מחזור 26 בספרד: הדרבי מגיע העירה. אתלטיקו המוליכה הגאה מארחת את האלופה ריאל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏6/3/21.

  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני דווקא לא בטוח בכלל בעמדה של דה יונג. כבלם באופן טבעי כשהכדור אצל בארסה היא מרוויחה את משחק הרגל שלו, אבל מה יקרה כשהוא יידרש לעשות הגנה? לעדתי עד כה בפעולות הגנה הוא נראה כמי שלא מספיק טוב להיות בלם. אולי הוא ישתפר בזה בהמשך אם ימשיך לשחק בהגנה. אני בעד כי כקשר אני לא מחזיק ממנו יותר מידי.
    אי אפשר שלא לשאול את עצמינו איפה בארסה הייתה עכשיו אם הייתה משחקת במערך הזה מתחילת העונה, נראת פשוט קבוצה אחרת.
     
  2. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    עדיין חושב שצריך להרוויח אותו בקישור אבל אל תשכח שאראוחו לא פתח אתמול והוא כן יפתח בדרך כלל. גם מינגסה מראה שיפור ממשחק למשחק.
    השאלה האמיתית היא האם נצליח להפתר משחקנים שחייבים להפטר מהם כמו אומטיטי וקוטיניו.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני חושב שמגריזמן יהיה יותר קשה להיפטר. אם בארסה תצליח להעיף את שנייהם בסכומים יפים אז הולאנד ריאלי לגמרי.
     
  4. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אם כבר לציין מישהו אז את בוסקטס בעוד הופעה של מאסטרו לכדורגל.
    שליטה אבסולוטית במגרש.
     
  5. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,846
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    אולי דה יונג צריך להיות בעמדת קשר אחורי. הכי קרוב לניצול של משחק הרגל שלו מעמדת הבלם, ומצד שני לא להיות מופקרים לחלוטין מיכולות הבלם הלא מפותחות עד הסוף של דה יונג.

    מינגסה מראה פוטנציאל,אבל הוא חייב לשפר את המסירות. אתמול הרבה מאוד מסירות היו לא מדויקות. אתמול זה היה בעיקר באיזור הרחבה של ריאל סוסיאדד אבל הסכנה היא כאשר הטעויות האלו יקרו ליד הרחבה של ברצלונה.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הליגה הספרדית חלשה גם העונה ועל כן ברצלונה הנוכחית נראית פתאום כמו קבוצה מצוינת, למרות שקשה להתעלם ממסי מודל 2021. ההפסדים של ריאל ובארסה לצמד קבוצות התחתית האלה, הרי אנחנו באותה העונה. קבוצה שנאבקת על הליגה האירופית ובשלב מסוים הוליכה את הליגה והייתה בתמונה לליגת האלופות לא אמורה לספוג שישייה בבית. בארסה בריצה פסיכית לחלוטין, קצת יותר קשה להמר נגדה מאשר בהתחלה. אוטוטו מגיעים משחקי ההכרעה כמו הקלאסיקו שבוע אחרי החזרה מהפגרה, וגם יש עוד משחק נגד אתלטיקו מדריד כמובן. מגיע למסי לחגוג ככה בערב בו הוא הופך לשיאן ההופעות בכל הזמנים.
    אף אחד לא חשב שדסט לא בדרך להיות מגן גדול פשוט לנוכח הבעיות האדירות במרכז ההגנה (לא רק מהעונה שעברה) בקיץ היה חכם יותר לקנות בלם טוב, כנראה. אריק גארסיה לבדו לא פתרון מספיק טוב לדעתי. אי אפשר לדעת אם שיטת שלושת הבלמים תימשך ואני הייתי מהמר שלא, אם יהיה מאמן אחר אז בוודאי. טוב שדה יונג מסתגל לעמדה הזו לעת צרה אבל כמובן שיש עוד הרבה עבודה. מי רוצה לקנות את לנגלה?
     
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,611
    לייקים שהתקבלו:
    2,482
    מקווה מאוד שימשיכו לבנות על ריקי ואלייאש גם לשנה הבאה, בנוסף לפדרי.
    את החיזוק חייב לנתב לעמדת החלוץ והבלם. שלא יחזרו על אותן טעויות של ההנהלה ההרסנית.
     
  8. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    מתי בפעם האחרונה היה מאבק כ״כ לא צמוד על המקום הרביעי ?
    מרגיש שיש בספרד 4 הגדולות וזהו, לא רק העונה.

    לא סובל את לופטגי והכדורגל שלו אבל תוצאות הוא מביא.
     
  9. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    כפי שראינו באלופות, גם סביליה, אתלטיקו ובארסה רחוקות מלהיות גדולות, זה שאף אחד לא מתקרב אליהם זה תעודת עניות לליגה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ככה בהערכה גסה: לסוסיאדד נגמר האוויר מוקדם מדי (גם אם הפציעות של דויד סילבה שיבשו), ויאריאל היא קצת נאיבית הייתי אומר, וסביליה? אני מודד קבוצה לפי כמה קריטריונים: התוצאות בכלל, הפייט לגדולות וגם אירופה. סביליה נכשלה כמעט בכל הפרמטרים. בארסה טיטאה אותה בפיחואן כלל בלי מאמץ, גם ריאל ניצחה שם בשיא המשבר ובהרכב יחסית חסר. דורטמונד למרות הולאנד המפלצת היא בהחלט קבוצה שניתן היה לעבור והרי סביליה סיימה שנייה כי שיחקה בהרכב חסר נגד צ'לסי של למפארד כשניצחון היה יכול להעניק לה את המקום הראשון. זה לא שסביליה קיבלה את באיירן או סיטי. כמה פעמים סביליה שיחקה השנה כדורגל שאתה אומר 'וואו'? יש שמות גדולים, יש שחקן בעונת שיא כמו אן נסירי, זה לא מספיק.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - אייבר

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שפגרת הנבחרות לא רק קטעה לה את המומנטום החיובי יחסית ושוב הכתה בה עם וירוס פיפ"א והפצוע התורן הוא הקפטן סרחיו ראמוס. המשחק נגד אייבר מהווה את החימום, החזרה הגנרלית, לקראת "שבוע סוף" כמו שנהגנו לומר – ליברפול-ברצלונה-ליברפול. גם המאמן זינדין זידאן מכיר זאת היטב. "אנחנו שמחים להתחרות שוב, יש לנו 15 גמרים עד לסוף העונה", אמר באופטימיות (עשרה משחקי ליגה כמובן וחמישה, אולי, בצ'מפיונס - אם נגיע לגמר) וזה מתחיל מחר. מחכה לנו משחק קשה, אייבר תשחק בעוצמה רבה. אנחנו רוצים את כולם בריאים אך זה לא המצב". כדי לזכות באליפות נראה שריאל תצטרך לנצח בכל עשרת המשחקים שנותרו. זידאן כבר עשה זאת ב-15/16 וזה הספיק רק לסגנות וכאמור בעונה שעברה (תשעה ניצחונות ותיקו). המאמן, כצפוי, הגן על ראמוס וטען ש"אין אשמים" במקרה שלו, זה טבעי שהוא נסע עם הנבחרת. "זה קורה בכדורגל, אנחנו רוצים שהוא יתאושש בהקדם וכולם יודעים כמה הוא חשוב, לא ניתן היה למנוע את זה. אנחנו מקווים שישוב במהירה". לדבריו, הוא לא חושב שהפציעה תשנה משהו לגבי המשך דרכו.

    אז ראמוס בחוץ כאמור, ומה עם היתר? טוני קרוס התאמן כבר יומיים במפתיע עם הקבוצה נכלל לבסוף בסגל בהפתעה אך לא בטוח שישחק, זאת על אף שלוקה מודריץ' נסחט עד דק בנבחרת משום מה. "הוא התאמן אך מכיוון שיש הרבה משחקים - לא נהיה טיפשים לגביו. נראה איך נסתדר", אמר זיזו בנוגע לגרמני. פדה ואלוורדה יהיה זמין ככל הנראה לליברפול והמאמן לא יוכל לבצע רוטציות של ממש, אך אסור לפסול אפשרות לפיה איסקו ישחק. ומה עם הפצוע הכרוני שלנו? "אין לנו תוכנית ספציפית לגבי הזאר. לא נכפה עליו דבר. אנחנו נתקדם לאט (יש יותר לאט מזה, מיסטר)", הבהיר. "אני לא אומר לך מתי הוא ישוב לשחק. אם זה יקרה בעוד שלושה ימים (נגד ליברפול) – עדיף לנו. אולי זה יקרה בעוד עשרה ימים וזה גם בסדר. הוא מרגיש טוב יותר וזה מה שחשוב". המאמן פחות אהב כל מיני שאלות על הולאנד והבהיר: "אני כלל לא חושב על העונה הבאה! התפקיד שלי הוא להכין את הקבוצה היטב למחר". אגב, לכו תדעו, אולי פרלאן מנדי שכבר שיפר את מספר ההופעות שלו מהעונה שעברה - יקבל מנוחה ונראה את מרסלו חוזר מהובידעם.

    בפעם הקודמת זה לא עזר לריאל אך שוב היא תשחק לפני שתי המתחרות שלה, אתלטיקו מדריד וברצלונה. העונה יש לנו נקודה אחת יותר מאשר בעונה שעברה בשלב הזה (59) בעונתו האחרונה של רונאלדו, אך שמונה נקודות פחות מעונת הדאבל לדוגמא וגם בעונת 2008-09 היו לריאל יותר נקודות (63). מבחינת שערי הזכות, המצב חרבנא כמו ב-2018-19 וכדי למצוא עונה בה כבשנו רק 49 שערים בחלוף 28 מחזורים צריך ללכת אחורה עד לעונת הקאפלו. על הנייר זה המשחק הנוח ביותר שנותר לריאל העונה וצריך לקוות שהיא תמשיך בקו הטוב שלה נגד קבוצות התחתית בניגוד לתחילת העונה.

    אפרופו שערים, כמעט הכל על כתפיו של בנזמה שיקווה לקבוע את הרצף הטוב בקריירה שלו כשבינתיים הבקיע שמונה שערים בששת המשחקים האחרונים. שער ליגה נוסף גם יהפוך אותו לכובש השלישי בטיבו בהיסטוריה של ריאל בליגה. לחלוץ רקורד מעולה של שמונה שערים ב-11 משחקים נגד אייבר, שלושה צמדים. בנזמה רוצה להשוות את הריצה הכי טובה שלו בליגה – שישה משחקים בהם כבש בין ינואר לפברואר 2016, ממשחקו האחרון של בניטס ועד משחקיו הראשונים של זידאן. המשחק מחר יהווה גם ציון דרך ענק עבור זידאן שירשום את משחקו ה-250 כמאמן ריאל - מה, לא ננצח? כבר דיברנו עד כמה הקנדצייה הראשונה (149 משחקים) הייתה מוצלחת יותר ברמת התארים, הניצחונות והשערים. זה יהיה זמן טוב לחצות באיחור ענק את רף 50 שערי הליגה. זידאן רשם 164 ניצחונות, השיג 50 תוצאות תיקו וספג 35 הפסדים, יחס שערים 255:573 חיובי כמובן.

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2021/03/21/primera/1616321845_840401_1616322019_noticia_normal_recorte1.Xxx
    בנזמה חוגג. ירשום את רצף הכיבושים הטוב שלו במועדון?

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| לוקאס ואסקס, נאצ'ו, רפאל ואראן, פרלאן מנדי (מרסלו)| קאסמירו, לוקה מודריץ', איסקו| מרקו אסנסיו, ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    אייבר מגיעה למשחק כששכחה מתי ניצחה בפעם האחרונה. היא יצאה לפגרת הנבחרות עם 1:1 סביר בחוץ נגד אתלטיק בילבאו כשקיקה גרסיה השווה בדקה ה-17 אחרי שגיאה בהגנה והותיר אותה בחיים, אבל כשבמאזנה ארבע נקודות בלבד מ-33 האחרונות (כלומר, נצחונה האחרון היה 0:2 ביתי על גרנאדה במחזור ה-17) – זו בעיה קשה, והתוצאה: התדרדרות מתחת לקו האדום לראשונה מאז סוף ספטמבר. מדובר קבוצת הבית הגרועה בליגה, עם ניצחון בודד, וקבוצת חוץ סבירה. מה שעלול לשבש את הפנטזיות על עונה נוספת בליגה הבכירה – לוח המשחקים הקשה. לא רק ריאל בלו"ז אלא גם המוליכה אתלטיקו והשנייה בטבלה ברצלונה ויש לה עוד משחקים נגד ריאל סוסיאדד ובטיס. מעבר לכך, לאייבר 23 נקודות עד היום, הרקורד הכי נמוך שלה בליגה הבכירה. אשתקד היו לה 27 ולפני שנתיים 35.

    גרסיה שומר את הקבוצה, איכשהו, עם הראש מעל המים עם שמונה שערים, כשהשווה את שיאו האישי מעונת 2017-18 ויש לו עשרה משחקים כדי לשפר את המאזן, אבל הבא בתור אחריו עומד על ארבעה שערים בלבד – האקס פדרו לאון, שהכריז: "אנחנו לא אחת משלוש הקבוצות החלשות בליגה ברמת סגל השחקנים, רחוק מכך". מדויק - על הנייר הסגל שלה אינו כל כך חלש, בריאן חיל שהצטרף מסביליה בהשאלה הוא ילד מוכשר מאוד שכבר זכה לערוך שתי הופעות במדי ספרד של לואיס אנריקה כעת וקשה להאמין שהקבוצה תוכל לשמור עליו ("כשראיתי שאני בסגל, הדבר הראשון שעשיתי היה לבכות"). בין הקורות מרקו דמיטרוביץ'. "הרפלקסים של מיטרוביץ', הכישרון של חיל והאומץ של קיקה גרסיה שומרים את אייבר עם חלומות ותקווה לשרוד", נכתב בספרד. "היינו צריכים להיות קצת יותר טובים, אבל התאוששנו והצלחנו להשוות. לקחנו נקודה אחרי סבל רב", אמר הקפטן. "בכל המשחקים היינו בסדר גמור על אף התוצאות, בטח שאנחנו מאמינים בעצמנו", אמר וסיכם שהגולים שלו פחות חשובים אלא העבודה הקולקטיבית.

    למרות כל הקשיים במועדון הכריזו חגיגית כי חוסה לואיס מנדיליבאר המוערך ימשיך עד לתום העונה. האיש עומד על הקווים כבר שש עונות, שני רק לסימאונה בכדורגל הספרדי ככל הנראה. אם יפסיד, אגב, יהיה זה הפסדו המאה כמאמן אייבר. הוא חולם על ניצחונו ה-75 במשחקו ה-239. מהמחנה של אייבר יש אופטימיות גדולה. סרחיו אלברז סיפק אמירה אף: "אני משוכנע שנשיג משהו חיובי בוולדבבאס". ברמת ההרכב, טקאשי אינוי מתחרה עם פדרו לאון על העמדה בצד ימין. מנדיליבאר עדיין לא יוכל ליהנות משירותיהם של הבלם פדרו ביגאס והקשר אדו אקספוסיטו (26 הופעות ליגה העונה) שאינם כשירים. אקספוסיטו היה אמור לחזור בזמן אך הוא עדיין סובל מכאבים בברך.

    לקראת המשחק מנדיליבאר הבהיר שבמצב הקשה של קבוצתו אין טעם להביט על תוצאות היריבות: "המנוחה וימי החופש היו טובים עבורנו. עלינו לחשוב רק על עצמנו. אנחנו חייבים להשיג תוצאות טובות יותר. זה נורמלי שריאל תשלוט בכדור. בסיבוב הראשון הם פתחו חזק מאוד בחצי השעה הראשונה אבל הבקענו והיינו במאבק עד לרגע האחרון. אם נצליח לסבול ברגעים הקשים - יהיו לנו הזדמנויות משלנו. עלינו להימנע מטעויות. הם תמיד כובשים בבית כך שעלינו להבקיע לפחות פעם אחת כדי להשיג משהו מהמשחק". על בנזמה: "תמיד הוא היה נראה לי אחד החלוצים הטובים בעולם, גם כשלא כבש בקצב של העונה הזו. חלוץ צריך לעזור לקבוצה ולא רק לכבוש. הוא גורם לאחרים לידו להיות טובים יותר".

    אייבר - הרכב משוער: מרקו דמיטרוביץ'| אלחנדרו פוזו, פאולו אוליביירה, ארבייה, סוארס| אלכסיס גארסיה, פאפה דיופ, סרחיו אלברס| טקאשי אינוי (פדרו לאון), בריאן חיל וקיקה גארסיה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    15 פעמים בלבד נפגשו ריאל ואייבר בעבר, בכל המסגרות, כולל צמד המשחקים בגביע המלך בשלב שמינית הגמר בעונת הקיירוש (1:1 מזעזע במשחק הראשון עם הצלת ענק של איקר ו-0:2 בגומלין עם שערים של רונאלדו ופיגו). הרצף של ריאל עומד על ארבעה ניצחונות רצופים וסה"כ המאזן – 12 ניצחונות, 2 תוצאות תיקו והפסד בודד, יחס שערים 10:38. בליגה בלבד המאזן הוא 11 ניצחונות, תיקו והפסד. אם נרד לפרטי פרטים, המאזן בברנבאו הוא חמישה ניצחונות ותיקו אחד בליגה, כאשר הקבוצה הקטנה הצליחה לסחוט תיקו דווקא בעונת הדאבל – במחזור השביעי. פראן ריקו כבש שער מהיר (בדקה השישית) ובייל השווה אחרי בישול של כריסטיאנו.
    בסיבוב הקודם זה נגמר ב-1:3 לריאל עם שערים מהירים של בנזמה ומודריץ' כשלוקאס השלים בתוספת הזמן. תוצאה זהה השיגה ריאל נגד אייבר במחזור ה-28 אשתקד, במשחקה הראשון באצטדיון די סטפאנו לאחר חידוש הליגה: טוני קרוס כבש שער גאוני בהקפצה, הזאר בישל יפה לראמוס שדפק ספרינט ומרסלו קבע 0:3 אחרי 37 דקות. פדרו ביגאס צימק. במפגש הראשון בליגה בין הקבוצות ניצחה ריאל 0:4 בעונת 2014-15, וזה למעשה ניצחון השיא שלה שחזר עוד פעמיים – בעונת 2015-16 בברנבאו כשריאל סגרה עניין תוך 39 דקות (חאמס, לוקאס, כריסטיאנו וחסה) וגם בחוץ, בעונה שעברה, באחד המשחקים הטובים ביותר של הזאר. ריאל נהנתה משני פנדלים, של בנזמה וראמוס, והצרפתי כבש צמד כשפדה ואלוורדה חתם. המפלה היחידה הגיעה עם סולארי על הקווים, 3:0 מביש ללא מענה במחזור ה-13 בעונת 2018-19, הערב בו השלישייה אסנסיו-בייל-בנזמה נחלה כישלון חורץ וספק אם חזרה לפתוח מאז יותר מדי.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/original/2X/d/d7e00254f591e4aa48dc7572c17dcabe0247ec70.Xxx

    ועכשיו לדבר האמיתי!| הכי חשוב שיצאנו מהמשחק הזה בלי נפגעים - עדיין במאבק האליפות, בכאילו, במשחק סולידי, וכולם בריאים טפו טפו טפו. חששתי שהשחקנים ישברו מנטאלית משני השערים שנפסלו בנבדל (מוצדק), בנזמה היה יכול לכבוש כבר בדקה השלישית אבל בעט רע, שמח שלא שילמנו על זה מחיר. מודריץ’ יכל לנוח טיפה סוף-סוף, מאמן קרואטיה ממש התעלל בנו מה שנקרא. אסנסיו עם סיומת כמו בימים היפים אבל אני תוהה האם רודריגו או ויניסיוס שנמצא בכושר מצוין - לא היו נותנים יותר ממנו לאורך עונה שלמה אם היו זוכים לקרדיט כזה. לטעמי נגד יריבות כאלה ב-4:4:2 קלאסי עם מרסלו בצד שמאל אפשר להסתדר ולא רק במערך של שלושה בלמים אבל תמיד מרגיש לראות אותו.
    לא אהיה שלילי אבל זה מדהים עד כמה אנחנו לא מסוגלים לנצח בקלות, הסטטיסטיקה תראה שכבשנו העונה כמה שערים מהירים ועדיין נדיר שיש יותר מ-0:2. הקבוצה גם מתפתה מהר מאוד להרים כדורים לרחבה, בעיקר מצד ימין שם לוקאס לדעתי מסוגל ליותר כי יש לו דריבל טוב.

    מילה על בנזמה: אנחנו חייבים אותו בכושר כזה בשבוע שמצפה לנו עכשיו, אין ברירה אחרת. הוא בכושר הטוב ביותר שלו מבחינת המספרים - שבעה משחקים ברציפות שהוא כובש אצלנו. כל העולם ידע שהוא יבקיע בנגיחה במהלך ההוא מצד שמאל. שימו לב לזה: בנזמה כבש 16 שערי נגיחה בתשע העונות הראשונות בליגה (עידן רונאלדו). ומאז? 15 שערים בנגיחות. קארים הפך למבקיע הרביעי בטיבו בהיסטוריה של המועדון בליגה עם 187 שערים, אחד יותר מסנטיאנה. רק כריסטיאנו, ראול ודי סטפאנו לפניו.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    בנזמה השתפר פלאים ביכולת שלו להבקיע בראש, אבל עדיין כמות ההגבהות לרחבה באמת מוגזמת. מסכים איתך שוינסיוס בתקופה האחרונה נראה ששווה הרכב על חשבון אסנסיו.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    סביליה - אתלטיקו מדריד

    https://e00-marca.uecdn.es/assets/multimedia/imagenes/2021/04/03/16174431749833.Xxx


    מייד אחרי פגרת הנבחרות, משחק בהילוך גבוה, המבחן הכי גדול שנותר למוליכה העונה פרט למשחק בקאמפ נואו. "אין מקום לטעויות" (מארקה) ו"משפט שדה למוליכה, משחק שיסמן את עתיד הליגה" (אס) הן חלק מהכותרות. הקבוצה של סימאונה גברה בקושי על אלאבס ומראה סימני נסיגה גדולים, ניצחה בשלושה מששת המשחקים האחרונים. ז'ואאו פליקס שחזר פצוע מפגרת הנבחרות בספק למשחק. נכתב עד כמה אתלטיקו זקוקה לסאול שלא התעלה העונה. תומא למאר ומרקוס יורנטה צפויים לפתוח בעמדה קדמית לצד סוארס שחזר לכבוש במשחק האחרון. סביליה, שחילצה 1:1 בשיניים נגד ויאדוליד עם השער הדרמטי של בונו בתוספת הזמן, מקבלת בחזרה את פרננדו. האנדלוסים די מקובעים במקום השלישי אך הם טרם ניצחו העונה את שלוש הגדולות. אסקודרו ייעדר שכן אובחן כחיובי לקורונה. יוסף אן נסירי מלך שערי הקבוצה (21 שערים בכל המסגרות), סוסו ולוקאס אוקמפוס יוליכו את החלק הקדמי המרתק. "לסביליה יש את אחד הסגלים הטובים ביותר", אמר סימאונה, שב-22 משחקים נגד סביליה הפסיד רק שלוש פעמים. "נצטרך להציג משחק כמעט מושלם", הבהיר ז'ולן לופטגי שלצערו הפסיד במשחקי הבית לברצלונה ולריאל.
     
  15. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אירוע חריג במשחק של קאדיס נגד ולנסיה. חואן קלה כנראה פלט אמירה גזענית כלפי דיאקבי וכתגובה שחקני ולנסיה ירדו מהדשא. אחרי בערך רבע שעה המשחק חודש כשדיאקבי הוחלף וחואן קלה נשאר על המגרש.