שמינית גמר ליגת האלופות - גומלין: יובנטוס ורונאלדו הולכים הבייתה אחרי דרמה גדולה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏9/3/21.

  1. Gianzola משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏16/2/04
    הודעות:
    8,819
    לייקים שהתקבלו:
    1,718
    אבי מלר זה האחראי על הרכש שם?
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/f/f79906c3996d1a83b4b3f11ec10c0261560481cf.Xxx

    היה טוב וטוב שהיה| כן אני מבסוט לחזור לשלב רבע הגמר אחרי הסיוט של השנתיים האחרונות, הציפיות שלי ברמת הכדורגל מאוד לא גבוהות והאמת שעל אף המערך שדי הגעיל אותי בהתחלה (אמנם קאסמירו חסר אבל אם עשינו את זה נגד אטאלנטה מה יהיה נגד באיירן או סיטי?) - היכולת הייתה לא רעה בכלל, הגענו למצבים. אני לא יכול לפרגן במאה אחוז כי מה לעשות שהשוער שלהם אוהב לעזור לנו. אטאלנטה לא הרשימה אותי בכלל ולא איימה מספיק על השער, כנראה שחסר לה ניסיון. אני חושב שהייתה התחכמות של גספריני - למה לא מוריאל וספאטה מההתחלה יחד לדוגמא? בכל מקרה, בחזרה אלינו - הנה “הגווארדיה הוותיקה” טובה במשהו: ה-MVP שלנו עם הבישול, פארטידזו של ראמוס - השחקן הכי מבוגר שכבש לזכות ריאל בצ’מפיונס, בנזמה היה בכל נקודה על המגרש, וגם קרוס בערב סבבה. הרגשתי לפחות קצת שהקבוצה מנסה לשחק ולא להרים טריליון כדורים לרחבה.

    מילה לגבי ויניסיוס - אין לי בעיה שהוא החמיץ, כלומר אם היינו עפים הוא היה חוטף צרור קללות והייתי שובר שלט, אבל הוא גרם לי לקום מהכיסא וזה כבר משהו. וברצינות - דריבל ענק, מבחינתי הוא חזר אחורה לפחות היום שנתיים בזמן - לתקופת סולארי כשהגרוש ללירה היה חסר, וזה אמנם לא מעט אבל הוא היה מייצר המון מצבים בזכות היכולת האישית שלו. הוא כדרר בביטחון, במהירות, העביר שם הגבהה מסוכנת מאוד חוץ מזה, שיחק בנגיעה. האם שוב דירוג הקיצוניים הידוע לשמצה התחלף לו? זה ברור שצריך לחפש אותו באחד על אחד ולמסור לו לשטח.

    חשוב לי להבהיר שמבחינתי אנחנו לא במאבק האליפות, צריך להשיג שתי קבוצות, אנחנו לא טובים מספיק ומתקשים לכבוש, כל הביצים אתם יודעים איפה צריך לשים. גם אם לזידאן אולי יהיה נוח לקבל את סיטי או באיירן כדי לשחק נסוג - ההתגוננות הזו לא עבדה בברנבאו. הנעת הכדור קשה לצפייה כי מנדי כמובן לא טכני וגם ואראן מוסר על אוטומט לאחור לקורטואה וגורם לי לבחילה ורק בנזמה כובש שערים. נניח בורוסיה דורטמונד זו הגרלה מעניינת בגלל הולאנד וכמובן לא בטוח שנעבור. פורטו היא השם ה"משעמם". ואולי בומבה של משחק, אין לי בעיה לקבל את ליברפול שיש לי סימפטיה כלפיה. האללה מדריד.
     
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא היתה כאן התחכמות. מוריאל וזפאטה כמעט אף פעם לא פותחים ביחד, ולאחרונה בדרך כלל מוריאל הוא זה שפותח. ככה שלא היה הערב משהו יוצא דופן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/3/21
  4. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,078
    לייקים שהתקבלו:
    650
    רק תביאו לריאל את אטאלנטה כל שבוע במקום משחק בליגה הספרדית נגד אלצ'ה, אלאבס, הואסקה וקאדיס.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    או מנור סולומון :hearteyes:
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יודע לאן אתה מכוון, אל תדאג, אני יודע מה קורה שם באטאלנטה. ובכל זאת, היא עמדה עם הגב אל הקיר, משחק שאין ממנו דרך חזרה, ראמוס חזר להרכב שלנו וההגנה די בסדר וכך גם הקישור (רוב העונה זה ככה, רק ההתקפה מוציאה לך את החשק לראות כדורגל). אז מה אם מוריאל הוא הסופר-סאב הטוב באירופה וכן הלאה. אני רואה את זה כבחירה לא נכונה של המאמן. לאטאלנטה היו דקות טובות בהתחלה וחצי מצב אחרי שתיים-שלוש דקות אבל זהו זה, לא מספיק מקבוצה שכבשה למשל רק בליגה יותר שערים מאשר ריאל בכל המסגרות העונה. אפילו אם השוער הרג אותה הרי מרגע שפיגרה היא עדיין הייתה עולה עם שני שערים וזה אפשרי. הלחץ על ואראן שהוא פאניקה מהלכת כשהוא מכדרר משום מה, וגם מנדי לא באמת שולט טוב בכדור - נפסק. ואלוורדה לא מצא את עצמו במגרש אבל לא ראיתי מהלכי התקפה מספיק טובים.

    אין לי בעיה לשחק נגד הואסקה כל שבוע, הצלחנו לנצח אותם פעמיים ובעונה כזו מהגיהנום זה לא מובן מאליו, אפילו חזרנו מפיגור. גם הרגע הכי גדול של הזאר במועדון הגיע נגדה. אבל כמובן שאנחנו קבוצה לא אמינה ומעניין מה זידאן יעדיף - משהו כמו פורטו או בורוסיה דורטמונד (על אף ארלינג הולאנד המפלצתי) משחקים בהם נהיה פייבוריטים, או סיטי ובאיירן שנגיע להחנות את האוטובוס. כנראה ששלושה בלמים זה הבונקר החדש שלנו במקום איסקו כקשר רביעי.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    תראה אני לא יודע מה זה "עם הגב לקיר" גספריני עלה עם ההרכב שלדעתו היה הכי טוב והכי מתאים לריאל. אפשר להתווכח על זה, אבל אי אפשר לקרוא לזה התחכמות. אם הוא היה פותח בכל משחק בליגה עם מוריאל וזפאטה ופתאום נגד ריאל עושה פניית פרסה היה אפשר לקרוא לזה התחכמות, אבל לא כך הם הדברים.

    אגב מוריאל הוא כבר מזמן לא רק סופרסאב. כבר תקופה שהוא בדרך כלל פותח.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לפני המשחק בלי קשר קראתי קצת בגאזטה, בספרד וגם ההרכבים באופ"א בדרך כלל נכונים, כולם הימרו על ספאטה ומוריאל ביחד. תעזוב את המילה "התחכמות" ותהפוך אותה ל-"טעה בשיקול הדעת שלו". וזו הדעה שלי כמובן, הוא מאמן נפלא ותענוג לראות אותם אבל מותר להעביר עליו ביקורת. זה לא משחק נגד יובנטוס או רומא שאם אתה מפסיד אז סבבה, מקל בגלגלים אבל יש עוד הרבה מחזורים לתקן - אתה עף הביתה והתוצאה באיטליה הייתה לרעתו היה ברור לכל העולם שריאל תשחק עם שלושה בלמים, תמתין מאחור בסבלנות, עם ראמוס הקבוצה יותר בטוחה בעצמה. העובדה שרמו פרוילר היה חסר יכלה גם כן לגרום להם לשחק במערך יותר התקפי. אתה ראית מאטאלנטה משהו שמזכיר את אחת הקבוצות ההתקפיות המהנות באירופה? אני לא חושב שהם אותו סגנון של שחקן.
    עכשיו כאחד שרואה את הסרייה א' יותר ממני מן הסתם, לגבי השוערים - מה יהיה? בכל פעם מישהו אחר יחלק מתנות? לא אשפוט על סמך מהלך אחד הרי מרקו גם רשם הצלה אחת אדירה. הנחתי שאת הילד שפתח במשחק הקודם רוצים לקדם בכח.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    אז בגלל שהוא לא פתח עם ההרכב שכמה עיתונאים ניחשו שהוא יפתח הוא מתחכם?

    ונכון אטאלנטה לא הזכירה את היכולת שהיא מראה בדרך כלל, אבל צריך לתת את הקרדיט ליריבה שלה. בכל זאת ריאל מדריד. לא על כל הפסד צריך לחפש אשמים בכח. עצם זה שאטאלנטה בכלל הגיע למפגש כשווה בין שווים מול קבוצה עם תקציב פי 100 יותר גדול מראה כמה גספריני מאמן אדיר.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מסביר לך - לא אהבתי את ההרכב שלו, תחליף את המילה "התחכם" ב"לדעתי הוא טעה". אם מולו עומדת יריבה כזו גדולה אז אולי כן צריך לעשות משהו קצת שונה, בטח כשהיא צפויה לשחק עם שלושה בלמים. גם זידאן מאמן אדיר וכמעט עפנו מליגת האלופות אחרי שני הפסדים נגד שחטאר וזו בושה וחרפה, מישהו ערער על העבודה של גספריני? בכלל לא. התקציב שלנו לא קשור לשום דבר, תראה את ה-11 שפתחו או בכלל את הסגל הבינוני שלנו. כל העונה אני מתלונן שזו הקבוצה הכי מדכאת שלנו שאני זוכר (להוציא את 2018/19). זו בטח לא ריאל מדריד שחלמנו עליה, עם שחקן אחד בלבד שמסוגל לתת גול. גם היינו ללא קאסמירו כך שזה משהו שיכל לשחק לטובתה של אטאלנטה. במפגש הראשון האדום שלטעמי לא היה שיבש את הכל ואילץ אותה להתגונן, אתמול היא יכלה לתת יותר. אגב גם רובין גוסנס היה הרבה פחות טוב אתמול.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    לא מוריד מזידאן, ואם תשים לב גם החמאתי לו אתמול. מאד אוהב את המאמן הזה, אוהב את הפרגמטיות שלו. אין ספק שהוא ספג לא מעט מליפי ואנצ'לוטי. אבל בלי קשר אני חושב שאתה מחמיר מדי עם גספריני. עצם זה שבכלל נתנו לאטאנטה סיכוי נגד ריאל אפילו אחרי הפסידו במשחק הראשון זה לא מובן מאליו. זה מועדון שלפני 5 שנים לא חלם אפילו על ליגת אלופות. מה שגספריני עושה שם זה בלתי נתפס. לקטול אותו כי הוא עלה עם הרכב שלך הוא לא נראה זה ללכת רחוק מדי. וזה גם חכמה בדיעבד. אף אחד לא מבטיח שעם מוריאל וזפאטה ביחד זה היה נראה אחרת. ריאל אתמול היתה לא פחות ממושלמת הגנתית.

    ואתם הייתם בלי קאסמירו אבל אטאלנטה היתה בלי פרויילר שהחשיבות שלו לקישור לא פחותה, גם אם הוא שחקן פחות טוב.
     
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    אולה היה גאה בכזו מתפרצת -)
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,455
    אתלטיקו מביכים בצמד המשחקים הזה.
    הבדל משמעותי בין הליגה האנגלית (הבינונית) של העונה לבין שאר הליגות.

    אתלטיקו איטיים, כבדים.

    כמו שלליברפול היה ממש קל נגד לייפציג אבל קשה פצצות נגד פולהאם.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    חשבתי שדייגו סימאונה "מאמן נוקאאוט".
    אולי זה רק כשהוא מנצח.
     
    Bianconeri אוהב/ת את זה.
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,578
    לייקים שהתקבלו:
    14,302
    מין:
    זכר
    מה זה ההבדל המשמעותי? הם העיפו אתכם שנה שעברה