שלב הבתים יוצא לדרך: ברצלונה נגד באיירן, רונאלדו ויונייטד אצל יאנג בויז - זה בשלישי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י Raulito, ‏13/9/21.

  1. Milevskiy Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/06
    הודעות:
    923
    לייקים שהתקבלו:
    492
    סססססססעמק פיספסתי את זה. איף, כל הטירוף היה לחינם.
    טוב יאללה, חצי כוס מלאה - יש נקודה. בית בלתי אפשרי, אולי יגרדו עוד ניצחון בהמשך.
    באופן דיי מדהים, היה דמיון רב למשחק של חיפה מול פיינורד(חוץ ממה שקרה בין דקה 90 ל 92), בסך הכל יום לא רע.
     
  2. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    הכי מביך מבחינת ברצלונה, לדעתי, שעשה רושם במחצית השניה שבאיירן פשוט ריחמה עליה והשתעשעה בהילוך ראשון עד הסיום.
     
  3. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כיאה לשלב מוק׳. בארסה יודעת מה הם שווים מולם בנוקאאוט.
     
  4. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    "היריב זקוק לרחמים".
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שמע קשה לעשות משהו בהיעדר כסף ברמות האלה. אקדמיה נפלאה זה לאו דווקא מספיק ברמה הזו. הרכש דל. רכש של קבוצה ישראלית.
    מקום 3 בהחלט יהיה הישג.
     
    Milevskiy אוהב/ת את זה.
  6. Milevskiy Member

    הצטרף ב:
    ‏27/6/06
    הודעות:
    923
    לייקים שהתקבלו:
    492
    מסכים לחלוטין, רכש של קבוצה ישראלית זה מחמאה.
    יש בקבוצה הכל, חוץ מחלוץ נורמלי, כבר שנים זה ככה וזה מחרפן.
     
  7. Jefecito Member

    הצטרף ב:
    ‏4/6/16
    הודעות:
    2,862
    לייקים שהתקבלו:
    841
    מין:
    זכר
    כן

    Sent from my M2007J20CG using Tapatalk
     
  8. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא חושב שיש טעם להמשיך עם קומאן, גם ברגע שיפטרו ממנו אוטומטית יש רכש נהדר חדש- ריקי פוג'.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ברצלונה קבוצה ברמה של הקונפרנס-ליג. כמובן שאני מגזים ובאיירן חזקה מאוד אבל היא שיחקה אתמול בקצב של אימון – ואימון של קדם עונה, בחצי הילוך עשתה משולשים ויכלה להיכנס עם הכדור לשער ולהבקיע גם חמישייה ועוד בקאמפ נואו. לא רואה אף קבוצה שנחשבת כביכול קבוצת טופ שהייתה ככה נכנעת ללא תנאי, גם לא יובנטוס למשל שפתחה את העונה באיטליה חרא. הקהל איבד סבלנות כלפי אלבה, כנ"ל לגבי פיקה, בארסה לא מרתיעה אף אחד כי אין את מסי. נראה אם אלה שאמרו שכל אחד יעשה צעד קדימה ובארסה 'תישאר חזקה' – עדיין אופטימיים. אפשר לומר שקומאן לא מאמן טוב. 'הקסם' של שלושת הבלמים פג, המצב בסגל קטסטרופה וריקי פוץ' הוא לא אינייסטה.

    תפור בול על כריסטיאנו להיות שיאן ההופעות בליגת האלופות, האמת שהסיומת אתמול הייתה די חלשה והוא כבש בפוקס אבל אם זה מה שמצפה לנו משיתוף הפעולה עם ברונו – וואו. אהה, כן, ומצחיק שהיא הפסידה, זה הרגיש ככה אחרי הכרטיס האדום. עדיין יש עבודה, אולה.
     
  10. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    בארסה אתמול נראיתה כמו נבחרת ישראל נגד דנמרק. באמת מזל שבאיירן ריחמו.

    חוץ מממפיס אין כרגע אף שחקן בברצלונה שנמצא בשיא הקריירה. אין מה לצפות מהם.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בארסה לא סיפקה אף בעיטה למסגרת. היא פוגשת את הגדולות בליגת האלופות ואין לה הפסדים 'סבירים', היא תמיד מושפלת. גם ממפיס לא יכול לסחוב לבד, הוא לא שחקן טופ. הכי קרובים לשיא הקריירה הם פרנקי דה יונג בעיקר ופדרי אבל האמצע מאוד-מאוד רך, ההגנה לא שובצרה כהוגן. עם פאטי אחרי פציעה כל כך קשה והוא גם צעיר, דמבלה שקשה לסמוך עליו ולוק דה יונג שממש נוגד את ה-DNA - מעניין מה פפ היה אומר את זה - זו ההתקפה הכי חלשה שלה שאני זוכר כמעט ב-20 השנה האחרונות וזה לא משנה אם היא תבקיע חמישייה במשחק הבא. עוד לפני עידן מסי היו ריבאלדו ששווה 20 גולים בעונה בינונית, קצת קלייברט וכן הלאה.
     
  12. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אני עדיין חושב שהסגל סביר ושעם מאמן איכותי הם יכולים להיראות בסדר וגם לתת פייט על האליפות. דמבלה אגוארו ופאטי יחזרו וזה יראה אחרת לגמרי מבחינת התקפה. גם ריקי פוג' חיזוק נהדר לקישור לא הייתי מזלזל בו.
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא עניין של לזלזל בו, הקישור של בארסה מאוד-מאוד רך. בוסקטס בגילו המופלג, דה יונג שאין לו את העוצמות של ואלוורדה. מדברייך השתמע כאילו לבארסה מחכה איזה פירלו על הספסל. הוא שחקן צעיר, הקבוצה במשבר, זה לא פשוט להיכנס במצב כזה ולשפר אותה אם בכלל, לא לכל אחד יש את האופי. אתה זוכר איך קראו לארתור 'היורש של צ'אבי'. קודם כל שאגוארו יהיה כשיר, זה סימן השאלה העיקרי לגביו וזה לא עניין של עונה אחת. פאטי פתח נהדר אבל הוא לא שיחק כל כך הרבה זמן. כרגע ברצלונה נחותה משתי הגדולות ואין לה שחקן ששווה 50 גולים בעונה פלוס-מינוס. רצו להיפטר מקומאן בגלל סיום העונה העלוב בליגה, בשלב מסוים זה היה אפילו בידיים של בארסה, אבל אף מאמן טופ לא רצה להתפנות לזה - ובצדק.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אינטר - ריאל מדריד

    https://i0.wp.com/real-france.fr/wp-content/uploads/2020/11/49348554.Xxx?fit=750%2C500&ssl=1

    אינטר, אלופת איטליה הגאה לראשונה מאז 2010, עברה מתיחת פנים הקיץ והיא אינה אותה קבוצה (91 שערי זכות ונקודות היו לה אשתקד) על אף פתיחת העונה הטובה. אנטוניו קונטה שהביא את הסקודטו המיוחל והראשון מאז הטרבל עם ז'וזה מוריניו – עזב לאור הבעיות הכלכליות ובהמשך כצפוי נמכרו רומלו לוקאקו (64 שערים בשנתיים) ואשרף חכימי, מהשחקנים הטובים בקבוצה. דנזל דומפרייס ואדין דז'קו הגיעו במקומם. הנראזורי נעצרו אחרי שני ניצחונות ליגה כשסיימו רק ב-2:2 נגד סמפדוריה כשנאלצו לשחק בעשרה שחקנים כשנגמרו החילופים. כעת, כשצמד ההפסדים מהעונה שעברה נמצאים היטב בראש – אינטר רוצה לשבור את הקללה בשלב הבתים בליגת האלופות.

    כבר שלוש עונות שהנראזורי לא עוברים את השלב המוקדם ואשתקד זה נגמר במקום הרביעי המביך, מה שהקל עליה את המסע בסרייה א'. שימו לב לזה: אינטר ניצחה בשלושה בלבד מ-16 משחקיה האחרונים בצ'מפיונס ורשמה שבעה הפסדים. נגד הספרדיות היא הפסידה בשמונה מעשרת משחקיה. למעשה אינטר לא הייתה בשמינית הגמר מאז 2010-11 ואינזאגי, שהודח אשתקד בשלב הזה כמאמן לאציו לאחר שקיבל הגרלה על גבול הבלתי אפשרית (באיירן מינכן) – מודע היטב לעניין. "זה המצב, עלינו לשנות זאת, זו המטרה הגדולה שלנו", הבהיר אך לא רצה לגרום להפעיל לחץ מיותר על שחקניו או לחשוב רחוק מדי. המאמן החמיא לאנצ'לוטי ("אחד המאמנים הטובים בהיסטוריה, כזה שזכה בתארים רבים" ומגיב לאלה שטוענים שהוא חסר ניסיון מספק ברמה הזו: "אני חושב שיש לי יחד עם הליגה האירופית כמעט 50 משחקים כאלה. ננסה להכין מחר את המשחק בצורה הטובה ביותר. אנחנו יודעים שהבית הזה לא פשוט".

    המאמן הזהיר: "נשחק עם הסכין בין השיניים" והוא כבר לא יכול לחכות לקבלת הפנים בסאן סירו במשחק ליגת האלופות. אשתקד לדוגמא אינטר לא ניצחה אף משחק בית. הוא לא מתייחס לעונה שעברה אלא מודאג ממרכז השדה של ריאל: "אני חושב שהקבוצה מאוד מאורגנת, מודריץ' שחקן נהדר, אסור לתת להם שטחים. אנצ'לוטי תמיד דגל במשחק התקפי". הוא טוען שהוא לא מתרכז רק בוויניסיוס: "אם נתחיל לחשוב רק עליו, בנזמה או הזאר עלולים לפגוע בנו". בקיצור: "אנחנו רוצים לכתוב דף חדש בהיסטוריה של אינטר".

    מי שממשיך לעשות היסטוריה הוא השוער הוותיק והקפטן סמיר הנדנוביץ' בן ה-37: "ריאל בכושר מצוין, הם חזקים, אבל נצטרך לעצור אותם, אנחנו מכירים אותם היטב. המשחקים בעונה שעברה? צברנו ניסיון, עכשיו אנחנו נחושים יותר. זה שייך לעבר". הקבוצה קיבלה חדשות טובות מצד אלסנדרו באסטוני, הבלם שכה חשוב במערך. הוא נעדר מה-2:2 האחרון אך נכלל בסגל והתאמן כרגיל כך שגדלו הסיכויים שיוכל לשחק. "הוא רוצה לשחק, אני הולך לבדוק היטב האם הוא מסוגל", אמר המאמן לפני האימון. אפשרות סבירה כי דומפרייס ששותף כמחליף ביום ראשון – יחליף את דרמיאן, אלא אם כן סימונה ירצה לשחק קצת יותר מבוקר.

    בחוד ההתקפה – לאוטרו מרטינס שממשיך לכבוש – יש לו כבר שניים העונה (שנת מבחן עבורו, האם הוא יכול להוביל ללא הבלגי), שכן נעדר ממחזור הפתיחה, וגם דז'קו. גם לחואקין קוראה שניים. במרכז השדה אפשר למצוא את הקאן צ'להאנולו שהגיע בהעברה חופשית ממילאן. כמובן שכריסטיאן אריקסן וסיפורו הטראגי מהיורו – לא רלוונטי בעוד ניקולו בארלה רוצה לחזור לכושר שאפיין אותו בעונה שעברה. הציפייה היא שלאוטרו שכבש 40 שערים בשנתיים אחרונות יעשה את הקפיצה הגדולה. אשתקד הוא סיים את שלב הבתים בצורה מאכזבת עם שער בודד. דייגו מיליטו, אקס אינטר, ניתח ואמר כי הארגנטינאי השתפר מאוד אך זה עדיין לא מספיק, אך כעת הוא השחקן המרכזי בקבוצה ואולי זה ירגיע אותו "בתקווה שיוליך את אינטר ללילות גדולים גם באירופה. עוד אמר לקראת המשחק: "אינטר בהחלט יכולה לפגוע בריאל, אינזאגי מוציא מהקבוצה את המיטב והיא תילחם על הסקודטו". אותו מיליטו, שהודה שהיה קרוב לריאל בעבר - כבש צמד לנראזורי בגמר 2010 והשאיר להם טעם מתוק לכל החיים. מאז לא קרה אצלהם הרבה.

    אינטר – הרכב משוער: סמיר הנדנוביץ'| מילאן שקריניאר, סטפן דה פריי, אלסנדרו באסטוני| מתאו דרמיאן (דנזל דומפרייס), מרסלו ברוזוביץ', הקאן צ'להאנולו, ניקולו בארלה| לאוטרו מרטינס ואדין דז'קו

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי הניצחון המרגש 2:5 על סלטה ויגו בקאמבק של הסנטיאגו ברנבאו. קרלו אנצ'לוטי נהנה מכל רגע של הצמד-חמד בנזמה ו-ויניסיוס שכבשו כבר תשעה מ-13 שערי הליגה של הקבוצה, אך יודע שההגנה חייבת להשתפר ובינתיים אין פיתרון. אולי הערב, עם דויד אלאבה המתקאמבק (על חשבונו של מיגל גוטיירס שטרם שיחק במפעל), בהופעת בכורה בצ'מפיונס במדי קבוצתו החדשה, כשעל הנייר זו רביעיית ההגנה החזקה שלנו - זה יהיה קצת אחרת. הן פרסנולית והן קבוצתית. "ניתחנו את הבעיות, הקבוצה עובדת היטב", הבטיח קרלו. "כן, זה אפשרי לעשות הגנה בצורה טובה יותר מבלי לפגוע בהתקפה. עלינו לעמוד טוב יותר על המגרש", אמר. קאסמירו ימשיך לשחק, אין מנוחות, וכך גם מודריץ' הקוסם בגיל 36.

    בשנתיים האחרונות ריאל פתחה רע מאוד עם הפסד במחזור הראשון - 2:3 איום ונורא לשחטאר דונייצק אשתקד ושנה קודם לכן תבוסה לפ.ס.ז' ללא כוכביה. כעת זה לא יכול לקרות. אנצ'לוטי, האיש שהביא את הדסימה, רושם את משחקו הראשון בליגת האלופות כמאמן ריאל מאז ה-2:2 המאכזב נגד יריבה איטלקית אחרת - יובנטוס, בברנבאו. ב-25 המשחקים שלו במפעל כמאמן ריאל הוא השיג מספרים אדירים - 19 ניצחונות מול שלושה הפסדים. זו תהיה העונה ה-19 שלו במפעל - רק לארסן ונגר יש יותר, והוא חולם על גביע רביעי. לנצח הוא יהיה המאמן שהביא את הדסימה והצהיר: "ריאל תמיד בין הפייבוריטיות"

    למעשה ריאל עם רקורד אדיר של שישה ניצחונות חוץ רצופים בארץ המגף לעומת ארבעה בלבד ב-30 ביקוריה הקודמים. הדרך לניצחון עוברם עם עוד ערב מוצלח של בנזמה שמי היה מאמין שנאמר זאת - סרט הקפטן בהעדרו של מרסלו יושב עליו בול. קארים השחקן שהיה מעורב בהכי הרבה שערים העונה באירופה - תשעה, הוא זקוק לשער אחד בצ'מפיונס כדי להתנתק מראול (71) ולהיות מדורג רביעי אחרי לבנדובסקי שכבש צמד אתמול וכמובן מסי וכריסטיאנו שמעל כולם. "מבחינתי ליגת האלופות היא המפעל עם הכי הרבה לחץ. אנחנו קבוצה חזקה מאוד ורוצים גם השנה לזכות בתואר, פייבוריטיות? זה לא אומר הרבה", הבהיר. ברמה האישית אמר: "הכושר שלי? אין כאן סוד. זה נקרא עבודה יום-יומית, אני מרגיש נהדר. אנחנו קבוצה חזקה", הוסיף והבהיר שכן - כדור הזהב זה חלום של כל אחד. הוא לא מתעסק באמבפה שלא הגיע ולא רוצה להשוות את מצב ההתקפה למה שהיה עם ה-B-B-C: "זה עידן אחר. מה שעשיתי עם בייל ורונאלדו היה נפלא אבל זה נגמר, לנצח נישאר בזיכרון", אומר ופירגן שוב לוויניסיוס.

    הברזילאי חולם על משחק בסגנון הצמד שלו נגד ליברפול בשנה שעברה, עוד ערב למזכרת בליגת האלופות והוא בכושר נהדר. אנצ'לוטי פירגן: "אני דוחף אותו באימון, אומר לו להתמקד בעבודה וכמובן שהוא איכותי. הוא מקבל ביטחון, יש לו רצון והתלהבות. הוא קר רוח מול השער, זה ההבדל. אני מקווה שהוא ימשיך ככה". מי שצריך לתת יותר הוא הזאר שעושה פעולות טובות אך השער שלו עדיין חסר. את שערו היחיד במדי ריאל במפעל כבש נגד אינטר אשתקד. הוא ישמור על מקומו ב-11 ובכלל יהיה שינוי אחד בלבד ביחס לניצחון על סלטה, אם כי ברור שזה משחק אחר. גם קרלו יודע זאת: "אנחנו רוצים לנצח, לשלוט, לשחק טוב, ליגת האלופות מיוחדת מאוד עבור המועדון הזה. לאינטר יש שחקנים מעולים, הם נמצאים ברגע חיובי וזכו באליפות", פרגן אנצ'לוטי.

    אין ספק שמדובר במבחן הכי גדול שלנו עד עתה וניצחון יוכל לפתוח את הדלת לעלייה חלקה לשלב הבא ואולי אף להעביר מסר ליתר הגדולות. בכלי התקשורת עוסקים גם באפשרות שקמאבינגה יערוך הופעת בכורה גם בליגת האלופות ויכנס לטופ עשרת השחקנים הצעירים במדי ריאל, אך זה יקרה רק בהתאם להתפתחות המשחק. אסור לפסול שקרלו יחליט להכניס אותו כדי לחזק את האמצע, אך ריאל צריכה לשחק בצורה יציבה ואגרסיבית גם במערך שלושת הקשרים וזהו זמנו אולי של פדה ואלוורדה להעביר הילוך. בקיצור, בקבוצה מתרגשים. "הרפתקה חדשה בליגת האלופות עם ריאל מדריד", סיכם אלאבה באינסטגרם כששחקנים רבים תיעדו את התמונות מהחימום בסאן סירו הנהדר. הרפתקה חדשה גם לה.

    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, נאצ'ו פרננדס, אדר מיליטאו, דויד אלאבה| קאסמירו, לוקה מודריץ', פדה ואלוורדה| אדן הזאר, ויניסיוס וקארים בנזמה

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    בזכות שני הניצחונות בשלב הבתים בעונה שעברה, ריאל מדריד הגיעה למאזן חיובי נגד אינטר – ב-17 המשחקים ביניהן ניצחה ריאל מדריד שמונה פעמים, הפסידה בשבעה משחקים ושניים הסתיימו ללא הכרעה. בסן סירו בלבד, ריאל ניצחה פעם אחת בלבד בשבעה מפגשים, הפסידה חמש פעמים וסיימה בתיקו אחד. במחזור השלישי בשלב הבתים, כשהיה במאזנה נקודה בלבד, ריאל אירחה את הנראזורי. בנזמה נהנה מטעות של ההגנה, ראמוס הכפיל בנגיחה קלאסית אך ריאל השמיטה את היתרון. למזלה, האס רודריגו עלה מהספסל וכבש את ה-2:3 בקור רוח אדיר אחרי בישול של ויניסיוס. "בגומלין" זה נגמר ב-0:2 די קל עם פנדל די מהיר של הזאר כשרודריגו עשה 0:2 בשער שנחשב כעצמי של אשרף. המפגש הזה היה הראשון מאז שלב הבתים ב-1998/99, אז אינטר ורונאלדו ניצחו אותנו 1:3 באיטליה, אבל קודם לכן היירו וסיידורף סידרו 0:2 בספרד.

    המשחק הכי זכור נגד אינטר לצערנו הוא גם טראגי: גמר גביע אירופה ב-1963-64, כשריאל, עם מיגל מוניוס על הקווים, עדיין עם פושקאש ודי סטפאנו – נכנעה 3:1 לאינטר של הלניו הררה ופלו רק צימק ל-2:1.ז זה היה הפסדה השני והלפני אחרון בגמרים. ריאל הדיחה את אינטר בחצי הגמר כעבור שנתיים כנקמה – עם 0:1 בברנבאו ו-1:1 בסן סירו, והודחה על ידה ברבע הגמר ב-1967 עם הפסד ביתי 2:0. גם ב-1981 הייתה ידם של האיטלקים על העליונה. בכל מקרה, אנחנו רוצים להתמקד בטוב – הרמונטדות הייחודיות של המועדון – רוח החואניטו.

    שתי הזכיות של המועדון בגביע אופ"א עוברות דרך קאמבקים מטורפים נגד אינטר. בעשרה באפריל 1985 נכנעה ריאל 2:0 לאינטר בסאן סירו. חואניטו הטריף את השחקנים והיה יכול לשחק כבר אז את הגומלין. בברנבאו זה נגמר ב-0:3 עם צמד של סנטיאנה ושער נוסף של מיצ'ל בדרך לגמר וזכייה ראשונה במפעל. כעבור שנה, ריאל מפסידה 3:1 באיטליה, נגררת להארכה ומביסה את היריבה 1:5! סנטיאנה כבש צמד בהארכה ואת שאגות השמחה של חואניטו היה קשה לפספס. מהלילות הקסומים ביותר של המגרש המפואר הזה אי פעם.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/6/66baa970a37b6df812fcbe9716dc77df1b651dad_2_690x459.Xxx

    סלחי לנו - אינטר| רציתי לכתוב אם אפשר לבטל לנו את הנקודה על המשחק הערב, זה היה גועל נפש ולא חוכמה להיות גיבור על חלשים (לשחק התקפי רק נגד סלטה וכאלה) - ואז בא השער הזה של רודריגו, כמעט שכחתי ממנו, מבישול של קמאבינגה - הזייה מוחלטת. הברזילאי ממשיך עם הרומן היפה שלו עם המפעל הזה - דבר חיוני לשחקן בריאל מדריד. כל מי שהחמיץ את המשחק בגלל כיפור או התעייף מהפרסומות הבלתי פוסקות והצפייה בלינקים - לא הפסיד הרבה חוץ מכדור שינה. מחצית ראשונה לפחות בפן ההתקפי גרועה מהימים הגרועים עם זידאן.

    זה היה נראה שאנצ’לוטי עושה את כל הטעויות האפשריות - אסור לריאל מדריד לשחק ככה נגד יריבה כזו, זו אינטר מינוס לוקאקו ואשרף (כולה פרישיץ’, כן?) או פ.ס.ז’ עם השלישייה ההיסטורית מסי-ניימאר-אמבפה? התבנקרנו ועדיין הם הגיעו להרבה מצבים ובקלות. תקפנו עם שחקן וחצי בהתקפה. במחצית השנייה עוד נגענו בכדור לפחות והכל היה איטי, היינו חותמים על 0:0 לפי הבעות הפנים. נאצ’ו כמגן שמאלי - הייתה החלטה איומה וקרלו חיכה גם עם החילופים ומודריץ’ כבר היה מותש, קאסמירו לא הפסיק למסור להם, אפילו פדה היה רדום וגם בנזמה ב-80 דקות איומות עד למצב שסידר לוויניסיוס. הפעולה האחרונה של הברזילאי לא הייתה טובה מספיק אבל הוא עדיין יצר כמה מצבים מאפס.
    לא חושב שיש לנו את הלוקסוס לוותר על הזאר, לא ביכולת הנוכחית של רוב שחקני ההתקפה שלנו. לא רוצה אפילו לבדוק בטוויטר אם הוא נפצע, נבצר מבינתי להבין איך הוא לא שיחק בכלל.

    נקודת האור: מעבר לקורטואה שציינתי, קרבחאל עם מספר פעולות נהדרות בהגנה - סגר אלכסונית ומנע מצב מסוכן, ניצח במאבקים, היה שקט במרדפים ובעמידה אם כי התקפית זה מאוד לא זה - הססן, מאבד כדורים, לא החליט אם לבעוט או למסור.