אייסוקר גאה להציג- Asoccer Classics!

הנושא בפורום 'Asoccer Classics' פורסם ע"י Alvaro Recoba, ‏3/2/07.

  1. Alvaro Recoba משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏12/6/03
    הודעות:
    12,566
    לייקים שהתקבלו:
    0
    אחרי מחשבה ודיונים בנושא, החליטה הנהלת הפורום לפתוח תת-פורום חדש: Asoccer Classics.

    מטרתו של תת הפורום הזה היא לאגד תחת קורת גג אחת את כל הרגעים הגדולים בתולדות הפורום הזה, לפחות מאז עבר למערכת הנוכחית ביולי 02 - הדיונים האיכותיים ביותר, הדיונים המצחיקים ביותר, הדיונים השמחים ביותר והדיונים העצובים גם כן, כולם כולם כאן.

    בעצם לא בדיוק כולם- הנהלת הפורום החליטה בימים האחרונים להעביר לכאן דיונים מכלל הפורומים באייסוקר מלבד מה שנקרא 'פורומים ייעודיים', קרי פורום היורו, פורומי האירוח וימי ההולדת. את הדיונים ששייכים לפורומים הללו תוכלו למצוא ביתר קלות בארכיונים שלהם, אך על מנת להקל עליכם לשוטט בנבכי ההסטוריה של אייסוקר, איחדנו כאן את הדיונים הנוסטלגים הגדולים והזכורים לדראון עולם מכלל הפורומים האחרים.

    פורום זה הוא פורום ארכיון. לכן, אין אפשרות לכתוב בו הודעות בדיונים הללו. אלו הנעולים ננעלו במקור, וגם באלו שלא נעולים לא ניתן להוסיף הודעות. זאת מסיבה ברורה- כל המוסיף גורע, וכך אפשר לראות איך היו הדברים בעבר הרחוק והפחות רחוק ללא 'התערבויות מודרניות'.

    דבר נוסף- כל הדיונים שנמצאים כאן ודיונים אשר עוד לא נפתחו אפילו, וייכנסו לכאן בעתיד, כולם מועברים על פי שיקול הדעת הבלעדי של הנהלת אייסוקר. למשתמשים לא יהיה צד בדבר, וכל חלקם הוא הפיכת דיון לקלאסיקה בעודו מתנהל. מסיבה זו יהיה חסר טאקט למדי לכתוב בדיון מעניין או משעשע דברים בסגנון "וואי, זה חייב ללכת לקלאסיקה". זה פשוט יקלקל את הדיון, וקלאסיקות הן קלאסיקות תמיד רק במבט לאחור. כך ייטב.

    לסיום, עשינו לכם, גולשי פורום אייסוקר את העבודה יותר קלה, והפכנו לנגישים יותר את הדיונים הנוסטלגים. כל שנותר לנו לאחל הוא קריאה מהנה ושיירבו דיונים כאלו בעתיד אשר אפשר לחזור אליהם ולהתרפק עליהם.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/2/07