בונדסליגה - דיון המחזור

הנושא בפורום 'פורום כדורגל גרמני' פורסם ע"י Rosner, ‏17/1/20.

  1. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אפשר בבקשה לעשות fast forward לרגע שדורטמונד מבטיחה את השתתפותה בליגת האלופות ובמקביל שאלקה יורדת ליגה סוף סוף?

    מבחינתי זו תהיה עונה מוצלחת.
     
  2. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אין טענות. זה הכי טוב שאפשר לשחק מולם. הגישה הייתה לא תבוסתנית כמו בדרך כלל, ייצרנו מצבים לשלושה משחקים, לבנדובסקי של השנה וחצי האחרונות זה צ'יט ברמה של מסי. האמת שאני לא חושב שראיתי מעולם קבוצה שמשלבת כמות כזאת של כישרון בכל עמדה במגרש + ספסל ורמה כזאת של אימון. זה כמו לשחק שחמט נגד גארי קספארוב בשיאו. הכל הם עושים בצורה מושלמת. ועד שאתה לחלוטין ברמה שלהם - שמים לך גול מדיפלקשן. ככה צריך לשחק כדי להוציא מולם משהו, וגם אז זה לא תמיד מספיק.

    מה שחסר להאלאנד בשביל להיות מפלצת זה רגש במסירה. יש לו הכל חוץ מזה - נוכחות פיזית ברמה של זלאטן, מהירות מפתיעה ביותר לשחקן בגודל שלו, פינישינג מצוין, תנועה לעומק מדהימה - אבל בכל פעם שהכדור יוצא לו מהרגל זה חייב להיות פצצה.
     
  3. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לא מסכים. ההגנה של באיירן לא טובה, היום עוד במשחק סביר של ההגנה שלהם דורטמונד יכלה לכבוש לפחות עוד שניים. זה מתאזן כי בורקי נתן כמה הצלות טובות אבל אני כן חושב שזה היה יכול להיגמר אחרת אם הלאנד ורויס קצת יותר מפוקסים, אבל כרגיל אפשר לסמוך על דורטמונד שתדע או לקבל תבוסה או להיות קרובה ולצאת לוזרית עם כל מיני החמצות. לא חושב שהסיפור כאן זה כמה שבאיירן גדולים לשם שינוי.
    בכל מקרה, לשחק מול קבוצה שמכניסה מהספסל את לירוי סאנה זה לא כוחות.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הולאנד כבש טיפ-טיפה מאוחר מדי ולפניכן היה מטורף מבחינת הפיזיות והתנועה לעומק, לא השאיר סיכוי לבואטנג וחבריו, אבל קבלת ההחלטות הייתה לא טובה. אני חושב שרויס רשם החמצות גדולות והוא לא יסלח לעצמו, ודווקא סאנצ'ו לא ניצל את השטחים שהיו כדי לטוס קדימה. מבין את תחושת הפספוס, אמנם אין כאן 'משחק בית' אמיתי אבל זה היה ה-זמן לתפוס את באיירן שגם הפציעה של קימיך פגעה בו ומולר היה מאוד לא מפוקס. גם חבל על שער השוויון הדי מהיר בתוספת הזמן של המחצית. אני חייב לומר שכמובן שלא שמעתי את הצד שלו אבל אני מאוד לא אוהב את דויד אלאבה - חמדן וחוצפן, לא מעריך את המקום שהוא נמצא בו והדרישות שלו עלובות. לא בטוח שבעת משבר הקורונה הוא יוכל לקבל בברצלונה או ריאל מדריד יותר כסף.
     
  5. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מי היה במשחק לא טוב בחוליה האחורית של באיירן? כמות המצבים שדורטמונד ייצרה זה פועל יוצא של קבוצה שלוחצת ומייצרת המון מצבים בעצמה. הם היו חשופים למסירות העומק ודורטמונד ניצלה את זה טוב מאוד, פשוט הסיומת הייתה פחות איכותית. מה לעשות שלבנדובסקי כבר לא לובש צהוב? איכות ברמה הזאת אין לנו. באיירן שמה גול מדיפלקשן בדקה קריטית, מהברקה של לבנדובסקי שבאמת שאין מה לעשות נגדה וממתפרצת כשדורטמונד שולחת המון שחקנים קדימה. כלומר אפילו להגנה אין לי כל כך מה לבוא בטענות היום. באיירן לא קיבלה את המתנות הרגילות שדורטמונד מחלקת אבל היא פשוט כל כך טובה ומאומנת שגם אז היא שמה 3 (ונפסלים לה עוד 2 על נבדלים קטנים). איפה זה ואיפה הפחדנות במשחקי החוץ מולם כשאתה רואה קבוצה שמהרגע הראשון רק רוצה לשמוע את שריקת הסיום.

    אין לי ספק שאם משחק כזה משוחק עוד 10 פעמים דורטמונד מנצחת לפחות 3. וזה באמת המקסימום שאפשר נגדם. אין רמה יותר גבוהה מזו. ספק אם אי פעם הייתה.
     
  6. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    כתבת ש'זה הכי טוב שאפשר לשחק מולם'. אני לא מסכים, כי האלאנד למשל היה צריך לשים לפחות עוד אחד לפחות מהמצבים שהיו לו וכנ"ל לרויס.
    כתבת על באיירן ש'הם עושים הכל בצורה מושלמת'. אני לא מסכים, כי ההגנה שלהם סופגת הרבה שערים, בגלל סגנון המשחק ובגלל שאלאבה ובואטנג הם לא בלמים מהטופ. גם היום כשהם היו בסדר גמור דורטמונד יכלה להבקיע גם 4 שערים (וזה גם ביום חלש של סאנצ'ו).

    ברור שבאיירן חתיכת מכונה, כנראה בקנה מידה היסטורי, וזה לא הפסד שצריך לקחת קשה. באיירן ביום סביר שלה ניצלה די טוב את המצבים שהיו לה ודורטמוד פחות, אז חבל לי שבהזדמנות לא רעה לצאת מהמשחק הזה עם משהו בסוף לא יצא כלום. אני מבין את הכוונה הכללית שלך וגם אני בסך הכל די מרוצה מאיך שדורטמונד שיחקה, אבל אני כן חושב שהיה אפשר לצאת עם יותר בסיטואציה שנוצרה.
     
  7. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני לא מדבר על הדברים הקטנים שהכריעו את המשחק. באיירן ברמה משל עצמה בקטגוריה הזאת. תראה לי קבוצה שמוציאה מתפרצת בכזאת יעילות כמו בשער השלישי. כמו מכונה. תראה לי עוד חלוץ כמו לבנדובסקי ששם שערים ברמת ביצוע כמו בשער השני על בסיס שבועי. הכושר שהוא נמצא בו בשנה וחצי האחרונות זה צ׳יט כמו מסי ורונאלדו בשיאם, לא פחות מזה.

    אני מדבר על הגישה, על הטקטיקה שהוצאנו לפועל. בוא נגיד שאם אלה הבדלי הרמות בין הקבוצות אז אני מרגיש די טוב לגבי הבדלי הרמות בין דורטמונד לשאר הגדולות ביבשת.

    לגבי ההגנה של באיירן, אז לא הרגיש לי שהיא פתחה לנו את הדלת כמו שאנחנו ניצלנו די יפה את המרווחים שתמיד יהיו נגד קבוצה שלוחצת גבוה, ובנוסף בוא לא נשכח שחצי מההגנה שלהם פצועה/חיובית לקוביד ובנוסף קימיך נפצע במחצית הראשונה.
     
  8. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מדהים כמה הקבוצה הזאת לא שווה כלום בלי האלאנד. איזו מחצית ביזיונית, משום מקום הגיע השיוויון אחרי ששטוטגארט כבר הייתה צריכה להוביל 3-0 לפחות.

    יש לא מעט שחקנים לשים לב אליהם בשטוטגארט, סוף סוף נראה שהצליחו לבנות שם קבוצה ראויה עם מאמן ראוי.

    הייתי סקפטי לגבי ריינה אבל השער הזה קנה אותי. רק כישרון מהטופ יכול לייצר בונבוניירה כזאת. שער עצום.
     
  9. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    מדהים, 6-0 תוצאה שהייתה משקפת יותר.

    אבל אותי שום דבר כבר לא יפתיע.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,211
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    האולמו הזה שחקן שחקן
     
  11. AS R Member

    הצטרף ב:
    ‏14/9/08
    הודעות:
    2,577
    לייקים שהתקבלו:
    499
    מין:
    זכר
    לפחות זה התיישר במחצית השנייה. בלי האלאנד הקבוצה הזאת לא עושה טופ 4 ואולי גם גרוע מזה. חילופים הזויים ומאוחרים מאוד של פאבר אבל כשהקבוצה כולה נראית ככה אני חושב שזה לא הוגן להפיל את ההפסד עליו. רויס, סאנצ'ו, ההגנה, הקישור, המון שחקנים שנראו כל כך רע היום. וזה לא קורה רק היום, אבל זה כבר השיא.
     
  12. Lebron Member

    הצטרף ב:
    ‏2/4/11
    הודעות:
    3,409
    לייקים שהתקבלו:
    2,206
    שים את נאגלסמן בדורטמונד והם מקום ראשון.
    שים את פאברה בלייפציג והם מרכז טבלה.
    אני בהלם שהוא עדיין מאמן דורטמונד. כל כך הרבה כישרון מבוזבז בגלל הבינוני הזה.
     
    AS R ו-VAR אוהבים את זה.
  13. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    אני אומר את זה כבר לפחות שנתיים וגם העניין עם ההגנה לא חדש, אבל בסדר, נראה שזה לא בוער לאף אחד, יש כישרון בהתקפה, אז הכל טוב.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏12/12/20
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    כמו שהעונה הזאת מתפתחת, בקיץ הקרוב דורטמונד תצטרך לשלם לזו שתיקח ממנה את סאנצ'ו.

    בושה וחרפה ההופעה שלו עד עכשיו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כבר הייתי מוכן עם כותרת 'אליפות החורף שלה' אבל אז איבוד כדור מרושל ומטופש של לברקוזן, האמת שכואב עליו על פטר בוס. נגד באיירן אסור לשחק באש וזה הרס משחק נפלא שלה, היא לא הלכה לאחור בשום שלב. באיירן-קלאסי לנצח ככה בדקה ה-93. רואים ירידה ברורה ביכולת המשחק שלה, היא ממעטת להגיע למצבים ובהגנה סופגת בכל משחק מה שצריך להטריד אותה בכל הקשור לליגת האלופות, אבל זה לא חשוב כאשר מנצחים. מעניין מה קרה עם סאנה שעלה מהספסל וגם הוחלף אחר כך, זה לא מתחבר לו. קשה בלי גורצקה וקימיך באמצע אבל הנה האחרון חזר וגם בישל את השער. יוזמה יפה מאוד של לברקוזן אגב שחילקה כבוד לנוייר ולבנדובסקי על הפרסים בהם זכו.