מחזור 11 בליגת העל: בית״ר מגיעה לדוחא, מפגש צמרת בדרבי החיפאי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Clock End Stand, ‏30/11/21.

  1. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    אני חותם לך שכלי התקשורת יודעים את זה.
    העניין הזה נלעס, הוסבר והובהר מאה אלף פעמים כבר לפני שנים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אתה לא באמת יכול לנתח מגמה בליגה הזו ואני חושב שגם מכבי תל אביב אפילו עם יצחקי השמנמן על הקווים - תתחיל לנצח ומהר מאוד תגיע למקום השלישי. אני שמח עבור רן בן שמעון כי ג'קי השאיר לו קבוצת נוער השנה. לא שחשבתי שיפוטר אבל חששתי שרב"ש עצמו ירים ידיים. מכבי נתניה מנגד עם כל ההתלהבות סביב בני לם - בכל משחק יש כרטיס אדום, הספסל מתנהג כמו אחרון האוהדים ובסה"כ שלושה ניצחונות ליגה העונה. בבני סכנין עוד חשבו לפטר את שרון מימר.

    לא מסכים ממש עם תרחיש הבלהות של אלי סהר שעוד רגע ירדו לו דמעות באולפן הלילה. אני לא פוסל אפשרות שבית"ר תמכור שחקן בכיר כמו זרגרי או איתמר ניצן למשל (בינינו, רוב השמות האחרים אם יעזבו - אף אחד לא יזיל דמעה), אבל יגיע שחקן אחר, יותר בזול, בלי רעש וצלצולים. כמו כן לבית"ר יש יצר הישרדותי, זה לא משנה אם היא לא רגילה לכל עונה בתחתית כמו קבוצות אחרות. על המועדון הזה עברו הרבה מאוד טרגדיות ספורטיביות ומשברים והיא תמיד נשארת. כמו שאחרים פה יודעים, כשהקו האדום יתקרב ממש ולא יישאר הרבה זמן - האוהדים יגיעו בהמוניהם ואולי זה יהיה גם הזמן לסוף של המלחמות בין היציעים כשלה פמיליה יתרכזו בלעודד את מי שצריך ולא במה שלא צריך.

    גיא מלמד זו "גניבה" ממש של סכנין, חבל שהוא לא בהפועל תל אביב. נהנה לראות את כיאל משחק כדורגל, מניח שבב"ש התחרטו שזה לא יצא לפועל. עונה טובה שלו.
     
  3. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,256
    לייקים שהתקבלו:
    6,229
    למה? נכון לקיץ האחרון היה לקומאן וחוגג את כל הכלים לבנות סגל. מה מנע מהם לעשות את זה?
    הם החליטו שהם מוכרים את עלי מוחמד, נשענים על עדי תמיר שידעו שהוא מאוד פציע, מיכאל אוחנה זה שחקן שכבר פרש, המתחרות של בית"ר הביאו שחקנים לא יקרים בכלל שיכלו להקדם את בית"ר: קני סייף, שלומי אזולאי (הקשר), גיא מלמד, זלטנוביץ'/אוז'בולט. גם בצד הבלמים היה את נחמיאס כשחקן חופשי (אישית לא תופס ממנו, שמחתי שהלך למכבי תל אביב).

    בגדול הם ידעו בדיוק איזו קבוצה הם מעמידים, זה שאין להם סגל מלא, וגם כשהוא 90% מלא זה לא מספיק, זה אשמת המאמן שלא בנה קבוצה טובה כמו שצריך.
     
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,303
    מין:
    זכר
    מלמד שחקן טוב אבל לקבוצות כמו סכנין ומכבי פתח תקווה. באר שבע היתה גדולה עליו.

    @Mamadu איך מוטי ברשצקי? מצליח לנצל סוף סוף את הפוטנציאל?
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  5. Maccabi Diamond משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏19/2/06
    הודעות:
    14,242
    לייקים שהתקבלו:
    2,433
    מין:
    זכר
    לא מזלזל בהתלהבות. זה מה שהביא את הניצחונות על מכבי ת"א ומכבי פ"ת ואת התיקו מול הפועל ב"ש, אבל התלהבות היא לא משהו שאפשר להישען עליו לאורך עונה. בסוף צריך כדורגל. מכבי נתניה של עונת 2021/22 עדיין לא הראתה שיש לה כדורגל והיא מועמדת לירידה בדיוק כמו כל הקבוצות האחרות שלא הראו כדורגל. את חלקן היא ניצחה, לחלקן היא הפסידה ועד להודעה חדשה (= חיבור שיווצר בקבוצה/שחקנים שכבר נמצאים שיעלו את הרמה/שחקני רכש שיגיעו בינואר) שלא תעיז להסיט את המבט שלה מהקו האדום.

    זו לא קבוצה שאמורה להסתבך בתחתית, אבל יש בה כל מה שהיה בשתי הירידות הקודמות: א) זרים שדווקא יש להם כדורגל, אבל מצליחים להרים את הרמה של הקבוצה. ב) קישור והגנה רכים במיוחד - מכבי נתניה צריכה לרקוד על המגרש כדי להגיע למצב, בזמן שהיריבות שלה צריכות מסירות פשוטות כדי להגיע לאחד על אחד מול מגן או בלם. ג) מתחזים לשחקני כדורגל, שניצחון מקרי כזה או אחר גורם לקבוצה ולאוהדים להשתכנע שמדובר בכדורגלנים לגיטימיים לרמה בזמן שהם לא. כל העומר-צלישרים האלה שדי ברור מי הם בסגל הנוכחי.
     
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מחזור אמצע השבוע הזה די מרענן דרך אגב למרות שהכוכבים בכדורגל שלנו לא ממש רגילים לעומס. אולי קצת-קצת-קצת במכבי חיפה.

    - אפס חשק לראות את המשחק של הפועל תל אביב היום, אני זוכר שעשיתי איזה 'חרם' מפגר כזה מזמן-מזמן, לפני 15 שנה אחרי הפסד אחד שלא יכולתי לסבול (מעניין מי ינחש, רמז - זה היה בתחילת העונה). כבר היו ימים שהגענו לטרנר כקבוצת תחתית מול גלאקטיקוס וידענו שמקבלים גול כבר במנהרה, אבל הפעם דווקא משום שיש סגל סביר יותר ושני המשחקים האחרונים - הגעילו אותי. בב"ש עדיין סקפטים לגבי רוני לוי (הקהל), המשחק ההתקפי לא זורם ככה שיש סיכוי קטן שנחנה את האוטובוס ונגרד איזה 0:0, גם ככה הציפיות בריצפה, אבל לאן נגיע לעזאזל? זה הזמן לשחרר את מערך שלושת הבלמים. אני מאמין שעם שלומי אזולאי הקשר לאורך זמן אפשר לשחק כדורגל טוב יותר. ומתגעגע לאליאס בקישור, הוא ירד אחורה לעמדת הבלם וקיבל ביטחון מחדש לדעתי כי פתיחת העונה שלו הייתה כושלת.

    - אומרים שלדרבי חוקים משלו מה שנקרא. בפועל מכבי חיפה מגיעה בכושר מפלצתי - ברמת התוצאות שלה בליגה, בטח לא הכדורגל, והפועל חיפה בלי הסקורר הגדול שלה. לא ציפיתי שהיא תהיה שטיח, בדיוק ככה - נגד מכבי תל אביב. זה הזמן של חנן ממן להיכנס יותר לעניינים. אגב מבין החלוצים של חיפה, דין דוד הכי אמין כרגע. אורי דהן עדיין פצוע, נכון? כי שון גולדברג כבלם זה סביר יותר מהיתר אבל הוא לא 'העתיד'.
     
  7. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    שיר צדק מאז הפרשה הוא לא אותו שחקן (גם התקרב מאוד לדת במהלך ההרחקה וזה מרגיש שהכדורגל הפך למשני אצלו).
    לפני הפרשה? היה הבלם הישראלי הטוב בארץ.
    באליפות הראשונה (עונה לפני שמיגל הגיע) היה הבלם הכי טוב בארץ. טכני, מנהיג, מצוין הגנתית. לא צריך להוריד את מה שהיה שלו (גם בתקופה בקריית שמונה) לאור המצב שלו בשלוש השנים האחרונות.
     
  8. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    מרמרטיני חלש מקצועית העונה? כי מולנו הוא היה מצוין וזה הרגיש שהעונה הוא תורם פחות בעיקר בגלל אותה פציעה טורדנית שמלווה אותו כבר תקופה...
     
  9. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    דוגמא יפה "תסמונת העונה השנייה", בהפועל תל אביב דימיטאר טלקיסקי היה האכזבה הכי גדולה שלי, מבחינתי לא רק הדעיכה של יבואה או הפציעה של אבוטבול בפברואר נגד סכנין - אם הבולגרי היה משחק כמו בעונה שהשאיר אותנו בליגה - הפועל הייתה יכולה להיות אלופה ב-2008/09. לכן גם חוזהו לא הוארך במחשבה על קבוצת הדאבל האימתנית שנבנתה. את רוב הזרים שהגיעו לאחרונה לקבוצה שלי אני כנראה אעדיף לשכוח אבל עוד דוגמאות טובות הן כריסטיאן אלברס, גבריאל לימה, אלן מסודי (חזר לעצמו במכבי נתניה לאחר מכן). צ'רון שרי הוא דוגמא טובה לכך שאפשר לנצח את הסטיגמה הזו.
     
  10. Mamadu משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/7/06
    הודעות:
    9,523
    לייקים שהתקבלו:
    1,876
    ברשצקי טוב מהספסל, לא נראה לי שבונים עליו להרכב הפותח. הוא בסדר גמור בסך הכל, לא יודע מה הפוטנציאל שלו.
     
  11. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,586
    לייקים שהתקבלו:
    14,303
    מין:
    זכר
    כן האמת שיותר מתאים לו להיות סופר סאב עם הדריבל והמהירות שלו. אם היה מפתח גם אלמנטים אחרים היה יכול להיות שחקן הרכב.
     
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ביקשת קיבלת, סילבס בדרך להחליף את האח של...
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,209
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    כרגע אנחנו על אפס עגול של מאמנים זרים בליגת העל

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    שורה תחתונה אנחנו עדיין בחצי הראשון של העונה והוא היה פצוע לא מעט, לכן אולי זו קביעה מעט נמהרת, אבל זה מסוג הדברים שקהל מרגיש. השנה זה לא רק המניירות של הכוכב, יש תחושה של חוסר חשק אצלו. אצל סיסה זה לדעתי נובע מהעובדה שקיבל הצעה מארהב בקיץ, והאידיוטים סירבו. עכשיו נאבד אותו בזול בינואר או בחינם בקיץ. גם על מרמרטיני הבנתי שהיו הצעות רשמיות מקבוצות בארץ (דובר על מכבי פת, ק״ש ואשדוד) אולי העובדה שיכול היה להשתדרג כלכלית יושבת עליו עכשיו ורואים את זה במגרש.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,288
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    מורה חזר לרגע לדאגלס קוסטה מוד, חבל רק שזה היה בנבדל.