מנצ'סטר יונייטד 2021/22 - הבדיחה הזו כבר לא מצחיקה

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏2/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    לא השוויתי אותו לדה חאה. דה חאה היה סתם דוגמה לזה שאין ואקום ושאם שחקן א' בעל סט יכולות מסוים איננו משחק, אז משחק שחקן ב' בעל סט יכולות אחר. וזה לא בהכרח יהיה רע יותר לקבוצה.

    כולם היו טובים יותר אילו היה לנו קשר איכותי. אני לא חושב שזה היה מביא לכך שהקבוצה היתה נראית לכל הפחות כמו סך חלקיה, אם לא יותר. הבעיות עמוקות יותר משחקן זה או אחר. כבר שנים, בהדרכת מאמנים שונים, אמרתי שגם אם היינו מביאים את מסי ורונאלדו, היינו מצליחים לגרום להם להיראות רע. ובכן, עכשיו אחד מהם כאן...

    שום דבר לא ודאי. נשארות רק הראיות: במחזורים הראשונים, לפני שרונאלדו הגיע, גרינווד היה טוב מאוד. אולי הוא היה ממשיך כך או אפילו מתקדם, אולי קמל. זה כבר לקוראות בקפה.
     
  2. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אולי ואולי ואולי.

    תראה מה קורה ביובנטוס. לפעמים יש ואקום בכדורגל.
     
  3. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אם אתה מתכוון לכך שיש להם עונה לא טובה, אז גם העונה הקודמת שלהם היתה לא טובה - עם רונאלדו.
     
  4. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ממש כמו יונייטד.
     
  5. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    לא שהתלהבתי מיונייטד בעונה שעברה, אבל איפה היינו בה ואיפה אנחנו עכשיו...
     
  6. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    35,978
    לייקים שהתקבלו:
    6,329
    השקר שכל אוהד שלנו מנסה לספר לעצמו מתחילת העונה בכל מחזור מחדש.

    והתשובה הנכונה- לא היית בעונה שעברה בשלב הזה בשום מקום אחר(טוב נו... עפת בצורה מבישה מהבתים באלופות, אם אתה מתעקש*).
    כבשת בשלב הזה בליגה שני שערים יותר, עם 6 נקודות יותר. חגגת מקום שני בשלב הזה(כשאתה לא באמת ברמה שמאיימת על אליפות) כי רוב הליגה הייתה כבר גמורה בשלב הזה ואצלך כבר היו דיבורים על מה צריך לעשות בקיץ, כלומר היית בגארבג'.
    צ'לסי החליפה מאמן והייתה בצניחה, לליברפול נפצע כל הסגל, לטוטנהאם היה מוריניו, ארסנל זו ארסנל והיחידות שקרקרו טופ 4 זו ווסטהאם ולסטר.

    האשלייה שהאוהדים שלנו מסרבים עדיין לעכל זה שהליגה לא עמדה במקום בזמן שגם אתה עשית שינויים.
    צ'לסי התחזקה כי המאמן שלה לא נמצא רק שבועיים-3 בתפקיד.
    השחקנים למדו אותו, קנו חלוץ בהרבה כסף, הקבוצה צברה בטחון אחרי מסע מוצלח באלופות זו קבוצה אחרת מצ'לסי של ינואר 2020.
    ליברפול בסגל מלא כמעט כל העונה(מבחינת הכוכבים שלה), זה לא ליברפול שדומה לסגל ששיחקה איתו ברוב העונה שעברה.
    טוטנהאם הוספיה את קונטה.

    וכשאתה בינוני כמו בשנה שעברה אתה בקלות מוצא את עצמך מדשדש בינוניות ונמצא מאחורי 6 קבוצות(להזכיר לך שגם בשנה שעברה בשלב הזה היה את הווסטהאם התורנית שתקרקר טופ 4 בשלב הזה) שעשו שינוי תוך כדי תנועה והתקדמו.

    כל הפתיח הזה כדי שנבין ששחקן אחד לא באמת הרס פה משהו מיוחד כי לא היה פה משהו מיוחד.
    פה 2 משחקים טובים של גרינווד בתחילת עונה, פה 2 וחצי משחקים טובים של מקטומיני, עונה וחצי שאתה חי על החימצון בדם של ברונו לעשות לך משהו בהתקפה. יש שם לתסמין הזה- "תלמד מדיוויד מוייס איך להעמיד קבוצה ועד שלא תראה את הגב שלו".

    הדבר היחיד שבאמת השתנה ומחזיר אותנו 3-4 שנים אחורה זה דה חאה שחזר להיות החייזר שהיה פה בכל הקריירה למעט 2 וחצי עונות, שזה אומר טופ 3 בעולם בתפקידו בלי הכרה מהאוהדים שלו- בנטוראל.
    מציל אותך מ4-0 במחצית והאוהדים יספרו פעם אחת שלא יצא לכדור קרן, כמו קאנון. אי אפשר להיות הכי טוב בעולם ולקבל אהדה מאוהדים עם תא אחד במוח כי מיד יחשדו שאתה פה לקחת את המשכורת.

    האם יכול להיות יותר גרוע בלי רונאלדו העונה או שזה תסריט שאסור בשום פנים ואופן לקבל אותו??
    אני לא מצפה לתשובה, ברור שמי שממלמל את המשפט הראשון בחפירה הזאת כל יום בתפילות של הבוקר יסרב לקבל את המציאות הזאת.
     
  7. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    @k_700 כפי שכתבתי, לא התלהבתי מהעונה שעברה, אבל לא, היא לא היתה הכלום שאתה עושה ממנה.

    אני אפילו לא מסתכל על המקום השני, אני מסתכל על הכדורגל, על הרוח הקבוצתית, על שחקנים שהיו בכושר אישי טוב יותר, על הגנה שהיתה בסדר. העונה הנוכחית היא לא כמו העונה שעברה, כשכל מה שהשתנה זה שליברפול וצ'לסי השתפרו. זה משהו שמתבטא בטבלה, אבל על המגרש חלה התפרקות מוחלטת.

    בעונה שעברה עפנו מליגת האלופות באופן מרגיז, אבל לא בצורה מבישה. האפשרות שלא נעבור בית עם סן ז'רמן ולייפציג לא היתה דמיונית. מה שהיה מעפן זה שהתחלנו כל כך טוב (הרבה יותר מהציפיות) וקרסנו כל כך רע.

    אני לא חושב שרונאלדו בא והרס במו ידיו. אבל אני גם לא רואה בו תועלת. הצידוק היחיד להבאתו היה כמי שמסוגל לספק בהווה ערך מוסף שיקפיץ אותנו לתארים הגדולים. אבל כיוון שזה לא עומד לקרות בהווה, וגם לא בעתיד הקרוב (נגיד, בעונה הבאה), אז הוא די מיותר מבחינתי. אני מעדיף לפנות דרך לצעירים יותר שיכולים לשרת אותנו בעתיד, מאשר לשעבד את הקבוצה למענו. זה הכי בעולם מרגיש לי ואן ניסטלרוי של שלהי תקופתו ביונייטד, ועוד יותר אחרי השטויות שעשה אחרי החילוף השבוע.
     
  8. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    לא הייתם בשום מקום טוב בעונה שעברה כמו שאתם לא בשום מקום טוב העונה.

    הדיון הוא קיצוני - לאו דווקא התגובות האחרונות שלך (באמת שלא, ולכן התייחסתי לדבריך) - כי מדובר בדמות שמייצרת קיצוניות. או שהוא אפס אוברייטד שהורס כל חלקה טובה, או שהוא מלך המלכים. האמת היא - כמעט כרגיל - איפשהי באמצע במקרה של שניהם; רונאלדו עם השנים הפך לשחקן שמתרכז יותר ויותר בשערים בתוך הרחבה, אבל את מה שהוא עושה הוא כנראה עדיין עושה הכי טוב בעולם גם בגילו המופלג.

    הוא לא הרס שום דבר מקצועי שהגיע, כי לא היה מה להרוס. לא הראיתם שום דבר חיובי פרט לברונו בשנים קודמות, וכך זה גם היום כאשר לברונו יש אוויר בריאות והוא מצליח איכשהו לייצר מהלכים גדולים עם כל הגלמים מסביבו (ועדיין, גם עליו פותחים פה דיונים מוזרים של "חשוד" כאילו לא צריך להחליף קודם את כל ה-11 שיתאימו למשהו שנראה כמו כדורגל בשנת 2022, כדי שאולי נצליח להחליט אם ברונו מתאים ל"קבוצה מנצחת").

    אם פרגוסון עומד בראש המערכת לפני 15 שנה ועושה מהלך כזה אומרים שהוא גאון. המנג'ר הגדול בכל הזמנים. שוב פעם מביא ווינר מוכח ואת אחד הטובים בשוק. אבל עכשיו מדובר במועדון האשטג, אז כל מהלך הוא בדיחה. שורה תחתונה, מדובר באחלה פלסטר לשנה-שנתיים הקרובות עם צעירים כמו גרינווד (מאוד לא יציב), סאנצ'ו (אלוהים ישמור כמה הוא גרוע) או ראשפורד (אלוהים ישמור #2), כאשר קבאני יותר פצוע מאשר כשיר. לא יודע, כנראה שיש יותר עניין בדיונים על רונאלדו או אפילו ברונו (!) מאשר להתעסק ביצורים שמסביב. זה יהיה כבר מזוכיזם של ממש.
     
  9. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    @אלעד

    העניין הוא שרונאלדו יכול להיות יופי של כלי נשק בקבוצה הנכונה, שבנויה נכון כדי להתאים את עצמה למה שהוא יודע לעשות ולמה שהוא לא יודע לעשות. אבל יונייטד לא פעלה כך, כי היא הרי לא תכננה את הגעתו וביצעה שינויים בהתאם. הוא הגיע ברגע האחרון בקיץ. אז הוא שם גולים פה ושם, כי הוא רונאלדו, אבל זה לא מתחבר לשום דבר משמעותי וגם לא יתחבר לשום דבר משמעותי כי אנחנו לא נתחיל עכשיו לבצע שינויים בסגל כדי שנוכל לשחק בהתאם ליכולותיו של חלוץ שעוד מעט יהיה בן 37 (וזה בלי קשר לכך שהעסק לא מחובר בכל מקרה, איתו או בלעדיו).

    מה שהופך את רונאלדו ל... כסת"ח. כזה שבליגה לא ממש משנה הרבה, ובליגת האלופות היה משמעותי במעבר שלנו לשמינית גמר ליגת האלופות על חשבון קבוצות נחמדות אך לא מדהימות.

    כאמור, אני לא חושב שעשינו דברים מדהימים בשנים האחרונות, ועדיין. ברונו היה שיחוק מטורף. גרינווד היה מצוין בשנה הראשונה כשנתנו לו סוף כל סוף לשחק, התחיל רע את השנה השנייה והשתפר מאוד בסיומה, והתחיל טוב מאוד את השלישית. רק שמאז הגיע רונאלדו, ואז גרינווד נשלח לימין, ואז פתאום לסאנצ'ו לא היה מקום.

    אני לא חושב שאם רונאלדו לא היה מגיע, הכל היה פתאום מתהפך ביכולת האישית של החבר'ה מקדימה. אבל אם אנחנו כבר לא מגיעים לשום דבר, אני מעדיף לתת את הדקות לחבר'ה הצעירים מאשר לרונאלדו. לפחות שיהיה איזה אפסייד לדקות הללו.
     
  10. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    למה יונייטד צריכה לשחק בהתאם ליכולות שלו? שחקן צריך להתאים את עצמו לקבוצה, לא ההפך. ורונאלדו לא יכול להתאים את עצמו לקבוצה ששואפת להיות תחרותית. היה שחקן ענק, אבל זה נגמר. הלאה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/22
  11. אמיר ע משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏28/12/04
    הודעות:
    18,355
    לייקים שהתקבלו:
    4,713
    אני לא חושב שאנחנו צריכים. אבל אין טעם להביא אותו אחרת (אלא אם אתה משתמש בו בעיקר כקלף מהספסל... משהו שכמובן לא יקרה איתו).
     
    קשר שמאלי אוהב/ת את זה.
  12. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,208
    לייקים שהתקבלו:
    25,759
    מין:
    זכר
    ברור שהוא כבר רחוק מהטופ העולמי. איזה כדורגל אפשר לשחק איתו? זה שהוא דוחק הרבה גולים יכול לעבוד ברמות נמוכות.
    ובכלל אחת הבעיות מהותיות בהתנהלות של יונייטד תרבות של פרנצ'ייז פלייר, בעצם מושיע בודד שיוביל את המועדון חזרה להיות רלוונטי. בלי צורך בניהול, ראיה נכונה ובנייה נכונה. אין דבר כזה. לא יהיה מראדונה בנאפולי ולא בנבחרת ארגנטינה. זה לא אותו ענף כמו לפני 30-40 שנה.

    האם יובה מתגעגעת לרונאלדו? תשאלו את האוהדים שלהם. לתחושתי לא. אני די בטוח שיובה בסופו של דבר כן תהיה בטופ 4. היא עוברת שנים פחות טובות זה קורה. הבאת רונאלדו אולי הסיבה המרכזית לכך. זה מנע מהם לעשות ריענון נכון של הסגל. גרם לוותר על סארי לטובת מורה ספורט.
     
  13. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    ציטטתי רק את זה, כי עם כל השאר אני מסכים.

    הקטע עם סאנצ'ו מדהים בעיניי. לדעתי אין לו שום תירוץ. כן, גם לא בכאוס שנקרא יונייטד. להראות יכולת כזו גרועה זה בלתי נתפס בעיניי. שראיתי אותו בדורטמונד הוא היה תותח בשני הצדדים, ולגמרי נראה לי כמו the real deal (ברמה שחשבתי שהחומר גלם שם יותר טוב משל סלאח, וכמובן היום זה נראה דיון מצחיק כמעט כמו "קלהר השוער השני הטוב בעולם"). אני גם לא מטיל ספק בכישרון שלו עכשיו, כי אתה לא שוכח לשחק כדורגל בגיל 21, אבל יש שם חתיכת סימן שאלה ענקי סביב המנטליות שלו. הבנאדם בשוק טוטאלי ונראה פחות מועיל מדניאל ג'יימס.

    רוצה לומר שאני לא רואה איך רונאלדו הפריע לו בצורה כשלהיא. להפך, אני חושב שהוא לקח הרבה אש ממנו, כי הוא היה ההחתמה הגדולה של הקיץ הזה, עם כל הכבוד לרונאלדו - ששוב, טוב אשר יהיה - הגיע כאן לכל היותר לשנה-שנתיים. ועל זה כולם מסכימים.

    אם הייתי צריך להגדיר את סארי בעונות שלו בצ'לסי ויובנטוס - זו, זו בדיוק הייתה ההגדרה שלו.
     
  14. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,316
    לייקים שהתקבלו:
    387
    סנצ'ו זו באמת תופעה מוזרה. הבטחון שלו נרמס, אפילו פס פשוט של מטר הוא לא נותן כמו שצריך.
    הוא הגיע על תקן כוכב, היום הוא בקושי ברוטציה עם אלנגה. אין ספק שהכשרון נמצא שם, הבעיה היא שבסיר הלחץ הזה שנקרא מנצ'סטר יונייטד אתה לא מקבל שום תנאי להצלחה. ועל ילד שבא על תקן משיח, זה משפיע גם מנטלית וגם מקצועית. הכתפיים שלו קטנות מדי בשביל להכיל את כל זה.
     
  15. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,318
    לייקים שהתקבלו:
    5,807
    אולי. ואולי הוא לא *כזה* טוב כפי שנדמה היה כששיחק בגרמניה. הוא לא יהיה הראשון שהגיע משם כוורלד קלאס בהתהוות וקרס לנוכח הרמה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.