בית 6 - אוסטרו -הונגריה, איסלנד ופורטוגל!

הנושא בפורום 'יורו 2016' פורסם ע"י Butragueño, ‏31/5/16.

  1. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    מהבית הכי אפור ומשמים לאחד המותחים, מדהים.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    נסכים שבשני המשחקים הראשונים הנבחרת שיחקה מעולה וכריסטיאנו היה גרוע(מעבר לכך שאני אישית לא אהבתי את הגישה שלו), והיום זה היה הפוך? לא צריך להיות קיצוניים לא לכאן ולא לכאן. אסור לפורטוגל לספוג שלושה שערים מנבחרת הונגריה וההונגרים גם הגיעו לעוד מצבים, היה איזה משקוף גם. הגול השני אגב על פפה, כל העונה בריאל מדריד הוא היה שחקן ההגנה הטוב ביותר והטורניר הזה בינתיים לא מספיק טוב מצידו, בכלל לא. נאני וקווארסמה מפתיעים אותי לטובה בטורניר.
    מישהו כתב על הבית הזה שהוא הכי משעמם בטורניר, אז ממש לא מסתבר, מי האמין שנהיה עם 9 שערים בשני המשחקים האלה, זה משחק שהיה צריך להיות בשעה עשר. כבוד אדיר להונגרים וכישלון גדול לפורטוגל שמגיע לה לסיים במקום השלישי עם המאזן הזה. דרמה אדירה אצל איסלנד.

    קרואטיה הרשימה מאוד עד עכשיו, הרבה יותר מפורטוגל והניצחון שלה על ספרד היה אדיר. נו, אז מה, זה אומר שבוודאות היא תעיף את פורטוגל? דווקא נוח לפורטוגל יותר להגיע כאנדרדוג.
     
  3. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אף אחד לא חתך אותו, אבל בגלל שהוא הצליח להתעלות מול נבחרת חלשה (ולא יעזור כלום, הונגריה חלשה) זה לא אומר שהטורניר שלו מוצלח יותר מאשר הוא כושל, כי הוא יותר קרוב להגדרה השנייה. ברור שיבואו אליו באובר ביקורת כי הוא כוכב, במיוחד כשרואים איך גארת' בייל מצליח בעזרת שילוב של כישרון קטלני ואופי מדהים להוביל את ווילס לקמפיין מעולה מבחינתה.

    זה בדיוק כמו שהשפריצו עליו אחריי שריאל עברה את וולפסבורג, למרות שוולפסבורג העונה הייתה קבוצה די חלשה יחסית למה שהייתה בעונה שעברה וריאל מלכתחילה לא הייתה אמור להסתבך.

    ההגנה של הנבחרת הפורטוגזית ספגה שער אחד בשני המשחקים הקודמים, מנגד ההתקפה הגיעה ל-50 הזדמנויות וכבשה שער אחד. אין ספק מי אשם בכך שהם סיימו במקום השלישי.
     
  4. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230

    ורונאלדו הגיע ל45 מהמצבים האלה, עדין לא ברור לי למה הוא האשם המרכזי בסיום המקום השלישי. בסופו של דבר, מי שלא עושה, לא טועה.
    חוץ ממאריו ואנדרה גומש אף אחד מהנבחרת הזו לא מלהיב אותי. במיוחד לא ההנפצה הזאת שנקראת ווליהאם קראבליו.
    מולר החטיא 5 כדורים בטוחים אתמול במשחק, אבל בניגוד לכריסטיאנו, הוא מוקף בכשרונות שמפצים על זה. אז למה אנחנו לא חותכים אותו?
     
  5. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,588
    לייקים שהתקבלו:
    14,304
    מין:
    זכר
    הונגריה חלשה בניגוד לאיסלנד ואוסטריה שהן אימפריות?

    הסיפור של רונאלדו בשני המשחקים הראשונים היה חוסר חדות/חוסר מזל/יו ניים איט. הוא הגיע ללא מעט מצבים שביום יום הוא מבקיע אותם בעיניים עצומות. לגיטימי להגיד שהוא נתן 2 משחקים לא טובים, אבל מפה ועד לחתוך אותו ולקרוא לו בלוף? כמו שכתבתי אחרי המשחק של הפורטוגלים נגד אוסטריה- יש לא מעט שונאי רונאלדו שרק חיכו לכביכול-מפלה שלו כדי להוציא את כל הטינופים עליו.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏22/6/16
  6. Nave ורק מי שאוהב אותך באמת מבין היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏2/8/09
    הודעות:
    11,089
    לייקים שהתקבלו:
    1,838
    סוף סוף היה משחק מהנה ביורו הזה, כמה חבל שרוי פטריסיו בפנטזי שלי :(

    איסלנד יצאו טיפשים. במקום לפגוש את קרואטיה בשלב הבא (שגם הם איכותים, אבל עדיין) הם פוגשים את אנגליה ובכלל הם הגיעו בגלל הגול הזהל צד הרצחני של הבארקט....
     
  7. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אני באמת לא מבין את עצימת העיניים הזו. מולר הוא שחקן מרכזי בנבחרת הגרמנית, אבל הוא לא רונאלדו. כשהמנהיג של הנבחרת בועט חצי מהבעיטות לשער בצורה סתמית, מאבד המון כדורים ובכללי משפיע לרעה על ההתקפה, ברור שיחתכו אותו יותר מאחרים.

    רונאלדו לא אשם מרכזי, אבל האחריות נופלת עליו יותר מאחרים בגלל שהציפיות ממנו גבוהות מאשר אלו מנאני ובטח מקווארסמה. אני באמת ובתמים חושב שרונאלדו היה החלש ביותר בהתקפת פורטוגל במשחקים האחרונים, וזה בלי קשר לכך שהוא לא ניפק מספרים. בוואלה עשו כתבה שפוגעת בול לדעתי בהבדל בין רונאלדו לבייל, והוא האופי שלהם. בייל הוא לידר, אבל לידר שמבין שאם לא האחרים הוא לא שווה גרוש, ובגלל זה כלל הנבחרת הווילשית נראית מצוין, במיוחד בהתקפה. ההתייחסות לרונאלדו בפורטוגל, וזה גם כפי שהוא מתייחס לעצמו אני מניח, היא שהוא מעל כל השאר, וזה פוגע הן בו והן בנבחרת.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,400
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אין תירוצים מבחינתי על היכולת של כריסטיאנו בשני המשחקים הראשונים. אפשר לפספס מצב-שניים ואפילו פנדל, אבל גם הנגיחות היו לא טובות, בידיוק על השוער למשל, ומצפים ממנו לערך מוסף. לגבי היום - הוא עשה את שלו והנבחרת לא.
    תעשה לי טובה ועזוב אותך מהמשחק נגד וולפסבורג, הוא כבש שלושער ענק בנוק-אאוט ולמי שראה את כל 90 הדקות ולא רק את התקציר - זה היה משחק גדול, כל כדור עבר דרכו, הוא היה נראה כמו השחקן המתלהב והאנרגטי שרק הגיע לריאל מדריד ב-2009 ורצה להוכיח שהוא שווה את התג מחיר. ממתי מזלזלים בשלושער ברבע גמר ליגת האלופות? אפילו כדור חופשי נכנס באותו ערב גדול. נגד סיטי הוא שיחק לא כשיר וגם בגמר לא היה במיטבו, בסדר. לא העונה הכי טובה בקריירה שלו אבל בשורה תחתונה עוד עונה עם 50 גולים עם מספרים משופרים בחצי השני בו כבש גם נגד קבוצות הצמרת ובראש ובראשונה נגד ברצלונה בקאמפ-נואו, השער ששם התחילה באמת הדרך ל-UnDecima.
     
  9. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    אנגליה כל כך פחות טובה מהקרואטים...
     
    idans10, golding ו-סמואל אטו אוהבים את זה.
  10. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    ממתי מזלזלים? כי אם הוא היה כובש את השלושער הזה נגד מקום שמיני בספרד, שזוהי במקרה מאלאגה, אף אחד לא היה מתלהב יתר על המידה. כמובן שזה היה משחק טוב מאוד שלו ובהחלט זה יכנס לרזומה של משחקיו הגדולים, אבל רק בגלל שזה רבע גמר האלופות וההתייחסות לחוזק היריבה, או יותר נכון לחולשתה, משני. אבל בפועל? אם ריאל לא הייתה מפשלת במשחק הראשון, היו מבינים שלהבקיע שלושער נגד וולפסבורג של העונה האחרונה זה לא בשמיים. אבל זו לא הנקודה ואשמח אם לא נתייחס לכך יותר.

    הוא שחקן נהדר, מטומטם מי שיערער על זה. אבל אי אפשר לקחת את המשחק של היום ולבטל את מה שקרה לפניי.
     
  11. סמואל אטו Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/04
    הודעות:
    14,962
    לייקים שהתקבלו:
    4,632
    הונגריה בלי כישרון ומעט טכניקה מציגה הנעת כדור איכותית, מהירה ותנועה כמו בספר. שאפו.
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  12. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    @EO11
    לא עצימת עיניים, ואני לא מוריד חס וחלילה מכבודו של מולר, זה היה רק לשם השוואה.
    מה שניסיתי להגיד, וקצת התעלמת ממנו, הוא שאתה יכול לנסות ולתת כל מה שאתה יכול, וזה לא יכנס. אני לא חושב שאפשר להגיד שהוא האשם המרכזי. ונכון שעכשיו סלדת מזה, אבל תגובה לפני אתה די הצבעת עליו ("אין ספק מי אשם בכך שהם סיימו במקום השלישי").

    כדי לשמור על האובייקטיביות, אני אגיד, רונאלדו היה רע בשני המשחקים הראשונים, ולא תרם דבר למשחק. נכון, ניסה, אבל הוא לא היה חד בעליל, ובקנה המידה, ומרמת הציפייה ממנו, זה לא עובר בלי ביקורת, ובצדק. אבל, ויש פה אבל ענק, אי אפשר להאשים אותו בסיום המקום השלישי.

    ועכשיו השאלה עוברת אליך, מה רצית? שלא יבעט בעיטות לשער? שלא ינסה? אני מסתכל על ההרכב ואני אומר - אוקי נאני כבש וניסה, אבל חוץ חוץ ממנו - מי יכול לתת את הגולים? אף אחד אחר אפילו לא מראה יכולת לזה. עכשיו יגידו "מפחדים לא למסור לרונאלדו", לא קונה את זה, אלה שחקני נבחרת, לא שחקני נוער בהופעת בכורה.
     
  13. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    אפשר לומר אותו דבר גם על איסלנד (אולי הם קצת יותר טכניים). תענוג.
    בזמן שכולם מדברים על מהירות, כיבושים, פאייה(ט?) ורונאלדו, איסלנד משחקת כדורגל.
     
    idans10 אוהב/ת את זה.
  14. EO11 בפה אליל היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏10/4/10
    הודעות:
    16,042
    לייקים שהתקבלו:
    7,110
    הציטוט הזה מגיע כתגובה לאמירה הלא קשורה למציאות על האשמה של הגנת פורטוגל, למרות שספגה רק שער אחד שגם הוא לא מחוייב המציאות. ברור שההגנה הזו בינונית, צעקתי את זה עוד לפניי הטורניר, אבל גם נגד אוסטריה וגם נגד איסלנד הם לא היו רעים בכלל.

    שחקן מוביל לא מנסה לבעוט מכל מצב, אלא מנסה אשכרה להוביל - לפתח התקפה, לעשות את הטוב ביותר לקבוצה שלו, ואת זה רונאלדו לא עושה חד משמעית. יש לפורטוגל שחקנים טובים, גם אם הם לא סקוררים. אני שוב אתן את הדוגמה של נבחרת ווילס לנבחרת שיש בה שחקן או שניים שמעל כל השאר, אבל זה בא לידי ביטוי רק בפן חיובי. אתה מרגיש את כלל הנבחרת, אתה חש את המשמעות של כל שחקן. בייל הוא לידר ענק, באמת. אפשר להגיד שהוא אוברייטד, זה באמת עניין של דעה, אבל כל פעם שאני רואה איך הוא מוציא את המיטב מהחבר'ה הנחותים שמסביבו, אני נפעם. רונאלדו, עם כל האהבה של אנשים פה אליו וההערכה שלי כלפיו, הוא לא לידר אמיתי, וזו בעיה של פורטוגל.
     
    Butragueño אוהב/ת את זה.
  15. Butragueño מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏18/12/05
    הודעות:
    14,259
    לייקים שהתקבלו:
    6,230
    מעולה, עכשיו אני מסכים עם כל מה שאמרת.

    אגב, ההגנה הרבה פחות מבינונית. אני לא יודע אם ריאל בונה על פפה כבלם ראשון בעונה הקרובה.