F1: 2008 - סיום דרמטי

Discussion in 'פורום ספורט כללי' started by Der Kaiser, Dec 16, 2007.

  1. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אתה טועה:

    אם מקטינים את כמות האוויר מתחת לאוטו, ומאיצים את מהירות הזרימה שלו, נוצר הפרש גבוה בין הלחץ הנמוך מתחת לאוטו, לבין הלחץ מעליו, ואז וקטור הכוח האנכי חזק מאוד, ומגיע בקלות ל 3G .

    זה היה קיים כמה חודשים באחת העונות, עד שאחד הנהגים התעלף.

    3G זה לחץ מקובל אצל טייסי קרב, אבל להם יש חליפת לחץ ששומרת על זרימת דם תקינה. לנהגי המירוץ אין דבר כזה, וכנראה שלא יהיה.
     
  2. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    אה אז אם כך כנראה שגם לא צריך את זה http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/ph34r.Xxx
     
  3. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אלונסו לא צריך בלאק אאוט? חשבתי שאתה בעד. http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/tongue.Xxx
     
  4. דנידין Member

    Joined:
    Apr 6, 2007
    Messages:
    8,670
    Likes Received:
    0
    בטח שהוא בעד. כל עוד הבכיין קבור ברנו http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/biggrin.Xxx
     
  5. uri מנהלים

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    16,879
    Likes Received:
    3,898
    Gender:
    Male
    פרארי הציגה את המכונית שלה ל-2008:

    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/2.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/3.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/5.Xxx
    http://www.lastampa.it/multimedia/formula1/7242_album/6.Xxx
     
  6. King Kenny Member

    Joined:
    Apr 21, 2006
    Messages:
    5,153
    Likes Received:
    0
    אני מאוד אשמח אם מישהו יכתוב את השינויים שעברה המכונית של פרארי משנה שעברה.
    תודה רבה.
     
  7. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    לא הייתי כאן שבועיים ופיספתי את זה בעיתונות.

    הריר נוזל http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/cool.Xxx
     
  8. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    זה הגה של פלייסטיישן? איך אפשר לתפעל את הסלקטורים האלו עם כפפות ב 300 קמ"ש? לא נראה לי אפשרי בכלל !

    אם אני מצליח לפענח נכון, יש סלקטורים לנקודת מנתק המנוע , לשינויי מומנט, ולעוד 6 פונקציות לא מזוהות - זה טימטום במיטבו.

    ובשביל מה מד מהירות? פאטתי לחלוטין.

    בישנות היה שעון טורים, ונורת לחץ שמן גדולה מאוד+ציפצוף, וזה הספיק.

    זה לא נראה אמיתי, מצטער.

     
  9. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    זה די אמיתי. הכל עובד על ההגה. כמות זרימת הדלק, מד מהירות, טמפרטורת האוטו, הילוכים, ניוטרל.. וכו'

    למה איפה חשבת שיש לנהג את כל זה, בין הרגליים?
     
  10. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    חולה מין!

    זה מטופש לשחק עם פארמטרים של מנוע במירוץ עצמו: מילא בפראקטיס ובדירוג, אבל במירוץ עצמו? הרי המכונית צריכה להיות מוכנה.

    הגה למירוץ צריך להיות עם הילוכים אפ/דאון בגודל נוח , וזהו.

     
  11. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    וממתי אתה מבין יותר מהנהגים שיודעים מה הם צריכים על ההגה או המכונאים שמתכננים זאת? http://www.asoccer.co.il/html/emoticons/smile.Xxx
     
  12. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    ממתי שנהגתי על רכב שהתחרה בראלי קרוס.

    לדעתי, זה בלתי אפשרי לתפעל כל כך הרבה סלקטורים ולחצנים על שטח קטן ועוד עם כפפות נומקס, עם רעידות בתדר גבוה ולחצים של כ 2 עד 3 G .

    עד כמה ששמתי לב לצילומים בזמן אמת במירוץ, ההגה מכיל 2 או 4 כפתורים וזהו.

    לדעתי זה הגה לטיון אפ לפני מירוץ, ולא למירוץ עצמו.
     
  13. Der Kaiser Manuel Neuer מנהל ראשי

    Joined:
    Sep 7, 2004
    Messages:
    24,805
    Likes Received:
    335
    עד כמה שאני יודע ככה באמת נראה הגה והם באמת מתפעלים אותו כך. הם יותר ממוכשרים נהגי הפורמולה 1, הם סוג של על בני אנוש. ברצינות, הם אנשים מוכשרים ומדהימים
     
  14. uri מנהלים

    Joined:
    Aug 13, 2003
    Messages:
    16,879
    Likes Received:
    3,898
    Gender:
    Male
    http://www.csse.monash.edu.au/~cema/courses/CSE3325/images/lect4/F1cockpit1.Xxx

    כנראה שהיכולת לשלוט בהכל היא אחת הסיבות שהם מרוויחים עשרות מיליונים.
     
  15. בית"רי מלידה Member

    Joined:
    Jan 3, 2004
    Messages:
    9,190
    Likes Received:
    1
    אני בכל זאת חושב שאתם טועים: בצילומי המירוצים עצמם, יש על ההגה הרבה פחות כפתורים.

    אין הגיון מעשי לשנות פארמטרים במירוץ עצמו, רק לפניו.