מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני לא יודע לומר אם יונייטד היתה עוברת שלב בליגת האלופות בלי השערים של רונאלדו, אבל כדורגל הוא לא כזה פשטני. אין ואקום. אם לא רונאלדו, מישהו אחר היה משחק בחוד. אולי הוא לא היה מבקיע כל כך הרבה שערים קריטיים במשחקים הללו, אבל אולי הוא גם היה תורם יותר לחברים של ולקבוצה ועוזר להם להבקיע שערים שהיו עושים את ההבדל גם כך.

    בדיוק כמו שבלי דה חאה, זה לא שהשער שלנו היה נשאר ריק וכל כדור היה נכנס. היה במקומו שוער אחר. אולי הוא היה חתולי פחות. מצד שני, אולי הוא היה מפצה על כך דרך שליטה טובה יותר ברחבה, נגיד.
     
    oranfu, Scouser Tommy ו-alexshw אוהבים את זה.
  2. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    עם זאת אמיר יש לנו בהתקפה פעילים פוליטים שמקבלים הכרה כשחקנים לגיטימיים בהתקפת מנצ'סטר יונייטד. שמקבלים את אותה ההכרה לא בזכות אלא בחסד.
    רק הילדים שנתרם להם ארוחת צהריים בבית ספר וקיי700 היקר מחזיקים מראשפורד.
    סאנצ'ו לא היה יותר טוב בלי רונאלדו-רכש מיותר,ככל שיהיה סאנצ'ו מוכשר ובהחלט נראה שיש לו ברגליים משהו מיוחד בתקופה בדורטמונד (או לחילופין פיל ג'ימי גרימבל פודן),אין לבנות על זה. הזכרתי את פודן כי למרות הכשרון פפ מספסל אותו כל שני וחמישי.
    רוצה לומר- יש לאנגלים מנטליות של ילדות +גוף מזכוכית.
    לא הייתי שם את הביצים בסל של שני אלו עם או בלי רונאלדו.
    גרינווד בוסר -עושה רושם שיש לו את הפוטנציאל אבל זה גם בקלות יכול ללכת either way-ולהדרדר.
    על קאבני בכלל אין מה לדבר. זה שחקן גמור פיזית.
    אני מזכיר לך שאת העונה השעברה בהתקפה עשה לך ברונו פרננדס,אני לא מחזיק מהגולים של קאבני ובטח לא של ג'ון פ קנדי (שהיה לו 20 + ,שהוא נותן לך צמד ו4 משחקים אחר כך מסריח את הדשא)

    יש פה בעיה בהתקפה-השאלה כמה כסף יושקע אם בכלל כשיש כל כך הרבה בעיות בסגל .
    רונאלדו לדעתי בסך הכול שיפור שהייתה צריך כי אין שום סיכוי לשחזר את העונה השעברה עם ההתקפה הזו-בטח ובטח שאתה לא יכול לצפות מפרננדס לתת עוד עונה א-לה פראנק לאמפרד.
     
    one united אוהב/ת את זה.
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    אני לא חושב שסאנצ'ו "רכש מיותר". הוא שחקן מעולה שצריך להתאקלם (וגם צריך קבוצה שיודעת מה היא רוצה מעצמה התקפית). אני מניח שהתוכנית המקורית היתה שהוא ישחק בימין וגרינווד יהיה על תקן של חלוץ. ההבאה של רונאלדו שינתה את זה, אם כי היא כמובן לא הסיבה לבעיות.

    יש לשחקני ההתקפה שלנו ים של כישרון ופוטנציאל, שחלקו כבר בוזבז בשנים האחרונות בגלל עבודת אימון גרועה. רונאלדו לא ישנה את זה, אבל בסוף הוא פלסטר. ליתר דיוק, פלסטר לשום מקום. לא נגיע לשום מקום העונה איתו או בלעדיו, וגם לא בעונה הבאה לדעתי. אז אני לא הולך להסתנוור מכמה שערים בשלב הבתים שהביאו אותנו לשלבי הנוקאאוט, ששם נודח.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  4. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    @אמיר ע, זה לא חשוב להגיע לנוקאאוט בליגת האלופות? בהחלט יכול להיות שתודחו בנוקאאוט אם כי אתלטיקו מדריד עוברת עונה מהיגהנום. אז לפי הדיבור שלך המפעל הזה לא רלוונטי עבורכם, הלשתתף בו, כי יונייטד לא פייבוריטית לזכייה מאז 2010/11 בערך (אז הייתה יחד עם ברצלונה ואולי ריאל מדריד שלישית לאור הגעתו של ז'וזה מוריניו והסגל שנשאר). אני לא חולק על המאמנים הגרועים והעדר השיטה אבל סאנצ'ו הוא עדיין קראק גדול ושחקן שצריך לספק קבלות וגם הברקות. את הדריבל הזה כשהוא יעבור שני שחקנים וירים לרחבה וגם יבקיע. כלומר יש נסיבות מקלות אבל גם אם לקחתי בחשבון קשיי התאקלמות - ציפיתי ממנו ליותר.
    רונאלדו עצמו כמובן בדעיכה והוא גם לא מספיק נייד לדעתי. לא מדבר על לחץ על שחקני ההגנה אלא בכלל ניידות - האלכסון לעומק כמעט לא קיים וכן הלאה. במשחקים האחרונים הוא מזכיר לי את רונאלדו השמן שהיה משחק בהליכה בברנבאו.
     
  5. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    לא רלוונטי, כל עוד יונייטד חסרת שום כיוון וראיה. אי אפשר להתחיל משהו חדש ומקצועי מבלי להפרד מרונאלדו ועוד כל מיני טיפוסים בסגל.
    הוא גם יקשה בנוכחותו על כל מאמן נורמלי.
    העונה הזו מתה עבור יונייטד. המחשבה צריכה להיות איך חוזרים להיות מועדון רלוונטי שישחק כדורגל בעתיד.
     
  6. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    נחייה ונראה ונראה ונחייה.
    אני לגמרי בדעה של מנהל הפורום המרכזי כאן וזה למרות שאני חושב שאבדה עליו שפיותו-שסאנצ'ו ווארן בדרך להיות חלק מרשימת הפלופים הבלתי נגמרת של המועדון.
    על וארן מספיק חפרתי למה זה רכש גרוע. עוד לפני שנרכש
    סאנצ'ו-שוב רכש שנרכש רק כדאי שלא ילך לצ'לסי או סיטי -ועם ה'מנטליות האנגלית' -שכבר יש לו חוזה מקס במונחים של כדורגל אירופי וכל זה בגיל 21.... אל תתפלא אם בגיל 25 זה יהיה מרסיאל #2
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    הבעיה שלך היא עם הבחירה דווקא בסאנצ'ו ולא בשחקן אחר, או עצם זה שהבאנו מישהו שמיועד (לכאורה) לצד ימין בהתקפה?
     
  8. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    זה לא ממש חשוב מבחינתי אם זה רק כדי להגיע לנוקאאוט ולסחוב עוד סיבוב. זה סתם משמר אשליה. ובמקרה של השנה, זה רק חיזק את הרונאלדו FC שנוצר אצלנו. זה שגרם היום לכל מיני fanboys לצאת מהחורים אחרי שהעזו לבקר אותו על הגישה שלו אתמול.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  9. Bruno Fernandes Member

    הצטרף ב:
    ‏14/5/21
    הודעות:
    1,321
    לייקים שהתקבלו:
    229
    מין:
    זכר
    יש לי בעיה שלא קנו 2 קשרים מרכזיים-אחוריים,ולוקח את הריזיקה בכך שאולי היהלום יוחתם בצ'לסי או סיטי (מה שלא היה קורה הקיץ).
    בצד ימין הייתי משלב את "עסקאות העתיד" אמאד ופליסטרי במהלך העונה הזו. כולל אלאנגה -לא באמת ציפו לרוץ לאליפות -חוץ מסולשאייר ,כל הפרשנים ואתרי ההימורים דירגו אותך על מאבק שקשור ברביעייה (וזה עוד אחרי שרונאלדו חתם כן ?)
    עם הג'נריישנל טאלאנט הייתי ממתין עוד עונה.
    מחלקת יחסי הציבור חילקה את ה150 מיליון הפאונד ללא הכנסה מרכש לא נכון -אין דרך לייפות את המציאות.
    עכשיו מה שקורה בפורום זה טחינת מאות עמודים על אותו דבר,וכל זה בגלל כמה טעוית קריטיות בקיץ.
     
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מתחילת העונה הוא לא נייד. בתקופה האחרונה זה בולט יותר כי יונייטד לא תוקפת עם הרבה שחקנים כמו בתקופת סולשיאר. הכדורגל שלה כיום פחות שכונתי ויותר מסודר. רונאלדו הוא המפסיד הכי גדול מהעזיבה של סולשיאר.
     
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,260
    לייקים שהתקבלו:
    4,696
    @Bruno Fernandes אני יכול להבין אותך, רק חושב שהפאק מורכב יותר. להביא את סאנצ'ו היה בסדר גמור. לשפוך הון על שני ילדים שנה קודם לכן כשהתברר שסאנצ'ו לא מגיע באותו קיץ, היה מיותר. היו צריכים לבחור באחת משתי האפשרויות ולא לעשות גם וגם.

    ואז כמובן גם היה מתפנה יותר כסף לקשר, אם כי האמת היא שאני לא חושב שהבעיה לגמרי היתה נפתרת כך. נראה לי שסולשיאר פשוט היה נעול על רייס וזהו.
     
    Bruno Fernandes אוהב/ת את זה.
  12. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,555
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    הרכש של סאנצ׳ו היה נכון והכרחי בקיץ.
    צריך כמובן עוד לתת לו זמן כי הוא נכנס לקבוצה בלימבו מday1.

    זה כמובן לא מוריד מהפשע שעשו עם שאר העמדות ב4-5 שנים האחרונות.
    אמאד, פליסטרי- שניהם כרגע פיזית ממש לא שם ולאלאנגה אין מה לתת לך בימין, גם באקדמיה אגב.
    תסתכל על הכדרור שלו, יש לו תרגיל ורבע ומהירות. הוא לא סתם נזרק בשמאל כשבונים על הכניסה שלו לעומק וניצול המהירות שלו בהתגברות על המגן וסיומת עם ימין.
    לא יעבוד באגף השני כי אין לו שמאל בכלל.

    הפנטזיות הן כביכול שגרינווד היה נזרק לשחק השנה כחלוץ.
    אני בכלל לא בטוח שזה היה עובד טוב יותר בשלב הזה איתו שם. התחלנו את העונה הזאת עם הרבה לחץ כי מן הסתם בעונה שלישית הציפיות עלו, הגיעו שחקנים יקרים(חוץ מרונאלדו) והסגל הזה כבר סיים מקום 2.
    בשלב הזה בקריירה אני מבין למה ממשיכים לשחק עם גרינווד כחלוץ בימין, כזה שיכול לעשות תנועה מקו שני, לקבל כדור לרגל ולנצל את היתרונות הברורים שלו בבעיטה מרחוק ודריבל. וגם אם היה נראה טוב יותר היית חסר שחקן התקפה מאחוריו והעסק עדיין לא היה מאוזן.

    מזכיר לך שקאבאני בכלל התחיל את העונה פצוע(וגם מארסיאל שכבר גמור פה).
    אם לא היה רונאלדו לא היה מנוס מלהביא חלוץ אחר שהיה גם עולה הרבה יותר כסף.

    את איך הקבוצה שלך יכולה להראות בלעדיו ראית ממש בשבוע האחרון בצמד משחקים מול וילה.
    אתמול הוא לא היה חד בכלל(רק חזר מפציעה גם, ככה שהחילוף שלו היה נכון מאוד) אבל בהחלט נתן לקבוצה שלך לשחק קצת כדורגל ולא להשען רק על הברקה של ברונו ואיזה בעיטה מזליקית.
    433 באופן כללי זה המערך שהכי מחמיא לסגל הזה כשיש לך שני רקלס dm וצריך את ברונו לידם.
    לא מפתיע שמקטומיני נראה כל כך טוב כשברונו משחק רוב המשחק לידו ופרד על אף השוהאדה שהוא יתן בכל משחק, הצליח לתת כמה דברים בהתקפה כולל גם לחץ יחסית אפקטיבי.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏20/1/22
  13. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    ראנגניק עושה עם רונאלדו מה שהוא רוצה - מחוץ לסגל במשחק הגביע (מרגיש לי שזה לא היה מאה אחוז 'רפואי'), מחליף אותו, הוא נותר על הספסל, וזה לא משנה אם הוא זועם. כמה שהצל של רונאלדו גדול הוא לא השחקן של 2017. אין שם טרור. העולם ממשיך. אפשר לספסל אותו וכך זה צריך להיות. לדעתי גם ההתעסקות של התקשורת בזה תלך ותדעך.
    לא היו יותר מדי דיבורים על חלוץ אחר בקיץ ויונייטד הייתה צריכה עוד שחקן חוץ מקבאני. זו לא העמדה הטבעית של ראשפורד, מרסיאל - מחכים שיילך כבר וכן הלאה.
    רונאלדו אכן מאוד-מאוד לא נייד, הוא עומד על המגרש ברוב הדקות ולתת ספרינט של כמה מטרים כשיש כבר הרמה לרחבה זה לא נחשב. הוא באמת עושה את המינימום. כאילו ההתלהבות של לחזור הביתה החזיקה מעמד רק חודש - בגישה. תראה להגיד שאם לא רונאלדו היה חלוץ אחר בחוד אז מן הסתם כי יונייטד לא תשחק עם עשרה שחקנים. הוא לא בורח, בצ'מפיונס הוא לקח עליו. לדעתי ההשוואה לדה חאה שלא יציב כבר כמה שנים וגם בעונות הגדולות שלו שהיה המצטיין בפער בכל הסקרים - היו נקודות תורפה מסוימות די ברורות - השוואה לא ממש נכונה.

    סאנצ'ו היה טוב בדורטמונד גם באגף שמאל בעת הצורך. אני לא חושב שזה רכש שגוי. אולי תג המחיר היה מוגזם בסופו של דבר אבל זה מועדון עם כיס בלי תחתית.

    שאלת תם, באמת: אם ליונייטד היה קשר אחורי אחד נורמלי בהרכב והיא הייתה קבוצת כדורגל - לא כולם היו טובים יותר? כנ"ל רונאלדו. הוא לא הפיתרון שהיה צריך אבל בטח לא הבעיה.
    משהו אחרון, בכדורגל יש אלף ואחד גורמים. גם אם גרינווד היה נראה בעונה שעברה כישרון על והוא כל כך צעיר - לא בטוח שהוא היה ממשיך מאיפה שעצר גם בלי הגעתו של רונאלדו הרשע..
     
  14. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,964
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    רונאלדו בפירוש בעיה, גם ביובנטוס יגידו לך את זה והפציעה הקלה שלו לדעת כן הייתה אמיתית. גם לו מותר להפצע.
     
  15. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,555
    לייקים שהתקבלו:
    6,266
    אז דיווחים שניוקאסל חוזרת עם הצעה שנייה על לינגארד, הפעם העברה קבועה עם סעיפים שיכולים להביא אותה ל12 מליון פאונד.

    אם זה נכון צריך לגנוב ולברוח.
     
    Gianzola ו-אמיר ע אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.