הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זהו, אפשר לסגור את ינואר עם חיוך גדול. 3-0 באלקמאר זה פשוט נהדר. הקבוצה נראתה טוב למרות ש-AZ בהחלט קבוצה טובה. יום יגיע ונראה שוער אחר בשער שלנו, אבל היום אוננה שוב הוכיח עד כמה הוא חשוב. מגיעים לכולם המון מחמאות, מאמן ושחקנים כאחד. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד בשקט, לא להסתנוור ולהמשיך צעדים קטנים לעבר התואר.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    היה באמת משחק נפלא כולם באמת היו טובים. הדרום אמריקאים נותנים את התחת מה שנקרא.
    לא צריך להוריד רגל מהגז אבל לפחות אני לא צריך כרגע קרדיולוג
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  3. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    חודש פנטסטי. דובר פה כבר בעבר על זה שאחת הבעיות שלנו באירופה זאת האינטנסיביות הנמוכה בליגה, במיוחד העונה שהיו רק משחקים מול קבוצות תחתית לפני הפגרה. בחודש הזה אף משחק לא הלך בקלות ועדיין ידענו להביא תוצאות, בחלק מהמשחקים עם יכולת טובה ובחלק עם עמידה ומשמעת טקטית.

    הדאגה היחידה - קודוס. מול טוונטה אני זוכר שעוד דווח על כאב קל בברך של הפציעה. מאז שקט בגזרה שלו והוא לא היה בסגל. כנראה מיהרו איתו מול פ.ס.וו. מקווה שנספיק להכניס אותו לעניינים לפני האירופית.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אחרי שסערת ינואר עברה אפשר לסכם חודש חשוב במהלך העונה.
    קיבלנו רצף של משחקים לא פשוטים, אבל הקבוצה הראתה לדעתי גם המון אופי. מול פ.ס.וו פתחנו רע מאד, אבל הקבוצה לא נשברה, הציגה פרקים עם כדורגל טוב והוציאה נקודה. מול טוונטה שיחקנו לא רע, אבל החמצנו יותר מדי. שער שיוויון מאוחר של המארחת ממזרח הולנד לא שברה את רוחנו. צמד של הצייד נתן לנו בסוף את הנקודות. מתנת פרידה לחלוץ שאמר "מצבה של אייאקס לא כזה רע, בשאלקה זה נראה פחות טוב". קלאס יאן עזב אותנו, אבל תמיד יישאר בליבנו. גם בגלל שני השערים החשובים האלה.

    הקלסיקר הסתיים עם שלושת הנקודות, אבל בוא לא נהיה חזירים. לפיינורד הגיעה לפחות תיקו. הכדור שבדקה האחרונה ניתז על המשקוף מעל לראשו של אוננה עדיין מבחינתי אחד הרגעים הטובים במשחק הזה. לא שיחקנו טוב, אבל יאללה, חובבי ציון שוב חזרו הביתה עם ידיים ריקות. מאה ושמונים דקות מול פורטונה סיטארד ו-ווילם טוויי גם הסתיימו עם הנקודות. זה לרב לא נראה טוב, אבל איכשהו תמיד יצאנו עם הניצחון. בעונה ארוכה אי אפשר לתת כל פעם הצגה.

    שני משחקים מול AZ, אחד בגביע, אחד בליגה, פעמיים ניצחון בחוץ, הפרש שערים 4-0. פ.ס.וו הפסידה להם בבית 3-1, פיינורד הצליחה לכבוש פעמיים, אבל גם היא חטפה שלישייה מהקבוצה מאלקמאר. אחרי רצף של מספר משחקים ללא ניצחון מול AZ הצלחנו סוף סוף לשבור את הנאחס. אייאקס אולי לא תמיד הטיבה לשחק בינואר, אבל בסופו של דבר איפה אנחנו ואיפה היריבות שלנו? בדיוק, די רחוק מאיתנו...אני מקווה שטן האח ימשיך לחלק את העומס עם אלברז, מרטינז, רנש, טימבר ואחרים. כל הסגל חשוב להמשך הצלחת העונה הארוכה והמשונה הזאת. לדעתי ליל תנצח אותנו בסיכום הכללי, אבל כבר הדגשתי לא פעם שהליגה היא הלחם והחמאה שלנו. בעידן הקורונה לסיים את העונה בהולנד במקום הראשון פשוט דבר שבעיניי הכי חשוב עכשיו. אנחנו זקוקים לכסף של ליגת האלופות וכל עוד הוא לא נוחת בקבוצה אחרת זה אמור לשמח אותנו. כרגע זה נראה טוב, אבל אין טעם לצאת לחגיגות. כבר ראיתי הרבה אוהדים שנותנים לנו כבר עכשיו את הצלחת, אבל לפני 2-3 שבועות התמונה היתה שונה לגמרי. ברוטרדם היו עוד כאלה שהעזו לחלום שבתום הסיבוב הראשון הם יהיו "אלופי החורף". אז לשמחתי ניפצנו להם את החלומות, ויותר מזה, היה כיף לראות אותם מנצחים בצהריים את זהבי וחבריו (רק כובש כנראה נגדנו...)

    לשחקנים יש עכשיו מספר ימים לנוח. בעוד שבוע נארח את אוטרכט. לעולם לא משחק קל. כמה ימים אחרי זה שוב נראה את זהבי באמסטרדם, הפעם כדי לפגוש אותנו בגביע. מבחינתי הפרס הזה בשבילם, אני מעדיף את הצלחת והבוחטות של אופ"א...
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    וואו. כאילו היום הזה לא הספיק - אוסאמה אידריסי הקיצוני שכיכב באלקמאר שנה שעברה בדרך לאייאקס. מירוץ להשלים את העיסקה עד יום שני.

    טירוף.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏31/1/21
    de Middenweg ו-AFCA אוהבים את זה.
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ממה שאני מבין תהיה לאייאקס אפשרות לקנות אותו בקיץ. על הנייר אחלה חיזוק בטח אם יחזור לכושרו של מלפני שנה. גם חשוב שמדובר בשחקן שמכיר את הולנד. לפי מה שהבנתי עדיין רוצים את הקיצוני הגנאי של מיטשלנד, אבל הדבר כרוך ביותר מו"מ. אולי בקיץ יגיע אלינו.

    בסך הכל מצחיק שאייאקס רוכשת אחרי האלר שוב שחקן שלא מככב במדורי השמועות. פשוט בשקט וכנראה מאד מהר. אוברמרס עושה עבודה שקטה וטובה.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר


    אוברמרס תותח.
     
    AFCA, de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  8. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    חושב שאפשר לברך את אייאקס על התואר לא? :unsure:
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  9. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הדרך עוד ארוכה. ללא ספק שאנחנו עכשיו פייבוריטים, אבל אייאקס צריכה בין השאר עוד לנסוע לאיינדהובן ודה קויפ. בוא נחכה עם חגיגות האליפות :D
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  10. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הדיל עם סביליה הושלמה. אייאקס תשאיל את אידריסי עד סוף העונה. בקיץ הצדדים ידברו ויחליטו מה הלאה. אין לנו סעיף אוטומטי לקנייה כנראה בגלל שסביליה עדיין לא החליטה מה היא רוצה לעשות עם הקיצוני וכנראה גם סכום ההעברה הגבוה שהיא תדרוש (מדווחים על סכום של 18 מיליון).

    יש הערכות שאייאקס עדיין רוצה את הקיצוני הגנאי של נורדשלנד, אבל בגלל מיעוט הזמן לא הצליחו להגיע להסכמה. אין לי מושג אם זה נכון, אבל לדעתי הדיל הנוכחי יותר טוב. אידריסי מקומי שלא יצטרך יותר מדי זמן להסתגל. צעיר בן 18 שמשחק בדנמרק לא מכיר את הכדורגל ההולנדי וצריך להחליף עכשיו שחקן ותיק ללא מחנה אימון. יכול להיות שסולמאנה יותר כשרוני, אני לא יודע, אבל לאור המציאות אני חושב שכרגע אידריסי הפתרון היותר טוב לנו.

    עסקה אחרת.
    סוון ואן בייק, הבלם הותיק של פיינורד עובר לשחק בווילם טוויי.
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    היה לנו חודש ינואר מאד אינטנסיבי ובפברואר זה ימשיך כשנקבל גם עוד משחק גביע מול פ.ס.וו, וחזרה לזירה האירופאית. על הנייר כל קבוצות הצמרת האירופאיות מתמודדות עם העומס הזה, אבל עד לפני איזה שבוע ההרגשה היתה שאין לנו סגל מספיק רחב. לשמחתי ראיתי לפחות ארבע שחקנים שקיבלו דקות והחזירו בצורה יפה. אלברז, מרטינז, טימבר ורנש. עכשיו נראה האם טן האח מוכן לשלב את החבר'ה האלה יותר. דיילי בלינד ששיחק מול א.ז ביום ראשון כמגן שמאלי היה אחד מהמצטיינים. ניקו שאין לו עונה גדולה אולי צריך לקבל גם קצת יותר מנוחה. ליסנדרו מרטינז גם תרם את חלקו כבלם. אלברז שחקן לא כזה גרוע, אני מאד מקווה שמשפחתו שעכשיו איתו תעשה לו טוב. טימבר ורנש הצעירים גם נתנו דקות טובות.

    קודוס שוב נפצע. המשחק מול פ.ס.וו לא עשה לו טוב. לפי הדיווחים הוא לא סובל עכשיו מבעיה קשה, אבל פציעתו עדיין משחק תפקיד בחסרונו. לפי ההגדרה בארה"ב הייתי אומר שהוא עכשיו day to day.
     
    AFCA אוהב/ת את זה.
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    תוך 24 שעות שני שחקני בית עוזבים. הראשון הוא הצעיר יוליאן רייקהוף בן ה-16. החלוץ המוכשר עובר לדורטמונד. השני הוא בראיין ברובי שלא יאריך את חוזהו ויהיה שחקן חופשי בקיץ. אני לא יודע מי הסוכן של רייקהוף, אבל את ברובי מייצג ראיולה...
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,968
    לייקים שהתקבלו:
    25,666
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  14. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אסף אמר שהם ביקשו בדיקה, יכול להיות שזו טעות של אופ"א או ההתאחדות ההולנדית וכמובן אולי של אייאקס אבל בכל מקרה ביקשו בדיקה.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    - העניין עם האלר בלשון המעטה לא מחמיא אם מתברר שהטעות של אייאקס. מחר נשמע יותר, אבל אם האלר לא יכול להשתף זו באמת שערוריה.
    - ברובי. כנראה בדרך ללייפציג. מצדי אייאקס תשים אותו עוד כמה חודשים ביציע כי מבחינתי אין שום סיבה לתת לו עוד דקות משחק בבוגרים. התנהלות מחליאה של הצד של השחקן. יותר משנה אייאקס מנסה להחתים אותו. עכשיו יומיים אחרי סגירת חלון ההעברות הנמושה מודיע שהוא לא מאריך את חוזהו. פשוט תרגיל מלוכלך ביותר של שחקן שמבחינתי גמר את הקריירה אצלנו. זכותו לעזוב, זכותו להרוויח יותר כסף במקום אחר, אבל ההתנהגות הזאת היא יריקה לפרצוף של אייאקס ואוהדיה. ממש בלתי נסבל פרחחים כאלה.