מחזורי ההכרעה בספרד: ריאל מארחת את אוססונה, ולנסיה נגד ברצלונה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏10/4/21.

  1. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,847
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    טוב אז לסיכום: הייתה עונה חרא, מזל שברתלומאו הלך, מזל טוב למדריד(עוד לא ברור שם פרטי) על האליפות.
     
  2. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אותה הודעה בדיוק שמעתי כל כך הרבה פעמים העונה גם מאוהדי ריאל וגם מאוהדי אתלטיקו. תפסיקו לזיין את המוח, כל הקבוצו יכולות לזכות וזה הולך להיות סופר צמוד.
     
  3. doundoun Member

    הצטרף ב:
    ‏15/8/07
    הודעות:
    1,120
    לייקים שהתקבלו:
    94
    כיף לראות מירוץ צמוד כל כך לאליפות אבל אף אחד לא יכול לשכנע אותי שיש הרבה איכות במירוץ
    הזה למעט הדרמה .בארסה ממש לא ראויה ,ריאל בלי קשר לפציעות אמנם יותר משכנעת אבל רחוקה
    מאוד מלהלהיב למרות הנצחונות הקשים ,סביליה עפו מהצ'מפיונס וכך יכלו להתרכז רק בליגה אחרת
    לא מאמין שהיינו מדברים עליהם כמועמדים לאליפות ואתלטיקו לא ממש היו צריכים להיות שם אלמלא
    העונה החלשה של ריאל ובארסה.
    המירוץ לאליפות בצרפת מספר דרמה לא פחות גדולה אבל במפתיע גם מספק לנו גם איכות מה שבאמת
    חסר בספרד.
     
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני מקווא לנהירה של הכוכבים (אמבפה והאלאנד) לברצלונה וריאל, בפעם הקודמת שזה קרה זה שידרג את כל הליגה. בהתחלה קבוצות היו מובסות מידי שבוע אבל זה אילץ אותן למצוא פיתרונות ועם הזמן הליגה הספרדית השאירה את כל השאר מאחור.
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לצערי, כשראיתי את השם של אומטיטי בהרכב, הציפיות שלי ירדו ל-0.

    רק לחשוב איפה הוא היה ולאן הידרדר. עצוב.
     
    rivaldo ו-yakov_y אוהבים את זה.
  6. yakov_y YNWA

    הצטרף ב:
    ‏13/10/09
    הודעות:
    9,127
    לייקים שהתקבלו:
    2,404
    במקרה הזה הבעיה לא של השחקן, הפציעות הרסו לו.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    - ברצלונה ספגה תשעה שערים בשבעת המשחקים האחרונים, אני אקח "הימור" ואגיד שסמואל אומטיטי לא שיחק בכל המשחקים. אולי גם מנסים להראות לעולם שהצרפתי עדיין שחקן כדורגל או קרוב לכך כדי למכור אותו בפחות מנזיד עדשים. אגב אני ארחיק לכת ואומר שהוא היה בלם מבטיח אבל בחיים לא היה כזה גדול, השוו אותו לרפא ואראן אחרי שנתיים טובות בברצלונה וטורניר טוב בנבחרת וזה לא מספיק.
    - בעונת 2015/16 לדוגמא ריאל ניצחה בכל 12 מחזורי הסיום וזה לא הספיק לה כדי לזכות באליפות, כמובן שהפער היה גדול אבל הנקודה היא שהיה אפשר לצפות מראש שברצלונה לא תמעד, שתי הקבוצות האלה היו 'אמינות מאוד'. בעונת 2014/15 ריאל הפסידה בקלאסיקו, איבדה את הפסגה וסיימה עם 28 נקודות מתוך 30 וזה לא הספיק. אני מבין למה אף אחד לא מאמין בקבוצה שלו.
    - בכל העונה רמת הכדורגל הייתה נמוכה מאוד. אני יכול להגיד אולי על שני משחקים של ריאל מדריד שנהניתי בהם העונה שזה לא קלאסיקוס או דרבי, גם כשההרכב היה קרוב ללהיות מלא, אחד מהם היה 1:4 על הואסקה אז תבינו לבד. ברצלונה גם ברצף הניצחונות שלה או מאז 2021 רחוקה שנות אור מהימים היפים של המועדון ואתלטיקו סיימה את הדלק. לצפות לכדורגל ברמה גבוהה זה לא הגיוני אז לפחות יש מתח. 2013/14, 2015/16, 2016/17 ו-2019/20 - ארבע עונות משבע האחרונות שהמירוץ הוכרע במחזור הסיום. זה לא קרה בעוד ליגה גדולה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - אוססונה

    https://as01.epimg.net/futbol/imagenes/2021/04/30/primera/1619803107_733666_1619803262_noticia_normal_recorte1.Xxx


    ריאל מדריד מגיעה למשחק עייפה וקצת מתוסכלת אחרי ה-1:1 נגד צ'לסי. התוצאות האחרונות של ברצלונה ואתלטיקו מדריד החזירו את חלום אליפות לחיים ואולי גרמו לכאב ראש רציני למיסטר ("אנחנו לא משנים כלום, נגיע עם ה-11 הכי טובים שאפשר, לא כולם יכולים לשחק"), מעבר לקלישאות שאנחנו מכירים. אחרי חצי הגמר הוא אמר כזכור: "נחלק את הכוחות. זה ברור". בספרד מניחים שתהיה רוטציה רצינית, מה שאולי היה צריך לעשות כבר נגד בטיס – לא רק לוקה מודריץ' (עדיין סובל מכאבי גב והיה חלש בחצי הגמר) וטוני קרוס ינוחו אלא גם קארים בנזמה. הבעיה היא ש"תוכנית B" האגדית רחוקה שנות אור מ-2017 ואפילו מספסל של קבוצת צמרת סבירה באירופה. פרלאן מנדי לא יהיה - עדיין פצוע, פדה בחוץ בגלל פרוטקול הקורונה. במפתיע, גם הקפטן ראמוס בחוץ על אף שהתאמן כרגיל. חשבנו שיתקאמבק. "הוא בריא", אמר עליו זידאן ומתח אותנו עד לפרסום הסגל.

    אפשר לקרוא לזה זמן מריאנו, ואולי גם זמן תפילות – גם לנוכח עוד פציעה טראגית של קרבחאל שגמר את העונה. אודריוסולה בצד ימין או נאצ'ו הלוחם שיכול להחליף גם את מרסלו בצד שמאל. מעניין האם שחקני הספסל עוד שווים משהו ואיסקו למשל יוכל לנפק רגע קסם אחד ב-819 דקות ליגה העונה יש לו בישול בודד. אגב, רודריגו למשל לא ישכח את המשחק הקוסם בבית נגד אוססונה כשעלה מהספסל, השתלט על כדור באומנות ותוך פחות מחצי דקה כבש שער אדיר. לכו תדעו, אולי זידאן יפתיע איתו כ-'9' מדומה בזכות המהירות. מה שברור שהילד קצת איבד את זה העונה. את החלק ההתקפי חייבים לרענן וגם זידאן דיבר על כך במסיבת העיתונאים.. שאלת השאלות היא מה יקרה עם אדן הזאר שראוי שיזכה לקצת יותר דקות אם בונים עליו לגומלין ביום רביעי. כמובן שגם אם זידאן לא יודה בזה, מרחף, תמיד – איום הפציעה. "הרכש הגדול של 2019 נחוץ יותר מאיי פעם. הוא אולי לא סקורר אבל בוודאי עוזר לקבוצה ליצור מצבים. כרגע זה רק בנזמה", נכתב עליו במארקה. זידאן הבהיר כי "לא כולם יכולים לשחק מחר, נגיע עם ה-11 הטובים ביותר שאפשר".

    ובחזרה לזידאן שניצח את אוססונה בחמישה משישה משחקים על הקווים (התיקו בסיבוב הראשון הרס לו ואסור שזה יקרה שוב). הצרפתי נשאל שוב באריכות על מכת הפציעות והאם זה נס שריאל הגיעה לאן שהגיעה ואמר: "זה לא נס! זו עבודה קשה! כולם עובדים כאן, השחקנים מסורים מאוד, מאמינים במה שהם עושים. אני מבסוט עליהם ועל מה שהם מוציאים מעצמם. המשמעת שלהם מדהימה". הוא אמר שהעונה הזו לימדה אותו ש -"כאשר יש בעיות - מוצאים פתרונות". הוא הבהיר כי אינו שמח על ההפסד של ברצלונה ("הדברים האלה לא תלויים בנו", שזו קלישאה והוא נשמע 'כבד' ו'משעמם' אבל אי אפשר לחשוב על רביעי (הגומלין) לפני הליגה ודיבר על הרצון העז לזכות באליפות: "אנחנו רוצים לקחת כמה שיותר נקודות! המאבק יהיה עד הסוף, הליגה מסובכת". בעונת הקורונה ריאל השיגה 13 מ-15 האחרונות, בעונת הבכורה שלו ניצחה בכל חמשת מחזורי הסיום וב-2016/17 גם כן. המיסטר הבהיר כי הקבוצה טובה בפן הפיזי: "כולם יודעים בשביל מה אנחנו משחקים" והבהיר כי הקבוצה מגנה נהדר אבל חייבת להשתפר עם הכדור. על עומס הדקות – שבעה שחקנים עם למעלה מ-3,000 דקות בכל העונה: "עשינו את מה שהיה אפשר ונוח בכל עת. לא קל לנהל סגל כמו של ריאל, כל אחד יש לו דעה. זה התפקיד שלי ואני עושה כמיטב יכולתי. כל אחד חושב שמישהו אחר אשם – זיזו, הרופא, הפיזיותרפיסט. אנחנו לא מחפשים אשמים.ז ה היה קשה, תמיד היו חסרים שישה-שבעה שחקנים".

    כמובן שבעידן הקורונה המשמעות של משחק בית ומשחק חוץ די פחתה אבל אפשר גם להפסיד לחפש תירוצים. ריאל מעדה יותר מדי פעמים בדי סטפאנו. היא השיגה 35 נק' בלבד מתוך 48 וזה לא מספיק – שלושה הפסדים ושתי תוצאות תיקו, וכבשה רק 27 שערים – אוי ואבוי. אפילו ב-2018-19 בשלב הזה של העונה המצב היה טוב יותר. למעשה, אלה המספרים הכי גרועים מאז עונת 2006-07, אז ריאל השאירה כבר 17 נקודות בשלב הזה. אפשר לומר שאוססונה היא היריבה הנוחה מבחינת הלוח שנותר עד תום העונה. זה יהיה מבחן אופי גדול, כמובן, אם בנזמה לא ישחק. הוא כבש יותר מ-1/3 מהשערים שלנו בכל המסגרות (28 מתוך 76, כלומר 36.36%) ונגד אוססונה יש לו תשעה שערים וגם עוד חמישה בישולים ב-14 משחקים.

    ריאל מדרידהרכב משוער: טיבו קורטואה| אלברו אודריוסולה, רפאל ואראן, אדר מיליטאו, נאצ'ו פרננדס| קאסמירו, איסקו, אנטוניו בלאנקו| מרקו אסנסיו, אדן הזאר, רודריגו (מריאנו דיאס)

    אוססונה מגיעה למשחק אחרי הפסד חוץ 2:1 לסלטה ויגו (שער מצמק של רוברטו טורס בפנדל לא עזר) אך אין דבר - זה היה הפסד היחיד בשבעת המשחקים האחרונים וקדמו לו שלושה ניצחונות רצופים, כולל 1:2 מכובד מאוד בחוץ על ויאריאל. רצף ששת המשחקים ללא הפסד היה הרצף הטוב ביותר שלה מאז חזרה לליגה הבכירה. הבאסקים מדורגים במרכז הטבלה במקום ה-11, רחוק מהצרות. אשתקד סיימו במקום העשירי, ואם פתיחת העונה הייתה מחורבנת ובסיום הסיבוב היא דורגה מתחת לקו האדום וסומנה כיורדת בטוחה– הרי שסיבוב חדש – קבוצה חדשה, 24 נקודות יש לה (שבעה ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו בין היתר) בסיבוב הזה, מתוך ה-40 שהשיגה בסה"כ. רק ברצלונה, סביליה, ריאל ואתלטיקו הקדימו אותה. מרשים מאוד.

    מעבר לכך, בתקשורת הזכירו את הניצחון ההירואי שלה בקאמפ נואו מחזור אחד לסיום העונה (1:2 דרמטי בזכות שער של רוברטו טורס). "אוססונה מסוכנת מאוד, שוב היא מגיעה בלי לחץ. היא רוצה לסיים במקום כמה שיותר גבוה מה שיעזור לה קצת בפן הכלכלי", נכתב במארקה. עוד מספרים מרשימים? הקבוצה שספגה את כמות השערים השלישית הכי נמוכה בסיבוב הזה. "צריך להעריך את מה שעשינו, לפני שלושה-ארבעה חודשים היינו אחרונים" (אחרי המחזור ה-15), הבהיר המאמן חאבייר אראסטה שעשה רוטציות גדולות בהרכב בשל העומס. "ה-Once De Gala של אוססונה יחזרו", נכתב בכלי התקשורת. להרכב נגדנו לא יהיה שום קשר. רוברטו טורס, מאנו סאנצ'ס, אדריאן וטורו נאצ'ו וידאל ואחרים ישובו ל-11. מדובר בעיקר בשחקני הגנה בכירים.

    "אנחנו יודעים שריאל תהיה טובה בכל 11 שתבחר. אסור לנו להתעסק במה יותר מדי", הבהיר המאמן במסיבת העיתונאים והדגיש כי אוססונה ממש לא סיימה את העונה. "נותרו חמישה משחקים ויש לנו הרבה מה לומר. אנחנו רוצים להראות, נגד קבוצה גדולה כזו - שעשינו סיבוב שני נהדר ואנחנו יכולים לעמוד באתגר הזה". עוד אמר כי: "אם נהיה ברף הרגיל שלנו וריאל תהיה טובה יותר אז אין מה לעשות. אנחנו מעוניינים בקצב גבוה. נצטרך לתת הופעה מושלמת". אראסטה כבר תסכל את ריאל מדריד בסיבוב הראשון כמובן כשכפה תיקו מאופס במגרש השלג.

    אנטה בודימיר שהגיע ממאיורקה בקיץ התברר כרכש מוצלח עם שמונה כיבושים. רוברטו טורס עם שישה אבל רק שניים מהם ב-2021 (אשתקד היו לו שבעה). וההגנה סופגת מעט – רק 39 שערי חובה (ההגנה השמינית בטיבה בליגה) וזהו "סוד ההצלחה" על רגל אחת. גם השוער סרחיו הררה מרגיש טוב מאוד עם 77 הצלות העונה בליגה, רק ארבע פחות משל טיבו קורטואה. אולי עם צ'ימי אביה המצב של אוססונה היה אפילו טוב יותר. בשנה שעברה החלוץ כבש תשעה שערים ב-20 משחקים בלבד אך סבל מפציעה טראגית. לא מזמן שב למגרשים אחרי שיקום ארוך והוא עולה במשחקים האחרונים מהספסל לדקות ספורו בסיפור שריגש את כל ספרד. במשחקי החוץ אוססונה השיגה יותר נקודות מאשר בבית - שישה ניצחונות, שש תוצאות תיקו ושבעה הפסדים. אוססונה, אגב, תפגוש גם את אתלטיקו עד לסיום העונה ואולי תהיה זו שתכריע מי תהיה האלופה.

    אוססונה – הרכב משוער: סרחיו הררה| נאצ'ו וידאל, דויד גארסיה, ארידנה הרננדס, מאנו סאנצ'ס| ג'ון מוקאיולה, טורו, חאבי מארטינס| רוברטו טורס, רובן גארסיה ואנטה בודימיר.

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    בשנה שעברה זה נגמר ב-0:2 סולידי וכל-ברזילאי של ריאל מדריד ששיחקה בהרכב רוטציוני משהו. ויניסיוס כבש ראשון בבעיטה אדירה ומירר בבכי ורודריגו, המחליף שלו, היה זקוק לשניות ספורות לכבוש שער בכורה בסטייל. זה היה הניצחון הביתי העשירי ברציפות על אוססונה, רקורד יפה לכל הדעות. 0:2ים היו גם בעונות האליפות עם קאפלו (ראול ורוביניו) ושוסטר כעבור שנה (רוד וסניידר) והיה גם 0:1 קטנטן עם שער של דוווקא קרבאליו ב-2011, אבל בדרך כלל ריאל נהנית לשחק נגד אוססונה. הדוגמא הטובה? 1:7 מהדהד בעונת האליפות עם הפורטוגלי, ככה בלי מאמץ, עם שלושער של כריסטאיאנו וצמד של בנזמה. אפרופו מוריניו, הוא נפרד מהברנבאו עם 2:4 על אוססונה וכך גם היגואין. בעונת הדסימה זה נגמר ב-0:4 גדול עם שני גולאסוס של כריסטיאנו לחיבורים.

    למעשה, אוססונה לא חזרה עם משהו מהמקדש מאז עונתו האחרונה של זידאן, מחזור 16 ב-2005-06. על אף ששיחקה בעשרה שחקנים – סאבו מילוסביץ' העלה אותה ליתרון. למזלנו סולדאדו המחליף נהנה מבישול של מחליף אחר – זיזו, והשווה ל-1:1 שנתיים קודם לכן הגיע רגע השיא של אוססונה שהביסה את ריאל של קיירוש 0:3 במשחק הזוי – ואלדו, זוכרים? דווקא היא קטעה לריאל את רצף הניצחונות הרצופים. זה היה הניצחון השני בלבד של אוססונה בברנבאו כשהראשון היה ב-1991, 0:4, קשה לנו להסביר איך זה קרה. כמו שקשה לנו להסביר איך הלגרה הבקיע צמד ב-2003 בניצחון 1:4.

    לחובבי הדרמה נמליץ לצפות בתקציר מעונת הפלגריני כשרונאלדו כבש את ה-2:3 ממש-ממש מאוחר. בסה"כ 38 משחקי הבית נגד אוססונה, המאזן של ריאל יפה מאוד – 31 ניצחונות (82%), חמש תוצאות תיקו (13%) וכאמור שני הפסדים בלבד (5%), יחס שערים 32:107 לטובת ריאל. דיברנו על אותה שביעייה, אז היה גם 2:5 בעונת הדאבל ההיסטורית עם חגיגה של שחקני ההגנה (ראמוס, דנילו ופפה) וגם תוצאות גבוהות במפגשים הראשונים – 2:6 ב-1936 למשל, ובעיקר שמינייה מהדהדת ב-1958-59 – שלושער לדי סטפאנו, צמד לחנטו, אחד לפושקאש וגם הקטור ריאל הבקיע פעמיים. כעבור שנה זה נגמר "רק" ב-0:7. מפחד שניחסנו, חלילה, נספר לכם על המאזן בכל משחקי הליגה ששוויוני הרבה יותר: 13:47 לריאל בניצחונות ועוד 17 תוצאות תיקו.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    חייבים לנצח את אוססונה בבית, זה המשחק הכי קל שנותר לנו העונה, אני חושב שזידאן כן יעשה רוטציות למרות שההפסד המבורך של ברצלונה גרם לנו לחשוב מסלול מחדש, ומצפה לקחת את המשחק הזה בשיניים, אתם יודעים - מצב נייח של קאסמירו, פעולה אישית של בנזמה, התעלות מפתיעה של שחקן אחר, לא יודע מה. “משחק בית” או משהו כזה, איבדנו כבר יותר מדי נקודות כפי שקראתם בפריויו. צריך לפתוח בלחץ מאסיבי גם ללא קרוס ומודריץ’. אני חושב שזה די ברור שאיסקו סיים את דרכו אבל לפחות שהפרידה לא תהיה כל כך פאתטית. גם אנטוניו בלנקו יוכל למשל לעזור לנו כשישחק מאחור וקאסמירו אמנם לא מזיז את הכדור מדהים אבל הוא יהיה קצת יותר התקפי.
    על בנזמה לא הייתי מוותר כי אין לנו ברירה פשוט, חלוץ רץ פחות, החלום שלי הוא איזה 0:2 לנו בדקה ה-65 ואז יהיה אפשר לזרוק את מריאנו שיתפרע. האמת שהייתי משוכנע שמריאנו מסוגל טיפה ליותר. הוא כן מהיר, נוגח בסדר, בעיטה סבירה. אבל הוא פרוע מדי, תמיד בנבדל, לא עוזר בכלום. אם לא קארים אז מבחינתי רודריגו כ-‘9’ מזויף בגלל המהירות ויכולת הסיום, העונה הוא לא תרם לנו מספיק.
    לגבי הזאר אין לי ספק שהוא צריך לפתוח, אין יום אחר, כדי שיוריד עוד חלודה לקראת הגומלין נגד צ’לסי. הוא שיחק 13 דקות, אחר כך 24, יש קו ברור אבל אין זמן. אם הוא יפצע שוב זה כבר כוח עליון ואין מה לעשות. זה צריך להיות המשחק בו הכל עובר דרכו - דריבלים, יצירת מצבים, עדיין הוא יחשוש קצת אני מניח ויחלק את הכוחות ועדיין כנראה שכאשר הוא בריא, והוא בריא - גם במשחק הפחדני שלו הוא טוב פי כמה מוויניסיוס (צריך לנוח) או אסנסיו - שיהיה הצלע השלישית בחוד. אפילו זידאן הודה סוף סוף שעם הכדור אנחנו קטסטרופה.

    כמובן שזה ישמע מגוחך לומר את זה אם שוב נעשה 0:0 בפעם המי יודע כמה אבל אני באמת חושב שאנחנו ראויים לאליפות יותר מברצלונה לדוגמא שניצחנו אותה פעמיים, התמודדנו בסדר גמור עם הגדולות. מה שעובר עלינו השנה זה מטורף גם אם זה נכון שבהרכב מלא גם כן לא הרשמנו. את נאצ’ו אי אפשר לשכפל ושהוא ישחק גם בימין במקום אודריוסולה וגם בשמאל, נכון? לא יהיה טוב להגיע ללונדון עם מעידה בליגה, מקווה שנעשה את זה - ובכוח, כי רק ככה אנחנו מסוגלים. האללה מדריד!
     
  10. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא מחשבת מסלול מחדש. זה רק האוהדים שכל שני וחמישי מספידים את הקבוצות שלהם, אם לשפוט לפי האוהדים אז סביליה היחידה שבמרוץ כבר 3 חודשיים.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא יודע אם זה היה עוזר, אבל היה דיבור שהוא הלך נגד העצות של הצוות הרפואי של בארסה שהמליץ על ניתוח.
    הוא גם לא עזר לעצמו בכך שנשאר בבארסה כשהוא לא מסוגל לעמוד בקצב.
     
  12. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    נגד הכול, נגד כולם.
    קונדוגביה 5 דקות פה, 10 דקות שם, פתאום בהרכב והוא איש המשחק.
     
    Clock End Stand אוהב/ת את זה.
  13. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אשכרה אם אובלק היה נוגע בכדור היה פנדל חוזר. כמה מזל.
     
  14. YYY El sabio de Hortaleza היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏13/5/04
    הודעות:
    11,498
    לייקים שהתקבלו:
    1,232
    לא היתה עבירה של טריפייר. בדיוק כמו הפנדל שבוטל בצד השני.
     
  15. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    איזה קבוצה נוראית אוסאסונה.