הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ידיעה אחרת. ראיי פלוט, קשרה המוביל של הראקלס נעצר הלילה אחרי שהוא היה מעורב בתאונה קטלנית. ילד בן 4 איבד את חייו. משפחתו נפצעה. השחקן נעצר עם עוד בן אדם שהיה איתו באוטו. לא ברור כרגע מי נהג, אבל הצמד נמצא עכשיו מאחורי סריג ובריח. פורסם שהם היו תחת השפעה של משהו.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,553
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    שאלת תם,
    איך בין כל הבינונינזם הזה שמפאר את ההרכב של הנבחרת חראבנארח(זהו סיימתי לכתוב את השם שלו עם ג', אתמול שני הולנדים מאוטרכט העבירו אותי שיעור קצר) לא סלע בהרכב? לא הגיע הזמן כבר?
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    חראפנברח צריך לעשות צעדים. יש לו עוד שנה לחתום אצלנו, להתקדם ואז לאט לאט למצוא מקום בהרכב בנבחרת. היום מקומו על הספסל. אפילו באייאקס הוא לאחרונה כבר הפך לנושא שלילי אצל האוהדים.
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    איזה משחק נוראי. ניצחנו בצדק 2-0, אבל כולם ראו את הפחד. ללא קהל מקומי ומול יריבה שרק באמצע החצי השני מתחילה לשחק אוראנייה נראתה מאד חלשה. פחדתי מהרגע שבו הנורבגים יחליטו בכל מחיר ללכת קדימה, אבל בסוף המשחק סיליסן למעשה לא היה צריך לעשות דבר. דווקא בסוף היו אלה האורחים שבסוף ספגו.

    אנחנו במונדיאל והשאר לא חשוב כרגע. מקצועית יש לנו שנה לנסות להתקדם כי היום אנחנו לחלוטין לא מתקרבים לצמרת כדורגל הנבחרות. לואי ואן חאל יכול בשקט להתחיל לעבוד. השחקנים יחגגו ויחזרו לקבוצות עם חיוך גדול על הפנים.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/11/21
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    הפרקליטות בהולנד רוצה להעמיד לדין את קווינסי פרומס לדין על חבלה חמורה וניסיון להריגה של בן משפחתו. הקרבן נדקר בצורה חמורה בברכו ע"י שחקנה לשעבר של אייאקס.

    אני רוצה לתקן משהו מאד חשוב. בארץ קראתי בכמה אתרים שפרומס מואשם ב"ניסיון רצח". זה לא נכון. ההגדרה הנכונה היא ניסיון להריגה. זה דבר מאד משמעותי כי רצח זה לתכנן את המוות של מישהו/י. זה לא מה שקרה פה, היתה מריבה קשה ותוך התפרצות של רגש פרומס ככל הנראה תקף את בן דודו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/11/21
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    שער 500 לאיאקס תחת טן האג במשחק 185.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Sturridge, de Middenweg, Ajacied ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  8. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    סיכום משחקי הצמרת:
    ברגע שאנחנו כובשים המשחק למעשה גמור. מה שלא קרה מול הראקלס והאיגלס קרה היום די מוקדם. הדבר הכי בולט הוא שיש לנו הפרש שערים פשוט מפחיד. 42-2, זה פשוט נהדר, אבל מי איבדה כרגע הכי פחות נקודות? אכן, פיינורד. היום זה לא חכמה מצידם לנצח בבית 4-0 את הקבוצה החלשה בליגה, פק זוולה, אבל כרגע יש לנו מרוץ מאד צמוד בצמרת. פ.ס.וו עם המון פציעות מנצחת 2-0 את ויטסה באיינדהובן. אולי לא מפתיע לאור שאנחנו הבסנו אותם כבר בתחילת העונה בבית 5-0. בארנהם הם יתנו לשתי הקבוצות פייט יותר רציני.

    דבר אחרון. מיחיל קראמר היה צריך להשוות בחצי הראשון, אבל פאסווייר הראה שכל עוד הוא בריא אוננה ישאר בשמחה על הספסל. אייאקס יוצאת לטורקיה למשחק לפרוטוקול בלבד מול בשיקטאש. חשוב להמשיך לנצח, אבל ברור שיהיה פחות לחץ. צפוי לנו שבוע אירופאי עמוס. מקווה להצלחה לכל הנציגות שלנו.
     
    Ajax Amsterdam ו-הרצליה עד המוות אוהבים את זה.
  9. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,346
    לייקים שהתקבלו:
    398
    המינוי של ג'ובאני ואן ברונקהוסט בריינג'רס מאוד הפתיע אותי. לא ברור אם הוא נעשה מתוך שיקול כלכלי או מתוך מחשבה שמשם ניתן יהיה להגיע לקבוצה בכירה מליגה בכירה יותר ביבשת(ע''ע סטיבן ג'ראררד), בכל מקרה אני בהחלט מקווה בשביל ואן ברונקהוסט (והכדורגל ההולנדי בכלל)שהוא יצליח שם ויבלום במעט את התדרדרות ברמת המאמנים ההולנדים בשנים האחרונות.

    אגב גם קריירת המשחק של ואן ברונקהוסט התחילה בפיינורד ואחריה הוא עבר לריינג'רס, מי יודע אולי הקבוצה השלישית שהוא יאמן תהיה ארסנל...
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  10. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר


    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    Ajacied ו-de Middenweg אוהבים את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    היה מעניין לשמוע עכשיו את צוות הפרשנים סניידר את תיאו יאנסן באולפן. סניידר הזכיר דבר שמאד כדאי לשמור בזכרון. הספסל שלנו לא הראה הערב יותר מדי דברים חיוביים. צריך לזכור שעד שנעלה למשחק הראשון בשלב הנוקאאוט יעברו עוד כ-3 חודשים, אבל הניסויים של טן האח בחצי הראשון די נכשלו. ניקו היה בסדר גמור, בישל גם שער, אבל הקישור עם חראפנברח, קלאסן וברחהאוס לא עבד. גם דראמי לא סתם הוחלף. לסחורס יש בעיה עם שחקנים מהירים ואת זה אנחנו יודעים כבר זמן מה. נרס גם לא הראה שום דבר מיוחד. לך תדעו, אולי הפציעות די גמרו אותו. זה לא הנרס של לפני שנתיים. לגבי אוננה דעתי ברורה, מקצועית הוא בסדר גמור, אבל מבחינתי פאסווייר הוא השוער הראשון שלנו. אני רק חושב שללא קהל במשחקים טן האח בהחלט יכול לספסל את רמקו בהמשך. אז אם באמת רוצים להגיע רחוק באירופה שחקני הספסל צריכים לתת יותר ואני מקווה שאחרי ינואר כולם יהיו בשיא הכושר כי כרגע ברור לכולם שיש כמה קבוצות מעלינו.

    לסיכום. טן האח רצה לראות עד כמה הספסל חזק, קיבל תשובה לעת עתה ובחצי השני שוב חזרנו לשלוט. בשיקטאש די גמרו את הסיפור בהפסקה ואילולא נבדל של ס"מ האלר היה כובש שלושער טהור. עכשיו לקחת גם את הנקודות בבית על ספורטינג ולעשות היסטוריה קטנה. זה מגיע לנו ובעיקר למאמן שלנו...לפי כל הדיווחים הוא נמצא ברשימה של היונייטד, אבל טן האח כבר אמר שהוא נשאר בכל מקרה עד הקיץ אצלנו. מבחינתי הוא יישאר ביחד עם אוברמרס גם בשנים הקרובות.
     
    AFCA ו-Ajax Amsterdam אוהבים את זה.
  12. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    @de Middenweg מותר לי לא להסכים עם החבר סניידר?

    אני ממש לא חושב שזו הדרך לבחון איכות של ספסל. כשיש 11-12 שחקנים שרצים, ועכשיו מישהו מוצהב\מושעה ומכניסים מישהו במקומו, מה שבדרך כלל קורה או עלול לקרות, זו דרך יפה לבחון איכות של מחליפים. מישהו נכנס לסיסטם הקיים ואמורים לראות שהרמה, יחסית, לא יורדת.

    איך לזרוק 5 שחקנים חדשים להרכב (מזכיר אייאקס בלי אלברז, האלר, אתוני, בלינד , פאסוויר) עם תיאום אפסי (מתי נרז ודראמי שיחקו ביחד עם טאדיץ בשפיץ?) אומר משהו על הספסל שלנו?

    בעיניי הספסל שלנו טוב מאוד. אפילו מצויין. במקרה הצורך, שינוי אחד שיכול לקרות מכל סיבה שהיא - אפשר להסתדר. לא אידיאלי, אבל אפשר. המצחיק אתמול שמי שחירב אותנו לגמרי במחצית הראשונה זה מאזרוואי (שחקן הרכב) וגם ברחאוס היה חלש וגם הוא שחקן הרכב.

    אין שום בעיה לטעמי עם הספסל שלנו. זה שזרקו הרבה שחקני ספסל פעם ראשונה להרכב במשחק ליגת האלופות לא אומר לי שהם מוכנים או לא לרגע הבאמת חשוב שאחד מהם יצטרך לעלות.
     
  13. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @הרצליה עד המוות
    ראיתי אתמול עוד תכנית אחרת ודיברו בדיוק על אותה נקודה. טן האח החליף אתמול חצי הרכב. כעיקרון כל המחליפים יכולים לקבל דקות, אלה לא היו בדיוק שחקני נוער, אבל ברור שהכימיה כבר לא היתה אותה דבר. מה שכן, משחקן כמו נרס אני מצפה להרבה יותר. אי אפשר להשוות אותו עם דראמי. מבחינתי אולי הגיע הזמן ששחקן הכנף הברזילאי ימצא קבוצה אחרת. אני לא יודע אם הנסיגה ביכולת רק נובעת מדקות משחק. ניקו למשל מיד תפס את ההזדמנות ועוד בישל שער.

    בסך הכל אני מעריך שאחרי פגרת החורף הקצרה טן האח גם יתחיל לתת הזדמנויות לשחקנים צעירים. מישהו כמו קנת' טיילור למשל. אחרי פתיחה לא טובה של העונה גם הצעירה מתחילה לגלות סימנים של כושר טוב. לא אופתע אם נאסי אונופאר, או למשל אניס סלח א דין (מגן שמאל כשרוני שהיה בעונה שעברה כל הזמן פצוע) יצטרפו למחנה האימון לפני פתיחת הסיבוב השני.

    אז אכן סניידר הגזים ובמחשבה שניה אני עכשיו מעדיף הרבה יותר את הדיעה שלך :lol:
    אגב, אייאקס כבר הרוויחו מעל לשבעים מיליון אירו בגלל הקמפיין האירופאי....לא תשמעו אותי מתלונן, אבל מבחינתי סכומי הכסף לא קשורים לשום דבר. אם פ.ס.וו היו מרוויחים כאלה סכומים לא היינו מקבלים את זה בכזה נחת...מה שקורה בעשור הזה מבחינה כלכלית באירופה פשוט עובר את כל הגבול. נראה עד כמה ניוקאסל תתחיל להשתגע עם הסעודים שלה. ללא ספק שבצורה הזאת אנחנו יוצרים פער כלכלי בליגה, אבל זה לדעתי לא אומר שפ.ס.וו חסרת אונים. כל עוד היא ממשיכה לנצח הליגה עוד פתוחה לגמרי. פיינורד גם עושה אחלה סיבוב ראשון. מבחינתי מגיעים לארנה סלוט המון מחמאות כי יש לו סגל מאד קטן.

    נראה מהנציגות האחרות יעשו הערב באירופה.
     
  14. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    סיכום המחזור האירופאי:
    - אייאקס מנצחת 2-1 את בשיקטאש בטורקיה ומבטיחה את המקום הראשון בבית שלה.
    - פיינורד נשארה בחצי הראשון בעשרה שחקנים, אבל דסרס עם צמד נותנת לקבוצה מרוטרדם את המקום הראשון בבית שלה. אגב, מרציאנו עם שתי טעויות קשות שהובילו לשערים.
    - AZ מסיימת בתיקו אחת בחוץ מול יאבלונץ' ומבטיחה את המקום הראשון בבית שלה.
    - פ.ס.וו מנצחת בבית 2-0 את שטורם גראץ ויכולה להמשיך הלאה אם לא תפסיד בסוסיאדד. במקרה הכי גרוע היא תנשור לקונפדרציות.
    - ויטסה יוצאת עם תיקו ממשחק לא פשוט בצרפת מול המובילה בבית, רן. במשחק האחרון היא יכולה להמשיך הלאה אם תנצח את מורא שניצחה במפתיע את טוטנהאם. ויטסה נמצאת כרגע במקום השלישי, עם מספר נקודות שווה לספרס, אבל עם שני שערים פחות מהאנגלים.

    בסיכום. מתוך חמשת הקבוצות המשתתפות באירופה 4 כבר הבטיחו את המשך ההשתתפות אחרי פגרת החורף. במקרה הכי גרוע תנשור פ.ס.וו לקונפדרציות ותסיים ויטסה את הקמפיין שלה עם הרבה מאד כבוד. 3 קבוצות מסיימות את שלב הבתים במקום הראשון! אני לא ציפיתי לתסריט הזה משום קבוצה. טוב לראות את ההתפתחות הזאת.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  15. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,777
    לייקים שהתקבלו:
    1,826
    אנטוני והאלר נעדרים בגלל מחלה או שנקרא לילד בשמו ?