בית"ר ירושלים 2021/2022 - הרבה בלאגן, קצת כדורגל

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Nigel de Jong, ‏30/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    הדרך ללאומית ממשיכה להיסלל:
    - תמיר עדי עם קרע במפשעה, במונחי בית"ר ככל הנראה גמר את העונה.
    - בשני כאמור הפועל בטדי כשהמזרחי סגור והפועל דווקא יושבים בצפוני, מבחינת פצועים: כרגע 3 נעדרים, 6 בספק גדול.
    - המשחק הקריטי מול נוף הגליל במחזור ה-21 יערך ללא קהל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    כמו שאני תמיד שואל - מספיק הרי לסיים במקום ה-12 כדי לשרוד. מה המצב במכבי פתח תקווה? או בהפועל ירושלים? נוף הגליל נראו טוב נגד הפועל תל אביב אבל כשתהיה קבוצה ממש 'מהליגה שלה' אני צופה קשיים. ואני מניח שאף אחד בבית"ר לא האמין שישיגו תיקו בק"ש במצב אליהם הגיעו למשחק.
    משחק תחתית בלי קהל זה באסה אמיתית, זה עונש שצריך להיעלם מהכדורגל, אולי מעבר לחוסר היכולת של השחקנים טדי דווקא מלחיץ אותם. אגב, הנוער של בית"ר לא בתקופה טובה לפי הידוע לי אבל שחקנים שיילחמו זה עדיף על כאלה שלא אכפת להם. לאחרונה מנסים להוציא משהו ממיכאל אוחנה, זה אבוד?

    זה מזכיר לי משחק שהיינו הרבה יותר פייבוריטים - עונת 2010/11. הפועל שלי מפרקת 1:4 את מכבי חיפה בפברואר 2011 עם הצגה אדירה ומטפסת למקום הראשון, כולם בטוחים שהמשחק בטדי, המקום בו זכינו בדאבל - זה צ'יפס. אבל בית"ר הציגה הגנה מעולה, הפועל מיעטה להגיע למצבים וכשיבואה, כן, הוא, שהיה כבר הרבה מעבר לשיאו, כבש בדקה ה-77 - זה כבר היה מאוחר מדי.
    הרכבים:
    בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ליאור ראובן, כריסטיאן גונזאלס, תומר בן יוסף, אבי ריקן, קובי מויאל, הרווה קאז'ה (שי חדד, 54), עידן טל, סטיבן כהן, אבירם ברוכיאן (עמית בן שושן, 90), סמואל יבואה (משה מישאלוב, 90).
    הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, עמרי קנדה (ויקטור מרעי, 78), ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר, דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, סלים טועמה (אלרואי כהן, 62), בן שהר, טוטו תמוז (יוסי שבחון, 88).
     
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    נוף הגליל צירפה 3 זרים ואת חגי גולדנברג
    מכבי פתח תקווה 2 זרים ואת עידו שחר.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏19/1/22
  4. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    בואצ׳י יכול להיות חתום השנה גם על הדחה של גאנה בשלב הבתים וגם על ירידת ליגה של בית״ר.
     
    prica9 אוהב/ת את זה.
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    רגע לפני שחרור חצי סגל, ירידת ליגה ופירוק.
    בית"ר ירושלים:

     
    לירן, Roma ו-matanbl22 אוהבים את זה.
  6. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,023
    לייקים שהתקבלו:
    7,095
    הפועל תל אביב, הפועל פתח תקווה, בית"ר ירושלים, מכבי נתניה. ביחד המועדונים הללו זכו ב-30 אליפויות ו-26 גביעים. מועדוני פאר במונחים של כדורגל ישראלי עם מאות אלפי אוהדים מאחוריהם. כל המועדונים האלה, כשאני כמובן מכליל את ביתר כי מדובר בעתיד הברור לעין, עברו פירוק.

    וזה למה, בנוסף לעוד אלף סיבות, צריך להחריב את הכדורגל פה ולבנות מחדש. זה אות קלון שלא ניתן למחוק מההתאחדות, הבקרה והגורמים הרלוונטיים.
     
  7. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אתה מבין ששום דבר לא ישתנה שכבר שבוע דנים פה ברצינות בשאלה מתי סטפן מלול יפקיד את הכסף וירכוש את בית"ר ונותנים לאיש ההזוי הזה כותרות שאף בעלים לא מקבל בשנה רק כדי לסחוט את הלימון עד כמה שאפשר בתמורה לכניסות לאתרים הנאלחים שלהם.

    אני גם לא מבין למה בית"ר צריכה לשחרר כמעט הרכב שלם כדי לשלם משכורות אם יש לכאורה ערבויות של חוגג בבקרה שאמורות לשמש לתרחישים כאלה שבהם קבוצה שלא יכולה לשלם משכורות תוכל לסיים את העונה בכבוד ובצורה ספורטיבית ולא עם סגל של שחקני נוער מחוזקים וחשוב מכך גם לשלם משכורות לשחקנים ולעובדים. אם הערבויות הן דמיוניות כמו פסלים או ביטקוין ולא ניתנות לשימוש אז למה אישרו לקבוצות לעבור בבקרה ולהחתים שחקנים שאין להם אפשרות להחזיק במשך כל העונה? זה קורה פעם ב-3 עונות בממוצע ואיכשהו אף אחד לא נותן על זה את הדין.

    כמו בתלונות על המנהלת והיחס לקהל בשעות ובאצטדיונים(מחירי כרטיסים ודוחק בכניסות) ובעונשים הקולקטיביים והלא הגיוניים שמטרתם היא רק להטיב עם קופת ההתאחדות עד שכל הקהלים הגדולים לא יתאגדו וימחו ביחד לא יהיה סיכוי לשינוי וכנראה שזה לא יקרה כי כולם תקועים בפוזיציה וחיים את הרגע במה טוב או לא טוב לקבוצה שלהם.
     
    itzik.miro, Roma ו-abcd אוהבים את זה.
  8. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    גם אם יש ערבויות, בעל הבית יכול להחליט למכור שחקנים כדי שלא יצטרכו לממש אותם.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  9. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אם כך אז הדלת של ליגת העל פתוחה לעוד המון משה חוגגים.
     
    EO11 אוהב/ת את זה.
  10. ChelseaPensioner משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/4/04
    הודעות:
    8,251
    לייקים שהתקבלו:
    5,749
    מטרת הערבויות היא להבטיח שלשחקנים ואנשי צוות לא יולן שכר. אין מניעה מלמכור או לשחרר אותם כך שיחתמו על חוזים חדשים במקום עבודה אחר.
     
  11. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,962
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    מה הבעיה הגלובלית? בשנות התשעים הגיע הכסף הפרטי, אבל אלה היו עסקנים חסרי חזון אמיתי, שלא השקיעו כסף באמת בשיפור הענף, אלא רק הנציחו את הישראליות. בשורה התחתונה אף אחד מהגופים המעורבים - התאחדות, מנהלת, בקרה, איגוד השופטים, טלויזיה, משטרה לא מעוניינים בלשפר את המוצר, אלא להיפך דווקא למעשה נוח להם לפגוע בו, כי זו הדרך הכי עצלנית של ההתנהלות. ערוץ הספורט בפועל שונא ומזלזל בכדורגל הישראלי. זה אבסורד.
    בארץ בפירוש כל הגופים עושים הכל כדי להקשות על אוהדים, על חווית הצפיה, על הגעה למגרשים ובסופו של דבר אם המוצר לא כזה אטרטקיבי, אז יש פחות נכונות לאנשי עסקים נורמליים להכנס.

    נכון שמצד אחד טוב שאיזי עוזר לפריפריה, אבל מבחינת כדורגל עדיף אם היה לוקח את הפועל פ"ת. ק"ש לא עיר של כדורגל, לא מבחינה הסטורית ולא עכשיו. בחיים לא הייתה שווה ליגת העל. הפועל פ"ת לעומת זאת מוסד שלם.
     
  12. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אבל השחרור ההמוני שמתוכנן נועד למנוע מצב שבו יגיעו לתשיעי בפברואר או מתי שמשלמים משכורות בבית"ר ויוכלו לשלם שכר לשחקנים ולהימנע מהלנת שכר, אז גם אני רוצה להבין את ההיגיון מאחורי הנוהל הזה שיעזור לבעלים שלא נוטשים לסיים את העונה בלי הפסדים גדולים זה לא תופס לגבי כל תרחיש ולרוב מי שנפגעים הם כולם מלבד האיש שהתחייב לאותם חוזים. אם למשל לשחקן אין ביקוש או שהוא מקבל הצעה לחוזה נמוך יותר וגם קצר יותר במקום אחר הוא לא נפגע בשכר? ואם הוא מתעקש לקבל את מה שמגיע לו אז הכדור עובר לקבוצה שצריכה לנסות לשחרר/למכור לשחקן אחר או לפטר שחקן כמו במקרה איינבינדר וקונטה ואז להתמודד בעתיד עם תביעה של השחקן כנגד המועדון.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    נראה לי שפיטורי שחקן זה דבר נפרד, שהשאלה במקרה כזה היא האם יש צורך בערבות נוספת(אני מניח שלא, אבל זה כן מתווסף לחובות עתידיים אפשריים).
    אם בבית"ר שוקלים באמת לשחרר שחקנים ללא פיצוי כדי לשמר את הערבויות זה יהיה מהלך מסריח ביותר שאכן צריך להיבדק ולהיעצר ע"י גורם סמכותי כלשהוא.
     
  14. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,771
    אני מקבל את הרושם שבכל תסריט שלא יהיה לא יגעו בערבויות שספק עד כמה הם באמת ניתנות לשימוש.
    אם אני זוכר נכון זה גם מה שהיה עם מכבי נתניה והפועל ת"א בזמנו.
     
  15. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא באמת זוכר מה היה עם הקבוצה שלי ברמת המסמכים האלה. אבל מה שכן, הגיעו שרשרת של שחקני רכש\חיזוק, חלקם כושלים כמו טוטו תמוז שהקאמבק שלו היה מביך, חלקם קצת יותר טובים נניח מוטי ברשצקי שדיברו עליו כשחקן שיהיה משמעותי בליגה בשנים הקרובות, לא היינו קבוצת נוער. גם שחר הירש הצטרף. גם בית"ר ירושלים תביא שחקנים ותסריט האימה האמיתי לא מתרחש אף פעם - לא יהיה מצב שגם שועה, גם זרגרי וגם ניצן הולכים כולם. חן עזרא עזב כמובן לדוגמא גם שובושיץ' שהיה לו כדורגל, עומרי אלטמן נשאר ככה בקושי, גם גוטליב ודגני. שגיב יחזקאל וארון שוינפלד עברו למכבי ת"א עוד לפני.
    אגב, כמובן שעונש של הפחתת תשע נקודות הוא כלום לעומת חובות של מאה מיליון (אלה היו הכותרות אז, זה נשמע מספר עגול ומלחיץ, אני מאמין שהמצב האמיתי היה חוב קצת יותר מזערי אבל עדיין עצום), אבל נקודת אור לבית"ר - גם הפועל הכושלת ההיא לא הייתה רחוקה מלשרוד, מספיק שמנצחים את אשקלון בבית במחזור הלפני אחרון.. אני לא אומר שבית"ר תישאר אם יהיה לה מינוס תשע, אבל סתם אנקדוטה.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.