מכבי תל אביב 2021/22: סמל חדש, שאיפות ישנות

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י Maccabi Diamond, ‏15/8/21.

  1. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא חושב. הליגה פה חלשה מאוד. למעט מכבי וחיפה השאר בינוניים מאוד. וגן מה סה השאר נתניה ובאר שבע. מתחתיהן כל הקבוצות חלשות ביותר. ניר ביטון ביכולת הנוכחית שלו עדיין 4 אמות מעל הליגה פה. זה שהוא ךא פץח בסלטיק זה לא אומר שהוא לא כמה רמות בשביל לשחק מול נסצ הפועל חיפה ומכבי פת כל שבוע
     
  2. abcd Member

    הצטרף ב:
    ‏8/1/12
    הודעות:
    2,668
    לייקים שהתקבלו:
    2,192
    ההנחה, ההגיונית על הנייר, שאם שחקן עשה קריירה בליגה חזקה יותר אז פה יהיה לו קליל לא תמיד מוכיחה את עצמה.
    מרגיש לי שאפילו לרוב לא.
    רביבו, ברקוביץ׳, בניון, רמי גרשון, אלמוג כהן.
    בן חיים זכור לי כפרווה.
    מי הצליח? רק ברדה עולה לי לראש כרגע אבל אולי פספסתי מישהו.
     
  3. EsheD משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏6/10/05
    הודעות:
    10,616
    לייקים שהתקבלו:
    2,365
    מין:
    זכר
    ביטון חיזוק מעולה לליגה שלנו.
    אני משער שאיביץ מייעד לו את עמדת הבלם.
    ביטון+ בלם זר (הדני?) זאת כבר חוליית הגנה חדשה ומאיימת.

    בקשר לגלוך,אסור לו בכלל לחוזר לארץ אחרי האליפות הנוער.
    לא למנף את זה למעבר לקבוצה אירופית יהיה פיספוס אדיר בשבילו,ובשביל הכדורגל הישראלי.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  4. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    לא זו ההנחה שהוא מתאמן ומשחק בקבוצה עם קצב הרבה יותר גבוה מהליגה הישראלית, ומול יריבות שמשחקות כל שבוע בקצב יותר גבוה מהליגה הישראלית, כן גם נגד קילמרנוק כזאת.
    רביבו וברקוביץ הגיעו כשהם באמת היו כבר בסוף של הסוף של הקריירה שלהם. עובדה שהם לא החזיקו פה מעמד 3 חודשים. רמי גרשון זה הזייה, לא ברור איך הוא ויתר על הקריירה ככדורגלן ולא בגיל מבוגר. מסכים איתך שזה לא תמיד מוכיח את עצמו - אבל אני חושב שניר ביטון עדיין כמה רמות מעל הליגה פה, ואולי אני אתבדה, אבל אני פשוט מסתכל על מה שהיה פה בקבוצות שנה שעברה ואני לא רואה סיבה להניח שזה יהיה שונה, גם אם ישתפו פה צעירים יותר, רובם יהיו בינוניים במקרה הטוב. בסוף הנבחרת הצעירה הזאת של הנוער זה 22 שחקנים. בליגה הישראלית משחקים 200 שחקנים בערך.
     
  5. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני רק לא מבין למה צריך להתחכם ולייעד לניר ביטון את עמדת הבלם. גם הקישור האחורי של מכבי תל אביב לא מספיק טוב. הוא גבוה, הוא בסדר, הא חכם, נכון, אבל תמיד בנבחרת עיקמתי פרצוף כשראיתי את זה קורה. אני לא אתבסס גם על שער אחד מדהים שלו בבעיטה מרחוק אבל אני חושב שהוא יודע לבעוט. לדעתי ניר ביטון בהחלט רכש מצוין.
    חיים רביבו חזר ארצה בגיל 31 וחצי, מבחינה פיזית לא הייתה שום סיבה לכישלון. הוא גם היה בסדר ברמה האישית אבל התאכזב הן מהתוצאות והן מזה שלאשדוד אין פשוט קהל. אייל ברקוביץ' חזר בגיל 33 למשל ושיחק בקצב קצת איטי אבל מכבי הייתה מאוד לא מאוזנת. לדעתי הקאמבק של זהבי אמור להאפיל על מה שהיה. מכבי חיפה אליה חזר יוסי בניון הייתה קבוצה בדרך לשום מקום. בניון חזר בגיל 34 אבל הוא היה שחקן שהגשים לאוהדים את כל החלומות. זהבי הוא שחקן בסגנון אחר שימדדו אותו לפי המספרים לרוב.

    לגבי גלוך, גם במכבי אחרי הטורניר הזה עושים חשיבה מחודשת לדעתי, כלומר אם הוא נשאר איכשהו אז הוא כן די טאבו בהרכב, בטח שלפני קניקובסקי. כשיש את זהבי ויובאנוביץ' ברור לאן יילכו הזרקורים ומצד שני נניח מחר הוא חותם באייאקס הוא לא השחקן הכי חשוב שם וגם לא בין החמישה. אני חושב שהוא צריך לצאת אבל לא בכל מחיר ולא כל יעד.
     
  6. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    איפה ההתחכמות בכך ששחקן שכבר שנים משחק כבלם, ימשיך לשחק כבלם?

    צריך להחזיר גם את זהבי לקישור?
     
  7. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,383
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    לא יודע, לפחוץ בעונה האחרונה לפי מה שהתעדכנתי הוא שיחק יותר בקישור האחורי, ובמשחקים חשובים יותר באירופה - לברקוזן, פרנצווארוש, אולי גם נגד ריינג'רס בליגה (הוא עלה כמחליף במקום שחקן קישור, לא יודע). אלא אם כן אתה תגיד לי בצורה כנה שצפית בו בכל משחק בסלטיק (ואני אגיד לך שאני לא מאמין לך). יש לו עונות עם מעט משחקים בסלטיק והפערים לא כאלה גדולים. על סמך הנבחרת, תמיד זה היה נראה לי אלתור מיותר וברירת מחדל שהוא ישחק כבלם שלישי וכן הלאה. לא חשבתי שמכבי תבנה עליו כבלם הבכיר שיציל לה את ההגנה. לגבי השאלה הבאה שלך: אני אפגין איפוק וחיוך, אני משוכנע שסיום העונה היה קשה עבורך. שבוע טוב
     
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    אני חושב שעוד מוקדם לדעת באיזה תפקיד הוא ישחק במכבי. הסגל עוד רחוק מלהיות סגור
     
  9. italiano Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/16
    הודעות:
    8,181
    לייקים שהתקבלו:
    4,194
    מין:
    זכר
    קראתי שהחוזה של גלוך מסתיים ב2024.
    במצב כזה הקיץ הקרוב זה ההזדמנות הכי טובה של מכבי לעשות עליו מקסימום כסף. בקיץ הבא הוא כבר נכנס לשנת חוזה.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  10. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,018
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    במקרה הכי גרוע, מכבי יעשו איתו את מה שטורינו עשו עם ברמר בקיץ הזה - יאריכו לו את החוזה בשכר טוב למשך השנה עם הבטחה למכור אותו בקיץ. מיץ' גולדהר הוא איש של מילה, ואם הוא יגיד שהוא יעשה את זה, הוא יעשה. זה לבטח עדיף לו מאשר לשבת על הספסל שנה או שנתיים ולתקוע לו את הקריירה אם הוא יחליט למרוד. בסוף מכבי גידלה אותו, מן הראוי שתרוויח עליו כמה גרושים. כמה זה כמה? לא יודע.
     
  11. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    לישראל היה לפני כמה שנים יהלום גדול בשם דני אבדיה שטעה לטעמי כשבחר להמשיך להתפתח במכבי תל אביב ביורוליג במקום ללכת לקבוצה שתשים דגש יותר על הפיתוח שלו בצורה שתעזור לו להביא לידי ביטוי כישורים שמתאימים לסגנון המשחק של האן בי איי. בשנתיים האלה במקום שדני יעבוד על הכדרור ויקבל דקות משמעותיות כרכז גבוה ויקבל את האפשרות לצמוח מטעויות, הם השתמשו בו כסותם חורים וזה עיקב משמעותית את הפיתוח שלו.

    אני רואה קווים מקבילים עם גלוך. הוא בגיל וסטטוס אטרקטיביים מאוד למועדונים אירופאים להיות מושקעים בו ולפתח אותו. זה אולי ישמע קטנוני לעשות עניין משנה אחת, אבל גיל 18 נשמע הרבה יותר טוב למועדון נגיד כמו אייאקס שהתחרות שם על כשרונות היא אדירה בכל שכבת גיל, מאשר לבוא לשם בגיל 19. אני גם תוהה איך מה מאמן אפור כמו איביץ' יכול לשפר בו שעדיין אין לו. לטעמי הישארות ברמה הנמוכה שם תעשה נזק גם מבחינת פוטנציאל מכירה וגם מבחינת ליטוש מקצועי.

    אם אני מכבי, אני סוקר כל קבוצה וקבוצה בחו"ל שמעוניינת בו ועושה הכל כדי להעביר אותו הקיץ למועדון שימשיך לפתח אותו, במקום לשים פוקוס על כמה כסף להכניס עליו ממכירה. אני בטוח שבאזל וזלצבורג יטענו שהשם שלהם בייצור שחקנים הרבה יותר חשוב להם מהכנסה רגעית.
     
    DRORIKO אוהב/ת את זה.
  12. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    זה ישמע מצחיק אבל אם קרסטאיץ' היה נשאר זה היה יותר טוב לגלוך. הוא מאמן שכונתי לאללה אבל לפחות היה נותן לגלוך לשחק. איביץ' זה ההפך הגמור. אצלו זה קודם כל המשמעת הטקטית ורק אחרי זה הכשרון(אגב מעלה שאלות גם לגבי ערן זהבי) איביץ' זה גם אחד שלא רואה ממטר, אם גלוך לא ימלא את ההוראות שהוא דורש הוא יכול בשקט לזרוק אותו ליציע ומעניין לו את הביצה יורו צעירות מה יורו צעירות. זה לא קורה הרבה אבל שמעתי אתמול את שגיא כהן והסכמתי אותו לגמרי, גלוך צריך להגיע למועדון אירופי שמתמחה בקידום צעירים. אבל בכדורגל יש רצוי ויש מצוי והשאלה אם יש מועדון כזה שיהיה גם מוכן לתת למכבי את הכסף שהיא דורשת. הבנתי למשל שאיאקס קיבלו רגליים קרות.
     
  13. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,958
    לייקים שהתקבלו:
    4,630
    לא טענתי שציפיתי, אבל גם לא צריך לצפות כי זה דבר שמדווחים ודברים עליו מספיק בתקשורת וברשתות. זה לא המצאה של הנבחרת לשחק איתו כבלם, זה התחיל הרבה לפני בסלטיק.
    אם אתה לא חושב שהוא טוב שם מקצועית זה דבר אחד, אבל להגיד שזה התחכמות זה פשוט לא נכון.

    את המשפט האחרון לא הבנתי, אבל תמיד טוב לחייך.
     
  14. EuropeGuy Member

    הצטרף ב:
    ‏25/10/12
    הודעות:
    2,593
    לייקים שהתקבלו:
    965
    מסכים דרור. וברור שאייאקס (או כל קבוצה בסדר גודל הזה) תקבל רגליים קרות. זה מרגיש לי שמכבי מנסה גם לאכול מהעוגה וגם להשאיר אותה שלמה. מצד אחד מנסים לקבל סכומים שאין סיכוי שישלמו על שחקן ישראלי, מבטיח ככל שיהיה, בגלל כל כך הרבה כשלונות של שחקנים ישראלים מהעבר, מצד שני מתנהלים כמו מועדון שרוצה להינות ממנו מקצועית. אני לא חושב שהם יכולים להשיג גם וגם. אם הם רואים בו פוטנציאל אקזיט ולהגדיל את הסיכוי שהוא יתפתח לשם מוכר בכל אירופה (מה שיעשה טוב גם לשם של מכבי) עכשיו זה הזמן לשחרר, לא עוד שנה.
     
  15. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,204
    לייקים שהתקבלו:
    14,278
    מין:
    זכר
    עם כל הטררם על זהבי ואחרי זה על גלוך אנשים קצת שכחו שהבעיה הכי גדולה של מכבי שנה שעברה היתה בכלל הבלמים. במכבי בכלל פועלים בגזרה או שגם הם שכחו מזה?