אינטר 2020/21 :: אלופת איטליה!

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י EO11, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני יותר נוטה לכיוון שלך. הוא כבש בליגת האלופות במשחקים חשובים בעונת הבכורה למשל, השלושער נגד אתלטיקו ופעמיים נגד אייאקס והעונה הציג יכולת חלשה לפרקים. בכל מקרה אין ספק שזה גם לא רונאלדו של 2018, הוא מבוגר יותר, מעט איטי יותר, ודברים שהיו הולכים על אוטומט בריאל הם שונים כרגע. משחק הראש נשאר לו, הוא עדיין מסוכן ברחבה. כולם ידעו מה הם מקבלים. הוא מוקף בקבוצה בינונית וכבר לא יכול לעשות דברים לבד. דיבאלה חיוור השנה, מוראטה גם כן לא כשיר ליותר מחמישה משחקים. אין ספק שהסגל נחלש משמעותית, כמעט כל שחקן אולי חוץ מקוואדראדו - בהשוואה לקבוצה האלופה אליה הגיעה. וכמובן שאלגרי על הקווים זה לא כמו פירלו. גם סארי לא איזה מאמן דגול. הוא לא היה צריך להגיע בכלל, ריאל מדריד ורונאלדו זה שידוך לכל החיים אבל זה כבר עניין אחר. לרונאלדו היה לוקאקו? לאוטרו? מי אפשר לציין לטובה ביובה חוץ מקוואדראדו וקייזה העונה?
     
  2. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    כשכתבתי את ההודעה לא ציפיתי שאדון "כריסטיאנו המושלם" ומר "אינזאגי מאמן גרוע" יסכימו איתי. הבעתי את דעתי על המגמות שהובילו את אינטר ויובה, מכאן אני מושך ידיי מהדיון העקר הזה.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    yonmu אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    רונאלדו לא מושלם, רחוק מזה, והייתה לי ביקורת כלפיו גם בריאל מדריד בעונה האחרונה בעיקר. ביובנטוס היה שלב העונה שהוא לא סיפק את הסחורה, נגד פורטו ביקרתי אותו בצמד המשחקים לדוגמא והבעיטות החופשיות שלו איומות. אבל אתה מציג את הצד ההפוך והמוגזם ממה שאתה טוען שאני - רונאלדו אשם בכל הבעיות של יובנטוס הכושלת. היו הרבה משחקים שהקישור לא מייצר כלום. פירלו בכל משחק אומר שאין אינטנסיביות ואין קצב. גם עם לבנדובסקי לא בטוח שהייתם אלופים. גם אם פירלו היה במעמד של פרגוסון והיה חולם בלילה לשחק בלי רונאלדו - הכשירות של דיבאלה ומוראטה לא הייתה מאפשרת את זה. אף אחד לא מחזיק אותך בכוח:sm_blob9:
     
  4. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    לא חייבים להסכים לכל דבר אתה יודע, בשביל זה הפורום קיים - להחליף דעות שונות ומשונות. הכל טוב. אפשר להמשיך לדון בכיף ובאהבה :)
    אגב בזכות אינזאגי לאציו כמעט שמטה יתרון 1-4 אתמול . אבל בסדר הוא גאון כדורגל. אל תיתן לעובדות להרוס לך את התאוריה :sm_icon_thumright:

    [QUOTE="Raulito, post: 2447836, member: 4731" הוא לא היה צריך להגיע בכלל, ריאל מדריד ורונאלדו זה שידוך לכל החיים אבל זה כבר עניין אחר.[/QUOTE]

    בזה מסכים לגמרי והוא עשה טעות גדולה, היה בכיף ממשיך לזלול תארים בריאל ולפאר עוד יותר את המורשת שלו.

    אבל היי, שמח שהוא באיטליה.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לדעתי לרונאלדו בהחלט נותרו עוד אתגרים בריאל מדריד כמו להחזיר את האליפות, זכינו רק בשתיים בתקופה שלו וכמובן לא באשמתו. החלפנו גם מאמן בקיץ בעל כורחנו כשזידאן הלך. הזאר לטעמי היה צריך להגיע קצת קודם לכן כי לקבוצה הייתה בעיה בליצור מצבים מעבר להנעת הכדור ויותר מדי נפל על מרסלו. בייל הפצוע היה צריך לעזוב הרבה לפניו, היה צ'אנס למכור אותו, עם כל הכבוד למספרת, וכמובן בנזמה שהתחיל לשחק כדורגל באמת טוב רק מ-2018/19 ונגד הקבוצות הטובות באמת רק מהעונה שעברה (למקרה שזה יעלה פה - אין ספק שרונאלדו לקח את הפוקוס אבל 'הצל' שלו זה לא תירוץ מספיק טוב לבנזמה על עונות עם 12 שערים בקבוצת טופ).
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,681
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    מזל טוב לריאל מדריד על האליפות :)
     
  7. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    זה אמנם הדיון של אינטר, אבל נראה לי שגם גראנדה לאציו וגם כולנו נשמח שאינזאגי יילך למקום אחר, ואז יבוא איזה מישהו אחר ללאציו.

    זה באמת דיון עקר, אבל לטעון שאינזאגי לא שיפר את שחקניו בכלל במהלך השנים שהוא שם זו הזיה בעיני.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
  8. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    טארה אמר שאיך שאינזאגי חוזר מהקורונה הוא מקבל מיד הארכה. בינתיים עברו יותר משבועיים וזה לא קרה. אז לא יודע אני כנראה חי בסרט אבל כל עוד זה לא קורה אני ממשיך לקוות שמתישהו יפול ללוטיטו האסימון(מטארה השמוק אני לא מצפה לכלום) והוא יחפש מישהו טוב יותר (יש תותחים בשוק חוץ ממה שהוזכרו פה בעבר).

    במידה וכן אחד כזה יגיע+שידרוג הסגל איפה שצריך(לא הרבה) אתם תראו את גראנדה לאציו כמו בימים הגדולים שלה.

    ברכות על האליפות.
     
  9. SerieA Il Capitano

    הצטרף ב:
    ‏24/3/09
    הודעות:
    6,853
    לייקים שהתקבלו:
    2,349
    מין:
    זכר
    תודה רבה.
    בימים הגדולים שלכם קראניוטי הוציא הכי הרבה כסף בליגה. איפה זה ואיפה לוטיטו?
     
  10. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,373
    לייקים שהתקבלו:
    98
    בימים ההם ללאציו לא היה תשתית בסגל הכל נבנה מאפס אז קרניוטי(עד 120 פרזידנטה) הוציא מכל הבא ליד. אגב רוב הרכישות שלו היו תוצר של מערכת סקאוטים מעולה בסכומים קטנים יחסית, להוציא מעטים (בובו קרספו ומנדייטה ממה שעולה בראש) לא רכשנו שמות גדולים, הפכנו אותם לכאלה. מזכיר את הרכישות של פליפה, סאביץ', אלברטו וכו'. היום ללאציו יש בסיס של 7-8 שחקנים מצוינים שעם חיזוק נקודתי נכון יכול לרוץ חזק למעלה. ואם כבר התקופה ההיא, עזוב נסטה ייפ סתאם, תן לי בלם כמו פרננדו קאוטו היום אני מבסוט עד הגג. אם לוטיטו הוציא 45 פלוס מינוס מיליון בקיץ שעבר אז הייתי מצפה שאחרי הכספים מהאלופות והתחלואות בהגנה+נקודתי קשר אמצע שכל-כך דרוש הוא יוציא קצת יותר. סך הכל מתבקש מאוד

    אגב יש גם לא מעט שחקנים טובים שלא ממש נחוצים בקבוצות שלהם ולאציו גם יכולה להשאיל. הכל שאלה של רצון ועד כמה אתה תחרותי להצליח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/5/21
  11. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,201
    לייקים שהתקבלו:
    2,559
    אין דיונים ייעודיים ללאציו ולרונאלדו?

    מזל טוב על הסקודטו, ובמיוחד ללוקאקו -
    בן 28 עוד רגע, נרכש ע"י צלסי ב15מ', ע"י אברטון ב35מ, ע"י יונייטד ב85מ' וע"י אינטר ב75מ (סה"כ מעל 200מ' - כמה שחקנים כאלה יש בעולם?) -
    ועכשיו סופסוף זוכה בתואר הגדול הראשון שלו, ובצדק מוחלט כשהוא השחקן הבולט ביותר. שאפו.
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    התואר הזה חשוב מאוד להרגשה האישית אבל אני חושב שגם אם האליפות הייתה חומקת איכשהו - לוקאקו סתם הרבה פיות וכן עמד בציפיות. לאוטרו אמנם שיחק בכל המשחקים, היחיד מלבד השוער הנדנוביץ', אבל בלי לוקאקו הכל שונה. בעונת הבכורה הוא הבקיע במספרים של רונאלדו-פנומנו וזה אומר הכל. אין לי מספרים מדויקים אבל הוא בכל משחק מייצר הרבה מצבים. אני סתם עובר פה על המספרים, יש לו שער נגד מילאן בהפסד בסיבוב הראשון; שער ניצחון נגד נאפולי; צמד ובישול נגד לאציו; שער ובישול נגד מילאן, זה גם משמעותי נגד מי הוא כובש ובשנה שעברה זה גם היה יפה מלבד אולי המשחקים נגד יובנטוס שפחות הצליח לו. שוב, מסתבר שיונייטד הייתה מעין בית קברות והוא לא הצליח לצאת מהמרה השחורה הזו. הוא נכס, שחקן שעובד המון. מסכים שהוא הגיע שמן, גם הזאר, יחי ההבדל. גם רונאלדו השמן היה שמן אבל אי אפשר היה לעצור אותו בספרינט עד גיל 29-30.
     
    טל. אוהב/ת את זה.
  13. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,585
    לייקים שהתקבלו:
    3,779
    אגב שאלה (אולי קצת מוקדם) - מי לדעתכם 3-4 השחקנים שעליהם התואר הזה נשען? לוקאקו ובארלה זה ברור אבל מי עוד?
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,325
    לייקים שהתקבלו:
    2,054
    מין:
    זכר
    לפני הכל, המכונה ששמה אינטר זה על השם של סונינג.
    .
    .
    .
    קונטה ומארוטה והחבר'ה שלהם.
    .
    .
    ורק אח"כ צריך לדבר על השחקנים.

    ----------------------------------------
    אות ומופת לאיך בונים פרוייקט.
     
    yonmu ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  15. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    לוקאקו, בארלה, ברוזוביץ' וחאקימי יחד עם האנדאנוביץ במקום הרביעי - לדעתי אלו ארבעת השחקנים המשפיעים ביותר על האליפות של אינטר. בכל המשחקים הגדולים האנדאנוביץ' היה שם כדי להציל את אינטר מהרבה בעיות והוא ראוי מאוד לקרדיט על האליפות הזו.

    למרות שבשורה התחתונה: החוזק של אינטר היה הקבוצתיות. מתקשים ופתאום דרמיאן מבקיע שער ניצחון, נמצאים בתיקו וד'אמברוסיו מוציא נגיחה מאיזה חור לרשת ועוד לא מעט מצבים שמצביעים על הקבוצתיות, היעילות והאליפות המוצדקת של אינטר.

    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
    Clichy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.