מחזור 14: צ'אבי יוצא לדרך עם הדרבי של קטלוניה; סוסיאדד נגד ולנסיה, ריאל בגרנאדה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏19/11/21.

  1. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    הוא לוזר נגד כולם.
     
  2. Iker Casillas משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/10/11
    הודעות:
    1,598
    לייקים שהתקבלו:
    620
    צריך להגיד שזו אחת מתצוגות השיפוט הכי גרועות שראיתי בשנים האחרונות, לשני הצדדים כמובן.

    אמרי לא יכול לשחק בחוד עם קשר אמצע אפור מאוד וקיצוני (מוכשר) עם סיומת בעייתית. בטח כשגם באגפים הוא עולה עם עוד שחקן אפור ועוד קיצוני מוכשר בלי סיומת. חייב לפחות שחקן אחד שיהיה קר רוח מול השער.
     
  3. riquelme1 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/04
    הודעות:
    10,068
    לייקים שהתקבלו:
    338
    האפס אמארי גם סירב ללחוץ יד לצאבי. מאמן אפס, ואישיות עוד יותר

    אגב פוץ האוברייטד גם אצל צאבי מתייבש, אולי עכשיו יבינו כמה גדול הוא לא
     
  4. morata Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/17
    הודעות:
    507
    לייקים שהתקבלו:
    287
    מין:
    זכר
    בארסה עם ניצחון חוץ ראשון העונה בליגה, רק עכשיו:astonished:
     
  5. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    משחק הזוי התפתח בין השני המאמנים שכל אחד הגיב לשני ובשלב מסוים נהיה בלאגן על המגרש. אי אפשר בכלל לתאר את המערכים או תפקידים על המגרש.

    מבחינת בארסה אפשר להמשיך לצבור אופטימיות אחרי עוד הופעה טובה בסה"כ.
    20 דקות ראשונות הייתה דומיננטיות מוחלטת שיכלה להסתיים עם 3-4 שערים, אחרי זה היה צריך להילחם ונלחמנו. בסוף גם יצאנו עם 3 נקודות יקרות.
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אמרי לא אפס, השופט גנב אותו בהחלטה מהתמוהות שראינו מה ואר בעונה הזו אחרי החיבוק האדיוטי של אריק. כמה מטומטם אתה צריך להיות בשביל לעשות עבירה כזו. צ׳אבי זה המתחסד שעשה סצינה למצלמות בשביל שפרשנים כמו אלון חזן ילטפו את התדמית של המושיע.

    ברצלונה שיחקה כמו קבוצה קטנה ב20 דק האחרונות, ניצחה בעקיצה במתפרצת כמו קבוצה קטנה, אבל עם עזרה שמקבלת רק קבוצה גדולה.

    יש הרבה מקומות לדאגה שם.
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לוויאריאל היו קבוצות טובות יותר מאשר זו בעונה שעברה - זו של עונת 2007/08 עם סאנטי קאסורלה וג'וזפה רוסי ומרקוס סנה וכן הלאה, ועדיין אונאי אמרי הלוזר הוא מי שהוליך אותה לזכייה בתואר ראשון בתולדותיה כשוויאריאל היא לא בדיוק סביליה - 'מלכת הליגה האירופית'. בלי ה-6:1 נגד ברצלונה שהיה..אתם יודעים..הווליום סביב ה-"אמרי לוזר" היה נמוך משמעותית. לא שהעונה הזו טובה או שאני מסכים עם הבחירות שלו (פאקו?? Donde!!), זה לא שהוא צריך לאמן את ויאריאל לכל החיים ומותר להטיל ספק - אבל יש גבול.

    כמו שמצחיק אותי לקרוא ניתוח של המשחק אתמול בלי שום התייחסות לשופט - הוא אולי היה גרוע אבל לא אותו הדבר לשני הצדדים - שני פנדלים ברורים לוויאריאל, מה בידיוק רצה צ'אבי? ברצלונה קיבלה רוח גבית עם הגעתו של האגדה שהיה ברור שיוציא יותר מקומאן גם על סגל שהוא עדיין מאוד-מאוד מוקדם, אבל בואו..מעבר למספר טעויות השיפוט חשוב להתייחס גם לתזמון שלהם. אם ויאריאל עושה 0:1 זה בהחלט היה יכול להיות משחק אחר. את ברצלונה הייתי שופט עד הסוף כשפדרי יחזור וכשפאטי ודמבלה יהיו כשירים לאורך זמן, אם זה מתאפשר בכלל. ההגנה לוקה בחסר בכל מקרה וזה החומר הקיים. פחות טובה משמעותית מריאל מדריד ומאתלטיקו מדריד ולא רק, כנראה.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ריאל מדריד - סביליה

    ריאל מדריד מגיעה למשחק אחרי שבוע מצוין – החל מהשתלטות על הפסגה בספרד ועד השגת הכרטיס לשמינית גמר הצ'מפיונס עם 0:3 על שריף בלי בעיות. החלק ההתקפי עבד היטב גם בלי ערב יוצא דופן של בנזמה ו-ויניסיוס. כעת, הגיע המוקש האמיתי הראשון במרתון המשחקים האימתני. אנחנו בסה"כ מגרדים את תחילת דצמבר אבל זה לא מופרך שריאל, שתפגוש שלוש קבוצות חזקות מהצמרת (אחרי סביליה מחכות בין היתר ריאל סוסיאדד ואתלטיקו מדריד) – תוכל לעשות צעד משמעותי אל עבר התואר. "אנחנו צריכים להיות מרוצים ממה שעשינו עד עכשיו. אנחנו יכולים להשתפר אבל עשינו את הדברים די טוב אני חושב שאנחנו יכולים להגיע לחג המולד במצב נהדר. אני אוהב את הסגל ואני מכיר את השחקנים היטב. הם צברו ניסיון זה עם זה, כולם צנועים ועם מחוייבות", ניתח אנצ'לוטי.

    אולם, לא הכל מושלם, אתם יודעים. דויד אלאבה שסבל מפגיעה קלה בגינה הוחלף נגד שריף – התאמן כרגיל אך ככל הנראה יקבל מנוחה כאמצעי זהירות מצד אנצ'לוטי. כשמדובר בעניין רפואי – מבחינתו, אין חוכמות. "נראה מחר, לא ניקח שום סיכון", הבהיר המאמן. זו תהיה ההזדמנות של הצמד נאצ'ו-מיליטאו שהציל את העונה שעברה עבור זידאן אשתקד. העונה שיחקו שלוש פעמים יחד במרכז ההגנה. נראה שתישאר תמיד שאלת השחקן השלישי בהתקפה. רודריגו זכה לכבוד על חשבון אסנסיו באמצע השבוע, היה לא רע – וזה לא אומר כלום לגבי המשחק מחר. הקבוצה מקבלת בברכה את פדה ואלוורדה שחוזר לסגל לראשונה מאז הקלאסיקו, עם מוטיבציית שיא כמובן ויוכל לעזור לאנצ'לוטי כמחליף בערת הצורך. אין ספק שעם איך שלוקה מודריץ' וטוני קרוס (שלוש פעמים ברציפות ה-MVP – לא רע) משחקים – קל להבין מדוע אנצ'לוטי, שירשום משחק ליגה מספר 90 כמאמן ריאל - כה שמרן וחושב רק על המטר הקרוב.

    מעבר לפציעה של אלאבה, עוד דבר כנגד אנצ'לוטי הוא הספקות במדריד לגבי איך שהוא מנהל את הסגל. המבקרים יגידו שאנצ'לוטי היה צריך (אמת) לבצע חילופים נכונים יותר יותר, ולא לאפשר לארבעת השחקנים הטובים ביותר שלו להשלים 90 דקות במשחק שהוכרע די מהר. "אני תמיד מנסה להציג את ההרכב הטוב ביותר ואם שחקן אחד לא מתאים - אני משנה. אני לא רוצה לתת לשחקן שלא עייף מנוחה. נראה במרץ או באפריל (מה קורה)", הבהיר המאמן שחזר על המילה דינמיקה שוב ושוב. מי שלא חלק מהרוטצייה, שוב, הוא אדן הזאר. "הוא התאמן אך בקצב נמוך מהשאר. אני רואה שחקן שרוצה להצליח במדריד אבל סובל ממזל רע", אמר המאמן. עוד יום במשרד של הבלגי שכה לא רלוונטי. אתם זוכרים מתי הוא שיחק בפעם האחרונה?

    הקבוצה נמצאת בכושר הטוב ביותר שלה העונה עם חמישה ניצחונות רצופים ושבעה בשמונה משחקים, אבל הברנבאו מחכה לראות ניצחון משכנע או לפחות נגד יריבה חזקה יותר מראיו וייקאנו. בבית העונה ריאל אמנם כבשה 13 שערים בחמישה משחקים אך זה נבע בעיקר מההתפוצצויות על מאיורקה (1:6) וסלטה ויגו (2:5) החלשות. יש לה רק ארבעה ניצחונות בשבעה משחקים בליגה ובצ'מפיונס. אנצ'לוטי נשאל על המפתחות לכושר הטוב של ריאל ובחר במרכז השדה שלו כמובן. "השליטה במרכז השדה - אנחנו יותר אפקטיביים, אנחנו מוצאים יותר פתרונות, במיקום שלנו, במה שנעשה נגד התקפות הנגד. השיטה שלנו קבועה".

    אנצ'לוטי, שיחפש ניצחון במשחק הליגה ה-90 שלו כמאמן ריאל, התייחס ליריבה: "סביליה קבוצה מעולה ואיכותית וזה משחק קשה, נצטרך להיות בשיא שלנו אבל אנחנו בדינמיקה מצוינת. העתיד של המועדון ורוד. הסגל איכותי ויש שילוב טוב בין צעירים לוותיקים". המאמן נדרש גם לסאגת הכעסים מול גארת' בייל הפצוע ולא שציפינו שיגיד משהו אחר - "אני לא מכיר את הסוכן של בייל אך הוא עצמו לא חושב ככה ומכבד מאוד את האוהדים". הוא נשאל לגבי וויניסיוס שהיה פושר מאוד באמצע השבוע. "במשחק מול השריף הוא לא היה ברמה הרגילה שלו, אני מסכים, אבל הוא לא היה עייף. ויני הוא שחקן שצריך להיות בצד שמאל והוא הולך להמשיך לשחק שם כל עוד אני נמצא". גם בנזמה נראה קצת בירידה במשחקים האחרונים, הרבה פחות מעורב. מחר הוא ירשום את משחקו ה-577 וישתווה לחוסה אנטוניו קמאצ'ו במקום השמיני במספר ההופעות בכל הזמנים. הוא כבש שער אחד בלבד נגד האנדלוסים בחמש השנים האחרונות וחייב לשפר את המאזן.
    ריאל מדריד – הרכב משוער: טיבו קורטואה| דני קרבחאל, אדר מיליטאו, נאצ'ו פרננדס, פרלאן מנדי| קאסמירו, טוני קרוס, לוקה מודריץ'| מרקו אסנסיו (רודריגו), ויניסיוס ג'וניור וקארים בנזמה

    שבוע מטלטל עבר על סביליה של ז'ולן לופטגי. שבוע שהחל עם תיקו ביתי מאכזב נגד אלאבס (2:2) כשרק ברגע האחרון האנדלוסים נמנעו מהפסד בזכות שער של איבן ראקיטיץ' בתוספת הזמן, אבל ההמשך היה מתוק – סביליה נותרה בחיים בליגת האלופות, ממש כף, אחרי ניצחון סופר-חשוב 0:2 על וולפסבורג. בשעה טובה, במחזור החמישי – סביליה רשמה ניצחון בכורה העונה במפעל והיא תלויה בעצמה לקראת מחזור הסיום. "עם סבל, פחד ולא מעט ייסורים אך גם עם אושר, לב ונשמה של אלופים", הגדירו במארקה. בעוד בליגת האלופות זה כישלון להיות במקום השלישי, בליגה המיקום דווקא הולם אותה, וסביליה בינתיים עם 27 נקודות בשלב הזה – רק פעם אחת בעבר הציגה רקורד טוב יותר – בעונת 2006-07 שכמעט הסתיימה בתואר.

    האנדלוסים רשמו הפסד ליגה בודד – דווקא כשנכנענו 1:0 מול גרנאדה החלשה. הקבוצה מציגה את ההגנה הטובה בספרד עם תשע ספיגות בלבד ומנגד מתקשה מאוד לכבוש שערים בחוץ.אשתקד כאמור הוציאה תיקו נגדנו וגם בתחילת העונה נגד ברצלונה בקאמפ נואו. מעבר לכושר הדי בינוני שלה, למאמן לא חסרות סיבות לדאגה. מה יעשה לופטגי עם שורת הפצועים שלו? כיצד יתכונן? הוא לא יגיע בלשון המעטה עם הסגל 'האידיאלי' כדי לנפץ את הבצורת של סביליה במקדש. "ניצחון בברנבאו – המטרה של סביליה מאז 2008", נכתב במארקה, מאז ימי קאנוטה העליזים.

    אז מהן הבעיות? צמד הבלמים הבכירים ז'ול קונדה, שהיה מועמד אלינו הקיץ, וכן דייגו קרלוס (שיאן הדקות של הקבוצה העונה) – הסתפקו באימון בנפרד ביום שישי. גם לוקאס אוקמפוס עליו נכתב ש"הגרסה הטובה ביותר שלו מחכה לריאל" – נמצא בספק גדול. השלושה בסגל אך יהיו בספק עד לרגע האחרון. הבלם לודינג אוגוסטינסון כבר מוכן לשחק עוד הפעם. "הם לא התאמנו כל השבוע ויש בעיות. מחר נחליט לפי התחושות שלהם. כל השחקנים מוכנים ומתרגשים. לא נתמקד בחסרונות", אמר. אלה שייעדרו בוודאות הם מספר שחקני מפתח חשובים - הקפטן חסוס נבאס, מלך שערי הקבוצה אשתקד יוסוף אן נסירי (תשע הופעות בלבד העונה, זמן היעדרותו עדיין לא ברור), סוסו וכן שחקן הרכש שהגיע בקיץ אריק לאמלה (ארבעה שערים).

    על כן המוציא לפועל העיקרי הוא שחקן רכש מרתק אחר, רפא מיר שהגיע הקיץ אחרי עונה מוצלחת מאוד בהואסקה והשתלב היטב. יש לו חמישה שערים. הוא עלה רק כמחליף נגד הגרמנים בשל אי נוחות בשריר אך הוא בסדר ויחזור ל-11. פאפו גומס שהראה חלק מהפוטנציאל שלו ואולי אוקמפוס שעד אותה פציעה היה השחקן הכי טוב בקבוצה והעונה כבש או בישל בכל חמשת המשחקים האחרונים – ישלימו את הטריו ההתקפי. במרכז השדה ישנה עמדה אחת פתוחה – פרננדו או תומאס דילייני. ראקיטיץ' שמנוסה מאוד במשחקים הגדולים האלה כבר כבש נגדנו חמש פעמים לאורך הקריירה ויהווה סכנה.

    "המשחק מחר מסובך, אנחנו הרי מדברים על ריאל מדריד, מוליכת הליגה ואחת הקבוצות הטובות בעולם. התחושה היא שהיא התקדמה כקבוצה השנה", אמר לופטגי ונראה ששנתיים אחריו פיטוריו הכואבים הוא כבר לא כועס על כך. "זה בטח לא משחק כמו גמר, אנחנו רק במחזור ה-15. זה משחק חשוב מאוד ויפה. נלך עם שאיפה לצבור את כל שלוש הנקודות ונצטרך להיות ברמה הגבוהה ביותר שלנו", הוסיף. המאמן החמיא לוויניסיוס: "ברור שהוא בכושר מצוין, הוא התקדם, אך יש להם שחקנים טובים בכל עמדה. בכל מקרה, נתמקד ביכולות שלנו".

    סביליה – הרכב משוער: בונו| גונסאלו מונטיאל, ז'ול קונדה, לודינג אוגוסטינסון, מרקוס אקוניה| פרננדו, תומאס דילייני, איבן ראקיטיץ'| לוקאס אוקמפוס, פאפו גומס ורפא מיר (מוניר אל חאדודי)

    היסטוריה ומפגשי עבר:

    התיקו החמוץ אשתקד, אותו 2:2 בפוקס עם הכדור שפגע באדן הזאר ברגע האחרון (פרננדו העלה את האנדלוסים ליתרון, אסנסיו השווה ובדקות הטובות שלנו במקום פנדל לטובתנו – השופט פסק על פנדל לסביליה אותו ראקיטיץ' הבקיע) – קטע לריאל מדריד רצף מטורף של 11 ניצחונות בית רצופים על סביליה בסנטיאגו ברנבאו במסגרת הליגה. האמת שהיה שם הכל – רמונטדה מרגשת מ-2:0 ל-2:3 תודות למחליף רפאל ואראן דר וארט בעונת 2009-10; 3:7 בעונת הדסימה עם הפגזה גדולה של ה-B-B-C ומשחק אטרקטיבי מאוד, ועוד ניצחונות חד צדדים כמו 0:4 בעונת 2015-16, 1:4 בישורת האחרונה של עונת הדאבל (השער הערמומי של נאצ'ו וצמד של כריסטיאנו, זוכרים?) וגם מאניטה בעונת הליגה הפחות מוצלחת של 2017-18 – מאניטה כבר במחצית יש לציין. אז הניצחון האחרון שלנו על סביליה במקדש –

    https://s01.sgp1.cdn.digitaloceanspaces.com/article/158879-dgmbkgstoe-1620618961.Xxx

    היה בעונת האליפות 2019/20 במחזור ה-20. ערב נהדר של קאסמירו - הברזילאי כבש במחצית השנייה בהקפצה נפלאה אחרי עקב של יוביץ', דה יונג ששער שלו נפסל – התעקש וכבש, אבל המילה האחרונה הייתה של הברזילאי שהשלים צמד בנגיחה אחרי בישול של לוקאס. אז זידאן מסתדר נגד סביליה כמאמן וכך היה גם כשחקן. סביליה היא הקבוצה נגדה כבש הכי הרבה שערים – לא פחות משמונה. הוא הבקיע מולה בבית ובחוץ ב-2002-03, שער בהקפצה במאניטה בעונת הקיירוש (1:5, צמד לרונאלדו פנומנו) וגולת הכותרת הייתה השלושער המדהים והבלתי נשכח, היחיד בקריירה שלו, במחזור ה-19 בעונת 2005-06. כן, אתם זוכרים זאת היטב – Taconazo אדיר של גוטי, עקב פנטסטי. סביליה ניצחה במקדש בפעם האחרונה ב-2008-09, משחקו האחרון של שוסטר בתפקיד, אתם זוכרים מה קרה אחרי המשחק. זה נגמר ב-4:3 כואב במשחק בו רובן ספג אדום שערורייתי ושערים של ראול, היגואין וגאגו (!) לא עזרו. גם מריאנו גארסיה ראמון פוטר אחרי הפסד לסביליה, בדצמבר 2004. בעשרים המפגשים האחרונים בליגה בברנבאו\די סטפאנו, ריאל ניצחה ב-17 משחקים, סיימה פעם אחת בתיקו והפסידה פעמיים. אין ספק שסביליה מתקשה במקדש, כמעט מחצית מהניצחונות שלה (שלושה) הושגו עד אמצע שנות ה-40.

    ההפגזה הראשונה של ריאל הייתה מאניטה ב-1944-45. היה 0:6 בעונת 1957-58 ושמינייה מדהימה כעבור שנה – שלושער לדי סטפאנו וצמד לפושקאש. האנדלוסים ספגו כם שביעייה ב-1990-91 והיה להם רצף שחור של עשרים שנה בלי ניצחון במקדש, בין 1984-85 ועד 2004. ב-77 משחקי הבית בליגה נגד סביליה, המאזן הוא: 57 ניצחונות לריאל (74%), 12 תוצאות תיקו (16%) ושמונה ניצחונות לסביליה (10%), יחס שערים 82:215 לטובת ריאל מדריד. לא נדלג כמובן על המופע של גוטי כמחליף בעונת הקאפלו, עלה מהספסל בפיגור 1:0 ושינה את כל המשחק עם בישולים גאוניים לרוד ורוביניו (2:3 בסיום). בסה"כ משחקי הליגה המאזן הוא 45:82 לריאל בניצחונות. וכן, זיכרונכם לא מטעה אתכם – הייתה שמינייה גם, במסגרת גביע אירופה ב-1957-58 בשלב רבע הגמר.
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אז מסתבר שזה לא רק אני: גם ב-AS נכתב שהטראומה מהפנדל של מיליטאו עדיין לא נעלמה. לא חושב שהייתי כה “קרבי” לפני משחק נגד סביליה מאז הימים בהם הליגה הזו הייתה צמודה, טרום עידן כריסטיאנו. אני כן רוצה לנצח ו"לנקום" - הקבוצה הזו עמדה על הרגליים ובזחילה הייתה ראויה לאליפות, בעיקר זידאן. לא מתרשם מהרקורד המעולה שלנו נגדם בברנבאו - גם בקאמפ נואו סביליה לרוב מפסידה עוד במנהרה. צפיתי קצת בתקצירים מהעבר - ותודה לך גוטי - כדי להיכנס לאווירה.

    שני המשחקים האחרונים נתנו קצת פתח לאופטימיות אבל היריבות היו מאוד חלשות ואנחנו צריכים ‘לתת אמירה’. יכול להיות שאנחנו בהחלט סתם קבוצה בינונית ופחות גרועה מהיתר, ועדיין, יש לי הרושם שיש עניין דווקא עם הסנטיאגו ברנבאו - עודף לחץ, כשזה לא הולך בקלות כמו נגד סלטה ויגו או מאיורקה - זה כמעט ולא הולך בכלל. אסור לפספס בבית, צריך לנצח קבוצה רצינית ואנחנו בסה"כ בנובמבר אבל אם נשיג תוצאות טובות במשולש הזה סביליה-ריאל סוסיאדד-דרבי, וזה אפשרי - זה יהיה צעד חשוב עבור אנצ’לוטי להשיג את התואר אותו הפסיד פעמיים בפרק א’.

    אתם יודעים את דעתי על ניהול הסגל של אנצ’לוטי, הוא לא מוכן לקחת סיכונים אף פעם. אם זה היה תלוי בי בנזמה היה מוחלף בכל פעם כשאנחנו ביתרון של שני שערים, האליפות של הקבוצה שלי חשובה לי יותר מהמירוץ האישי שלו לפיצ’יצ’י או לבלון ד’אור; מילא שהוא חושב שוויניסיוס מטוס ואפשר לשחוק אותו כי הוא צעיר ונלהב ושיהיה בריא, אבל מודריץ’ היה חייב לנוח וגם קרוס לא ילד. מקווה שזה יקרה עכשיו כשפדה יחזור לאט לאט לעניינים.
    לא חושב שיש משמעות גדולה מדי למי משחק בצד ימין - או רודריגו שמוסיף מהירות או אסנסיו שהוא קצת יותר חכם וכביכול מניע כדור, אבל אני סקרן לראות את הברזילאי עם קצת המשכיות. דווקא מהלך שלא הצליח נגד שריף חקוק לי היטב כשהוא עבר שחקן הגנה עם הטעייה נהדרת. אסנסיו מבחינתי חייב לבעוט מרחוק.
    סומך על נאצ’ו כמעט נגד כל יריבה, הוא ייתן את הלב וכל איבר אפשרי כדי שננצח ומדי פעם גם מבקיע. המפתח הוא אפס טעויות בהגנה, סביליה קבוצה עם סגל טוב גם אם אן נסירי וסוסו בחוץ וראקיטיץ’ כבר כיכב נגדנו לא פעם בעבר. בעיקר דרושה אחריות מקאסמירו (רק העונה משפט כזה נשמע תקין), ונקווה שבנזמה ישפר את הרמה שלו מהשבועיים האחרונים כי זה לא מספיק. זה בהחלט מבחן לשאיפות שלנו, האללה מדריד
     
  10. avicii Member

    הצטרף ב:
    ‏7/12/15
    הודעות:
    2,847
    לייקים שהתקבלו:
    1,163
    מין:
    זכר
    לגבי השיפוט וה-var זה כבר נהיה בדיחה. חוסר האחידות בשריקות שהיה פעם, קורה גם עם שופטי ה-var.
    יד קצת צמודה זה לא פנדל, יד צמודה זה כן.
    החלטות אקראיות לחלוטין.
     
  11. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אתה רציני? ראית את אותו משחק?
    בארסה אולי פתחה סבבה אבל חוץ מזה שיחקה נוראי. משחק לחץ לא היה קיים בכלל מצד אחד, מצד שני העמידה ההגנתית הייתה זוועה. במחצית הארשונה פדרסה היה פנוי לדהור להתקפה פעם אחרי פעם, יש לבארסה מזל שהוא היה כל כך מרושל. במחצית השנייה צ'אבי ניסה לשנות ולהכריח את ויאריאל להתחיל את ההתקפות דרך אלביול מה שבהתחלה עבד קצת אבל גם זה לא החזיק הרבה.
    בארסה מבחינה טקטית הובסה אתמול לדעתי.
    אגב גאבי וניקו היו חלשים במיוחד לדעתי.
     
  12. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    https://totalfootball.co.il/uploads/default/optimized/2X/f/f63f9314b3b856bdfb92ca0dc21c54ba890db4a2_2_690x388.Xxx

    ואז בא ויניסיוס
    | הוא בא ו-‘עשה כריסטיאנו’. שחקן העונה שלנו סיפק את הנקמה בסביליה על מה שקרה בעונה שעברה, זה באמת יותר מתוק מאיזה 0:3 חלק או גוליאדה. כמה מגיע לו, הוא ניסה אלף פעמים בשלוש שנים שלו כאן ולא הצליח, לא היה קרוב. זה כיף, זה מרגש, זו רמונטדה, ועדיין, אם לא ההברקה המדהימה הזו הכותרת הייתה: ככה לא משחקת קבוצה אלופה. בלי יצירתיות או משהו, בלי חרטות, בלי חוכמות. ריאל הייתה חסרת אונים ברוב המחצית השנייה, היא כאילו ‘נכנעה’ לקצב האיטי והנעת הכדור המסודרת של סביליה ולא יצרה דבר למעט המצב של מרקו אסנסיו. לא היה טירוף לנצח את המשחק, אולי לא הייתה אמונה, לא היה קצב משביע רצון. לא שיחקנו כדורגל וקיבלנו גם מתנה לחג מבונו, ממש סופגנייה. עד לדקה ה-65 הרגשתי שהמשחק לא בברנבאו אלא בוולדבבאס או ששוב אין קהל.

    הניצחון הזה סופר-חשוב בחודש המטורף שמצפה לנו, פלוס ארבע נקודות על אתלטיקו, פלוס ארבע על סוסיאדד עם משחק חסר שלנו כמובן וגם פער חמש נקודות על סביליה. אם זה קורה בסיבוב השני אפילו היינו אומרים “ניצחון של אליפות” והייתה גם הצלה של אליפות, קורטואה, כמו תמיד.

    בחזרה למשחק - השעון מראה כבר דקה 70 ואם לא המסטיק הייתי חושב שאנצ’לוטי נרדם. אותו מחדל כמו המשחק נגד שריף שהוכרע כבר בדקה ה-45 והוא בכל זאת השאיר את ארבעת השחקנים הכי חשובים שלנו על המגרש עד לדקה ה-90. אמנם הפציעה של רודריגו הפכה את הספסל למעט חסר במצב העניינים הנוכחי אבל לא היו חסרות אפשרויות. לא ייתכן שיש שחקנים ש"אסור" להחליף ולא משנה מה קורה על המגרש. מודה שלא היה אכפת לי אם ויניסיוס היה מוחלף, בזה פישלתי, מזל שלא הקשיב לי. אבל למה לא להחליף את קרוס למשל שהיה פושר? אולי לוקאס במקום קרבחאל? מרסלו לקישור? אפשר היה להמר על פדה בשלב מוקדם יותר או בכנף או באמצע. אנצ’לוטי נרדם, הוא שוחק את הסגל והוא יכול לכתוב פרק בספר “איך איבדתי שתי אליפויות עם סגל מטורף ב-2013-2015”. החילופים היו טובים אבל אם זה היה קורה בדקה ה-60 היינו נראים יותר טוב.
     
  13. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    מטורף מה שעושה ויניסיוס העונה. העיקר כולם מדברים על בנזמה, ויניסיוס כמה רמות מעליו.
    גם כשהוא ביום חלש אתה יודע שהוא היחיד שיכול לעשות משהו, בלעדיו אין משחק התקפה.
    חבל שהראו את הגול רק פעם אחת במהירות רגילה, מדהים איזו פצצה יצאה לו מהרגל.
     
  14. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    השער של ויניסיוס מפתיע כי זה לא שהוא עבר שחקן אחד בדריבל או נשלח לעומק והשיג את שחקן ההגנה בשל המהירות. טכניקת הבעיטה שלו הרי לא טובה, הוא ניסה מיליון פעם להבקיע שער כזה ולא היה קרוב, והפעם זה היה כמו במחשב. זה השער הכי גדול שלו לדעתי בגלל הדקה והקריטיות שלו.
    לא ממש דחוף לי לבחור כאוהד ריאל, אני חושב ששניהם מעולים ושחקני העונה שלנו ובפער. בנזמה עם מספרים טובים יותר. על הנייר התהליך שוויניסיוס עבר הוא יותר הגיוני - שחקן צעיר שהגיע מברזיל ולוקח לו זמן להשתפר, לתפוס ביטון בקבוצה כמו ריאל, עכשיו יש המשכיות טוטאלית גם בדקות המשחק - לעומת בנזמה. שחקן שבגיל 31 הכל השתחרר אצלו והפך גם למעין מנהיג אצלנו, מנהיג שקט (כי הוא בחיים לא יהיה ראמוס או ראול). חלק חשבו אולי שיהיה טוב יותר ללא כריסטיאנו אבל אף אחד לא תיאר לעצמו שזו תהיה היכולת שלו. לדעתי אנחנו כן משלמים מחיר על זה שבנזמה משחק כל הזמן גם עם צרפת, הוא נשחק.

    אגב, בפינת “המספר הנוסף” שלי:
    המצב הנוכחי לא שגרתי. בתום 14 משחקים (מצדה), ריאל מוליכה (33 נקודות) בארבע נקודות יתרון על פני אתלטיקו מדריד השנייה בטבלה, ריאל סוסיאדד השלישית לה אותו מספר נקודות (29), וחמש על פני סביליה הרביעית. פער כזה היה לה גם בעונת 2007-08 עם ברנד שוסטר (35 נקודות לעומת 31 של ברצלונה השנייה). הפער הכי משמעותי בפרק הזמן הזה היה בעונת הדאבל (מבין שנות ה-2000 כמובן), כשלריאל היה יתרון של שש נקודות על פני ברצלונה (37 לעומת 31).
    בעונתו השנייה של אנצ’לוטי, ריאל הוליכה ביתרון שתי נקודות (36 לעומת 34) על פני בארסה. בעונת 2011-12, עונת השיאים של מוריניו, לריאל היו 37 נקודות לעומת 34 של בארסה השנייה.
     
  15. Captain Canada משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏17/11/10
    הודעות:
    3,469
    לייקים שהתקבלו:
    559
    צריך להגיד ביושר שבנזמה בירידה ביכולת מאז תחילת אוקטובר בערך. ב-8 המשחקים הראשונים של העונה הוא הבקיע 9 פעמים והיה מצוין. ב-5 משחקי הליגה האחרונים הוא הבקיע רק פעמיים ולא היה טוב (חלש מאוד נגד ברצלונה והאמת שגם אתמול, למרות הדחיקה מריבאונד). כן, היו הרבה פגרות ויחסית מעט משחקים קשים בחודשיים האלה - אבל מי שמחזיק את משחק ההתקפה שלנו בתקופה הזו הוא לגמרי ויניסיוס. כוכב בהתהוות.

    המשחק אתמול גם הוכיח לטעמי שאנחנו כבר לא יכולים להסתמך על הצמד קרוס-מודריץ' מול קבוצות חזקות. נגד הקטנות שמראש באות לצופף ומוותרות על הכדור הם ישלטו בקצב וינתבו את המשחק נכון עם מסירות מדויקות, אבל נגד קבוצות שמסוגלות ומנסות להניע כדור מולנו אנחנו חייבים שחקן נוסף שיעזור לקאסמירו לבצע לחץ אפקטיבי באמצע לאורך זמן. בקיצור, במשחקים גדולים הייתי שומר את מודריץ' על הספסל ומעלה במקומו את ואלוורדה / קאמבינגה.
    רק בזכות הברקות אישיות ופאתטיות של ברצלונה יצאנו משני המשחקים הקשים שלנו העונה עד כה עם 6 מ6. אני חושש שאם נישאר עם ההרכב הנוכחי אנחנו עלולים לספוג מפלות רציניות נגד סוסיאדד ובילבאו (דווקא אתלטיקו כנראה פחות תחפש לשלוט בכדור).