F1 2023 - מקס ורסטאפן מנצח גם במונטריאול

הנושא בפורום 'פורום ספורט כללי' פורסם ע"י shlomydavid, ‏25/3/18.

  1. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    הנהיגה שלו בעשר ההקפות האחרונות אחרי שהסייפטי קר צמצמה פערים הייתה תצוגת נהיגה אדירה.
    ראוי למקום הראשון.
     
  2. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    אחרי צהריים של מתח עם הכדורגל ויתרתי בערב על המרוץ. ראיתי עכשיו את התקציר. מצפה לנו עוד המון אקשן בין שני הנהגים הצעירים המוכשרים האלה. ורסטאפן עם כמה רגעים נהדרים שבהם הוא מראה את יכולתו. אהבתי בעיקר את ההתחלה כשעקף באמנות את סאיינס. לקלר עדיין מוביל, אבל כשמסכמים את המירוצים עד כה לאלוף הנוכחי יש עכשיו לאט לאט יותר מומנטום. המונוגסקי עדיין לא ניצח בקרב ישיר את ההולנדי. פרישות ובעיות מכניות הן חלק מהמשחק ולכן אי אפשר להגיד שלקלר לא מוביל בצדק, אבל בצורה הזאת ורסטאפן בסוף יעקוף את שארל בטבלה....
     
  3. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    ואוו. זה היה פשוט מירוץ משוגע. בשורה התחתונה המכונית המהירה בסבב של רד בול עושה (שוב) 1-2.

    אבל הפעם היו הרבה דברים לדבר עליהם. לקלר שלט בפתיחה ושייט בצורה נוחה כשלורסטפן אין DRS בגלל תקלה. אבל אז המזל התהפך - בהקפה מספר 27 המנוע של הפרארי, שעד כה היה אמין וטוב - שובק חיים. לקלר בחוץ.


    מכאן הדרמה הגדולה הייתה בתוך רד בול. ראסל הצליח להחזיק לא מעט את שני השוורים אבל שהם הגיעו למקומות 1-2 היה זה פרז שהוביל. הורנר ביקש מפרז לא להלחם במקס שיותר מהיר ממנו וצימצם את הפער - המקסיקני אמר שזה "לא פייר" אבל שיחק קבוצתי - ונתן למקס לעבור ואת הניצחון.

    סופש מושלם לרד בול שמשתלטת על אליפות הנהגים והיצרנים.
    המילטון אחרי התנגשות במגנסון ומקום אחרון מטפס עד למקום ה-5 כשרק בהפקה האחרונה סיינס עוקף אותו בחזרה ולוקח ממנו מקום 4. ראסל בפודיום משלים שבוע לא רע לטוטו ומרצדס.
    סיינס שוב מאכזב עם הסתחררות בפתיחה שמדרדרת אותו למקום 11. בסוף השיג את המקום ה-4.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    @הרצליה עד המוות
    את האמת שאסור לי היום להתלונן. היה למקס מזל היום. הוא גם סבל מבעיית DRS, אבל המנוע של לקלר היה היום בעדנו. בכל זאת מה שקרה היום למקס לא חדש ולמרות הניצחון המכונית עשתה בסוף השבוע יותר מדי בעיות. אני צופה שגם רד בול וגם פרארי עוד יבואו עם עידכונים, אבל בגלל תקרת הביזבוזים אני מעריך שהשינויים לא יהיו יותר מדי גדולים. אגב, מרצדס נראית עכשיו הרבה יותר טוב, אבל עדיין לא ברמה של שתי המכוניות המובילות.

    למי שכן מגיע קרדיט הוא ג'ורג' ראסל. הוא כרגע הנהג הבכיר של מרצדס. את התסכול של צ'קו פרז אני מבין, אבל די מביך לראות את המילטון בוכה כבר אחרי 3 סיבובים בגלל שטויות של עצמו. ראסל מציג רמה טובה ומעניין אותי לדעת מתי טוטו יתן לבחור את המושכות כי המילטון לא נראה כרגע כמישהו שיכול עוד לאיים העונה על ההגמוניה של מקס ולקלר. אגב סיינס גם לא עומד בלחץ, הא?

    בשבוע הבא מונאקו...
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    קיבלנו היום מירוץ מוזר. גשם, דחיית המירוץ, תאונה של מיק שומאכר שהובילה לדגל אדום ולבסוף 4 הנהגים המובילים שמסיימים אחד אחרי השני. לקלר סיים לראשונה מרוץ, אבל לא נראה לי שהוא מרוצה. לפתוח את המירוץ בפול פוזישן ולסיים אותו במקום הרביעי?

    החוזה עם מונאקו עומד להסתיים, ולמרות ההיסטוריה והרומנטיקה אני מבין למה אחוז גדול של אוהדים רוצה לגמור עם המירוץ הזה. אין למעשה שום קטע במסלול איפה שאפשר לעקוף. לקלר הוביל למעשה בבטחה בכל סוף השבוע, אבל רגע אחד של חוסר ריכוז הורס לך 3 ימים של עבודה קשה. עוד הרבה ידברו על החילוף הגלגלים השגוי של פרארי. רד בול פשוט הצליחו בפיט לקחת ניצחון פלוס לגרום שמקס יזכה בעוד כמה נקודות יקרות על יריבו מפרארי.

    בסיכומו של דבר ניצחון גדול של צ'קו פרז ששמר כל המירוץ על ריכוז מקסימלי. מקס ללא ספק עדיין הנהג הראשון של רד בול, אבל לפחות היום המקסיקני יכול באמת לשמוח. נראה במירוצים הבאים אם פרז באמת יכול להפוך לאיום על ורסטאפן.
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    אולי זה מאבק האליפות והמאבקים מול טוטו, אולי הניסיון המטורף של הורנר ואולי זה סתם יום רע - אבל היום רד בול בנוק אאוט אסטרטגי עצום לפרארי. זה בכלל לא מקס או סיינס, זה לגמרי היום היה בידיים של האנשים שאין להם אחיזה בהגה.

    לקלר רותח מעצבים והשיחה שלו עם הצוות באמת חריגה. אפשר להבין. שבועים ברציפות הוא מוביל ופעם אחת המנוע שובק והיום הקבוצה מבולבלת לחלוטין (קראה לו לפיט והתחרטה אחרי שכבר נכנס..) והוא נתקע במקום ה-4.

    אני אוהב אנשים ש"מגיע" להם ומגיע לצ'יקו. במירוץ השני של העונה אחרי פול מטורף בוא הוביל בביטחה, נכנס לפיט ומיד אחרי שיצא הגיעה ספטי קאר בתזמון הרע ביותר מבחינתו שנתנה לאחרים החלפה "חינם" והוא סיים 3 או 4. באד לאק.
    שבוע שעבר נתן לחברו האלוף את המקום הראשון ללא קרב.

    והיום הגיע לו שהמזל והאסטרטגיה יפלו בצד שלו.

    רד בול מגדילה את הפער מפרארי בקבוצות, ורסטפן שסיים 3 יהיה מרוצה מהגדלת הפער מלקלר. ושימו לב למקסיקני שרק רק 15 נקודות מאלוף העולם ו6 מלקלר.

    רד בול בזון.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  7. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    לצערי פרארי ניסתה עכשיו בטריקים מיותרים וילדותיים לשנות את תוצאות המירוץ. אחרי הפיניש האיטלקים פנו לבוררים כדי שיסתכלו פעם נוספת על רוכבי רד בול שלטענתם עברו את הקו הלבן ביציאה מהפיט. במהלך המרוץ שום דבר נעשה כי המשקיפים לא ראו שום דבר פסול.

    בסופו של דבר התוצאה נשארת בעינה, אבל אם פרארי מתחילה לחקות את ההתנהגות של טוטו וולף אז מחכה לנו עוד חודשים ארוכים. באמת חבל שבינוטו פשוט לא קיבל היום את ההפסד בכבוד. הקבוצה שלו פישלה בפיט וזה כל הסיפור. אני באמת מקווה שזה היה ארוע חד פעמי.
     
  8. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343


    אאוץ

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  9. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    התרסקות של פרארי כרגע בבאקו. לקלר התחיל מהפול ונעקף על ידי פרז בפתיחה.
    היה סייפטי קאר ופרארי עשו מהלך נכון והכניסו את לקלר.

    אבל סאיינס נאלץ לפרוש ועכשיו כשאשר לקלר בפיסגה מעל שני הרד בולים - המנוע של לקלר נדפק. אז שוב לקלר מזנק מהפול, ושוב הוא מתרסק. הפעם לא יסיים.


    כרגע זה מפנה לעוד 1-2 של רד בול אבל יש עוד חצי מירוץ....

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    רד בול המשיכו לשייט. 1-2. פרז עם הנקודת בונוס.
    לא רק במירוץ, בעקבות הפרישה של לקלר גם באליפות הנהגים הרד בול 1-2.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    ראיתי רק כמה דקות מפתיחת המרוץ. את האמת שבצורה הזאת מקס מטייל לכתר נוסף. אחרי היום גם לקלר עם שתי פרישות והפער? מעל לשלושים נקודות...

    במהלך השבועיים האחרונים היה ויכוח לגבי פרז. היום שוב הוכח שמקס פשוט הנהג המוביל ברד בול, אבל יש לי הרבה הערכה למקסיקני. הוא אולי יותר טוב בימי שישי ושבת, אבל בתכלס הוא שוב מסיים מרוץ באיזה עשרים הפרש ממקס.

    אני לא קובר את פרארי, אבל הם נמצאים עכשיו עם הגב לקיר. בעקבות שתי הפרישות מרצדס מתחילה לאיים עליהם בדירוג הקבוצות. ראסל והמילטון סיימו שלישי ורביעי. לגבי האחרון עוד אחזור עוד מעט. אני רק יכול להדגיש שהעונה אפילו לא נמצאת באמצע כך שהכל עוד פתוח, אבל בינוטו יצטרך עכשיו לעשות הרבה שיעורי בית.

    לחזור להמילטון. אני לא יכול להסתכל לתוך הגוף של האלוף לשעבר, אבל לי יש הרגשה שמה שקרה אחרי המרוץ מוגזם. ברגע שראסל (ששוב מקדים את המילטון) פשוט יוצא מהרכב כמו בן אדם המילטון יוצא מרכבו כמו זקן, אני נוטה לחשוב שהכל מבוים. מרצדס מתקשה העונה עם האוטו והיא סובלת הרבה מהקפיצות של הרכב. וולף כבר מנסה תקופה מה ללחוץ על ההתאחדות כדי לשנות כל מיני דברים בחוקה כדי שהם לא יצטרכו לשנות דבר אחד: להעלות את הרצפה. ברגע שזה קורה יש פחות קפיצות, אבל המכונית תאבד מהמהירות שלה. במקום לעבוד קשה, למצוא פתרון לבעיה ואולי לקבל את המציאות בשטח וולף ממשיך עם השטויות שלו ומנסה עם כל מיני תירוצים לחבל בספורט. אגב גם הניסיון לשנות את התקציב השנתי לא מקובל עליי. גם ברד בול התלוננו על הנושא הזה ואני מקווה שההתאחדות לא תשנה דבר. ברגע שיש לך בעונה תקציב שנתי X לפיתוח הרכב אז אלה חוקי המשחק. במשך שנים מרצדס יכלו במהלך העונה לשפר את המכונית ללא בעיה דבר שככל הנראה גם העניק להם אליפויות רבות (בעיקר של המילטון). עכשיו פשוט צריכים לשמור על חשבון הבנק וזה אמור לתת טיפה יותר הגינות בספורט. וולף מבין מצוין שככל הנראה למרצדס יש בעיה בפיתוח הרכב הנוכחי דבר שככל הנראה גם גורם לפחות מוטיבציה אצל המילטון להמשך העונה. אני רק יכול לאחל ללואיס החלמה מהירה לגב הכואב שלו, אבל הפתרון בהישג יד...

    לסיום, מרוץ מאכזב וכולי תקווה שפרארי תצליח למצוא את הבעיה.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,765
    לייקים שהתקבלו:
    5,882
    עוד ניצחון למקס. סיינס ניסה בכל כוחו לרדוף בסיום אחרי האלוף, אבל ההולנדי פשוט שמר על קור רוח. המילטון סיים שלישי. לקלר סיים שישי אחרי שהתחיל את היום במקום האחרון בגלל החלפת מנוע. במוקדם או במאוחר גם הנהגים האחרים יצטרכו לעשות את זה, אבל בשביל לקלר זה הגיע מוקדם מדי העונה.

    צ'קו פרז לא סיים את המירוץ בגלל בעיות בתיבת ההילוכים. מרצדס סיימה במקומות שלוש וארבע. הפלא ופלא לאן נעלמו בעיות הגב של המילטון...? בכלל, אני מקווה שההתאחדות לא תכנע לתלונות הזולות של טוטו וולף. האיש פשוט מאוס. גם ראשי הקבוצות האחרות כבר התחילו להמאס מההתנהגות של האוסטרי. קראתי לפני המרוץ שהיה דין ודברים לא קל בין וולף לבינוטו. צריך לעקוב אחרי כל הפוליטיקה בספורט כי לך תדע מה יקרה בתקופה הקרובה, אבל היום לדעתי המכוניות לא סבלו מקפיצות מוגזמות.

    בעוד שבועיים סילברסטון...לא יודע, מצפה לאווירה לא נעימה...
     
    הרצליה עד המוות אוהב/ת את זה.
  13. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    מקס פשוט...וואו.

    הכל הלך לכיוון ניצחון קל אבל אז הסייפטי קאר ופרארי עם אסטרטגיה טובה הפעם שמו את הספרדי עם צמיגים חדשים צמוד למקס וניצלו את זה עד תום. 18 הקפות זה מספיק זמן למכונית המאוד מהירה של פרארי עם צמיגים חדשים לעקוף את מקס.


    אבל לא סתם הוא האלוף. איזה ניהול מושלם של המירוץ. העמידה שלו בלחצים פשוט מדהימה. הוא באמת מיוחד.
    אגב הספרדי נהג טוב מאוד אבל לטעמי קצת חסר מרפקים וקילריות שיש להולנדי וגם ללקלר.

    פרז עם סופש נוראי. מקצה דירוג גרוע ופרישה במירוץ. למזלם של הרד בול הוא עדיין שני.
    מרצדס נראים טוב ואם לא שטות במקצה דירוג עם ראסל היו יכולים גם להעמיד אולי 2 על הפודים. ראסל היה מצויין במקצה דירוג אבל בהימור הזוי כשכולם עם הצמיגי גשם טוטו נתן לראסל את הרכים בתקווה שכבר המסלול התייבש. הוא מהר מאוד הסתחרר וסיים את המקצה (זינק רק 8). אם לא השטות הזו ראסל היה בפודיום. בסיום סיים 4 וביחד עם הפודים של המילטון מרצדס נראים חזקים. למעשה לקלר הגיע למקום 5 מהסוף אבל לא היה לו סיכוי לעבור את המרצדס וזה מעודד מבחינתם.



    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
  14. Clock End Stand משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/12/07
    הודעות:
    12,230
    לייקים שהתקבלו:
    5,337
    פול פוזשן ראשון אי פעם לסיינז. צפוי לרדת גשם מחר?
     
  15. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    10 אחוז לגשם... היו כבר 40 אתמול בתחזית
    אבל זה אנגליה. רולטה רצינית. כרגע נראה יבש.

    נראה את הספרדי עומד בלחץ של מקס בהתחלה.

    Sent from my M2007J3SY using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.