הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    משחק נהדר שלנו, כיף גדול. לטן האח יש כאב ראש חיובי כי מרטינז עם עוד הופעה ענקית לא יכול לרדת לספסל על אוטומט.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  2. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,208
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    פעם ראשונה שאני נתקל בברובי הזה וטוב שאני נתקל בו רק דרך הטלוויזיה ולא במציאות כי הוא חתיכת טנק. לא להאמין שהוא רק בן 18(לכאורה :wink:)
    אגב שחומי עור צעירים, לא יודע מי זה מספר 24 של ליל אבל אם אתה כל כך עצלן שאתה לא מסוגל לרדוף אפילו אחרי קלאסן אז כנראה שאתה לא מהכשרונות הצרפתיים האלה שמיועדים לגדולות.
     
    Ajacied ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    היה עכשיו דיון מעניין בטלוויזיה ההולנדית. ברובי שחקן עם עתיד, אבל כרגע הוא לא מתאים לאייאקס. הטכניקה שלו די חלשה והיות שאנחנו משחקים ברב הזמן בהתקפה הבחור הצעיר אולי בצדק צריך לשחק עם קבוצה שמעדיפה מתפרצות. אני לא יודע אם הוא יצטרף ללייפציג, אבל לפי השמועות זאת היתה הקבוצה המועדפת.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בסתיו הגיע לטן האח בצדק ביקורת, כך שמאז תחילת ינואר גם מגיע לו קרדיט. הוא הצליח להחזיר את אלברז, ומרטינז לעניינים. האחרון היה לדעתי ביחד עם בלינד המצטיין במשחק. רנש בכלל מפתיע לטובה. קצת מזכיר את ההתפתחות של דסט.

    העונה עוד לא הסתיימה...ביום ראשון ספרטה בבית. אחרי זה שוב שני קרבות. קודם ליל אח"כ פ.ס.וו באיינדהובן. הלילה אני הולך לישון עם חיוך גדול על הפנים. :lol:
     
    Ajacied אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,208
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    אם אינדהובן עם ההגנת סקציה נס ציונה שלה היא היריבה היחידה שלכם אז העונה הסתיימה גם הסתיימה(לא שההגנה שלכם זה להיט, אבל אי אפשר להשוות)
     
  6. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    בוא אספר לך שלפני איזה חודשיים המצב נראה לגמרי אחרת. טן האח עדיין לא מצא את הנוסחה המתאימה. הוא המשיך להאמין בסגל מצומצם והיו כמה שחקנים שלא הביאו את הסחורה. פרומס, לאביאד, טראורה וקלייבר. מאז תחילת הסיבוב השני המאמן שחלק מאוהדי אייאקס כבר מזמן רצו לזרוק אותו, נתן לכמה שחקנים אחרים דקות. אלברז, מרטינז, רנש, טימבר וברובי הצעיר מקבלים עכשיו דקות והם כן מחזירים למאמן המושמץ.

    אני מחכה עדיין עם הצהרות כי אייאקס צריכה בליגה עוד לעבור כמה משחקים לא קלים. נכון, יש פער די יפה שמקסימום יכול להיות תשע נקודות (יש לנו משחק חסר נגד אוטרכט), אבל למרות ההגנה הנוראית של פ.ס.וו אני עדיין מחכה בסבלנות למשחקים הבאים. בימים פחות טובים הייתי די עקבי עם האמונה שיהיה בסדר, אז גם עכשיו אני מאד נזהר.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,208
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    טוב זה דינאמיקה של כדורגל. חודשיים בכדורגל זה כמו נצח, המון דברים יכולים להשתנות(וזה מבלי לדבר על קורונה ושאר השיט) אני לא ממש עוקב אחרי איאקס אבל לפי התיאור שלך זה נשמע כמו מאמן שחיפש את התלכיד ובסוף מצא אותו. ביובה זה קורה כל שנה בערך חחחח
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    זה העניין דרור.
    לא היו חסרים לנו פה ויכוחים קשים במהלך הסתיו. לא היה חסר הרבה שמישהו היה אומר לי שאני לא אוהד של הקבוצה. למה? רק בגלל שסרבתי להכנס לפאניקה. בגלל שהגנתי על מאמן שהביא לנו לפני שנתיים לחצי גמר ליגת האלופות.

    ברור שרציתי הצלחה בליגת האלופות, ברור שזה לפעמים כאב כשמספר שחקנים שיחקו שלא הביאו את הסחורה. שוב, העונה עוד לא נגמרה, אבל ברגע שבליגה, שזו הלחם והחמאה שלנו, אנחנו כבר מהרגע הראשון מובילים אז צריך לפעמים להיות סבלניים. יותר מדי אוהדים חושבים שמאז ההצלחה לפני שנתיים באירופה אנחנו אמורים בכל שנה להגיע למינימום רבע הגמר בתחרות עם קבוצות פי כמה יותר עשירות מאיתנו. זה לא מציאותי בטח כשמסתכלים באיזו בית שיחקנו. ליברפול על שלל כוכביה, אטלנטה שהגיעה מהדרג השלישי אבל היא בעצם היתה מינימום שני. את הקבוצה הדנית ניצחנו פעמיים. את המטרה הראשונה הצלחנו להשיג, אבל הגרעין הקשה פתח במתקפה קשה ביותר על המאמן. בשפה ילדותית ומלא קריאות גנאי טן האח היה צריך לעוף. לא סיימנו במקום השני והגיע הזמן לשרוף את המועדון...

    ואז הגיעה ינואר...פתאום יצאנו מחודש מלא משחקי צמרת עם פער יפה. פתאום כמה שחקנים לקחו בשתי ידיים את ההזדמנויות שהם קיבלו. פתאום יש לטן האח סגל לרשותו עם מלא אופציות טובות. כן, גם האלר הגיע. ואין בי רגע של חרטה שזהבי משחק בפ.ס.וו. החלוץ הישראלי יכול להגיד מה שהוא רוצה, הוא יכול להמשיך לכבוש. לשיטה של טן האח הוא פשוט לא מתאים.

    עכשיו באמצע פברואר ניצחנו עם הרבה הקרבה, אופי, כדורגל טוב, וטיפת מזל את ליל. ליל שהיא מובילה את הליגה בצרפת. האם צריכים עכשיו לחגוג? להיות יהירים ולהגיד שהגומלין לפרוטוקול? ממש לא! יותר מזה, אפילו אם נעבור את הצרפתים אני אמשיך להגיד שהמטרה הראשונה היא האליפות בהולנד. צלחת אליפות מבטיחה לנו עוד עונה בשלב הבתים של ליגת האלופות. היא מבטיחה הרבה מיליונים בתקופה של משבר מאד לא קטן בכל העולם. אני רוצה לזכות בכל תואר אפשרי, אבל אני אמשיך להיות מציאותי כמו בסתיו.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,208
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מי שאמר שאיאקס חייבת לסיים מקום שני לא מבין בכדורגל. מאז הרבע גמר היא מכרה הרבה שחקני מפתח וטבעי שתהיה היחלשות. אטאלנטה לעומת זאת רצה עם אותו סגל כבר כמה שנים(זה גם כדורגל קצת שונה שיותר מבוסס על שיטה מאשר על כשרון של שחקנים) אני לא אומר שלאיאקס לא היה שום סיכוי להאבק איתה, אבל מקום שלישי זה לגיטימי.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    שי הסביר יפה מאוד על טן האח ואני חושב שרוב חברי הפורום הוגנים איתו גם בביקורת שלפעמים הגיעה לו. אמש אייאקס הייתה גם ללא כמה משחקני המפתח שלה וכן שחקנים באמת לוקחים את ההזדמנויות.

    למשל מרטינז ואלבארז חיכו בסבלנות והם פורעים את השטרות כרגע (זה גם יכול ללמד אותנו על סבלנות לזרים שצריכה להיות). רנש וטימבר גם לוקחים את ההזדמנויות שלהם ובצדק כי סחורס היה חלש והוא גם בסופו של דבר יצטרך להוכיח את עצמו שוב.
    אידריסי גם בטח יקבל דקות ויהיה נחוש לקבל יותר דקות, קודוס גם יחכה להזדמנות.

    עוד משהו חשוב, אני חושב שדיי זילזלתי בהבאה של קלאסן אבל הוא מוכיח כמה הוא חשוב לאייאקס מבחינת איכות ומנהיגות.


    כמה מילים על פ.ס.וו, אני כמובן האחרון שאזלזל בהם או אסתום עליהם את הגולל אבל עכשיו אפשר קצת לתת פרספקטיבה על המהלכים שלהם בקיץ. אני חושב שהם שמו את הכסף שלהם בעיקר על שחקנים שהם הימורים למשל גצה, אם זה היה מתחבר כמובן שזה להיט אבל השחקן דיי גמור. זהבי למשל באמת שהוא סבבה לפ.ס.וו ותוספת נחמדה להתקפה אבל הוא לא היה הכרחי לפי דעתי. ניסו לבנות בפ.ס.וו ישר קבוצה לאליפות כאן ועכשיו וזה כמובן כרוך בסיכונים כלכליים. משהו לא יציב ולא סבלני שם. שלא נדבר גם על הטקטיקה של שמידט שלפי דעתי עולה להם בלא מעט נקודות, טקטיקה ומערך שאם אתה נופל בו אתה מקבל בראש כי לא חסרים בליגה שחקנים טכנים וטובים.
    מצד אחד אני רוצה שהם יגיעו לליגת האלופות (חשוב לדירוג ההולנדי) מצד שני לא ומניעי ידועים. אם נגד קבוצה כמו אולימפיאקוס אתה נראה כל כך רע הגנתית גם קבוצה כמו הפועל באר שבע מודל 2016/2017 יכולה להדיח אותך בקלות
     
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @Ajax Amsterdam
    ביקורת היא דבר לגיטימית, אבל לא יכול להיות שהאף סייד הפך את טן האח למעין מצורע. בסך הכל היתה אכזבה בגלל שלא השארנו את אטלנטה מאחור, אבל המומנטום היה לחלוטין איתם. לפני הקיץ הם נתנו פייט אדיר לפריס בשלב הנוקאאוט של העונה הקודמת. הסגל נשאר כמו שהוא היה לכן כבר ידעתי שזו תהיה משימה לא פשוטה להשאיר אותם מאחור. אוברמרס וטן האח רצו לקחת סיכון עם החלוצים שהיו לנו ועם הגנה קצת לא יציבה. אז אולי מרטינז היה צריך לקבל יותר קרדיט, אבל זה לא היה פייר לשים את כל האחריות על הכתפיים של טימבר ורנש. הם מקבלים עכשיו את ההזדמנויות והם לוקחים אותם בשתי ידיים. בליגת האלופות היה סיכוי רציני שהם היו טובעים ביחד עם כל הקבוצה.

    לגבי קלאסן החזרה שלו לקבוצה גם היה כרוך בסיכון. לדעתי הוא לא יותר טוב מואן דה בייק, אבל בהולנד דיברו בסוף השבוע על שיתוף הפעולה שיש לו עם האלר. היו לו משחקים פחות טובים, בטח באירופה, אבל הוא חשוב לקבוצה. עם דייבי נראה שההימור הצליח. עם טראורה ופרומס לא. ולאביאד לא שחקן בשביל ליגת האלופות....רק שהפציעה של קודוס וחוסר התפקוד של טראורה הביאה את טן האח להגיע להחלטה להשתמש בקשר יותר. זה לא הצליח, על זה אפשר לתת למאמן ביקורת, אבל מכאן ועד להפוך את המאמן למבוקש מספר אחד במדינה?

    פ.ס.וו...
    לדעתי הבעיה אצלם מאד פשוטה. ההגנה מסננת. אי אפשר לכבוש כל משחק מינימום שלישייה. יותר מזה, לדעתי בגלל הידיעה שהקבוצה סופגת עכשיו בקלות החלוצים מאד לחוצים. קצת תמוה בעיניי למה לא מדברים על העניין הזה בהולנד. הקבוצה נמצאת עכשיו בלחץ רציני וזה גם בגלל המאמן שמאמין שהוא צריך את רוסאריו וסאנגרה בהרכב. אין לי מושג אם שמידט רוצה ומוכן לשנות דברים, אבל בצורה הזאת אייאקס הולכת לטייל לאליפות.

    המקום השני יותר מנחוץ בשביל חברנו באיינדהובן. כלכלית הדבר לא מבטיח לך עדיין שום דבר, אבל ברור שעוד אפשר לחלום על הכסף הגדול של ליגת האלופות. בעיניי פ.ס.וו תקח בסוף את המקום הזה. פיינורד מאד לא יציבה. ויטסה מתחילה לאבד גובה, וא.ז? מאבדת יותר מדי נקודות במשחקים מול הקטנות. אגב, סטנגס נדבק בקורונה...

    מילה אחרונה על גצה. אם היה כשיר ברב העונה הוא לא היה בכלל מגיע לאיינדהובן. מבחינת כדורגל נטו הוא מעל לליגה. בשנים האחרונות ראו בבירור שהגוף שלו מתקשה לעמוד בעומס והנה אנחנו רואים את אותו דבר בהולנד. כרגע נראה שההימור הזה לגמרי לא משתלם. כנ"ל כנראה עם ואן חינקל. בפ.ס.וו פינטזו יותר מדי על אותו השחקן מלפני שנתיים שלוש. גם אז הוא חזר מפציעה ארוכה. הוא תרם אז הרבה, אבל כמו עם גצה ההימורים האלה עולים כסף. כנ"ל לגבי זהבי. איתו יש יותר הצלחה, אבל אפילו אם יכבוש עוד שערים באירופה, שום קבוצה תשלם עליו בקיץ סכום אסטרונומי. ערן כבר עבר את גיל השלושים...

    כמוך, אני עדיין לא מספיד את פ.ס.וו, אבל זה בעיקר בגלל ההתקפה. מאלן, גקפו וזהבי הם שלישייה התקפית מעולה, אבל כרגע הם צריכים לחכות אם אייאקס מוכנה להחזיר אותם למרוץ האליפות. ביום ראשון פ.ס.וו מארחת את ויטסה. אנחנו את ספרטה. אם הפער ימשיך לגדול הקבוצה מאינדהובן עלולה לשכוח סופית מחלום האליפות. את האמת, הם צריכים עכשיו בשני המחזורים שש נקודות. וזה מול ויטסה ואייאקס. לא משימה בלתי אפשרית, אבל גם לא בדיוק קלה. בין לבין יש גם עוד את אולימפיאקוס כך יש גם סיכוי שבעוד שבוע אוהדי פ.ס.וו ידרשו בקולניות את ראשו של שמידט...
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    de Middenweg ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    כבר בן חמישים....לכל אוהד יש את השחקן שלו מתי שהוא מתבגר. בשבילי היה יארי, ביחד עם מרקו ואן באסטן, הכי טוב שיש. ללא ספק שהוא תרם גם המון למולדתו פינלנד. הוא שם את מדינת השלג והקור על המפה מבחינת הכדורגל. לפחות לכמה שנים.

    אהבתי את החולצה הזאת.

    https://www.bloodinbloodout.nl/wp-content/uploads/2019/03/Jari-1-1000x1500.Xxx
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/2/21
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,966
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    עוד יווני בונלו - חריסטוס דוניס, כן הבן של.. בא בינואר מאסקולי, עכשיו כובש.
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  15. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    גם אח שלו, אנסטסיוס, משחק בקבוצה.
    רק שהוא הגיע בהשאלה מריימס.

    Sent from my SM-G975F using Tapatalk
     
    de Middenweg ו-alexshw אוהבים את זה.