ארסנל 21/22 - This House Is a Circus

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Clock End Stand, ‏16/8/21.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,129
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    של לורד בנדטנר.

    העיקר שהבוס יקבל בקרוב חוזה חדש.
     
  2. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,294
    לייקים שהתקבלו:
    5,361
    לצערי שותף לתחושותכם.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    36,129
    לייקים שהתקבלו:
    6,340
    מטעמי שפיות אני מבין שהתעלמתם באלגנטיות מהשמות האחרים ברשימה.
    יוביץ בהשאלה וכרסיטיאן קאלוורט לוין ויירי כי יש געגועים עזים לגירסה מסין של אובימיאנג.

    פייר? בחירה קשה מי מהם יותר מטרלל את המערכת.
     
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    לי זה מזכיר סאנוגו.
     
  5. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    סורי אם זה עלול להראות כטרולינג, אבל אמרו פה שארסנל זה קבוצה גדולה ואין לולאחוביץ סיבה לא להגיע לאמריויות, שזה טרולינג בוטה לגמרי.

    - טוטנהאם מקום טוב יותר מארסנל להיות בו במציאות של היום
    - מלבד כסף, שחקן כמו ולאחוביץ׳ שכל אירופה שמה עליו עין, בגיל שלו ואחרי הביצועים שלו בשנת 2021 - מה יש לו לחפש בארסנל? ברצינות גמורה אני שואל.

    אנשים פה מפזרים משפטים כמו ארסנל מועדון גדול. אתם שוכחים שפעם אחרונה שארסנל הייתה מועדון גדול ולאחוביץ׳ עוד לא ידע לקרוא.

    ועכשיו קצת טרולינג אמיתי(סורי הייתי חייב):


    * אני חושב שארסנל עשתה הכי טוב שלה להשיג אותו, וזה שהתאבדו עליו בינואר היה הסיכוי היחיד שלהם, וזה מראה ראיה עסקית טובה.
     
  6. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    שוב פעם דיסקליימר: לא מכיר את השחקן. אולי אני לא הבנתי ומדובר פה במגה טאלנט כמו האלנד או מבאפה. ההיילייטס שלו משעממים מאוד.

    איך לעבור מפיורנטינה מארסנל זה טרולינג?

    ולא, לא מדובר רק בכסף. מדובר בפרמיירליג עם מגה חשיפה ממועדון גדול כמו ארסנל (תבדיל בין גודל מועדון, פאנבייס, תקשורת, היסטוריה, וכו', לבין הצגת פרויקט תחרותי. כי עם איך שיובנטוס נראית אני יכול להגיד שגם "אטאלנטה מקום טוב יותר מיובנטוס להיות בו במציאות של היום"). איפה זה ואיפה פיורנטינה והסריה א', עם כל הכבוד. באנגליה כל שבוע יש פה חגיגה גם בלי קשר לנוכחות בצ'מפיונס (משתנה כלכלי משמעותי מאוד).

    תרחיב בבקשה.

    מקצועית, לא הבנתי איך חלוץ תותח!!!1 מסתדר בין הדבר היחיד שיש לטוטנהאם יתרון בו על ארסנל וזה - באופן אירוני - עמדת החלוץ (או ליתר דיוק: סון). ולבנות על קונטה כאיזה מישהו שהולך להישאר בטוטנהאם הרבה שנים ולבנות איזה פרויקט מטורף עכשיו זה לא משהו שהייתי עושה בתור שחקן צעיר. כולנו יודעים שמדובר במנג'ר עצבני במיוחד שבכל רגע יכול להחליט שהוא לא מעוניין להישאר יותר כי לא הביאו לו את רונאלדו ומסי.

    מי זה "כל אירופה"? היו הצעות מארסנל ויובנטוס. הוא בחר במועדון גדול יותר במדינה שכבר נוח לו בה.

    אורן תיאר כאן היטב את המצב בשוק עבורו, אז לא ארחיב מעבר.

    ארסנל לא מסוגלת להבקיע גולים, למרות שיש לה הזדמנות לעשות טופ 4 העונה. מדובר בנתון לא פחות חשוב במשוואה מזה שציינת. כי אתה אף פעם לא יכול לבנות על כך שהיריבות יהיו כאלה חלשות ויתנו לך כזו הזדמנות גדולה לחזור לליגת האלופות. צריך באופן בהול סקורר גם אם יקראו לו דקל יצחק.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/22
    Clichy, Roma, עידן444 ו-3 משתמשים נוספים אוהבים את זה.
  7. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    כנראה שמקור ה'ויכוח' בינינו זה על ההערכה לשחקן ולכן ארצה לנטרל את הנקודה הזו.

    לא מדבר כרגע על הדעה הקונקרטית שלי עליו, או על הדעה הקונקרטית שלך עליו - אי אפשר לנתק את 'דעת התקשורת'/דעת הקהל על השחקן, ההייפ שנבנה וכו'.
    לפי אותה דעת קהל - מדובר בכשרון ההתקפי הגדול אחרי האלאנד/אמבפה.

    אני חושב(וזו הנחה שלי ולא עובדה כמובן) שריאל/סיטי/פסז' לא נכנסו לתמונה כי כולן מעדיפות את השניים הראשונים, והן היו מחכות לקיץ למהלך כזה בכל מקרה. כמובן שגם יונייטד/באיירן/צ'לסי היו נכנסות לתמונה בסיטואציות מסוימות - ולדעתי אם היו מחכים לקיץ(יובה או ארסנל) הוא אכן היה מסיים באחת מאותן קבוצות.

    לגבי ארנסל VS הליגה האיטלקית - אין ספק שהליגה האנגלית כיום היא הבמה המרכזית האמיתית של הכדורגל העולמי. אף אחד לא חולק על זה אפילו לרגע. יחד עם זאת, בהמשך לכתוב מעלה, שחקן שיכול להגיע לאחת מאותן קבוצות - אין לו סיבה לעבור לארסנל(שוב בהנחה והוא וסוכנו מאמינים שהוא אכן יכול להגיע לקבוצה גדולה יותר).

    לגבי ארסנל VS טוטנהאם - שתיהן משחקות באותה ליגה, והפרויקט של טוטנהאם נראה כרגע שאפתני יותר(גם עם קונטה נפיץ, הוא רק הגיע), יציב יותר ועם יותר סיכוי לגדילה עבורו. מי סיימה מעל מי ב5 שנים האחרונות? כמה הופעות בליגת האלופות יש לכל אחת ב5 השנים האחרונות?

    חוץ מפאן בייס, מה בארסנל עדיף לו(שואל לא בציניות בכלל)?
     
  8. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,248
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לא חושב שהפרויקט של טוטנהאם יותר שאפתני. דניאל לוי במידה רבה פספס את הרכבת וחירבן את הקדנציה של פוצ'טינו. אף מאמן לא כל יכול.
    דניאל לוי מציב תקרה מאוד ברורה לקבוצתו גם כן.
     
  9. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    יכול מאוד להיות שהפרויקט של טוטנהאם יכל להגיע גבוה יותר, יכול בהחלט להיות שדניאל לוי פספס את הרכבת.

    את קונטה הוא הביא העונה, זה לא סטייטמנט?

    ולאחוביץ' זה שחקן שאין לו סיבה לא לכוון להעביר את הקריירה שלו כ-9 פותח בקבוצה שמתחרה כל שנה על אליפות ועל אירופה, על כן נשאלת השאלה איך הכי מהר+נכון להגיע לשם?

    בכל מקרה טוטנהאם וארסנל(וגם יובנטוס לדעתי) הן לא התחנות האחרונות שלו, איזה מהמועדונים האלו הוא מקפצה עדיפה מבחינתו? הוא חושב שיובטנוס, אני חושב שבטוח לא ארסנל.
     
  10. אלעד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏26/11/11
    הודעות:
    14,234
    לייקים שהתקבלו:
    10,043
    מין:
    זכר
    אם אני אתחיל לציין את רשימת הכשרונות שהגיעו בנקודת זמן דומה כמו ולאהוביץ' - או אפילו גבוהה ממנו - לפרמיירליג ונכשלו בצורה חריפה עד כדי כאב, אנחנו לא נסיים פה. אז שוב, אני לא מכיר את השחקן ולכן אני לא בוכה על מה שאני לא מכיר.

    אני לא חולק על שרשרת המזון. אני מביע ספק לגבי מי באמת רצתה/רוצה/תרצה אותו בהנחה וזה היה מגיע לקיץ. עם כל הכבוד, זה לא משנה מה רצון השחקן או הסוכן; אני רוצה מחר שבר רפאלי וגל גדות יחכו לי ערומות בחדר. בלי מסכה. זה לא אומר שזה יקרה, לפחות לא הקטע עם המסכה.
    1. יש את "תקופת הזהב" עם פוצ'טינו, שם המועדון באמת גדל - מקצועית וכלכלית - בכל עונה פרט לשנה וחצי האחרונות בה הקבוצה קרסה - בעיקר בליגה - עד לפיטורים בלתי נמנעים (וכן, האחריות היא גם על פוצ'טינו). הבעיה שלוי עשה החתמות יקרות מאוד גרועות (דאבינסון, נדומבלה, לו סלסו) והביא על הדרך מנג'רים שעבר שיאם (מוריניו) או כאלה עם תקרה בינונית מדי (נונו). אפשר להגיד שמאז העסק התייצב עם קונטה, אבל זה עדיין מוקדם מאוד. לא פחות חשוב מזה, מדובר בסגל גרוע מלא בנגרים שנראה ביום ממוצע של הקבוצה כמו ברנלי כאשר סון לא משחק (שוב, שחקן סופר אנדרייטד).

    2. מה שמצחיק הוא שבכל התקופה הטובה עם פוצ'טינו הם לא זכו בשום תואר, וגם לא בתקופה שאחריו (אנחנו זכינו ב-4 גביעים). הם קיבלו מחמאות מהתקשורת - לעיתים קרובות בצדק - על מה שארסנל חטפה עליו טרולינג במשך כל התקופה הגרועה עם ונגר (מועדון טופ 4 + גמר ליגת אלופות). לדעתי זה מסביר בצורה יותר טובה מכל דבר אחר את ההבדל בציפיות מבין המועדונים ברמה ההיסטורית לפחות. אני חושב שצריך לקרות הרבה יותר ממה שקרה עד היום כדי שאני אחשוב שטוטנהאם > ארסנל (לראייה: מה שצ'לסי עשו מאז 2005 זו דוגמא אמיתית לשינוי ברור ביחסי הכוחות בצפון לונדון).

    3. לאיפה טוטנהאם או ארסנל הולכים מכאן? אין לי מושג. לא צריך לנסות להקצין לפה או לשם. שתי הקבוצות נמצאות במצב דיי דומה (היה לי חשוב יותר להציג שטוטנהאם לא > ארסנל מאשר שהמצב הפוך, כי גם זו אמירה בלי הרבה בשר לאור צמצום הפערים). כרגע מדובר בקבוצות שלעיתים קרובות הכדורגל שלהם נראה כמו ברנלי, למעט ניצוצות של יהלומים כאלה ואחרים (סון, מרטינלי). קונטה רק הגיע עם הרבה התלהבות, ארטטה אולי לא ימשיך (אולי זו יותר תקווה שלי מאשר כל דבר אחר). המצב נזיל מדי ולא שונה מספיק כדי שאתן פה איזה סטייטמנט פחות יבש על מעמדי הכוחות.

    4. ספציפית לגבי ולאהוביץ'. לא רלבנטי אומנם, אבל שאלת. אין ספק שקונטה מנג'ר הרבה יותר טוב מארטטה, אבל אני לא הבנתי כל-כך איפה ולאהוביץ' - מישהו שנראה לפי ההיילייטס כמו חלוץ מטרה לכל דבר - היה מסתדר בין קיין לסון. אצל ארסנל הוא היה נכנס באופן אוטומטי כבאנקר להרכב כחלוץ המרכזי, כאשר מאחוריו משחקים שלושה צעירים מוכשרים שעובדים עבורו. לכאורה, ולמרות המאמן, זו פלטפורמה נוחה יותר להמשיך להיות הכוכב בה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/22
    Clichy, oranfu ו-Scouser Tommy אוהבים את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,744
    לייקים שהתקבלו:
    6,968
    1. נתחיל דווקא מהשורה התחתונה, מדברים על הצעה של 75 מיליון יורו מצד יובנטוס (כשהמנהל המקצועי של פיורנטינה אמר שמדובר בתשלום אחד ולא בפריסת תשלומים), ארסנל בכלל הייתה מוכנה לשלם על ולאחוביץ׳ סכום כזה?

    2. ונניח והמאבק באמת היה בין טוטנהאם לארסנל בלבד, ושתי הקבוצות היו מוכנות לשלם את הסכום למעלה, נכון שארסנל כמועדון כמובן הוא גדול יותר מטוטנהאם, אבל בשנים האחרונות טוטנהאם כקבוצה מצליחה יותר, פלוס כשאתה כשחקן מסתכל על העתיד הקרוב שלך, תחת מי תרצה לשחק, ארטטה או קונטה? לדעתי התשובה ברורה...
     
  12. Bianconeri משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏11/5/05
    הודעות:
    8,411
    לייקים שהתקבלו:
    2,946
    @אלעד - הנקודה היא שולאחוביץ' יכול לבקש מבר רפאלי וגל גדות לחכות לו בחדר ערומות ובלי מסיכה ואולי אפילו לצרף אותך לחגיגה.

    אמרת שצריך שיקרה יותר כדי שאתה תחשוב שטוטנהאם > ארסנל. אבל לא מדובר בך, מדובר בשחקן שבוחן את המועדון הבא שלו.

    ולכן שוב השאלות הרלוונטיות הן כאלו שמקדמות אותו.
    איפה יש לי סיכוי לשחק תחת מנג'ר מוכר/חזק שיפתח אותי יותר/שיקנה לי שם חזק יותר?
    איפה יש לי יותר סיכוי לשחק בליגת האלופות?(עדיין הבמה שכולם רוצים לקחת בה חלק)

    אני חושב שהתשובה לשאלות האלו(אם אני ולאחוביץ') הן בהחלט טוטנהאם(בקרב ישיר בניהן)
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,248
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    מבלי לחזק את הקבוצה בצורה טובה זה לא סטייטמנט אמיתי, כאילו קונטה עצמו יברח מהר. מי כמוך יודע.
     
  14. avdz7 Member

    הצטרף ב:
    ‏1/4/07
    הודעות:
    3,317
    לייקים שהתקבלו:
    387
    אבל זה לא ברור מאליו שקונטה ודניאל לוי סיכמו על דברים מראש לפני שהאיטלקי חתם על החוזה?
    זה שהוא קריזיונר ויכול לאכול שיבוש על ההנהלה זה ידוע, אבל המינוי שלו הוא לגמרי סטייטמנט של התרנגולים.
    קונטה לא היה חותם במקום שהידיים שלו יהיו כבולות ואזוקות.
     
  15. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,248
    לייקים שהתקבלו:
    25,765
    מין:
    זכר
    לא יודע מה סוכם ומה לא. נראה. אני לא חושב שדניאל לוי השתנה.