שאר קבוצות ליגת העל 21-22

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Clock End Stand, ‏11/8/21.

  1. חייל שוקולד משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏31/7/07
    הודעות:
    11,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,247
    שחקן מוכשר מאוד, מהמוכשרים בעשור האחרון בכדורגל הישראלי, עם אייקיו שלילי ואופי גרוע ברמת הראובן עובד.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני זוכר שהייתי בהלם שהוא כבש שער אדיר בבעיטה מהמקום ועזר למכבי פתח תקווה להדיח את הפועל תל אביב בחצי הגמר, אבל לא ראיתי ממנו באמת שום דבר מיוחד חוץ מדריבל לא רע. בלתי נסבל בעיניי העובדה שקצב המשחק שלו הוא בהליכה, הוא איטי מאוד, זה כמו שישראל זגורי היה עובר שחקן אבל היה כל כך איטי ואז המגן היה חוזר. אולי לעתים הוא ממהר לעבור לקבוצה אחת לפני שהוא נלחם עד סוף כדי לשפר את המצב שלו בקבוצה אחרת - נדנדת הקבוצות לא עוזרת. גם עניין הלחץ משפיע, הוא ישחק טוב יותר בקבוצה בלי קהל גדול ובלי לחץ. אצל רב"ש הוא היה יכול לחזור לחיים.
     
  3. matanbl22 Member

    הצטרף ב:
    ‏25/2/11
    הודעות:
    1,550
    לייקים שהתקבלו:
    423
    הוא היה כבר באשדוד ומכבי פתח תקוה והיה חלש מאד, פשוט לא שחקן טוב
     
  4. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    מחאה אמיתית ראשונה אצל הקהל שלנו מאז עלינו לליגת העל רוקמת לה עור וגידים בימים האחרונים. פה ושם היו קריאות ״תתפטר״, אבל קונצנזוס לא היה אף פעם (אולי להוציא בסוף של מימר), רק שהפעם יש קונזצנוס והיא גם סופר לגיטימית ומוצדקת.

    וויסם רבאח, שם שככל הנראה לא מוכר לרוב אוהדי ליגת העל, הגיע אלינו מראשון לציון בקיץ אחרי העלייה. בשתי העונות היפות הראשונות שלנו הוא היה באנקר בהגנה. לא גבוה, לא חזק במיוחד, לא הכי מהיר, אבל הכי אמין במגרש. וויסם חזר למגרשים לפני חודש בערך אחרי העדרות של שנה, מאז הספיק לערוך 3 הופעות סולידיות. הקהל הופתע שהמועדון הודיע שיחד עם פדידה ומרקוב, גם הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. בניגוד לשניים האחרים, שם אין ספק שנפלנו מקצועית, לא היה מובן למה רבאח הוא אחד השמות. הוא הרי לא משתכר כמו פדידה, לא תופס משבצת של זר כמו מרקוב, ובסטנדרטים שלנו (קבוצה שחייה על מושאלים ועם תחלופה גבוהה בכללי), כאחד שאיתנו מרגע העלייה, הוא נחשב אכבר שחקן בית.
    בשני נצחונות הבית האחרונים, הקהל לא הפסיד לעודד את וויסאם ודרש להשאירו, הילד התרגש והודה לקהל אולי 15 פעם. גם תגובה מרגשת מאביו קיבלנו. נדמה שזה לא הזיז להנהלה והקהל רוצה להעלות הילוך עם התמיכה בו בשבת מול ק״ש.


    * אני קולט שכל כך חפרתי ושכחתי לציין שהשבוע קורצקי וגולן
    לא הסכימו לו להתאמן עם כל הקבוצה, ובכך למעשה הפכו אותו ל״מנודה״ הראשון בהפועל חדרה. וזה מה שהצית את הקהל נגדם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏21/1/22
  5. Nigel de Jong משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏7/3/08
    הודעות:
    16,591
    לייקים שהתקבלו:
    9,770
    כך נראה מכתב רשמי של מועדון בליגת העל.

    https://aknewsflash.sport5.co.il/images/1642865595443file_16286.Xxx
     
  6. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    כדורגל ישראלי:

    אורן גולן מספר בראיונות ל 90FM ולערוץ הספורט שבמידה וחדרה תעלה לפלייאוף העליון היא תכנס לגרעון ולא תעמוד בתשלום המענקים.

    עכשיו עזבו את זה שקודם כל אני לא חושב שהיינו מעפילים, בין אם היינו רוצים או לא. אבל כאילו מה, אם לקראת המחזורים האחרונים בעונה הסדירה יהיה לנו סיכוי ממשי, יעלה הרכב שני או שיגידו לאותם שחקנים, תשחקו בהילוך שני כדי שלא נצטרך לשלם לכם מענקים שוואלה מגיעים לכם. סיפור מסריח.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/1/22
    oranfu אוהב/ת את זה.
  7. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,149
    לייקים שהתקבלו:
    6,186
    עוד קלאסה של בקרת התקציבים בליגת העל.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  8. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,252
    לייקים שהתקבלו:
    18,270
    אפילו לא בטופ10 של הבזיונות שלהם בעונה הנוכחית, כנראה.
     
  9. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    אורן גולן מבקש להבהיר:
    הפועל חדרה תמיד היה ותמיד יישאר מועדון תחרותי! המילה הפסד לא קיימת אצלנו בלקסיקון. אנחנו תמיד מכוונים הכי גבוה ורוצים לשבור עוד ועוד שיאים חדשים, כפי שאנו עושים לשמחתי בכל עונה מחדש!
    אין אחד במועדון שלנו שלא חולם שנגיע שוב לפלייאוף העליון ונשחק בשלבים המכריעים של העונה מול מגרשים מלאים ומול הקבוצות הכי גדולות של הכדורגל הישראלי. בעקבות הניצחונות האחרונים נוצרה סיטואציה שאנו בהחלט יכולים להיות שם, וזה הרצון של כולנו. אבל יחד עם זה, לי ולהנהלה שלי יש אחריות! אנחנו רואים מה קורה מסביבנו, עם מועדון פאר כמו בית"ר ירושלים, ולא רוצים להיות במצב דומה. לכולם ידוע שהשנה אנו עוברים קשיים כלכליים ולא רצינו למצוא את עצמנו חסרי אונים מול השחקנים ומול עובדי המועדון. ולכן ישבנו עם השחקנים אתמול והיום, והסברנו להם את המצב. לשמחתנו גם הם התגייסו לטובת המטרה של המועדון והסכימו לקצץ בבונוסים של ההעפלה לפלייאוף.
    מעולם לא הייתה לי או למישהו אחר במועדון כוונה לוותר על החלום! אם הרצון שלנו להיות הנהלה אחראית התפרש כחוסר ספורטיביות זו בהחלט לא הייתה הכוונה!
    לסיכום, שיהיה ברור לכולם. נשארו לנו עוד מטרות עד לסיום העונה! ננסה לעשות הכל על מנת להגיע לפלייאוף העליון ולהגיע הכי רחוק בגביע המדינה. כדי שנעשה את זה, אנו גם צריכים את האוהדים איתנו! עד היום במשך 5 שנים אנו מספקים לכם אוהדים יקרים אין ספור רגעים של אושר וגאווה. אנחנו נמשיך לעשות זאת, אבל הציפייה שלנו היא דו צדדית. אנחנו רוצים שתחזירו לנו ותמלאו את היציעים! זה גם יעזור למועדון כלכלית וגם יעזור לשחקנים שירגישו את התמיכה שלכם על המגרש!
    אדום עולה וניפגש כולנו במגרש!
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,200
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    @Clock End Stand
    אורן גולן הזה מצטייר כרודף פרסום לא קטן שכל יומיים עולה לשידור במקום אחר. מרוב שהוא מקשקש כל כך הרבה הוא פולט שטויות שאחרי זה הוא צריך ״להבהיר״ אותם. ״תנוח הלשון״ שר פעם אריק אינשטיין, אולי הגיע הזמן שגולן יישם את העצה.
     
  11. עידן444 Member

    הצטרף ב:
    ‏26/5/12
    הודעות:
    17,770
    לייקים שהתקבלו:
    6,461
    אני לא ממש מחבב את אורן גולן. ממקום מאוד צנוע הוא לגמרי עף עצמו ומרשה לעצמו לא לכבד מועדון כמו מכבי נתניה שעזר לו לא מעט. אפילו את גוזלן שמפציץ אצלו הוא קיבל ממכבי נתניה בלי כסף.
    אני עוד זוכר אחרי החצי גמר גביע הוא אמר ״מכבי נתניה ואנחנו זה לא אותה ליגה. הלואי אנחנו היינו יכולים להביא כזה קהל לחצי גמר. הם גדולים עלינו״. היום הבן אדם מרשה לעצמו להגיד ״מה ההבדל בין מכבי נתניה לביננו? אנחנו באותה רמה״.
    הבן אדם מקבל כל כך הרבה מחמאות ברדיו האזורי שהתחיל קצת להתבלבל.
    יחד עם זאת אני חייב להגיד שבמקרה הזה היא יצא גאון והוביל את כל השחקנים לקצץ במענקי הפליאוף העליון ויצא כשידו על העליונה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
     
  12. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    נשברים שיאי הזייה בחלון הזה. בני סכנין מחתימה את מתאבק ה WWF מארשל אודה.
     
  13. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    74,961
    לייקים שהתקבלו:
    25,664
    מין:
    זכר
    ומכבי ת"א לא החתימו אחד כזה בקיץ?
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    הוא באמת חסר כדורגל ברמה הכי בסיסית שיש. כאילו התחיל להתעסק בזה בגיל 25. לא מובן לי איך קבוצה לוקחת שחקן כזה שכבר נכשל בארץ. אני חושב שנגדם הוא כבש שלושער בגביע הטוטו במשחקים הראשונים שלו. למרות שכולם דיברו עליו אחרי אותו משחק, המלצתי כאן בפורום דווקא לשים עין על זר אחר שערך הופעת בכורה, גוסטבו מרמנטיני.
     
  15. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,180
    לייקים שהתקבלו:
    4,194
    מין:
    זכר
    "כאוס מוחלט בהפועל חדרה, הקבוצה היחידה בליגת העל שלא התחזקה באף שחקן ושיחררה את הכוכב שלה למועדון אחר. שחקני הקבוצה, שהסכימו לקצץ 50% במענקי הפלייאוף העליון לאחר שהובטח להם שהקבוצה תתחזק, העבירו מסר תקיף וחסר תקדים להנהלה: "בגדתם בנו ורימיתם אותנו".

    המאמן, מנחם קורצקי, הטיל וטו מוחלט על העברתו של ג'אסי למועדון ואמר למנהל המקצועי אורן גולן: "אני לא מתכוון להלביש אותו בכלל. אביאל בן חמו טוב ממנו בארבע דרגות".

    ישיבת חירום עם המאמן ועם השחקנים נקבעה למחר בבוקר. המאמן מנחם קורצקי ניתק קשר עם ההנהלה ובמועדון מקווים שהוא יגיע מחר בבוקר ולא ישלח הודעה על סיום דרכו והתפטרותו. כפי שפרסמנו, אורן גולן שמאוד מעריך את קורצקי עשוי להציע לו כבר מחר חוזה לעונה נוספת - אבל יתכן שגם זה לא ירצה את המאמן המצליח. קורצקי טוען שבשעות הצהרים הודיעו לו שמרמנטיני ישאר במועדון.

    בשעות המשבר הקשות אורן גולן עוד ניסה לבדוק באשר לרוטמן, קיזיטו, בוגאנים וזר בלארוסי - אבל זה היה מאוחר ולא רציני.

    עם שחקנים מאוכזבים וממורמרים ומאמן מאוכזב וממורמר, חדרה תתעורר מחר לבוקר קשה ודרמטי במיוחד בכל הקשור לעתידו של מנחם קורצקי. האווירה הקשה משפיעה גם על חלק מחברי ההנהלה שאחראים על המנויים והשיווק שהבהירו שאין להם כוונה להמשיך בתפקידם".


    נראה לי השחקנים וקורצקי חושבים שהם משחקים באיזה מועדון עם בעלים מיליארדר.
    שיסתמו ת'פה ויתעסקו בדבר שמשלמים לו עליו.