הפועל באר שבע 2020/21 - אבוקסיס מתפטר; ברקת חוזרת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י hbs7, ‏28/8/20.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בשער למשל הפועל באר שבע נחלשה, חד משמעית. לגבי שאר ההרכב: יש שדרוג קל ומעלה (בעיקר בעמדה של רועי גורדנה לדעתי) בכל עמדה וכשמדובר ב-6-7 שחקנים זה כבר נהיה משמעותי יותר, אבל מה שקרה בעונה שעברה, אפילו בסיומה - לא דומה לקבוצת צמרת. ב"ש 2020/21 היא לא מדד, גם לא זו של סוף העונה עם השיבצורים. לדעתי פתיחת העונה תהיה חשובה מאוד לגבי המטרות כביכול, הלחץ על רוני לוי יהיה גדול מאוד ומכבי תל אביב לצורך העניין, אם לא תאבד את יונתן כהן - אני עדיין רואה אותה מנצחת בשיניים את המשחקים הצמודים. כבר כתבתי את זה כמה פעמים וזה לא ממש זכה להתייחסות - אפשר לחשוב שביקשו מאלחמיד לשחק שוער או לחלוטין להיות חלוץ כשבאים לראות אותו סקואטים מהבונדסליגה. מה זה הדבר הזה "אני לא רוצה לשחק מגן"? - מי שואל אותך בכלל, פישר.
     
  2. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,766
    לייקים שהתקבלו:
    2,487
    מין:
    זכר
    במקום ישר לצעוק "פיצ'ר, בוצ'ה, מי הוא חוצ'ב צ'הוא" הייתי מצפה שתנסה להבין לעומק את הסיטואציה ולא לנבוח כמו קופמן ממוצע.
    הצוות הרפואי המליץ לרוני לוי לא לשחק עם אלחמיד בעמדה של מגן וקשר אחורי בגלל העומס הגופני שהיה עליו באותה תקופה.
    לא שיחק בחצי עונה של 20/21 בסלטיק (כשעונה לפני זה הוא נפצע לא מעט. באופן כללי מדובר בשחקן עם נטייה להיפצע), הגיע לב"ש ותוך כמה ימים נכנס להרכב בעומס משחקים שהיה בגלל הקורונה.

    ולמרות ההמלצות בגלל חוסר תקשורת/חוסר הבנה/כי זה רוני לוי, במשחקים הראשונים של אלחמיד הוא שיחק בכל עמדה אפשרית... חוץ מהעמדה שהצוות הרפואי המליץ עליה.
    ועובדה שאלחמיד העביר את אותה תקופה בחדר הפיזיותרפיסטים ולא על כר דשא באימונים. הבעיה בהתנהגות שלו נבעה מזה שהוא נטש את האצטדיון בעצבים אחרי החילוף, לא עצם הבקשה.

    לגבי הפנטזיות על מאבק אליפות, בואו נחכה איזה זרים יביאו לנו. הייתי רוצה גם שילחמו על אחד מהישראלים "הבכירים".
    בכל אופן מכבי ת"א עוד תתחזק. הם מתחילים את הקיץ שלהם רק באוגוסט.
     
    Love Is Red ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  3. Love Is Red Member

    הצטרף ב:
    ‏20/8/06
    הודעות:
    5,795
    לייקים שהתקבלו:
    718
    טיבי של השנתיים האחרונות לא היה יותר טוב מטאהא.
    כאשר לפניי שנתיים הוא בילה בעיקר בספסל.
    לגביי אנסה אמרתי שהוא פוטנציאל לשדרוג, אבל חטואל ואקולטסה
    עדיין כאן ואין לנו קשר ימני.
     
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ובמשחק גדול נקודתי נגד מכבי חיפה בסמי עופר או נגד מכבי תל אביב לא היית עולה עם אלחמיד כמגן ימני בהתחשב בכך שהוא חזק ומהיר, לא רע התקפית ואין שחקן דומיננטי על העמדה? נטייה להיפצע? זה בטח לא לזכותו אלא לחובתו. מקבל מה שאתה אומר ומצד שני הרמה בסלטיק ובמשחקים באירופה היא קצת יותר מאשר כאן בארצנו הקטנטונת, אפשר לחשוב איזה קילומטראז' המגנים כאן עושים, לא כל אחד הוא אלי דסה. ומה הקשר בין עונת 2020/21 שנניח היה עדיף שלא ישחק כמגן מסיבות כאלה ואחרות שציינת, לבין העונה שעכשיו מתחילה?
    לגמרי בצד שלכם לגבי רוני לוי - האופי, סגנון המשחק, המועקה, מקווה שבכל זאת יהיה דיון ענייני כאן במהלך העונה ולא כל דבר 'רוני לוי' יהיה התשובה.
     
  5. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    יש הרבה שחקנים סולידיים וותיקים, מה שישים את הקבוצה בעמדת זינוק טובה למקום שלישי.
    אבל יש מעט מאוד פוטנציאל להפתעה מעבר. כל השחקנים האלה הם אחרי השיא ואנחנו יודעים מה הם יכולים לספק במקרה הכי טוב (מה שלא סביר שיקרה אצל כולם ביחד).

    אני לא שותף להתלהבות מגורדנה "החדש". עדיין מדובר בשחקן רך שמדרבל יותר מדי, וזה לא שהוא הפציץ במספרים שנה שעברה.

    המקום היחיד שאפשר להפתיע בו זה הזרים. אנסה שחקן מעניין, אמנם לא כזה צעיר אבל יכול לעשות קפיצת מדרגה. אם האיטלקי יתברר כהפתעה ויפגעו בשני הזרים הנוספים, אולי ייצא פה משהו מעניין. יצטרכו איכשהו להתגבר על החור בעמדת השוער כמובן
     
  6. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מביך היה לראות את רוני לוי עם חיוך מקיר לקיר ועוד רץ להתחבק עם העוזרים שלו. כאילו הבן אדם קרוב ל-40 שנה בכדורגל ועוד לא הבין שגביע הטוטו הוא בסך הכל הכנה לעונה? או שבגלל שהוא לא זוכר מה זה לנצח הוא יצא מגדרו.
     
    Love Is Red, עומר ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  7. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    לא משנה איכות הסגל,ויש לכם אחלה של קבוצה. כל עוד רוני על הקווים האנטי כדורגל,שמחזיק מעצמו רס"ר, יסרס ויחרב אותם.
    גם אם היה לו את מסי ורנואלדו בקבוצה הוא היה דורש מהם לרדוף אחרי מגינים.
    הוא הנקדוה הכי חלשה אצלכם,ואני לא רואה אותו עובר את מחזור 10.
     
  8. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,751
    לייקים שהתקבלו:
    8,305
    בן אדם יכול לשמוח מניצחונות. זה בידור, זה משחק וזו הפרנסה שלו. לשמוע גניבת דעת בראיונות או יציאה מפרופורציות בראיונות זה מעצבן, והוא יישפט על כל מילה, גם ככה כולם מחפשים אותו ואין אחד כמעט שלא רואה אותו כנקודת תורפה האמיתית של הקבוצה הזו.
    גם אני שמחתי בשריקת הסיום, אני דווקא שמח שגם הוא ולפחות בזה הוא לא מנסה לשחק אותה איזה רס"ר גנרל ששומר על פוקר פייס אחרי ניצחון בכולה גביע הטוטו.

    Sent from my SM-A025F using Tapatalk
     
  9. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לגבי לחזור להנות מכדורגל, לא יודע עד כמה זה אפשרי מהסגל הקיים. יש לך את דור מיכה שזה שחקן שמחזיק יותר מדי בכדור, את איתי שכטר שהוא הרבה אחרי שיאו, גורדנה וסלליך שהם שחקנים סבירים ולא מעבר. אני לא רואה איך עם החבורה הזאת תקבל כדורגל שובה עין, לא משנה אפילו מי יהיה המאמן. כמו שאמרו פה השאלה מי הזרים שיגיעו אבל גם זה עסק לא פשוט. בשנים האחרונות ב"ש הביאה רק זר אחד ששווה לדבר עליו, אז להביא 2-3 כאלה במכה?
     
  10. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    א. דור מיכה ממש לא שחקן שמחזיק יותר מדי בכדור לדעתי. אם כבר הבעיה שלו שהוא מחזיק פחות מדי בכדור קרי לא מאיים מספיק על השער, את ראיית המשחק שלו ויכולות המסירה אנחנו צריכים כמו אוויר לנשימה ובמיוחד כשז'וזוואה כבר לא כאן. אמנם הוא לא חיזוק ביחס לז'וזוואה אבל השחרור של האחרון לא נבע מטעמים מקצועיים ולכן הנחת המוצא העובדתית היא שהוא לא נמצא בבאר שבע, וביחס למה שיש בבאר שבע דור מיכה זה חיזוק אדיר.

    ב. שכטר מסתמן כליצן הרפואי של חדר ההלבשה. אף אחד לא בונה עליו יותר מדי מבחינה מקצועית ולראיה מתנהלים מגעים עם חלוצים זרים כבר מפתיחת החלון, מה גם ששגיב יחזקאל יהיה לפניו ברוטציה כמעט בודאות.

    ג. סלליך לא פה תודה לאל, לגבי גורדנה אני חושב שביחס לליגת העל ובמיוחד לגרסה שלה עם הגבלת זרים גורדנה הוא שחקן מצוין ומשדרג בכמה רמות את הקישור שלנו ביחס לשחקנים נוראיים כמו מלי ובינוניים ביום טוב כמו קבהא שהיו חלק מרכזי בו. ושוב, הקבוצה לא בנויה רק עליו, הגיע קשר זר שנמצא פחות או יותר במשבצת שלו ולמרות שגם אני לא ממש מתלהב ממנו על פי הרושם השטחי ממנו הוא עדיין מוסיף עומק ובקלות יכול להתברר כהחתמה טובה.

    ד. אף אחד לא ביקש כדורגל שובה לעין, מי שראה את באר שבע בשלוש השנים האחרונות יודע שהכוונה בלהנות מכדורגל זה פשוט לראות דברים שלא היו קיימים אצלנו כמו קבוצה יוזמת עם משחק לחץ, הנעת כדור נורמלית, מהלכים קבוצתיים שלא מבוססים רק על שחקן אחד או על יכולת אישית והגנה יותר יציבה. נכון שזה יהיה קשה תחת רוני לוי אבל התלכיד שנוצר בתוספת חלוץ ומגן זרים יכולים לענות על הדרישות האלה.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    מחזיק יותר מדי בכדור=לוקח עוד כמה שניות אקסטרה עד שהוא משחרר אותו. זה לא שחקן שאפשר לשחק איתו כדורגל מהיר.
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לגמרי. לקפוץ ולהתחבק בגולים בגביע השוקו זה בהחלט הזייה.
     
  13. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אני חושב שאתה צופה יותר מדי בכדורגל איטלקי וזה משבש לך את קנה המידה כשאתה נוחת בליגת העל ומדבר על כדורגל מהיר. פה צריך להגיד תודה כשהקבוצה שלך לא משחקת בהליכה.
    אני דווקא לא חושב שיש לדור מיכה נטיה לאובר דריבלינג או ללכת עם הראש בקיר ולא לשחרר כדור בזמן, הוא שחקן מאוד אינטיליגנט וקבוצתי בקנה מידה ישראלי ובשנים שבהן היינו באזור של מכבי והיה עניין במשחקים שלהם צפיתי בו המון ומעולם לא זיהיתי אצלו ליקויים יוצאי דופן בשחרור הכדור, זה דווקא מה שהוא מצטיין בו לדעתי.
    אני מאוד אוהב אותו וחושב שהוא חיזוק ובמיוחד בשביל שחקן ישראלי, אבל כמו שהזכירו כאן בעמודים קודמים אני גם חושב שצריך לבנות סביבו תמהיל טוב כי לסחוב את הקבוצה כמו ז'וס למשל הוא אף פעם לא יהיה מסוגל ואני חושב שבכל הקשור לבניית התמהיל סביבו עושים עד עכשיו עבודה לא רעה.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,214
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    לא צריך להרחיק עד איטליה. הקנה מידה שלי זה מאור מליקסון. לא חושב שלמיכה יש את אותה מהירות מחשבה והוא גם הרבה פחות מגוון בסגנון משחק שלו.
     
  15. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,439
    לייקים שהתקבלו:
    3,839
    דור מיכה זכור לי כשחקן טוב שגם מספק מספרים יפים שהקבוצה רצה, אבל רחוק מלהיות שחקן מוביל או משנה קבוצה.
    בעונות הטובות שלנו זה השחקן האחרון שהיה מדאיג אותי במפגשים מול מכבי ת"א, לא משנה באיזה כושר הוא היה, היה די ברור שלמשחק גדול הוא לא יופיע
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.