מחזור חמישי בליגת העל: ניצחון סוער ודרמטי 1-2 להפועל ב"ש בסמי עופר על האלופה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/10/21.

  1. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    איזה משחק מבולבל.

    1. קשה מאוד הפנדל על אצילי. קשה קשה קשה. ברור שהיה מגע. אני הרגשתי שדדיה למעשה מפריע לו בדרך - הוא כבר הגיע במהירות ודדיה "נכנס" לו לנתיב עם הרגל. מישהו אחר יגיד שאצילי זה ש"החל" את המגע ויצר אותו עם הרגל של דדיה. החלטה סופר קשה.
    2. גורדנה - לא חושב שהיה צריך להוציא אדום. צהוב די כהה. אבל לא אדום.
    3. לא הבנתי מה הסיפור עם הפנדל הראשון - אם הכדור עבר את קו השער יש טכנולוגית קו שער, לא? אם הטכנולוגיה לא סימנה...אז אדום ופנדל. אני גם חושב שהכדור עבר. אם אין טכנולוגית קו שער זה בושה שאין לתאר. לא מאשים את השופט בפקעת מטורפת של שחקנים לדעת שהכדור עבר את הקו בסנטימטר. יש בשביל זה טכנולוגיה.
    4. נראה לי כולם תמימי דעים שהפנדל השני היה וכו'.

    בגדול, לא תצוגת שיפוט גדולה אבל לא חושב שהיו לו טעויות מסמרות שיער ( הדבר היחיד שהוא כנראה טעה בגדול זה הפנדל הראשון של ב"ש שהיה צריך להיות מומר לגול - אבל שוב, אין טכנולוגיה?! ) מה שכן היה - מפגן מחריד לחלוטין של מכבי חיפה שהדבר האחרון שהיא צריכה לעשות זה להתלונן על שיפוט.

    ב"ש צריכה להרגיש בנוח בליגה הזו ללכת עד האליפות. לא בטוח שתצליח, אבל כל הנמכת ציפיות היא מגוחכת לחלוטין.
     
    abcd אוהב/ת את זה.
  2. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דווקא 2 האירועים הראשונים מאוד קלים לשיפוט. הצגה ברורה של אצילי, אדום ברור לגורדנה. גורדנה צריך גם לקבל הרחקה ממספר משחקים, זה נטו ניסיון לחסל קריירה
     
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הפועל באר שבע ניצחה בשבוע אחד גם את מכבי חיפה וגם את מכבי תל אביב. יש מספיק קבוצות בליגה שייפחדו ממנה כי היא מפתחת מומנטום ויש לה שחקנים טובים. ויש לה גם כישרון+רוקאביצה שייכנס לכושר כדי לנצח את כל האוטובוסים למיניהם והכי חשוב - מכבי חיפה, גם בגלל אירופה וכי חסר לה חלוץ ואין לה הגנה, ומכבי ת"א שאני לא יודע מאיפה להתחיל (עם כל הכבוד לשער של גררו ולשני מצבים נוספים לגול) - עמוסה בבעיות. גם לקחת אליפות כי היריבות האחרות בכושר גרוע יותר או חלשות יותר באותה נקודת זמן - זה בסדר. 'קהל הצלחות', נקרא לזה ככה, כמה אלפי אוהדים שלא מגיעים בכל יום - יתחילו להגיע לטרנר עכשיו אחרי הניצחונות האלה וגם זה מוסיף, מאמין שב"ש כן תהיה קבוצת בית טובה.

    אגב גם מילה טובה של אוהדי ב"ש על אבו עביד לא תזיק. הוא נגח אחרי הקרן שהובילה לפנדל אם אני לא טועה, עמד בלחץ בקור רוח יפה. זה היה הערב שלו, ערב שהוא לא ישכח. והוא לא כזה 'מחבל' לכם בהגנה כפי שהציגו אותו כאן.

    ההגנה של מכבי חיפה חילקה קצת פחות מתנות בעונה שעברה. נטע לביא חסר גם כן. לא תירוצים, פשוט מה שאני חושב. רק אצילי שומר על יציבות אבל אולי טוב שיש כאלה שיתחילו להעריך את רוקאביצה בדיעבד (לא אומר שדין דוד שחקן רע אבל הוא לא רוצח ברחבה זה ברור לכם).
     
  4. South Boy Member

    הצטרף ב:
    ‏13/7/12
    הודעות:
    6,833
    לייקים שהתקבלו:
    3,336
    אתה אחד האנשים המוערכים עליי בגלל שאתה לא מתבייש להגיד את האמת גם אם היא כואבת וגם אם היא כרוכה בביקורת על הקבוצה שלך אבל בוא נזרום עם קו המחשבה שלך, מה גורדנה יכל לעשות אחרת כדי להימנע מהאדום הזה?
    הוא נכנס לתיקול הזה מידיעה שהוא מקדים את ג'אבר ושלג'אבר אין סיכוי להגיע לכדור אם הוא שולח רגל, שלח רגל צמודה לקרקע ולא גבוהה, הגיע לכדור וחילץ אותו באופן הכי נקי שאפשר ורק אחרי שהכדור כבר עבר לאזור אחר בנחיתה הייתה התנגשות עם ג'אבר שלשמחתי לא נפגע בצורה קשה. מה גורדנה אמור לעשות? לקפל את הרגל לנחות על הברך ולהסתכן בפציעה קשה? לא להיכנס לתיקול הזה שבו יש לו מקדמה גדולה על ג'אבר? על אותו טיעון אפשר לומר שג'אבר לא צריך להיכנס למאבקי כדור כשיש לו פיגור כזה גדול על השחקן היריב בדרך לכדור. לא היה כאן שום משחק מלוכלך, לא היה כאן שום ניסיון לפגוע בג'אבר, לא הייתה כאן שום כניסה פזיזה למאבק על כדור שלגורדנה אין סיכוי להרוויח, זה פשוט כדורגל.
     
  5. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    @קשר שמאלי @Clock End Stand

    תמצאו דרך נורמלית להתנסח אחד לשני. אני בטוח שאתם יכולים. אם אתם רוצים לקחת את זה מחוץ לפורום בשמחה, פה מדברים בשפה נורמלית אחד כלפי השני.

    תודה.
     
  6. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,622
    לייקים שהתקבלו:
    9,787
    ראיתי את הדריכה של לופס(?) על חזיזה.
    ההסבר היחידי שאין כאן אדום לפורטוגלי הוא שהשופט וצוות הואר היו בטוחים שגם ככה חיפה בדרך לנצח את המשחק ולא רצו להכעיס יותר את אנשי ב"ש אחרי שהיו מודעים לכך שטעו במחצית הראשונה, זה מצטרף גם לצהוב השני שלא נשלף לאלחמיד.
    אין דרך מהירה יותר לאבד משחק מאשר להתחיל עם פנקסנות וצריך להיות שופט ממש גרוע ועם אופי חלש מאוד כדי להגיע למצב כזה בדקה 19, לייבוביץ' לא צריך לשפוט בחודשיים הקרובים בליגת העל וגם אם כן אז במשחקים עם 1,000 איש ולא יותר, אסון של שופט.
     
    oranfu, שי ו-G.B7 אוהבים את זה.
  7. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    אין פה הנמכת ציפיות, יש את רוני לוי. הבנאדם זר לענף.
     
  8. Melikson24 Member

    הצטרף ב:
    ‏31/3/16
    הודעות:
    4,806
    לייקים שהתקבלו:
    2,505
    מין:
    זכר
    כמו מול מכבי ת"א, היה פה שיפוט קטסטרופה לשני הצדדים של שופט קטן שהמעמד גדול עליו בכמה מידות. במחצית הראשונה הוא השמיד את ב"ש. במחצית השנייה הוא ניסה לאזן.
    מי שחי בפוזיציה ימשיך לקחת את זה לכיוון הקבוצה שלו ואחרי זה יבכה שדופקים אותו בבלומפילד. מגיע להם.

    אם היה לאוהדים/בעלי הקבוצות קצת יותר היגיון ופחות אגו אז מזמן היו עושים מהלך נגד איגוד השופטים. כמה שופטים הושעו מתחילת העונה?
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,286
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    היה פה אוהד של בני יהודה והלך, אחד של כפר סבא והלך, האוהד היחידי של סכנין בקושי מגיב כאן, אין פלא שהפורום הישראלי כאן הפך מראה לדיון טוקבקים טיפוסי עם 100 אחוז ארס ו0 אחוז אובייקטיביות. שיהיה פורום דיונים של הגדולות, לבריאות. חבל מלכתחילה שניסיתי לתת זווית אחרת ולהתדיין על שמות כמו דולב אזרואל ו״רובי אבוחצירא״ או איך שלא קוראים לו. שיהנה הילד לכתוב בכל שבוע ״ברק פפ״, התמנון הצהוב, וכל הרמה הגבוהה שיש כאן ב 5 שנים האחרונות.
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אתה מוזמן (ואני מאוד נהנה מההודעות שלך) להמשיך ולדבר על חדרה או על שאר הקבוצות הקטנות (אני גם משתדל, לעיתים). ההודעות שנמחקו שלכם הכילו בעיקר קללות אחד כלפי השני שלא קשורות לכלום.
     
    G.B7 אוהב/ת את זה.
  11. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    נסיון לחסל קריירה? ראית את המהלך המלא? הוא חטף את הכדור שעה לפני שג'אבר הגיע. לא היה פה שום דבר מכוון
     
  12. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    דריכה עם הפקקים מעל לכף הרגל., אין אדום יותר ברור מזה. זו אמורה החלטה יותר קלילה מההצגה של אצילי בפנדל שלא היה ולא נברא
     
  13. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    זה חוק מטומטם מאז הואר שעוצר תמונת סטילס ומוציא את כל ההקשר של המהלך. יש תנועה טבעית של הרגל ועובדתית לעולם לא חשבו אפילו לשרוק עבירה על הדברים האלה לפני הVAR.
    אתה מתאר את זה כאילו זה ראיוס על רפי דהן

    אגב, מצחיק שאפק עם הפנדל הגבולי זה אותו אחד שאמר שבוע שעבר על זה "לא מצדיק פנדל":
     
  14. G.B7 ירוק עולה

    הצטרף ב:
    ‏22/8/09
    הודעות:
    3,299
    לייקים שהתקבלו:
    1,573
    מין:
    זכר
    בנתיים בדוח של האיגוד על השיפוט (לפחות מאיזה משהו שראיתי בפייסבוק) הם מגבים ברוב ההחלטות את לייבוביץ' וטוענים שהוא שופט בינלאומי וטוב.
    אתמול זה היה לייבוביץ' מחר זה יהיה מישהו אחר, הרמה פה חרא, ה-VAR לא באמת עוזר פה.
    מכבי חיפה פתחה את המשחק בצורה נהדרת ואז גול פסול (שנפסל מהר וכמו שצריך) אחרי דקה עוד מצב ואחרי עוד דקה הפנדל המפוקפק, החלטת VAR לא צריכה לקחת כל כך הרבה זמן (עד שהם מנתחים את האירוע בניידת, עד שהם מחליטים לקרוא לשופט, עד שהוא מסיים לראות) כבר אין ערך לאירוע שנבדק כל כך הרבה זמן, וואלה גם אם לא היה פנדל, במומנטום שהיינו בו יש סיכוי גדול שהיינו שמים שער בהתקפה הבאה.
    אתמול אמנם הכל היה חריג בזמנים ובכמות האירועים ובהחלטות אבל גם אם זה פחות גרוע, זה רחוק מלהיות טוב או אפילו סביר.
    צריך להבין שכל אירוע VAR שנמשך יותר מידי פוגע בהמון דברים אבל עלול לפגוע גם במומנטומים של הקבוצות לאורך המשחק וזה עוד משהו בנושא שהוא בלתי נסבל.
    לפני לא מעט שנים הייתה נגיעת יד של אבי יחיאל (אם אני לא טועה) בתוך הרחבה ותבריזי שרק לפנדל, אחרי ריצה לקוון של שחקני מכבי ת"א הוא ביטל את הפנדל ושרק רק לקרן, אחרי דקה הוא רץ לצד השני של המגרש בשביל לדבר עם הקוון השני שאמר לו שאכן הייתה נגיעת יד וקיבלנו פנדל (הייתה טענה שהוא ראה את זה ממצלמת הטלוויזיה). וואלה מעדיף אפילו את הדבר הזה פי מיליון על אירוע שנבדק חצי שעה ב-VAR ולא משנה כמה הוא לא חד משמעי.

    לגבי האדום של גורדנה הוא מוצדק, זה דריכה מסוכנת מאוד, לא הייתי נסחף בכמה משחקים בחוץ או במילים כמו ניסיון חיסול קריירה, אבל אין ספק שזה אדום (עם ובלי קשר לחוק היבש, שבמקרה הזה פעלו לפיו ובצדק)
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,719
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    חבר, אני חסמתי אותו, בדיוק כמו את אותו כותב ש-
    Butragueño דיבר עליו מקודם.
    ברגע שכותבים מסוימים הולכים לפסים אישיים פעם אחר פעם (אני אגב בהתחלה ניסיתי לדבר על הנושא עם מנהלי הפורום כמה פעמים אבל נכשלתי בזה, כניראה סוג הכותבים האלה טובים להם לטראפיק או משהו), ומשאירים אותם כאן, אז עדיף פשוט לחסום אותם ולא לקרוא את הרמה הנמוכה שהם מגיעים אליה.
    בטח אחד כמוך שהוא כתב איכותי, לא כדאי לך להתעצבן ולבזבז את הזמן שלך על כותבים כאלה.