מנטליות אצלך כשחקן כדורגל...

הנושא בפורום 'אירוח חי: ברק יצחקי, בית"ר ירושלים' פורסם ע"י Sir Alex Ferguson, ‏26/10/07.

  1. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    שלום ברק, קודם כל תרשה לי לציין שכאוהד קבוצה מהדרום ( הפועל באר שבע ) אני שמח עבורך ועבור הדרך שעשית מאשקלון ועד לשחקן בית"ר י"ם ושחקן לגיטמי בנבחרת ישראל.

    השאלה שלי, וכשחקן כדורגל ישראלי ( וצעיר ) היא מופנת גם ספציפית אצלך, האם אתה חושב שיש בעיה במנטליות של השחקן הישראלי ואם כן ממה היא נובעת.
    לא מזמן יצא לי לקרוא כתבה של פרנק לאמפרד, הקשר המצוין של צ'לסי, שאמר שגם כשהוא בלט בתחילת דרכו הוא עדיין היה צריך להוכיח את עצמו בכל משחק ומשחק, ואפילו סיפר סיפורים על ימים שהוא היה מצחצח את הנעליים של כוכבי הקבוצה.
    לעומת זאת, בישראל, אנחנו רואים תופעה שכל שחקן ישראלי שנותן עונה טובה ומראה פונטציאל, באופן מיידי מעלים אותו לדרגה גבוהה מאוד ושמים לו כתרים בראש.
    ג'ואבני רוסו אמר פעם שההבדל בינו לבין הרבה מהשחקנים הישראלים שהוא שיחק איתם היה שהוא בכל עונה בא להוכיח את עצמו, כשלעומתו, אותם ישראלים שנתנו עונה טובה נחו על זרי הדפנה בעונה לאחר מכן כי הם את שלהם עשו.

    וכן, אני חושב שיש לך כישרון אדיר, ופונטציאל גדול להגיע גם לאירופה, אבל אני חושב ששוב, גם במקרה שלך, התקשורת הישראלית מגזימה.
    משחק אחד שאתה לא משחק במדי בית"ר הופכת לבעייה לאומית ( למרות שחקנים כמו בן שושן ותמוז שעולים מהספסל ), כשבנבחרת אני קורא כתבות על התקפה לא קיימת כשאתה בחוץ.

    אז ברק, אחרי ההקדמה הקצת ארוכה, האם לדעתך יש בעיה במנטליות של השחקן הישראלי? וכיצד אפשר למנוע/לתפור זאת? כי התקשורת הישראלית לא תשתנה, וגם המאור בוזגלו של שנה הבאה יקבל כותרות מנופחות וכתרים רבים מידי.
    אז מה דעתך?