הפועל באר שבע 2021/22: מסיימים עונה עם מקום 2 וגביע

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/8/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    לא השפיע על משחק לחץ?
    לעומת רוני לוי יש לו השפעה ענקית בנושא הזה, אצל רוני לוי לא היה את הדבר הזה בכלל אצל ברדה יש , ויש הנעת כדור ,ויש כדורגל יוצר התקפי וכדורגל יותר מהנה.
    וברור של ברדה יש חוזר ניסיון מובהק וזה משפיע במשחקים מסויימים ובגלל זה הוא עדיין לא מאמן של הצמרת הגבוהה אבל עם סבלנות זה יכול לקרות , וזו השאלה הגדולה האם יש לקהל שלנו סבלנות , ומכנה משחקים האחרונים אז התשובה היא לא ורק בגלל זה מקווה שברדה לא ישאר המאמן , שהשם שלו לא יתלכלך עם הקהל שהוא ישאר מנהל מקצועי ואליל.
     
    Ajax Amsterdam אוהב/ת את זה.
  2. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    עדיין הקצב נמוך משמעותית ביחס למכבי חיפה, נתניה ואפילו למכבי.
    גם במשחקים מול הפועל תל אביב היה טעם מר.
     
  3. rivaldo משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏30/7/02
    הודעות:
    18,619
    לייקים שהתקבלו:
    1,929
    מין:
    זכר
    שחקנים שעבדו חצי עונה על רק להתגונן ולשחק נמוך קשה פתאום בחצי עונה לשפר את כושר המשחק שלהם.

    בגלל חוזר הניסיון שלו ברדה משחק מאוד פתוח ויש חורים הגנתיים זה היה גם בצמד משחקים מול נתניה , ה4-1 בטרנר היה ה1-4 הכי שיקרי שראיתי בחיי כאוהד כדורגל
     
  4. zivmay Member

    הצטרף ב:
    ‏26/1/06
    הודעות:
    7,647
    לייקים שהתקבלו:
    2,488
    כבר רוצים לזמן את ויטור לנבחרת?!
    הגיע הזמן לזייף פציעה, בכל מקרה עם אלון חזן ננצח במקסימום קבוצות בסדר גודל של סן מרינו.
     
  5. לירן מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏5/8/02
    הודעות:
    38,762
    לייקים שהתקבלו:
    8,312
    תמה עונה ארוכה, מתישה, עם רגשות ואמוציות שונות ומשונות..
    בשורה התחתונה- הצלחה גדולה, לסיים מקום 2 ולקחת גביע, בהתחשב ביכולת שהצגנו לאורך העונה זה לגמרי מעל ומעבר , בהתחשב ביכולת של האלופה אפשר להרגיש פיספוס, אבל תחושת הפיספוס היא לא גדולה וכמעט ולא קיימת כי בעצמנו הצגנו יכולת, לרוב, פשוט לא מספקת, וכשלא מגיע לך.. אז פחות משנה מה קורה מסביב.
    אין ספק שהמפתח לעונה והפער הקטן בין ההצלחה הזאת לבין עונה מטורפת שכוללת אליפות הוא דור מיכה. השחקן שבא על תקן המנוע והכוכב, לא תרם שום דבר במהלך העונה, כשקבוצה צריכה להסתדר שנה שלמה בלי הכלי שהיה אמור להיות הכי משמעותי, זה מוריד מערכה באופן טבעי. ידעתי שדור מיכה לא יהיה סיפור הצלחה מסחרר, ידעתי שאין לו את הרוח והאופי לתת עונה של 14-15 בישולים בעונה הזו, אבל לא ידעתי כמה תרומתו תהיה אפסית. 3-4 בישולים במשחקים הרבים שהיינו תקועים ולא צלחנו נגד קבוצות חלשות.. היו משנות את זהות האלופה ועל כך חבל. למרות העונה העגומה צריך לתת לו את הביטחון לעונה נוספת ולנסות להרוויח אותו.
    המצטיינים של העונה הם מיגל ויטור, בריירו ורמזי ספורי, ויטור הוביל את חוליית ההגנה הכי טובה בליגה, היו בעיות, היו טעויות, אבל זו חולייה ששווה אליפות והיה לנו משחק הגנה טוב כמעט לאורך שנה שלמה. ספורי מבחינה מספרית סחף אותנו בסיבוב הראשון על הגב שלו. בלי שיטה, בלי משחק התקפה ראוי של הקבוצה, בלי עבודה של מאמן, פשוט רמזי ומה שיש לו ברגליים, אם זה בנייחים ואם זה בבעיטות ומסירות אומן כמו שהוא יודע להוציא מדי פעם. לספורי יש חסרונות בולטים מאוד שבאים לידי ביטוי במשחק שוטף, לכן הוא בעיקר טוב בפעולות יחידניות וזה מה שהוא עשה מושלם בחצי הראשון של העונה, הרבה בזכות זה הוא הציב אותנו גבוה ושם שמרנו על מקומנו.

    צר לי שברדה נוטה להמשיך כמאמן, לא כי הוא לא יכול להצליח. את הבסיס יש לו וראינו אותו פעמיים מול מכבי חיפה שקודם כל הוא לא מפוחד ולא מחפש לסגור את המשחק, ועל המגרש הדו קרב היה בהתאם, בניגוד מוחלט לרוני לוי שהתבטל לחלוטין מבחירה.
    ברדה יכול להצליח, כי הוא בן אדם אינטליגנט שיחפש ללמוד ולהשתפר, את הגישה יש לו ומבחינה מקצועית אין סיבה שהוא לא ילך להשתפר, אנחנו רק מבינים מה זה חיי מאמן ואם הוא יהיה מאמן הוא תוך מספר שנים בודדות יהיה כבר במועדון אחר. כמנהל מקצועי או כל תפקיד אחר במועדון יש לו את האפשרות להיות פה לתקופה ארוכה מאוד, כמאמן פחות, אם זו הבחירה שלו אז בסדר גמור

    יש הרבה עבודה בקיץ. חלוץ כרגיל אין לנו, אלחמיד צפוי ללכת, ומרכז המגרש רק מאוד, וזה לפני הבעיה הגדולה מאוד שיש לנו באגפים עם חוסר טכניקה וחוסר אינטליגנציה. על זה תקום ותיפול ההצלחה או חוסר ההצלחה באירופה, המטרה צריכה להיות שלב בתים ובלי פגיעה ברכש- זה לא יקרה בסגל הנוכחי.
     
    zivmay אוהב/ת את זה.
  6. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    היה ברור שמיכה יעשה גג מספרים בסביבת ה5 ו-3 ולא מעבר.
    זה שחקן ששנה שעברה באנורתוזיס הביא מספרים רק נגד הקבוצה הכי חלשה בליגה שם.

    אם עכשיו הוא היה שחקן חופשי הוא היה חותם אולי יואב כץ
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא יודע אם זה מדויק להגיד שהפער היה דור מיכה כי מצד שני אף אחד לא האמין שתראו יכולת כזו מרמזי ספורי, שחקן שהיה תמיד קורס תחת הלחץ. יש לרמזי קצת יותר מהיותו בועט נייחים מעולה. גם בגמר הגביע הוא כבש. מה שכן, כל החלוצים היו נפילה. ניקיטה, כולם ציפו שהוא יכנס לעניינים מתישהו וישתפר, גם אם לא יהיה קטלני כמו בעונה וחצי שקדמו לכך - והוא לא עשה את זה. שגיב יחזקאל לא מתאים לקבוצות בסדר הגודל הזה. איתי שכטר סבל מיותר מדי פציעות.
    לגבי הנקודה השנייה שלך, אני ראיתי הרבה דברים טובים בברדה מאמן חסר ניסיון. בכל מקרה, מי אמר שאם העונה הבאה לא תהיה הצלחה גדולה הוא לא יוכל לחזור להיות מנהל מקצועי? אני כן חושב שרוצים לשמור עליו. לא יתייחסו אליו כאל עוד מאמן שהביא גביע ויילך.

    לטעמי אחת ההפתעות הנעימות של העונה הוא רותם חטואל. כמובן שהכל יחסי, אבל בתוך האין משחק אגפים של הקבוצה הוא ביצע דריבלים טובים, הבקיע בגמר, הוא תמיד שיחק עם טונות של מוטיבצייה, אולי משום שעלה מהספסל ואם היה מקבל את חולצת ההרכב הדעה שלי עליו הייתה משתנה. שחקן לא רע כמחליף וזהו. גם מאספרייה אפשר להוציא יותר אגב כי המהירות שלו מסחררת אבל רוב הזמן לא ממש היה לו עם מה לשחק. הגביע לדעתי נתן דחיפה עצומה לקבוצה ויש עם מה לעבוד ויש רצון להשקיע.
     
  8. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    מיכה השתפר מאוד תחת ברדה.
    כמובן שאני לא מוריד מהאחריות של מיכה ליכולת החלשה שלו אבל הכדורגל של רוני לוי עם כדורים ארוכים ומשחק חסר כל יצירתיות לא הוסיף למיכה.

    מאמין שאם היה לנו חלק התקפי נורמלי מיכה היה מסיים עם כמות בישולים יפה. מאז ברדה החליף את לוי הוא מניע את הכדור בצורה מצוינת, משתחרר מלחץ, כמעט ולא מאבד.
    עונה הבאה הוא יהיה טוב יותר.
     
  9. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בסוף בש עשתה מקום שני וגביע כששני שחקני רכש מרכזיים שלה, מיכה ורוקאביצה - נתנו הרבה מתחת למה שציפו (למרות שרוקאביצה עוד נתן כמה שערים חשובים בחצי הראשון של העונה).
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    בסדר אבל לגורמים במועדון יש אשמה מאיך שהחלק ההתקפי נבנה. ההסתמכות על ניקיטה הייתה גדולה מדי. לגבי שגיב יחזקאל היו לא מעט סימני שאלה. הלאה: שכטר? חלק מתחו ביקורת על הבאתו ואמרו שהוא החברמן בחדר ההלבשה וזה לא מספיק. אני לא ממש התנגדתי אבל כתבתי שהפציעות עלולות להוות מכשול (אני לא יודע כמה שכטר חיי חיים ספורטיבים במאה אחוז למשל). כבר כתבתי, ספורי 'פיצה' על העונה החלשה של מיכה שאלה שהגנו אליו פה - הכל טוב ויפה. צריך להבקיע פה ושם, צריך לבשל, והוא היה מומחה בזה, צריך לייצר מצבים ולספק מסירות מסוכנות.
    אגב, נקודה שמתעלמים ממנה - ב"ש עפה בשלב די מוקדם באירופה. אם היה לה את העומס של הקונפרנס ליג אז הרבה קודם לכן היא הייתה רושמת את הפסד הבכורה שלה.
     
  11. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,957
    לייקים שהתקבלו:
    2,340
    מין:
    זכר
    בדיוק.
    תוסיף שיש לנו בהתקפה שחקנים בלי מוח, קשה לשחק ככה כדורגל.
    מיכה צריך שחקן לפס ולתנועה, אין לו אף אחד שמבין אותו או מבין איך לשחק נורמלי.
    מצב הdefault אצל כל שחקן התקפה אצלנו זה לדרבל עוד ועוד, המון נגיעות מיותרות, חוסר יכולת לקבל החלטה נורמלית והמון התבססות על יכולת אישית.
    זה הכדורגל של לוי, גועל נפש של מאמן.

    זה גם היה המרחק שלנו מלהיות קרובים יותר לחיפה. עוד שחקן-שניים עם שכל ויכולת בחלק הקדמי.
    החלק הקדמי ומרכז המגרש חייבים לעבור שיפוץ רציני.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  12. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    עונה שהיא פספוס רציני. למרות הטעויות בקיץ, היתה הזדמנות לתקן בינואר עם החלפת רוני לוי והשקעה יותר חכמה בשחקן התקפה נוסף.

    גמר הגביע חיזק עוד יותר את ההבנה הזאת. שורה תחתונה סיימנו בשוויון מוחלט במפגשים מול חיפה - למרות כל הסיפורים בתקשורת ופה בפורום על "כמה רמות מעליכם", ויתרון משמעותי במפגשים מול מכבי ת"א.
     
  13. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    גם בשני המשחקים שלכם עם חיפה שנגמרו תיקו העונה (גמר גביע הטוטו וגמר הגביע) חיפה היא זו שיצאה מרוצה מזה שהמשחק בכלל הלך להארכה.

    ההנחה הזו ש"מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ" היא בעיקר לדעתי נרטיב שמוכתב. אני לא חושב שזה נכון, ובטח לא באיזה פער משמעותי במיוחד.
     
  14. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,316
    לייקים שהתקבלו:
    4,224
    מין:
    זכר
    פשוט מאוד - לחיפה יש שחקני הכרעה בדמות אצילי ושרי, לנו לא היה כזה.
    לכן רצינו כל כך את ז'וס בינואר. זה יכול היה לעשות את ההבדל.

    צריך לעשות חריש עמוק בחלק ההתקפי שלנו בשביל שנוכל לאיים באמת על האליפות.
     
  15. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    7,641
    לייקים שהתקבלו:
    7,073
    מין:
    זכר
    נרטיב שמוכתב מהטבלה, קטע כזה.
    כאמור, גם בכל התקופה החלשה של חיפה הפער מב״ש רק גדל. רוצים לדבר על פספוס כאילו זה נסגר במחזור האחרון בהפרש נקודה, תפאדל. אלה אותם משתמשים שגם כשהיו מקום ראשון כתבו שזה זמני.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.