valderrama מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏30/1/09
    הודעות:
    15,572
    לייקים שהתקבלו:
    1,921
    אומנם לא אתה, אבל בכל זאת. שוב, אני לא בא לטעון משהו ספציפי, אבל אני גם לא אוהב את הקטע של טורניר ידידות מהסיבה שציינתי. כל נבחרת מתוך ה-8 רצו לנצח כל משחק ובאו עם ההרכבים החזקים ביותר שלהם. זה לא מדד לכלום, אבל גם אף אחד לא זילזלה.
    ואגב, לא הייתי מציע לזלזל כ"כ מהר בניגריה, מכסיקו ויפן, שלושתן לא נבחרות מהטופ העולמי, אבל בהחלט נבחרות טובות שיכולות לעשות לא מעט בעיות במונדיאל.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זה אני שהתחלתי עם העניין שמדובר ב'טורניר ידידותי'. אני לא חושב שמדובר בטורניר ידידותי, אבל לי יש הרגשה שהשופט כן חשב שזה ככה אחרת למה לא הרחיק את ארבלואה וראמוס...?

    בסה"כ ההפסד של ספרד לא ממש מפתיעה אותי. הנבחרת הזאת בירידה קלה, אבל היא תוכל בעוד שנה בקלות לקחת את התואר אם היא תצליח למשל לצרף כמה שחקנים מהנבחרת הצעירה. שחקן כמו איסקו לבטח ישחק בעוד שנה בברזיל. היום אני די נוטה להמר שברזיל וספרד הנבחרות הטובות בעולם כשמאחוריהן יש קרב קשה בין איטליה וגרמניה. היות שהמונדיאל ייערך בדרום אמריקה אני משוכנע שנבחרות כמו אורוגוואי וארגנטינה גם עוד ידברו בקיץ הבא.

    בסיכומו של דבר אם הטורניר היה טוב בשביל דבר אחד זהו הניצחון הגדול בגמר של ברזיל. הם יתרבבו על זה עכשיו (בצדק) במשך שנה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏1/7/13
  6. itay7 Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/10
    הודעות:
    1,596
    לייקים שהתקבלו:
    59
    זה שמוקדם להספיד את ספרד זה נכון, ויכול להיות שגם אם ההרכב הזה הם ייקחו את המונדיאל, אבל עדיין זה רחוק מלהיות ההרכב הכי טוב שלהם והם סתם מחלישים את עצמם. באיזה עולם בוסקטס פותח במקום חאבי מרטינס אחרי העונה האחרונה? ארבלואה הולך להפסיד את המקום בהרכב של ריאל לקארבחל, אז איך הוא משחק בהרכב של אלופת העולם? בכלל אני חושב שהספרדים נתנו יותר מדי כבוד ל-SUB 21 בארץ, במקום לתת לשחקנים משם לשחק בקונפדרציות עם הבוגרת.
    מה היה רע בהרכב: דה חאה; אספיליקואטה, אינייגו מרטינס, ראמוס, אלבה; חאבי מרטינס, תיאגו/צ'אבי, אינייסטה; איסקו, דה סילבה, טורס