רבע גמר ליגת האלופות - ליברפול מחפשת נקמה, פפ רוצה לשבור את המחסום

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏5/4/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    פפה היה טועה בשיקול הדעת והוא שחקן מלוכלך אבל המהירות והפיזיות שלו היו אדירים כבר מהרגע הראשון, אני מאחל לאדר מיליטאו שהיה מקבל מאלוהים חצי מהתכונות בהן פפה בורך. מעבר לכך הבעיה הכי גדולה של פפה הייתה הפציעות. הוא היה מחמיץ איזה עשרה מחזורים בגלל פציעה ועוד 2-3 בגלל הרחקות. בעונת הבכורה שלו הוא היה סלע ההגנה בניצחון של ריאל 0:1 בקאמפ נואו כשברצלונה בקושי הגיעה למצבים.
    לגבי מיליטאו אתמול, הולכת כדור? אז בתחום הזה ואראן למשל מקבל ציון נכשל ודווקא כילד הוא לא היה כזה. שים לב שואראן תמיד מחזיר לקורטואה ואין לו ביטחון לצאת עם הכדור שני מטר קדימה או לתת פס נורמלי. מיליטאו בלם מהיר, אגרסיבי, אני חושב שאתה זוכר לו מאבקים ספציפיים בהם הוא כשל. את המשחק נגד מנצ'סטר סיטי אשתקד אני מניח שראית (בגומלין), הוא היה נורא? לא. הוא לא נראה כמו ראמוס בגיל 19 שידעת שיהיה מגה קראק ולא שחקן מנהיג כמו דה ליכט אבל הוא בסדר.
     
    Jese אוהב/ת את זה.
  2. modric19 Member

    הצטרף ב:
    ‏17/4/17
    הודעות:
    219
    לייקים שהתקבלו:
    110
    מין:
    זכר
    ממש לא היה מצוין לדעתי, איבד הרבה כדורים, מיקום גרוע. בינתיים הוא פלופ גדול ואני בטוח שבריאל כבר שמו לב לזה ומחפשים להביא שחקן אחר במקומו.
     
  3. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ברור אחרת הוא גם היה מקבל יותר דקות בפעמים שראמוס פצוע.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    ציינתי כמה דברים לא יודע למה נתפסת רק על האחרון שבהם, בכל אספקט כמעט הוא חלש (אפילו במחויבות לדעתי אגב), והוא לא פיזי הוא רק נראה אולי. נאצ'ו עולה עליו בכמה רמות.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הקבוצה חווה עונה לא טובה ברובה, היינו עם הגב אל הקיר לגבי ליגת האלופות, במשבר בליגה וזידאן שהוא גאון - לא נוטה לשלב צעירים יותר מדי. הוא העדיף את הניסיון של נאצ'ו שזה מאוד לגיטימי אבל בשנה שעברה היה אפשר לשלב את מיליטאו יותר וגם לתת מנוחה לרפא במשחקים מסוימים, אפילו מחצית, בטח כשיש חמישה חילופים. אולי זה המקום לומר שנאצ'ו אנדרייטד מטורף. הוא לא פראייר בפן הפיזי, בטוח עם הכדור ויודע לצאת קדימה, אחלה משחק ראש, המהירות בסדר, שחקן נשמה שלא מתלונן - אשתקד רשם מעט מאוד משחקים לדוגמא. הוא הבלם הרביעי הטוב בעולם מבחינת ההיררכיה בסגל. הלוואי ויאריך חוזה ולא יעזוב בקיץ הזה או ב-2022.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אחלה משחק צפוי הערב, שחזור גמר ליגת האלופות, ההיעדרות של לבנדובסקי מצמצמת קצת את הפערים לדעתי ופ.ס.ז' תגיע במוד אחר לגמרי בניגוד לזחיחות והשובע בליגה. מצד שני, אין לה את וראטי ואני לא מהמר נגד באיירן על אף שניימאר ואמבפה לא היו רחוקים להכניע את נוייר בגמר. אם הבנתי נכון גנאברי לא כשיר במאת האחוזים, אתמול הוא לא התאמן וזה פותח את הדלת לצ'ופו-מוטינג ששיחק נגד לייפציג. הוא יעמוד ברחבה ומי שיוכל להתעלות כבכל משחק גדול זה תומאס מולר, אולי הפעם גם בגול ולא "רק" בבישול כמו זה שסיפק לגורצקה. מהווינרים הגדולים בכדורגל העולמי. באיירן עם 19 משחקים ללא הפסד במפעל והבית הוא מבצר על אחת כמה וכמה, היא צריכה להיזהר לא לספוג שער חוץ. אני מקווה שניימאר יתעסק בכדורגל ולא בקקה מסביב. קיילור נבאס לדעתי מאוד חשוב במשחק כפי שהיה נגד ברצלונה. [קצת לא נעים לי לבקש אבל אם למישהו יש לינק בטוח למשחק הזה - אשמח לקבל בפרטי].
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    קישורים למשחק יתקבלו בברכה
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  8. GentlePunter Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/12
    הודעות:
    2,003
    לייקים שהתקבלו:
    414
    מין:
    זכר
    בעוד זמן קצר תעלה באיירן מינכן למשחק רבע גמר ליגת האלופות מול PSG.

    מינכן, בירת בוואריה, חבל שייצג לאורך השנים את הלאומיות ואת הלאומנות הגרמנית. שם התגורר אדולף היטלר לאחר מלחה"ע ה-I ושם בחר לבצע את נסיון ההפיכה הראשון שלו (הידוע כפוטש של מרתף הבירה), שם נחתם הסכם הכניעה ("שלום בימינו" אליבא דנוויל צ'מברליין אדריכל מדיניות הפיוס) בו נתנו אנגליה, צרפת ואיטליה לגרמניה את חבל הסודטים הצ'כי (בו היתה אוכלוסיה דוברת גרמנית רבה), בסמוך לשם התקיים מחנה הריכוז דכאו.

    בוואריה, חבל המתפאר, אפילו משתחצן, בתעשייה שלו (BMW, לדוגמא) ובתרומה הגדולה שלו לגרמניה - חבל שגם בגרמניה אוהבים לא לאהוב.

    מועדון הכדורגל באיירן מינכן היה ונשאר סמל וסימן למה שנתפש ככוחנות הבווארית, כוחנות יעילה, כוחנות מרשימה שקשה לנצחה.

    למועדון היסטוריה יהודית משחר קיומו, מימי היווסדו לפני מלחה"ע ה-I. למעשה המועדון היה על הכוונת של המשטר הנאצי מרגע עלייתן לשלטון. שניים מ-17 החתומים על אמנת הייסוד של באיירן מינכן היו יהודים - אחד מהם האומן בנו אלקן (BENNO ELKAN) שלימים היגר ללונדון ועיצב משם את מנורת שבעת הקנים הנמצאת ליד בניין הכנסת.

    מ-1911 יו"ר המועדון היה קורט לנדאואר, בנו של תעשיין יהודי, אשר הביא אליו שורה של מאמנים יהודים שהפכו אותו למועדון ההישגי אותו אנו מכירים עד היום. לנדאואר נאלץ להתפטר בלחץ הנאצים, ועזרה מחברים איפשרה לו להיחלץ מדכאו לשווייץ.

    תחת השלטון הנאצי קרו מספר אירועי מחאה מצד שחקני המועדון כלפי המשטר - קטטה ביניהם לבין אנשי החולצות החומות, תמונה שלקח שחקן המועדון וילי סימטרייטר עם האצן השחור ג'סי אואנס זוכה ארבע מדליות זהב אולימפיות בברלין לעיני היטלר. ב-1943 לאחר משחק ידידות בציריך מול נבחרת שווייץ, עמדו שחקני באיירן בשורה ונופפו לעברו של לנדאואר שהיה בקהל.

    לנדאואר חזר למינכן לאחר המלחמה, וחזר לשמש כנשיא המועדון ב-1951. הסיבה להיעלמותו ולחזרתו הוצנעה בערוצים רשמיים במשך שנים ארוכות. המועדון בחר להצניע את המורשת היהודית שלו לאורם של אינטרסים כלכליים. בכירי מועדון כאולי הנס התחמקו ממתן תשובות, עד שסגן הנשיא פריץ שרר הודה בכך בפה מלא בראיון. לאחר מכן, עם כניסת המאה ה-21, הרוחות השתנו הרבה בזכות קארל-היינץ רומיניגה שמנהיג את המועדון בשנים אלה והאמת ההיסטורית עלתה אל פני השטח בדרך המלך, כולל במוזיאון המועדון באליאנז ארנה.

    היכנס/י לפייסבוק
     
    נערך לאחרונה ב: ‏7/4/21
    alexshw ו-Bianconeri אוהבים את זה.
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אשמח גם
     
  10. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    מי שרוצה קישור שיפנה בפרטי. או שאפשר לפרסם פה?
     
  11. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,374
    לייקים שהתקבלו:
    2,911
    בדיוק באתי לכתוב שהבאיירן הזו פגיעה ועם ספסל קצר ושזו הזדמנות גדולה לפריז, אבל מבפה היה יותר מהיר ממה שאני כותב
     
  12. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    קישור בקשה :)
     
  13. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    מה זה השלג הזה באפריל?
     
  14. VAR Member

    הצטרף ב:
    ‏4/12/11
    הודעות:
    13,312
    לייקים שהתקבלו:
    6,336
    לפני פחות משבוע שבוע היה פה 28 מעלות
    לפני שלושה ימים היה לגמרי חם ומגניב

    היום? בעיקר חם בלב בינתיים.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  15. wings Member

    הצטרף ב:
    ‏4/11/09
    הודעות:
    2,889
    לייקים שהתקבלו:
    706
    מדהים. לא עוברים את החצי והנה 2-0. מרקניוס היה צריך למסור אבל למזלו הוא לא החטיא.