ברצלונה 2021/22: החיים בלי מסי

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ספרדי' פורסם ע"י Raulito, ‏1/9/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    לא שוד, תקרא לזה איך שאתה רוצה אבל בעליה הוא לא (אגב עליה בשווי של שחקן צעיר זו לא רק עליה ביכולת אלא גם עלייה בסיכוי לממש את הפוטנציאל).
    אני מסכים גם עם הנקודה של ראוליטו, זה שצ'אבי מחזיק ממנו זה ברור אחרת המעבר הזה לא היה קורה, אבל אנחנו פה בשביל לדון ולהגיד את דעתנו לא בשביל להגיד אמן לכל החלטה של צ'אבי. לדעתי לשלם כפול ממה שסיטי שילמה על שחקן שהיה רוב הזמן על הספסל זה מוגזם, אם הוא היה בא במחיר סביר נניח 25 מיליון כנראה לא הייתי מתנגד למהלך.
     
  2. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    הייתה לו תקופה קצרה וטובה בשביל שחקן צעיר באחד המועדונים הגדולים בעולם, תוך כדי הוא גם ביסס את עצמו השחקן הרכב בנבחרת ספרד. אין דרך אחרת לראות את זה חוץ מעליה.
    הוא רק בן 21, זה אומר שיש לו עוד 5 שנים להמשיך להתפתח בכל הפרמטרים עד שהוא יגיע לגיל שנחשב לשיא בשביל שחקני כדורגל. עליה.
     
  3. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    קומאן ביקש את דה יונג ברגעים האחרונים של חלון ההעברות. עובדה שקומאן עזב ודה יונג הולך לקאדיס.

    אריק גרסיה עוד צעיר בשביל להכתיר אותו ככישלון או כבלם פחות טוב ממה שעשו ממנו. יש לו זמן להשתפר ולממש את הפוטנציאל שלו.
     
    סמואל אטו אוהב/ת את זה.
  4. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זכותך לראות את זה כעליה כנראה אנחנו שופטים אותו בסטנדרטים אחרים. ביחס למה שהוא הראה בגיל 17 לדעתי ציפו ממנו היום להיות במקום יותר גבוהה וזה שבסיטי לא נלחמו על להשאיר אותו אומר הרבה לדעתי. כך או כך בשווי שלו מגולם לא רק מה הוא שווה אלא לאן הוא עוד יכול להגיע לכן אני ממש לא בטוח שהשווי שלו עוד יעלה (בהחלט יכול גם לרדת) זה מאוד תלוי לאן הוא יתקדם בהמשך. במצב של בארסה הייתי מביא או שחקן יותר זול שיכול לספק פיתרון כאן ועכשיו לתקופה הקרובה או אם כבר להשקיע הייתי הולך על כיוונים אחרים.

    באותו נושא יש לי שאלה למי שמכיר קצת את המצב הכלכלי של בארסה, אם היא מסוגלת להוציא לפעול עסקה כזו כמו מה שמדברים בתקשורת על פראן, האם באמת האלאנד בקיץ הוא רק חלום לא ריאלי או באמת משהו שאפשר לדבר עליו (אני מתכוון במידה ולא היו הולכים על פראן).
     
  5. Ever Banega Member

    הצטרף ב:
    ‏29/9/11
    הודעות:
    2,618
    לייקים שהתקבלו:
    398
    הוא גם הישתפר בתקופה האחרונה, יכול להיות שמיהרנו לתלות אותו.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    אין ספק שיש לנו סטנדרטים אחרים, אבל עושה רושם שיש לך סטנדרטים קיצוניים.
    להגיד בגיל 21 שטורס לא נמצא איפה שציפו שהוא יהיה בגיל 17? מה כבר ציפית שהוא יהיה? שוב, הוא רק בן 21(!), הוא רק מתחיל את הקריירה.
    לפני שנה וחצי הוא היה מספיק טוב כדי לקבל הצעות מסיטי, יובה, דורטמונד ואתלטיקו. אחרי סטאז' של שנה וחצי(טובות) בסיטי תחת גווארדיולה הוא כבר מקולקל?
    סיטי קיבלו הצעה שווה כלכלית על שחקן שבמקרה הטוב הוא שחקן רוטציה, למה הם צריכים להילחם עליו? עכשיו יקחו את הכסף הזה ושישקיעו בשחקן טוב אחר שהם יותר צריכים ושרוצה להיות שם. זה לא מעיד כלום על ההתאמה של טורס לברצלונה.

    אני לא בא לטעון שמדובר בשחקן על ועסקה יוצאת מן הכלל, ואולי גם שילמו מעט מעל השווי שלו(כנראה בגלל שסיטי מוכנה לקבל את הכסף במועד מאוחר יותר) אבל אי אפשר להגיד שמדובר באיזו עסקה גרנדיוזית ובטח שלא שטורס עצמו לא נמצא במגמת התקדמות קבועה.


    לגבי הלאנד, בהתחשב בכל הנסיבות.
    בארסה תוכל להחתים אותו רק אם תמצא מקור הכנסה לכסות את העלות שלו.
    מכירה של פרנקי דה יונג למשל יכול להיות צעד משמעותי.
     
  7. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לא יודע מה אתם רוצים מפראן, הוא נהיה שחקן הרכב רק בעונה האחרונה שלו בוולנסיה בגיל 20, למרות שהיה לו ביקוש עוד לפני כן מההופעות שלו בנבחרות הצעירות. סך הכל עונה וחצי היה עוד בורג במכונה בסיטי, הוא עדיין מתפתח.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אם היו שמים סכום כפול על הולאנד שהוא מנייה בטוחה וזה לא סוד שהמועדון בצרות כלכליות - הייתי אומר רצח. גיל 21 זה צעיר מאוד, בוודאי, ויניסיוס דוגמא טובה. אבל ראול היה עילוי בגיל 17, גם מסי, גם כריסטיאנו. זה הטיעון? עונה טובה בוולנסיה? ואתם יודעים גם אם פפ צירף אותו, זה נחמד, אז מה? מה קרה בתקופה בסיטי שהוא נרכש כעת בסכום פי שניים? ועוד סיטי נחשבת לקבוצה בזבזנית מאוד ולברצלונה אין כסף.
    זה לא משנה מי ביקש את דה יונג, בואו נגיד שהוא ממש האנטיתזה לכדורגל הברסאי או זה לפחות שבקבוצה מקווים לראות וכך גם האוהדים. זה קרה במשמרת של לאפורטה. ברור שהוא לא הלך אליו הביתה כמו בסיפור פלורנטינו-בנזמה.
    אריק גארסיה לא הוכיח מספיק עוד קודם לכן שהוא זכה לחנופה מוגזמת, אז מה אם הוא גדל בלה מאסיה? אני רואה 35 הופעות במנצ'סטר סיטי, מתי הוא היה שחקן הרכב שם למשל? תגידו את האמת - זה כיף להחזיר שחקן שהוא קטאלוני בדם ועוד יותר כיף שהוא מגיע בחינם.
     
  9. RubberSoul Member

    הצטרף ב:
    ‏5/9/07
    הודעות:
    4,066
    לייקים שהתקבלו:
    644
    לא הבנתי מה אתה רוצה. אף אחד לא אמר שעל סמך עונה אחת טובה בוולנסיה משלמים עליו 55 מיליון, אמרתי בפירוש, הוא עוד מתפתח, והשווי שלו לא בירידה. זה לא קוטיניו. אלה הם המחירים היום ובארסה הצליחה להשיג פריסה נוחה של התשלומים. אז לא צריך לחפש בכח.

    לגבי דה יונג - סבבה, זה על המשמרת של לאפורטה, מה כבר קרה? מה אתה רוצה לאמר בזה? המאמן ביקש חלוץ ספציפי, הביאו לו בהשאלה ללא התחייבות, השאלה שמופסקת. לא קרה כלום. לא קנו אותו בסכום מופרז כמו שההנהלות הקודמות עשו.

    סבבה, אריק גרסיה קטלוני ולא יותר מזה, הוא פלופ כי אחרי חצי שנה הוא לא מציג יכולת של רובן דיאש.
     
    Civil ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  10. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    זה התוצר כשרוצים לחפש מתחת לעור.
     
  11. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,253
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    גם עוסמאן דמבלה בעליה?
     
    Raulito אוהב/ת את זה.
  12. רוברטו באגיו31 Member

    הצטרף ב:
    ‏7/8/18
    הודעות:
    2,073
    לייקים שהתקבלו:
    969
    מין:
    זכר
    המחיר אכן גבוה מדיי, 40 מיליון יורו היה משקף יותר את הערך של טורס אבל פריסת תשלומים זה דבר חשוב וצריך לזכור שטורס סה"כ בן 21 ופוטנציאל להשתפר בטוח שיש לו .

    החלק ההתקפי של ברצלונה הוא די חלש, בקושי יש שחקנים שיכולים לספק גולים בכל משחק ומהבחינה הזאת טורס הוא שחקן שיודע להבקיע שערים, בסיטי הוא לא שיחק הרבה ועדיין הבקיע לא מעט שערים .
    גם קבלת ההחלטות שלו בהתקפה היא טובה ( בניגוד לדמבלה הטיפש) ובעיות משמעת אין לו.

    את ההתקפה של ברצלונה הוא בטוח ישדרג ומהבחינה הזאת מדובר ברכש טוב .

    אגב, דיברו פה על מרסיאל. אם יש שחקן בכדורגל האירופאי שפחות מתאים לברצלונה זה מרסיאל .
    הוא העתק של דמבלה, רק שמרסיאל זה שחקן שנראה שסובל בכל דקה שהוא משחק . הפרצופים המיואשים שלו כל הזמן יעשו לברצלונה רק רע .
     
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אריק גארסיה לא פלופ, הוא מעולם לא היה בלם גדול ובפרמיירליג יש איזה 20 שטובים ממנו. סיטי לא הצטיינה עם בלמים לפני שרובן דיאש הגיע, נקרא לזה ככה, היה וואקום לאחר שקומפאני עזב והיו לא מעט רכישות לא טובות. אז למה ילד הפלא לא שיחק הרבה? לגבי פראן טורס, הוא שחקן טוב ויישפר את מה שיש, זה הכל. וצריך לתת הכל כדי להשיג את המקום הרביעי, זה מה שציפיתי לשמוע.
    אני לא צריך 'לחפש מתחת לעור' - ברוך השם לא חסר על מה לדבר. אני שמח שריחמו על ברצלונה ונתנו לכם קצת אוויר לנשימה והיו לארג'ים עם התשלומים. לא הייתי רוצה שיירחמו ככה על ריאל מדריד. מצטער שאני שובר את הנראטיב שכל אחד שגדל בלה מאסייה הוא עילוי וכל אחד מהצעירים האלה שמציגים כדורגל בימים אלה בוודאות יוכל לסחוב את הספינה עוד כמה שנים.

    באג'יו, לטעמי לפחות מרסיאל קצת יותר ורסטילי מדמבלה, הוא יכול לשחק כ-'9', הרעיון הוא שהצרפתי יישנה אווירה כמובן ויקבל יותר דקות, הוא בגדול גם כשיר יותר מדמבלה. אבל כמובן שהכל שאלה של מחיר. לא אמרתי לזרוק עליו 30 מיליון לדוגמא.
     
  14. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    כן, ברור.
    אין דבר שמעלה את המניה שלך כמו להירכש בסכום שיא ואז לחוות כל סוג של פציעה אפשרית לאורך 4 וחצי עונות.
     
  15. Civil Anti Madridista

    הצטרף ב:
    ‏21/11/08
    הודעות:
    7,436
    לייקים שהתקבלו:
    2,664
    תענוג לפתוח את הבוקר עם פיצוץ בהארכת החוזה של דמבלה. רק שיצליחו להטיס אותו עכשיו לפני שנאבד את מה שנשאר ממנו בחינם.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.