חצי גמר ליגת האלופות - הזאר יהפוך לאנלקה 2000? פוצי רוצה שוב להדיח את פפ.

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י alexshw, ‏26/4/21.

  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא הבנתי, אתה אוהד מנצ'סטר יונייטד, המועדון הכושל ביותר מזה עשור ואתה בוכה על רכש? ופול פוגבה מה? שליש מהזמן הוא לא רצה לשחק כדורגל אצלכם. דוני ואן דה בייק, קיים שחקן כזה, לא? טוב שיש משחק נגד רומא אחרי 2:6 ואפשר לתת להולנדי לגעת בכדור. כתבתי בסה"כ שהעונה לא ביצענו רכש בקיץ, לא השקענו יורו אחד, זה די נדיר לקבוצה גדולה, זה לא קורה אף פעם. אגב, כמה שחקנים הקבוצה הזו מכרה אתה לא אומר, יש לנו מאזן לא רע מאז עונת הדסימה. רונאלדו לא הלך ליובנטוס בחינם, אגב. אנחנו טועים המון ברכש כבר שנים. להצליח במילאן ולהצליח בריאל מדריד זה לא אותו הדבר, השלב הבא זה להלל את אודגור כאילו לתת שואו במשחקים על מקום 9-10 באנגליה זה דומה לסיר הלחץ בברנבאו (וולדבבאס הריק). זידאן קצת עשה לו חיים קשים, אז מה. צ'לסי נראית נהדר תחת טוכל אבל שכחו בקיץ כמה הקבוצה הזו השקיעה בהתקפה. בשנה הבאה הכדורים יכנסו לוורנר? יכול להיות, השנה הוא לא משהו בכלל.
    אז תגיד שחיכית שנים לצאת מהחורים ולאונן על הפרמיירליג אחרי ששנה אחר שנה הספרדיות עשו כרצונן בליגת האלופות, בעיקר ריאל מדריד וגם קצת ברצלונה. נדמה לי שקבוצה לוזרית בשם סביליה העיפה אותך מהמפעל אחרי 1:2 באולד טראפורד ואתה מתנחם בתואר השני בחשיבותו אז הייתי קצת פחות מזלזל גם בריאל מדריד הנוכחית שהיא קבוצה גרועה. מיליטאו לא נראה פחות טוב ממגווייר, אגב, והוא היה קצת זול יותר אם אני לא טועה. מנדי בסדר.

    לאוהד צ'לסי - בנזמה מדהים השנה, הוא טוב כבר שלוש שנים. היו לו עונות של 12 גולים ו'הצל של רונאלדו' הוא לא תירוץ מספיק טוב. אלה שממשיכים להכפיש אותו על אוטומט - עוצמים עיניים. הוא כבש שער מכלום במשחק הראשון, שהשאיר אותנו בחיים כביכול וגם אתמול אין תלונות, יצר מצבים לבד. הוצאנו מעל 300 מיליון יורו בקיץ אחד, את הזאר הייתי מביא שוב כי אי אפשר לדעת שזה ייגמר ככה, לגבי השאר יש לי השגות. בקיץ 2017 היינו מתונים מדי, שנה אחר כך רונאלדו הלך ובא..מריאנו. שחקן שנמכר בהרבה כסף: מוראטה, זוכר אותו?
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,265
    שמע אתה פשוט מביך.
    אתה עיתונאי לא? אשכרה יש גוף סמכותי במדינה הזאת שהסמיך אותך לעבוד במדיה.
    שאלוהים יעזור לנו אם זה הסטנדרט. תתעסק בבילד אפים למשחקים, תעשה לי טובה. אין לך אפילו בגרות מינימלית להגיב כמו בן אדם לטיעונים בנושא מסויים מבלי להראות רגשי נחיתות של ילדה בת 5.

    מה הקשר מה יונייטד עשו? באיזה חלק בדיון בכלל דיברנו על יונייטד? זה אשכרה הוואטאבאוטיזם הכי זול שאי פעם נזרק לי מול העיניים בפורום הזה והרשימה מכובדת.
    אשכרה שולף לי עוד מול העיניים את הדוגמא של ואן דה בק כאילו אתה לא מגיב במקרה לבן אדם היחיד בכל הפורום הזה שכתב שחור על גבי לבן שאין אפילו 2 אחוז שלא מדובר בפלופ ואחד הגדולים שהמועדון הזה יראה חודשים לפני שעבר.

    מנסה לחשוב איזה חלק בהודעה הכי הצית את הרגשי נחיתות האלה?
    מילטיאו ב50 מליון אירו? שחקן של 10 משחקים בעונה בריאל מדריד(ומשווה לי אותו לשחקן ההגנה ששיחק הכי הרבה משחקים ב6 הליגות הבכירות באירופה בשנתיים האחרונות....מביך...עיתונאי).
    הרשימת כשלונות אצלכם בסגל כל כך מפוארת אבל זה בסדר, בניגוד לחטאפה תצליחו לסדר לעצמכם אשראי מספיק טוב כדי לתקן הכל בעוד מסע רכש חדש ומפואר של 15 שחקנים שיעלו לפחות 40 מיל' לשחקן.
    סומך על פרז יבדיחה.
     
    Gianzola01 אוהב/ת את זה.
  3. itzik.miro Member

    הצטרף ב:
    ‏21/10/14
    הודעות:
    5,431
    לייקים שהתקבלו:
    1,619
    מין:
    זכר
    ראיתי הרבה דיונים הזויים כאן
    ויכוח בין אוהד ריאל לאוהד יונייטד מי מבזבזת יותר הוא אחד ההזויים שבהם.


    Sent from my SM-N970F using Tapatalk
     
  4. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    יונייטד המועדון שמנוהל הכי גרוע בטופ. אם לא נחשיב את ארסנל ומילאן כבר לטופ.
     
  5. Gianzola01 Member

    הצטרף ב:
    ‏22/9/15
    הודעות:
    192
    לייקים שהתקבלו:
    224
    שהצית אוהד צ׳לסי.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
    סיונרה ו-itzik.miro אוהבים את זה.
  6. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    אין ספק שמדיניות הרכש של ריאל הייתה כושלת ביותר בשנים האחרונות. הבעיה עם חלק גדול מהן זה שרובן היו נראות די גרועות גם בזמן אמת. היה לנו את אשרף ורכשנו את אודריאסולה, היה לנו את ויניסיוס והבאנו את רודריגו, היה לנו את רגילון ותיאו והבאנו את מנדי. רק פה יש איזה 100 מיליון שיכלו ללכת על שחקן הרכב טוב לעמדות קצת יותר חשובות.
    לא צפיתי שהזאר יהיה כה גרוע, אבל העמדה שהוא משחק בה היא העמדה הכי מפוצצת בכישרון בכדורגל העולמי. גם בריאל היו שני שחקנים שהיו כאלו שחשבו שיהיו כוכבים בדיוק על העמדה הזאת. זה ששלושתם ביחד נותנים תפוקה של שחקן אחד בינוני זאת גם בעיה, אבל לא מעידה על פגם בקבלת ההחלטות.
     
  7. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,250
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    אני לא חושב שהיה אוהד צ'לסי אחד שלא חזה את הכישלון של הזאר במדריד, גם אם לא בווליום כזה. לא היה לזה שום סיכוי להצליח.
     
  8. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    למה לא? מקצועית: אחד השחקנים הטובים בפרמייר ליג כבר כמה שנים טובות, בגיל שהוא אמור להיות בשיא הקריירה, ואחרי עונות טובות יחסית.
    שוב, אני לא הייתי מאוד בעד העסקה, בעיקר בגלל המחיר והעובדה שהיו לנו 2 שחקנים בשווי מצטבר של 90 מיליון דולר בדיוק על העמדה שלו. אבל אלו פחות סיבות שקשורות אליו.
     
  9. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    לא הייתי נחרץ ששום סיכוי. פשוט הזאר גדול שחקני מצבי רוח לדעתי.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  10. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,307
    לייקים שהתקבלו:
    7,438
    אני חושב שמי שעקב אחרי פרמיירליג מקרוב ידע שמדובר בשחקן עם טמפרמנט קצת יוצא דופן. לא הכי נחוש להצליח (יש גם סיפורים כאלה מכל מני שחקנים ששיחקו איתו), עם תנודות לפעמים מאסיביות ביכולת מעונה לעונה.

    שחקן של מצבי רוח זה תיאור טוב. ואי אפשר לנתק את זה מהצד המקצועי, זה חלק מהחבילה. אני לא זוכר מה חשבתי על המעבר הזה (חוץ מזה שחשבתי שצ'לסי ייפגעו הרבה יותר ממה שנפגעו בפועל), בטח לא הימרתי על כשלון מוחלט אבל יש משהו גם בטיעון שזה היה צפוי בסביבה כמו הקלחת של ריאל מדריד.
     
  11. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אז מה אם הזאר היה כמה שנים שחקן מהטובים באנגליה? בריאל מדריד הלחץ הוא עצום, לא כל שחקן טוב יכול להצליח במועדון הזה.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני אשמח אם תפרט, אני זוכר שאתה או אחד מהאוהדים אחרים של צ'לסי אמרתם שאצל הזאר זה בנוהל להגיע לפרה-טמפורדה עם כרס של כמה קילו אבל הוא מוריד את זה מהר מאוד. אצלכם הוא היה שחקן שאף פעם לא נפצע, החמיץ מעט מאוד משחקים. למעשה הוא אולי לא חזר טוב כבר מהפציעה ההיא בנובמבר. זה התירוץ היחיד שאני יכול לכתוב 'לטובתו'. בפורום של האוהדים שלנו היו ויכוחים האם הוא שחקן שיתרום מספיק מספרים הרי הוא היה הפנדליסט שלכם בחלק ניכר מהזמן, אבל באמת שלא צפיתי את הכישלון שלו. הוא הגיע לקבוצה בה הוא רצה לשחק, בגיל שגם פיגו וזידאן הצטרף, נניח, לא כולם הגיעו בגיל של רונאלדו ובייל. אני חושב שבמרבית הזמן שלו בצ'לסי לא היו סביבו מספיק שחקני התקפה איכותיים. מסתבר שגם בריאל זה לא ככה למרות שבנזמה מעולה. אני ראיתי בהזאר שחקן יוצר מעולה, כזה שיכדרר על שטח קטן. היה לנו רק אחד כזה בקבוצה - מרסלו, מאז שדי מאריה עזב.

    K - הוצאתי גם ספר על ריאל מדריד, אחדש לך, אתה היית מת לעשות דבר כזה. כשאין לך מה להגיד אתה יורד לפסים אישיים. והייתם מתים להיות ריאל מדריד. זהו סיימתי, אתה מוזמן להתווכח בפרטי. ליצן. אתה לא חלק מהאנגלים שפעם עשו איזה חרם מפגר על הפורום ואז חזרו על ארבע? נדמה לי שכן.
    מגוייר עושה במכנסיים מול כל שחקן נורמלי בפרמיירליג, הוא לא הגיע בגיל צעיר והוא משחק בליגה הזו מספיק זמן. אין לי רגשי נחיתות ממך, אני ריאל מדריד ואתה מנצ'סטר יונייטד. כל חמש מילים אתה עושה פסיק ויורד שורה, אני לא יודע מה הבגרות שלך בכלל, אגב. אתה לא יודע לכתוב טקסט ופוסט נורמלי. סלאמת אחי
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,663
    מין:
    זכר
    הלחץ בצ'לסי לא פחות מריאל. אין קשר ללחץ. זה האופי שלו. אם אין לו מצב רוח הוא מסוגל להסריח את הדשא ברמות של רועי קהת.
    התקרה שלו זה של כדור זהב. הוא נתון לשינוי מצבי רוח.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הייתה לו עונה אחת גרועה מאוד-מאוד-מאוד, לאחר האליפות הראשונה, באמת עונה שאתה חושב אחרי כמה משחקים שהנה משהו יקרה והזאר יחזור - וזה לא קרה. הוא פחות סקורר משחקני העל האחרים אבל באמת שזה שחקן ששנים רציתי לראות ויש לו סגנון משחק מיוחד. הסיבוב הזה על שחקן ההגנה עם החלק החיצון של הרגל והופ הוא מכדרר. ובמשחק נגד צ'לסי אפילו אני שם בצד את ההסתחבקות עם חבריו לשעבר. הוא רץ כאילו, הוא קיבל כדורים אבל לא עשה כלום, היה חסר ביטחון ואפילו חוסר עניין. אני חייב להוסיף שהוא הגיע לריאל גם שנה אחרי שרונאלדו עזב וזה משמעותי, על פניו זה קצת פחות מלחיץ. מעבר לכך על הקווים היה פיגורה כמו זידאן ולא מאמן כמו לופטגי שריאל מדריד זה גדול עליו.
     
  15. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    קשה לשחקן התקפה להצליח בריאל בעיקר בגלל שהוא מוצא את עצמו לבד ורחוק יחסית מהשער בחלק גדול מהזמן. השחקנים בקישור כמעט ולא תומכים בהתקפה באופן רציף.