יובנטוס 2020/2021 - רב הנסתר על הגלוי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל איטלקי' פורסם ע"י itzik.miro, ‏18/9/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    פירלו פוטר רשמית .
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    1. אני חושב שפירלו היה צריך להיות מפוטר בלי קשר לאפשרות המפתה להחזיר את אלגרי הגדול. פירלו חסר ניסיון וזה בא לידי ביטוי והיו קשיים אבל הוא היה חייב להתחרות לפחות על האליפות מעבר לפאשלה נגד פורטו. אני לא חושב שיובנטוס נתנה שלושה משחקים טובים ברציפות העונה.
    2. מקנא בכם קצת לגבי אלגרי כי הוא מאמן על, הפרצוף הרגיל שלו תמיד נראה של תכסיסן, ממזר, שהוא עומד עוד רגע להפתיע אותך. הוא מגיע מצד אחד לקבוצה במצוקה וזה נוח מצד שני אחרי פרק א' מוצלח מאוד, ותסלחו לי על ההשוואה - קצת כמו זידאן בריאל. אולי זה גם מקרב את סופו של רונאלדו בקבוצה אם מה שפורסם בזמנו בהחלט נכון. לאלגרי יש טיפה מה להפסיד? מאמן כזה היה מגיע ללא הבטחה למהפכה בקבוצה וכן הלאה?
    3. סקרן לראות את התקרה של פדריקו קייזה שעשה עונת בכורה נהדרת. בדקתי קצת על קייזה, 15 שערים ו-11 בישולים ומעבר לכך - כבש בשני המשחקים נגד פורטו; שער נגד אטאלנטה, צמד נגד מילאן, בישולים נגד לאציו ונאפולי בין היתר. גם דה ליכט ייתפוס לאט לאט עוד ועוד מנהיגות. הבעיה הגדולה היא שוב מרכז השדה שלדעתי נופל משמעותית מהטופ של אירופה.
     
    ADP אוהב/ת את זה.
  3. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    להגיד שיובנטוס הפסידה את האליפות בגלל שפירלו חסר ניסיון זה סתם סיסמא של מישהו שלא עוקב אחרי הליגה אבל שמע שכולם אומרים את זה אז החליט להיגרר.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    זה (ממש) לא מה שאמרתי. חוסר הניסיון שלו בטח לא עזר ברמה של להחליף מערכים כל הזמן, הוא לא דבק כמעט בשום דבר, הוא קיבל המון החלטות לא טובות. כל משחק הוא אמר "פתחנו לא טוב" ו"לא היינו יובנטוס". להיפך - לאבד אליפות אפשר, יובנטוס כמעט אף פעם לא הייתה במירוץ. היא לא הייתה אפילו פעם אחת במקום השני, הכי הרבה ניצחונות ליגה רצופים מצדה היו שלושה. אני בכלל לא מסנגר עליו וגם לא צריך לרחם עליו, הוא קיבל צ'אנס שיש מאמנים שהיו חולמים עליו, חסר מאמני ליגה טובים שהצליחו בקבוצות קטנות למשל ומעולם לא קיבלו הזדמנות כזו? הסגל של יובנטוס אולי לא היה הטוב באיטליה חד וחלק, חלק חושבים שהסגל של אינטר אבל בוודאות השני, לטעמי במכלול עולה על של אטאלנטה. מה צריך להיות הצעד הראשון של אלגרי? מה הציפיות ממנו מצדכם?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יובנטוס סיימה במקום הרביעי שזה בדיוק מה שהסגל הזה שווה. היא השיג 78 נקודות שגם בפרמייר ליג וגם בבונדסליגה זה היה שווה מקום שני, פשוט נפלנו על עונה הזויה עם 5 קבוצות שעשו מעל 70 נקודות. להגיד שפירלו הראה יכולת אימון יוצאת דופן? לא, אבל להפיל את הכשלון עליו זאת שטחיות. גם קונטה לא היה משיג יותר עם הסגל הזה.
     
  6. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    יובנטוס לקחה אליפות בשנה שעברה עם סגל שהוא במהותו זהה (רונאלדו + 10, או אם תרצה ללא מטווידי, פיאניץ׳ והיגוואין מהבולטים שעזבו, כשמקביל הגיעו כמה שחקנים שהעונה הקודמת שלהם הייתה מצוינת), כך שאני לא יודע למה אתה טוען שזה בדיוק מה שהסגל זה שווה. כן, ייתכן שהסגל של אינטר היה טוב יותר השנה ויותר מגיע להם לזכות, אבל בכל מקרה - בשום שלב של העונה לא הרגשנו מנטליות של קבוצה עם שאיפות לאליפות, זה בא לידי ביטוי בהתפרקות קבועה כל כמה משחקים מול יריבות קטנות, חוסר המשכיות, תוכנית משחק צפויה, ולקראת סוף העונה גם חדר הלבשה מפורק.

    הסגל לא היה מספיק לאליפות אבל הוא כן מספיק כדי להתחרות עליה, הפער בין איפה שסיימנו את העונה (שבקלות הייתה יכולה להיות אסון אלמלא ורונה) לשם הוא של פירלו בעיניי.
     
  7. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    קודם יובה שנה שעברה השיגה בסך הכל 5 נקודות יותר מהשנה. ההבדל הוא ששנה שעברה ליובה לא היתה שום יריבה(לאציו התפיידה בקורונה) השנה יש לך את אינטר שהיתה לוקחת אליפות גם נגד יובה של סארי. דבר שני מה שתרם מאד לאליפות עם סארי זה דיבאלה שחזר מפגרת הקורונה כמו מתוך לוע של תותח והוביל את יובה לאליפות. אצל פירלו הוא נזכר להופיע רק במחזור האחרון.

    בשורה התחתונה לא סארי ולא פירלו היו הצלחות גדולות אבל הם גם לא היו הבעיות המרכזיות של הקבוצה.
     
  8. ADP משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏14/7/06
    הודעות:
    5,105
    לייקים שהתקבלו:
    183
    יובה השיגה 5 נקודות יותר בלבד כי סיום העונה היה גארבג׳ טיים עבורנו, בניגוד ליובה השנה שהייתה צריכה את העזרה של ורונה כדי לעלות לליגת האלופות במחזור האחרון.
    אני לא בא לסנגר על סארי, לדעתי הפיטורים שלו היו מוצדקים מאוד.
    בניגוד לפירלו, הוא כן העמיד קבוצה שקראה תיגר על האליפות, הצליחה לחבר הרבה נצחונות ברצף (גם אם בכדורגל אפור במיוחד) ולבסוף גם זכתה באליפות. אם פירלו היה מפסיד בפוטופיניש מול אינטר אני חושב שהדיבורים על הסגל החלש היו תופסים, אבל היינו רחוקים משם שנות אור והרבה מזה עליו.
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    יכול להיות שהאליפות קצת השכיחה את זה אבל הכדורגל תחת סארי היה רוב הזמן מזעזע. אתה אומר כדורגל אפור, זה לא היה אפור במובן של יעיל אלא אפור במובן של קבוצה לא מספיק טובה. לדעתי המשחק היחיד שבאמת נראינו כמו קבוצה גדולה היה בניצחון על אינטר(מצד שני ניצחון על אינטר קיבלת גם אצל פירלו :) ) אין שום סרט שיובה של סארי היתה מגיעה עם אינטר לפוטופיניש. גם היא לא היתה מספיק טובה כדי להתחרות איתה.
     
  10. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    אני גם מרגיש שנעשה קצת עוול לפירלו, הוא נכנס לסיטואציה בלתי אפשרית, לא סלחנית ובלי שום מרחב תמרון. צריך לפרגן לו על האומץ והגמישות, גם אם הוא לא מתאים לרמה הנדרשת. מאחל לו המון המון בהצלחה, ואולי לקבל אותו שוב בעתיד כשהוא בשל יותר.

    פארטיצי הלך, אלגרי חזר, רונאלדו עם רגל וחצי בחוץ - יש סיבות לאופטימיות
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לגבי רונאלדו, השאלה מה יבנה בהיעדרו. כמובן שאם היתה מכונת זמן לקיץ 2018 היה מוטב לא להביא אותו, אבל היום יובה במצב שונה לגמרי מאשר בקיץ 2018. שאלה נוספת זה דיבאלה, אני בדעה שאם אפשר לעשות עליו קופה צריך למכור אותו, במידה ובכלל יסכים לעזוב, אנחנו זוכרים הרי איזה סרטים הוא עשה כשדובר על טרייד עם לוקאקו. אם להסתמך על ה-3 שנים אחרונות הוא כבר לא שחקן לרמה של יובה. השאלה כמובן גם מה המיסטר חושב בנושא.
     
  12. yonmu Member

    הצטרף ב:
    ‏28/6/07
    הודעות:
    10,180
    לייקים שהתקבלו:
    2,554
    אי אפשר להגיד שפירלו לא נכשל.
    התקציב של יובה לא שווה מקום 4, הסגל של יובה לא שווה מקום 4, והיא סיימה מקום 4.
    לכולם יש תנאים מקלים ונסיונות, ובסופו של דבר קונטה וגספריני ופיולי ואינזאגיניו הם אובראצ'יברים בזמן שפירלו אנדראצ'יבר.

    כל מאמן טופ שהיה מקבל תקציב-סגל כזה ונותן תוצאה כזו היה רושם את העונה הזו ככישלון שפוגע במוניטין שלו.
    לפירלו אפשר לוותר כי הוא מתחיל, אבל זה עדיין כישלון.
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא הכל זה כסף. לא יודע אם התקציב של יובה הוא הראשון או השני. אני יודע שהסגל הוא לבטח לא הראשון מבחינת טיבו. אינטר לוקחת בהליכה. אטאלנטה היא קבוצה אנומלית ששווה בערך פי 1000 יותר מגודל התקציב שלה. קבוצה שהמאמן הוא ערך שאי אפשר לאמוד בשום סכום. קבוצה שרצה הרבה שנים ביחד, להבדיל מפירלו שרק הקיץ קיבל את הקבוצה, ועוד עם לא מעט ילדודס שהצטרפו. נשארנו עם מילאן, עוד קבוצה אובראצ'יברית, ואני רוצה לשאול אותך-זה באמת משנה אם יובה היתה מסיימת נקודה מעל מילאן או נקודה מתחתיה? זה מה שהיה צריך להכריע אם פירלו ישאר או לא?
     
  14. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,256
    לייקים שהתקבלו:
    2,040
    מין:
    זכר
    אני לא נוהג לסנגר על פירלו כמאמן.
    הוא מזכיר לי קונוס.
    ניצב על הבמה.
    ומקצועית צריך לעבור דרך ארוכה לפני שידרך על הקווים של מועדון חצי מהסדר גודל של יובה.

    אבל יש משהו שאני רוצה לציין.
    בגלל השיוט הלוויני שלו סביב רומא בחצי שנה האחרונה - התקשורת הרומאית עסקה הרבה באלגרי השנה.

    לפי התמונה (הדי מדוייקת ומבוססת על מספר מקורות) כפי שצויירה שם, מגעים קונקרטיים של קודקודי יובה עם אלגרי החלו מיד לאחר ההדחה מהצ'מפיונס ליג.

    בזמנו, בזמן אמת כתבתי על זה כאן.

    לדעתי מאז מרץ. כולם. כולל פירלו. ידעו שלא משנה מה יקרה - פרטיצ'י יעזוב ואלגרי יחתום רשמית יומיים וחצי לאחר שריקת הסיום של המחזור ה 38.

    ובאופן טבעי יש לזה השפעה. הרסנית.
     
  15. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,369
    לייקים שהתקבלו:
    2,908
    @DRORIKO - אני לא מסכים שהבאת רונאלדו הייתה טעות,דיון ישן שלא נכנס אליו שוב, אבל בכל מקרה בנקודה הנוכחית פרידה ממנו הוא הכרחית.

    @yonmu - פירלו קיבל סגל שרובו הורכב מטלאים, עם בעיות חמורות במרכז השדה שלא טופלו באזור חצי עשור, לא היה לו את כל הסגל בכלל מעל 90 אחוז מהשנה, לא היה לו קדם עונה, היו פה הרבה תנאים ונסיבות שלא קשורות אליו.

    יחד עם זאת - לחלוטין זה גדול עליו, וטוב שהביאו את אלגרי, פשוט להפיל הכל עליו זה קצת להתמם ולהתעלם מבעיות חמורות שהיו קיימות בלי קשר אליו, חלק מהבעיות האלה עוד לא נפתרו אגב, אבל המאמן שהביאו אולי הכי ידוע בלפתור בעיות ולצאת מהן.
     
    itzik.miro אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.