דיון התקשורת 2021/22

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏25/7/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב, ואמיר כבירי גם הודה בזה בעקיפין פחות או יותר - שנתנו כותרת של מאה מיליון שקל חובות כדי לזעזע, זה מספר עצום. גם 70 מיליון זה מטורף, אבל הייתה מטרה ברורה. אף אחד לא יודע מה הסכום המדויק.
    החובות של הפועל תל אביב שהתגלגלו ממש זמן רב, לגבריאל דוס סאנטוס וססאר מנדיונדו הם יותר מחמישה מיליון שקל. בוא תנסה לעשות את המתמטיקה איתנו ביחד. הרי הפועל הייתה קבוצה שמכניסה כסף משלב הבתים בליגה האירופית למשל (גם ב-12/13 שהייתה עונה לא טובה שהסתיימה באסון - היינו). הרי זה לא הגיוני שבלי ה-20 מיליון שקל של שלב הבתים בליגה האירופית כעבור עונה, הפועל קרובה לקושש לחם. בקיץ 2014 למשל בן שמעון עזב כשהוא היה מאמן יחסית יקר. באותו קיץ גם עומר דמארי נמכר, זה מה שמצאתי: "רכישת דמארי תעלה לאוסטריה וינה 12.5 מיליון שקלים" (מתוך Ynet). אתה לא תמצא מהלכים כלשהם בהם הפועל מתנהלת בטיפשות ובחוסר אחריות (דאז) ורק מוציאה כסף. הרי גם טל בן חיים נמכר בקיץ בו הגיע שכטר לדוגמא, באיזה מיליון יורו. באותו השלב גם הקהל עדיין לא 'התהפך' על הקבוצה, הייתה כמות מנויים גבוהה.
     
  2. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    חחחחחחחחחח הרגת אותי, לי אין מושג על מה אני מדבר. אם הכדורגל הישראלי רוצה יום אחד להשתפר הוא צריך לפלוט ממנו טיפוסים כמו שכטר ודומיו. אני לא מתעב את הכדורגל הישראלי, אני בז לו, אבל אני כן רוצה שישתפר ויגיע לרמה אירופית סבירה ושחקנים מדמותם של שכטר, יונתן כהן וכל הליצנים האלה הם בדיוק הדמויות שמדגימות למה הוא לא יתקדם. לא סתם הם נכשלים באופן מוחלט באירופה. אם אתה מתלהב מכדורגל ישראלי שיהיה לך לבריאות וזאת זכותך, כמו שאמרתי יש גם אנשים שצופים באח הגדול 24/7, אבל כדאי להיות מודע שהרמה שלו היא זבל בעיקר בגלל הגישה של שחקנים כדוגמתו של שכטר בגלל הגישה שלהם.
     
    EuropeGuy ו-קשר שמאלי אוהבים את זה.
  3. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    אורימור אוכל את כל הבולשיט שכתבי החצר מוכרים לו. הוא באמת מחזיק מהכדורגל הישראלי. משעשע
     
  4. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    צוללנים יש בכל העולם, זה לא הופך את שכטר לשחקן לא מקצוען.
    הוא שומר על עצמו נהדר ומתאמן באופן עצמאי כל הזמן מעבר לאימונים קבוצתיים, מנהיג בכל חדר הלבשה שנכנס אליו ואוהב כדורגל יותר מכל אחד בערך.
    להגיד שהוא נכשל באירופה וחזר עם הזנב בין הרגליים כי היה עצלן או משהו כזה זה די מגוחך. הוא שיחק בשלוש קבוצות באירופה, כולן בליגות בכירות - גרמניה, אנגליה וצרפת. זה לא הלך, נכון, הוא לא ממש החזיק שם כמו שצריך, הקצב כנראה היה גבוה לו מידי ואולי גם לבעיות שרירים שצצו בגרמניה יש משקל, לא יודע, אבל הוא לגמרי התייחס לזה ברצינות וניסה את כוחו ברמות הגבוהות ביותר של המשחק.
    גם אחרי שחזר הוא היה טוב בכל קבוצה למעט מכבי חיפה, בבית"ר הוא היה נפלא וניהל להם את כל החלק הקדמי.

    קל "לבוז" למשהו שאתה לא באמת מכיר לעומק, לראות פרמייר ליג לעומת הליגה הישראלית ואז לגחך על הפערים. אתה לא יודע מה עובר כדורגלן מקצועי בחייו, אתה לא יודע מה נחוץ כדי להגיע לרמה "האירופית הסבירה" או מהי בכלל. אתה רק יודע לצקצק.
    שחקנים הם לא הבעיה של הכדורגל הישראלי, שאכן צריך לעשות הרבה ולהתקדם, בטח. לא שחקנים כמו איתי שכטר או יונתן כהן. הבעיה היה הגישה הכללית של האנשים שמקיפים את הענף ומתייחסים אליו בצורה לא רצינית ומקדמים אינטרסים חלולים בלי שאיפה להתקדם. לי עושה רושם שאתה קרוב יותר אליהם.
     
    הרצליה, עידן444 ו-Jese אוהבים את זה.
  5. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    מה אתה עושה פה אם זה מה שאתה חושב? לא מצליח להבין את זה.
     
  6. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    לצערי אני מכור לזבל הזה. כדורגל ישראלי זה זבל טהור. זה לא מה ''שאני חושב'', זו עובדה מוגמרת
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  7. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    שכטר לצורך העניין הוא לא כדורגל מקצועני בגישתו ובאורח חייו, כמו יונתן כהן וכמו 99.9 אחוז מהשחקנים הישראלים. הוא ממש לא מקצוען בגישתו, כל מי שמכיר קצת לדוגמה את חיי הלילה בתל אביב מספר ששחקנים מכל הקבוצות אגב מבלים במועדונים ושותים אלכוהול בלי הכרה עד השעות הקטנות של הלילה במהלך עונה ושיש אימונים למחרת. ויש עוד אינספור דוגמאות. אין לי שום כבוד לעלק חיים המקצועניים של כדורגלני ישראל, שהם מזלזלים במקצוע שלהם בבוטות בהשוואה למקביליהם באירופה. למזלם יש פה הרבה מאוד אוהדים שאוהבים כדורגל ישראלי מתוך רגש וזה יוצר ביקוש למוצר ולכן גם משלמים להם משכורות יפות. אבל בקטע המקצועי נטו זה כדורגל שכונתי לחלוטין ברמה ויותר גרוע בגישה וביחס של השחקנים.
     
  8. orimor2212 מיטשיסט, יועץ תקשורת לשר בן מנספורד אטבריאן

    הצטרף ב:
    ‏24/4/13
    הודעות:
    16,214
    לייקים שהתקבלו:
    4,678
    שחקני כדורגל יוצאים למועדונים בכל העולם.
     
    עידן444 אוהב/ת את זה.
  9. ייא Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/10
    הודעות:
    4,653
    לייקים שהתקבלו:
    805
    מין:
    זכר
    לקראת אלבנ הם הציעו. 3 כרט ב99 שח. אחלה דיל. הגיע הזמן.

    Sent from my M2101K7BG using Tapatalk
     
  10. AE94 Member

    הצטרף ב:
    ‏16/12/15
    הודעות:
    371
    לייקים שהתקבלו:
    136
    מין:
    זכר
    לא ערב לפני אימון או לפני משחק, אלא בפגרות או בלילות שאין אימון למחרת. בארץ זה לעומת זאת זה קורה גם בקבוצות הגדולות. עזוב תראה את המציאות בשטח, תראה את הקצב הממוצע של משחק ואת כושר המשחק של ליגה אירופית ממוצעת לבין ליגה ישראלית שנראית בסלואו מושן לעומתם, אין הוכחה טובה מזאת
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חושב שהדיון הזה לא ממש מתקדם. הרי זה לא שיצאת לקלרה וראית שם את שכטר יום לפני משחק באחת מהקבוצות השונות שלו. הוא כן, אגב, התעסק עם צעירה בשבדיה בקיץ 2009, בהפועל שקלו להתיר את החוזה אבל מאז הוא 'לא הסתבך'. לא שמעתי אף איש מקצוע מדבר ככה על שכטר בעילום שם אפילו. הוא פשוט שחקן שלא רצה להגדיל ראש, כמו 99%, וזה בסדר. עשה את המינימום הנדרש מבחינת הכושר וכדומה. הוא לא היה נותן אקסטרה באימוני כושר וכן הלאה או עושה יוגה כמו דקל קינן לפחות לפי מה שאומרים. לשכטר הייתה פציעה אחת קשה בארץ ב-2010/11 וחוץ מזה הוא לרוב היה כשיר. אגב וכשהיו לו מאמנים טובים כמו מתיאוס, גוטמן ואיביץ' - הוא רץ כמה שצריך.
     
  12. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,968
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    הישראלים לא מצליחים בחו"ל פשוט כי רובם נתקע בליגת העל עד גיל מאוחר, לעשות את קפיצת המדרגה בקצב המשחק אחרי שהמוח התרגל לקצב בארץ זה קשה עד בלתי אפשרי.
    לא בגלל שהם עצלנים, לא מקצוענים וכו'.

    גם בליגה הקרואטית יש שחקנים בני 18-20 שעוד 2-3 ישחקו בפרמייר ליג, ושחקני בני 24+ שחלקם הגדול לא יהיה שווה יותר מדי אפילו בליגה הישראלית.
    וזה לא כי הם חובבנים, אלא הם פשוט התרגלו לליגה ברמה נמוכה.

    בשורה התחתונה ככל שישראלים יצאו צעירים יותר הסיכוי שלהם להצליח יגדל.
    הבעיה היא במגבלת הזרים שדופקת פה את כל הכדורגל. גם את הקבוצות וגם את השחקנים. שוב איפה שמכניסים התערבות בשוק חופשי מולידים בעיקר כשלי שוק שדופקים את כולם.
    למנור היה כישרון ומזל שבא מישהו ואשכרה שם עליו 6 מיליון יורו. עם קצת פחות מזל הוא נמכר למכבי וגורלו נגזר לקחת איזה 2 אליפויות ולחמם ספסל באיזה ונציה במקרה הטוב.
     
    EuropeGuy, zivmay, orimor2212 ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    לדעתי זה קודם כל מחסור בכשרון. שחקנים כמו בניון, כמו ברקוביץ', כמו רביבו, כמו אוחנה, כמו מנור סולומון, זה שחקנים שאלוהים נגע בהם, פשוטו כמשמעו. זה כאלו שכבר מגיל מאד צעיר סימנו אותם כמשהו מיוחד. אין לנו הרבה כאלה בכדורגל. מרביתם כן ימצו את הפוטנציאל שלהם, מיעוטם יבזבזו אותו וגם זה בגלל בעיות גישה ולא כי הם "נתקעו בליגת העל". כאלה כמו ירדן שועה, כמו מיכאל אוחנה, כמו גיא אסולין, שבכלל לא גדל בליגת העל. לעומת זאת ברקוביץ' או רביבו נשארו בליגה שלנו עד גיל מאוחר יחסית וזה לא מנע מהם להגיע לאיפה שהם הגיעו, אבל ברור שעדיף לעזוב בגיל מוקדם יותר, אבל לא בהכרח בגיל 18-20. אני חושב למשל שהשנים של בניון במכבי חיפה עשו לו טוב כי הם חישלו אותו לפני המעבר לאירופה.
     
  14. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,693
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    בעקרון להוציא סתם שחקנים בגיל מאד צעיר לאירופה רק כדי להגיד שהוצאת אותם לא בהכרח יעשה להם טוב. ראה למשל סוף פודגורנו או עילאי אלמקאיס.
     
  15. hbs7 Member

    הצטרף ב:
    ‏24/10/14
    הודעות:
    2,968
    לייקים שהתקבלו:
    2,348
    מין:
    זכר
    לא חייב כשרון כזה גדול כדי להצליח בחו"ל.
    אם יש שחקן שיש לו טכניקה סבבה אך נתונים פיזיים טובים הוא יכול להצליח לשחות גם במים סוערים ולעשות קריירה סבירה. חמד למשל.
    זה שצריך כשרון חריג כדי להצליח בחו"ל זו דווקא האנומליה לדעתי. כי לישראלים כן יש כשרון מבחינה טכנית, פיזית פחות.

    לצאת מוקדם לא מבטיח כלום, זה מגדיל את הסיכוי. זה הכל.
    מי שיצא מליגת העל בגיל 25+ אין לו סיכוי כמעט להחזיק מעמד בליגה טופ 5.
     
מצב נושא:
הנושא נעול.