חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    סטרליינג יכול להבקיע גם 50 שערי ליגה בעונה במדי סיטי, זה לא יעשה אותו שחקן גדול באמת. שחקן שמאבד כדורים בסיטונאות ומרבה להחמיץ ברשלנות, זה לא שחקן גדול.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,904
    לייקים שהתקבלו:
    6,318
    ברור ברור,
    גם בלון ד'אור לא יעשה אותו שחקן גדול באמת.

    טענות משכנעות כמו של ההוא שסיפר לי פעם שבעונה שבה סטרלינג נבחר לטופ 11 בפריימרליג את ה30 שערים שלו הוא כבש בדחיקה מהקו(בדקנו את אמיתות הטענות במערכת- כבש שניים כאלה בליגה).
    הטירוף של המאבד כדורים בסיטונאות גם מגובה בנתונים או שבנדמה לי כי אני שונא אותו למוות?
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    זה מגובה בראייה שלי. תשווה לצורך העניין בין השיא של רוני מבחינת יכולת לבין השיא של סטרלינג, יש מה להשוות בכלל? סטרלינג שחקן שנהנה מזה שהוא משחק בסיטי, שים אותו בקבוצה פחות התקפית ופחות טוב הואין אן אחד שיחשוב שהוא שחקן גדול
     
  4. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,904
    לייקים שהתקבלו:
    6,318
    למה רוני לא שיחק בקבוצות התקפה היסטוריות??

    שמח מאוד על ההשוואה לרוני.
    לסטרלינג בכמעט 8 שנים של קריירה בשתי קבוצות גדולות בפריימרליג אין כמעט במה להתבייש בהשוואה לרוני.

    אגב, רוני בגיל 27 נראה כבר גמור פיזית.
    סטרלינג לא קרוב לזה.

    ראיתי את סטרלינג משחק ליד המון נגרים בליברפול בגיל 18-19 והוא נראה מדהים.
    רוני מגיל 18 שיחק רק ליד הול אוף פיימרס.
    כדי שלא תברח לי גם להשוואות לבבטו, אפשר את הנתונים שלי על איבודי כדור מוגזמים של סטרלינג? או שהכל זה מבחן העין האובייקטיבי שלך?
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא חושב שהייתה קבוצה בפריימרליג שרקדה ברחבה של היריב כמו מנצ'סטר סיטי של גוורדיולה ב18 19, הם פשוט הפכו את הפריימרליג לקרקס. יונייטד של רוני לא התקרבה לזה אפילו. ואין ספק שסטלינג נהנה מזה וזה מנפח לו את המספרים.

    סטרלינג אחלה שחקן אבל ההחמצות שלו לדעתי באמת מונעות ממנו להגיע לרמה אחת מעל כמו סלאח למשל.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,904
    לייקים שהתקבלו:
    6,318
    הרגת את הדיון עכשיו.
    מכל הדוגמאות בעולם בחרת להזכיר את סלאח והחמצות.
    חלוץ שמחמיץ 3 פעמים מול שוער ופעמיים לקורה לפני שכובש.
    LOL.
     
  7. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,620
    לייקים שהתקבלו:
    398
    גם קבאני ואמבפה מחמיצים בערך כמו סלאח וזה לא מונע מהם להיות שחקני טופ. ההבדל הוא שאצלהם זה על גבול הטעם הטוב. אצל סטרלינג זה מעבר לזה. לא הרגתי שום דיון יש המון שחקנים שהיו שחקני טופ למרות שהם מחמיצנים אבל לא זכור לי אף שחקן טופ שהוא כל כך לא קליני ברחבה כמו סטרלינג, אצלו זה עובר כל גבול.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/21
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,397
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    צ'לסי - ריאל מדריד

    https://sportslens.com/wp-content/uploads/2021/04/1002374894-1024x723.Xxx


    צ'לסי חולמת על גמר ראשון מאז 2012, אז הדיחה את ברצלונה בחצי הגמר והשלימה זכייה היסטורית, הראשונה והאחרונה - אחרי ניצחון בדו קרב הפנדלים על באיירן מינכן. המאזן שלה במעמד עומד על שתי העפלות מול שבע הדחות. אין עליה שום לחץ, גם תיקו 0:0 יספיק לבלוז שהיו עדיפים מאוד במשחק במדריד, בעיקר במחצית הראשונה, ויכלו לנצח. הם השיגו תוצאה טובה על הנייר,1:1 (פוליסיק הבקיע שער נהדר), אלא שבקבוצה זוכרים היטב את 2014 אז סיימו בתיקו מאופס נגד אתלטיקו והודחו עם הפסד 3:1 דווקא בגשר. גם בעונה לאחר מכן מוריניו השיג תיקו במשחק החוץ – 1:1 נגד פריז סן ז'רמן, והודח אחרי תוצאה רעה בבית בגלל שערי חוץ (תיקו 2:2).

    הקבוצה של תומאס טוכל מגיעה למשחק כשהיא ממשיכה לשמור על המקום הרביעי בפרמיירליג והשיגה 0:2 שקט על פולהאם ביום שבת. קאי האברץ הבקיע צמד ראשון בפרמיירליג, הכפיל את מאזנו בליגה והגיע לשמונה שערים העונה בכל המסגרות. לא בטוח שזה יעזור לו אך לפי ה-AS טוכל קיבל מעין חומר למחשבה האם להעדיפו על טימו ורנר הסילון. "האיכות של האברץ לא מוטלת בספק", נכתב ("עלינו לקבל את זה שחלוצים לעתים נכשלים, זה חלק מהכדורגל. צריך לדבר על המשחק במונחים של קבוצה ולא הגנה או התקפה. החלוצים צריכים להראות אינטנסיביות, על כולם לקחת אחריות. אני מאמין שהשערים יגיעו עם הזמן אם נייצר שוב מצבים", אמר המאמן עצמו על הגרמני) . טוכל, שנזכיר – טרם הפסיד לזידאן, צפוי לשמור בדיוק על אותו הרכב שנראה נהדר. מתאו קובאצ'יץ' עדיין פצוע ורודיגר ישחק עם מסכה. אנגולו קאנטה שהיה מספר אחד על המגרש במשחק הקודם ולא בכדי נבחר למצטיין, קיבל מנוחה חלקית (עלה מהספסל בדקה ה-70)וישוב ל-11 וכך גם ואספיליקווטה. מייסון מאונט כשיר כמובן.

    זה בטח לא מעיד על משהו, אך הבלוז ניצחו העונה רק פעמיים במשחקי הבית באירופה – 0:3 על ראן ו-0:2 בגומלין על אתלטיקו מדריד. צ'לסי נתקעה עם 0:0 נגד סביליה (שהיה עוד עלול לעלות לה בהעפלה מהמקום הראשון אך היא הגיבה עם רביעייה בפיחואן), 1:1 נגד קראסנודר ונכנעה 1:0 לפורטו (אחרי ניצחון משמעותי בפורטוגל כמובן). הבלוז ניצחו רק שלושה מתשעת המשחקים האחרונים בברידג'. מנגד, צ'לסי הפסידה רק ארבעה משחקים מ-29 האחרונים שלה נגד הספרדיות. הבלוז הדיחו חמש פעמים יריבות מספרד והודחו שבע פעמים.

    השוער אדוארד מנדי שמר על שער נקי בשבעה משחקים העונה במפעל, שלושה מהם בנוקאאוט (פעמיים נגד אתלטיקו מדריד ואחד נוסף נגד פורטו). בצ'לסי מרגישים בנוח איתו וגם במהלך הניצחון על פולהאם הוא בלט עם מספר הצלות יפות. בסה"כ הוא שמר על שער נקי ב-23 משחקים בכל המסגרות ועונת הבכורה שלו באנגליה היא די מוצלחת. "אנחנו צריכים להיות מוכנים לקרב הזה, אסור לנו לטעות, עדיין לא עברנו", אמר בריאיון באתר הרשמי של המועדון שם פרגן להאברץ ו-ורנר ואמר שהוא משוכנע במאה אחוז שבעונה הבאה הם יהיו הרבה יותר טובים.

    טוכל אמר לקראת המשחק: "אני לא יודע אם ריאל תשחק 5:3:2 או 4:3:3, דברים יכולים להשתנות, אבל אני חושב שריאל משחקת דומה לנו. האם אנחנו אמיצים מספיק? אנחנו אמיצים מספיק, אני חושב. האתגר הוא לשמור על האינטנסיביות לאורך כל המשחק ולהתגונן היטב כקבוצה בלי קשר למערך. במחצית השנייה במדריד היינו פחות טובים. זה חצי הגמר. אנחנו מתכוננים לזה שראמוס ישחק, הוא הקפטן של הקבוצה המצליחה ביותר בשנים האחרונות. לא נשתגע בגלל זה אבל אני יודע שהוא יפתח ונתכונן לזה אנחנו חייבים להגיע עם מספיק ביטחון ואמונה או שלא יהיה לנו שום סיכוי לעבור". המאמן החמיא לקאנטה: "הוא הבחור שאתה צריך כדי לזכות בתארים ולכן אנחנו כל כך שמחים שהוא כאן. זה שחקן בלתי יאומן. הוא שקט, הוא מחייך הרבה, מתקשר עם כל אחד, אבל בתנאים שלו. זה מדהים ששחקנים כמוהו קיימים. תענוג לצפות בו. החשיבות שלו לקבוצה עצומה". כשנשאל על ההרכב אמר כמובן שהוא מתנצל אך לא יכול להגיב על כך. "לא אעשה הרבה שינויים", אמר.

    הבלם אנדראס כריסטנסן שיפתח לצד טיאגו סילבה הוותיק (נראה נהדר) ורודיגר (ישחק כאמור עם מסכה) אמר: "אנחנו יודעים שקשה לכבוש נגדנו. עלינו להיות מסוכנים ולכבוש בעצמנו. אדן הזאר? לכולנו יש רק דברים טובים לומר עליו. אנחנו יודעים מה הוא עשה במועדון שלנו והוא יהיה חשוב גם במשחק מחר עבור הקבוצה שלו ובכלל". כשנשאל על הפער של הניסיון מצד שתי הקבוצות אמר: "הניסיון מורגש לעתים במשחקים האלה אבל לדעתי יש לנו איזון טוב (בין צעירים לוותיקים ושחקנים מנוסים). כמובן שהתחושה היא אחרת לקראת מחר, זה לא משחק רגיל. נעשה הכל כדי להיות בגמר". כשנשאל על הגמר ב-2012 אמר: "אנחנו רוצים לשחזר את ההישג הזה".


    צ'לסי – הרכב משוער: אדוארד מנדי| אנדראס כריסטנסן, אנטוניו רודיגר, טיאגו סילבה| סזאר אזפיליקווטה, אנגולו קאנטה, ז'ורז'יניו, בן צ'ילוול| כריסטיאן פוליסיק, מייסון מאונט וטימו ורנר

    ריאל מדריד מגיעה למשחק על החיים ועל המוות אחרי 0:2 על אוססונה בליגה, משחק שאולי סימל את העונה שלנו יותר מכל, או לפחות את חצי העונה השני כשזה הולך טוב יותר – הקושי העצום בהתקפה (גם במשחק בו מיצרים מצבים), מכת הפציעות אבל גם לב, עקשנות ואמונה. 19 משחקים ללא הפסד, בכל זאת, הכל מאז "נאום הזעם" של זידאן לפני הואסקה, ובדיוק עם התשוקה והרצון הזה צריך לשחק עד לדקה האחרונה. זידאן כבר ניצח בכל כך הרבה מגרשים גדולים על הקווים – פעמיים את באיירן מינכן, 0:3 נגד יובנטוס, 1:2 בפריז, וגם דורטמונד, נאפולי, רומא ואטאלנטה ברשימה שלו. כעת הוא זקוק לניצחון אחד נוסף כדי להביא את ריאל לגמר רביעי בקדנציה שלו (המאזן שלנו בחצי הגמר עומד על 16 העפלות לגמר ו-13 הדחות. בליגת האלופות בלבד: שבע העפלות לגמר ושש הדחות). מה המיסטר מתכנן הפעם?

    "הפאזל של זידאן", נכתב לא אחת בתקשורת, בכל וריאציה אפשרית, הן במארקה והן ב-AS. ובריאל, כמו בריאל – כששחקן אחד מתקאמבק – אחר נופל. ריאל מקבלת בברכה את שובו של מנדי שיסתום את הבלאגן בצד שמאל ולא יחייב אותנו לשחק בשלושה בלמים וכמובן הקפטן ראמוס . הוא רשם שלוש הופעות בלבד ב-2021 ומצד שני הוא שחקן של משחקים גדולים ויכול לעזור גם בהתקפה. כמנגד רפא ואראן מושבת. הפעם לזידאן יש מגנים שהוא יכול לסמוך עליהם – נאצ'ו (בימין) והצרפתי מה שמקטין אולי את הסיכוי לשלושה בלמים. מיליטאו הוכיח שהוא כאן גם למשחקים הגדולים וכמובן הקפטן ראמוס שמצד אחד רשם רק שלוש הופעות ב-2021 ומצד שני קשה לוותר עליו. 4:4:2, 4:3:3 או 3:5:2 בכל זאת? בניגוד לרוב העונה המנחוסית הזו, פדה עלה על המטוס ברגע האחרון אחרי בדיקת קורונה שלילית מה שמוסיף לזידאן אופציות. ואולי, בכל מקרה, על ההגנה אנחנו סומכים (13 מערכי הגנה שונים ב-19 המשחקים האחרונים - שר ההגנה הגדירו את זידאן בתקשורת). טיבו בכושר מטורף. מה יהיה בהתקפה? שאלה טובה.

    כמעט שנתיים שחיכינו לאדן הזאר, זה ברור שהוא יפתח. ואם ישחק כמו נגד אוססונה אז יש מקום לאופטימיות. הוא נראה בריא ורק שער או בישול היה חסר. בתשעה במאי 2019 היה המשחק האחרון שלו בסטמפורד ברידג' ואם ייתן ערך מוסף דווקא נגד הקבוצה בה עלה לגדולות – ניתן יהיה לסלוח לו. מצד שני, הזאר, גם כשהיה מהשחקנים הטובים בעולם ואולי הטוב בפרמיירליג, שהייתה מגרש המשחקים שלו – לא בלט בליגת האלופות. "חבל שהוא לא היה יכול להראות את האיכויות שלו עד היום בגלל הפציעות. הוא שחקן שמתאים למשחקים האלה. כמובן שהוא מסוכן מאוד ליריבות", החמיא קרוס וזידאן אמר: "הוא בכושר מצוין ואנחנו בטוחים שהוא יעזור לנו".

    בנזמה יוכל לרשום ציון דרך. החלוץ שכבש שער אדיר בספרד והשאיר את ריאל בחיים, הבקיע תשעה שערים נגד קבוצות אנגליות. אם יכבוש מחר הוא יתנתק מראול וידורג לבדו במקום הרביעי בטבלת כל הזמנים בליגת האלופות. אם יבקיע צמד ישתווה לרוברט לבנדובסקי במקום השלישי. השחקן מספר1 שלנו העונה צריך להיות במיטבו – בנזמה הכובש וגם בנזמה היוצר, המחזיק כדור, המבשל. יש לו שישה שערים העונה במפעל והוא יוכל להשוות את שיאו האישי מעונת 2011-12. זו תהיה ההופעה ה-130 שלו בצ'מפיונס ובכך ישתווה לאנדרס אינייסטה במקום השמיני.

    כצפוי, מודריץ' ישוב להרכב אחרי שלא שותף נגד אוססונה וריאל זקוקה לגרסה הטובה ביותר שלו. ההשתחררות מלחץ, הניידות, ההצטרפות לכנף ימין לעתים. קרוס ישחק אף הוא אחרי שנח בארבעה מחמשת המשחקים האחרונים (כולם בליגה). בדרך כלל אחוזי הדיוק שלו גבוהים מאוד, אינו מאבד את הראש גם בדקות הקשות ובמשחקים מן הסוג הזה גם עושה יותר הגנה ויורד לגליץ' על חשבון התסרוקת הנהדרת שלו. הפעם צריך לקוות שמרכז השדה שהחזיק אותנו עם הראש מעל המים – לא יקרוס. קרוס הוא השחקן שהגיע עם זידאן למסיבת העיתונאים לקראת המשחק ואמר: "אין ספק שתהיה מוטיבצייה אדירה, ניתן הכל ונראה איזו איכות נוכל להביא לגמר". הוא החמיא לצ'לסי שהיא קבוצה מעולה ("עם מאמן גרמני, אז אני לא מופתע") וגם לקאנטה אך הבהיר שזה יהיה משחק שונה: "לא לחצנו טוב בספרד, קשה לשחק ככה, הם ניצלו את המהירות שלהם. לאחר מכן היינו קומפקטיים". הוא אומר שכיף לו לשמוע שהטריו קרוס-מודריץ'-קאסמירו הוא הטוב בעולם ואומר שכן: "זו לא הייתה שנה רגועה אבל התגברנו על הכל, אנחנו כאן ויכולים לזכות בשני תארים. ניתן את הכל. כל אלה שפה הם כאן כדי לשחק, לרוץ ולהילחם. להיות שם עד הסוף. חשוב אבל שתהיה לנו איכות ולא רק פיזיות". הוא החמיא גם לבלאנקו וסיים בבדיחה: 'מהמר שזידאן ימשיך?', שאלו אותו והוא ענה - "אני חושב שכן, אם אני מעודכן היטב, יש לו עוד שנה בחוזה אז אני חושב שכן" (צוחק).

    זידאן קודם כל החמיא לקבוצה. אתם זוכרים כל מה שעבר עלינו העונה: "צריך להוריד את הכובע בפני הקבוצה הזו. בכל פעם שיש קשיים החבר'ה מגיבים, הם הכי טובים. אנחנו איפה שאנחנו רוצים!". עוד הוסיף: "התחושות טובות מאוד, אנחנו שמחים להיות פה ויודעים מה הביא אותנו לכאן. אנחנו כאן בגלל העבודה שלנו, אין ניסים בכדורגל". כשנשאל על ההרכב: "סרחיו ראמוס כאן, הוא יכול לשחק, לא היינו מסכנים אותו, הוא הקפטן שלנו ואנחנו שמחים שהוא כאן, נראה מחר. כולם ימותו בשביל להגיע לגמר, זה לא משהו שקורה בכל יום. בוודאי שנצטרך לסבול אבל אכפת לי גם מה שנעשה עם הכדור". זידאן שוב הדגיש שהקבוצה השתפרה במחצית השנייה ו'חשוב מה שנעשה עם הכדור'. הגיע הזמן לניצחון בכורה על טוכל. הכדורגל ברגליים שלכם!

    ריאל מדריד - הרכב משוער: טיבו קורטואה| נאצ'ו פרננדס, סרחיו ראמוס, אדר מיליטאו, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| ויניסיוס ג'וניור (פדה ואלוורדה), אדן הזאר וקארים בנזמה

    קצת היסטוריה. ריאל לא ניצחה בארבעת משחקי החוץ האחרונים שלה באנגליה. לעקשנים: תיקו נגד ליברפול, הפסד 2:1 למנצ'סטר סיטי, הפסד 3:1 נגד טוטנהאם ותיקו 0:0 נגד סיטי בחצי גמר הצ'מפיונס ב-2016. בסה"כ המאזן שלנו שם עומד על שישה ניצחונות מול שבעה הפסדים. ההילייטים העיקריים היו נגד מנצ'סטר יונייטד עם 2:3 ענק על הטרבליסטית הגאה ב-2000 – ותודה לראול כובש הצמד (ולרדונדו), ו-1:2 עם מוריניו וכריסטיאנו ב-2013.

    בשני המקרים נגד יונייטד, ריאל סיימה בתיקו במשחק בברנבאו והגיבה יפה. ריאל עברה רק פעמיים מתשע הפעמים בהן סיימה בתיקו ביתי במשחק הראשון בגביע אירופה. בחצי הגמר היא לא הצליחה לעבור אף פעם; ריאל עברה תשע פעמים יריבות מאנגליה וידה הייתה על העליונה בארבעה מחמשת המקרים האחרונים. סיטי הדיחה אותנו אשתקד עם ניצחון כפול 1:2 מנגד, ריאל עברה ה את טוטנהאם ב-2011 (0:4 בברנבאו ו-0:1 בגומלין), את יונייטד ב-2013, את סיטי ב-2016 (שער שעד היום לא ברור היה של בייל או עצמי של פרננדיניו) וכאמור את ליברפול השנה.
     
  9. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    מדברים פה על כריסטיאנו.

    לגבי הברזילאי מסכים.
     
    South Boy אוהב/ת את זה.
  10. GRANDE LAZIO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/3/09
    הודעות:
    2,360
    לייקים שהתקבלו:
    96
    סטרלינג בשנתיים האחרונות עד העונה
    25 גולים, 18 בישולים
    31 גולים, 10 בישולים

    מצחיק לראות שעם מספרים כאלה עוד באים אליו בטענות על החמצות. מה לעזאזל אני צריך יותר מהווינגר שלי? כוכב כדורגל גדול.
    אפילו העונה שהיא קצת פחות טובה שלו הוא עם דאבל דאבל גם בשערים וגם בבישולים. אגב, כצפוי, בפחות משחקים מהשנתיים הקודמות.
    בספק אם פודן יתקרב למספרים כאלה באיזשהו שלב בקריירה. פודן גם לא צריך לבוא על חשבון סטרלינג, אפשר לשחק עם שניהם ביחד, וגם עם מאחרז. ברנרדו פחות טוב מכל השלושה. פודן כולבויניק יכול לשחק בכל עמדה בקישור. בכל מקרה, סטרלינג כולה בן 26 בשקט יכול לתת עוד שנים של מספרים נהדרים. באנקר בהרכב שלי.

    אפשר גם להגיד מברוק לפפ שעשה גמר אלופות סוף סוף דווקא בדרך הקשה - עבר את פ.ס.ז' לעומת הכישלונות נגד מונאקו וליון. כמובן שמזל אף פעם לא מזיק (הפציעה של אמבפה). סך הכל כצופה מהצד - לא נופל מהכיסא מההישג הזה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/21
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,548
    לייקים שהתקבלו:
    14,297
    מין:
    זכר
    מה זה מזל? מה פסז׳ היא הקבוצה היחידה ששחקן חשוב נפצע לה? גם זה לא שלא היה לה תחליף, היה לה את איקרדי. אגב מדברים על זה שאיקרדי היה אנמי(לא באשמתו לדעתי) בואו נזכיר שבמשחק הראשון אמבפה גם לא היה בעניינים. ככה שצריך לתת פה הרבה קרדיט להגנה של סיטי.
     
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,904
    לייקים שהתקבלו:
    6,318
    אולי בכלל פסז׳ הגיעו לשלב הזה במזל גם כן?

    הרי השחקן הכי טוב של באיירן לא שיחק בשלב שלפני זה.
    בנינו אמבמפה לא נתן להם הרבה במשחק הראשון.
     
  13. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,519
    לייקים שהתקבלו:
    18,432
    סטרלינג בכושר רע אבל הוא שחקן גדול ובאמת שאי אפשר לחשוד בי שאני מחבב אותו.
    יש לו ליקוי רציני בבעיטה לשער, אז הוא מאוד תלוי במצבים שמגיע אליהם.
    אבל מאבד כדורים? לא, פשוט לא.
    הוא מטוס, חזק בצורה קיצונית ומאוד מפתיעה ביחס לגודל שלו, חכם מאוד, לא מאבד כדורים, עובד קשה מאוד על המגרש.

    הוא הבקיע 12 שערים בליגה בליברפול כשהיה בן 19 וכל ההתקפה היתה על הגב שלו כשליברפול היתה קבוצת אמצע טבלה.
    למרות הליקוי הזה ביכולת הבעיטה\סיום הוא מביא מספרים מרשימים.

    הוא שיחק בקריירה שלו מגן ימני, קשר מאחורי חלוץ, חלוץ, קיצוני ימין, קיצוני שמאל וגם קשר מרכזי (נדמה לי) ובכל אלה הציג יכולת גבוהה.
    כמעט אי אפשר לקחת לו כדור בדריבל, להגיד שהוא מאבד הרבה כדורים זה פשוט לא נכון.
    נכון שבסיטי יש הרבה מצבי הבקעה וזה עוזר לו להציג מספרים מאוד מאוד גבוהים, אבל הרי גם שאר שחקני ההתקפה שלהם נהנים מהמצבים האלה ולא זכור לי שמישהו זילזל במספרים של מאחרז\פודן\אגווארו\סאנה...
    אם כבר הוא אנדרייטד ולא אוברייטד.

    העונה הוא פשוט בכושר רע.
     
    Roma ו-alexshw אוהבים את זה.
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    שחקנים גדולים גם בכושר רע שלהם משחקים ומכריעים משחקים, הרצפה של סטרלינג נמוכה מדי. . אני לא רואה את סטרלינג מתבלט בריאל מדריד/באיירן/ברצלונה. סתם עוד שחקן טוב( ואני לארג' איתו), יש כמוהו כמו זבל
     
    נערך לאחרונה ב: ‏5/5/21
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,904
    לייקים שהתקבלו:
    6,318
    ואין שחקנים גדולים שלא מצליחים לפעמים להכריע משחקים?
    אמבמפה הכריע את המשחק הראשון? אז הוא לא גדול? אם כבר מנסים לתהות על קנקנם של אוברייטדס, מה עם ניימאר תגידו?
    מה עם מסי? לא היו לו התמודדיות באלופות שהוא נראה לא קשור בשני המשחקים? זה מוריד מגדולתו?

    הזכירו פה את רוני, אתה יודע איך הוא היה נראה בתקופות הרעות שלו?

    אגב, למה ללכת רחוק?
    שנה שעברה סטרלינג עמד יפה מאוד ראש בראש עם סלאח.
    כבש שער אחד יותר בליגה, היה מדוייק יותר בבעיטות שהניבו שער, בכל מדדי הXG למיניהם יש בהחלט מה להשוות.
    יש לו עונה פחות טובה בגיל 26 ואחרי האינטנסיביות של העונה שעברה אבל משום מה רק עם סטרלינג כבר 4 שנים אנשים אומרים לי שהוא משחק ליד שחקנים שמפנקים אותו.
    אם כל כך פינקו אותו, למה חוץ מאגוורו אף שחקן התקפה אחר בסיטי לא מדגדג את המספרים שלו?

    אגב, דבר על הבעיטות שלו וזה...אין ספק לא הנשק שלו במשחק.
    למה לא הזכרתם שאף שחקן באנגליה לא השיג לקבוצה שלו כמות פנדלים כמו שסטרלינג עושה בהצלחה כבר 5 שנים?
    כשמגן יוציא לו את הכדור ברחבה זה בהכשלה.