בית 6 - גרמניה, מקסיקו, שוודיה, דרום קוריאה

הנושא בפורום 'פורום מונדיאל 2018' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏11/6/18.

  1. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    לא מורגלת להיות עם הגב לקיר. אני מפנה אותך לחצי גמר המונדיאל 82 בספרד. גרמניה פוגשת את צרפת שהיתה אז הנבחרת הגדולה ביותר בעולם משהו ברמה של ספרד מלפני 6 ו - שנים. גרמניה עם הרכב באמת בינוני הגיעה להארכה איכשהו. בהארכה צרפת עלו ל 3:1 ומה? עם הגב לקיר עשינו 3:3 וניצחון בפנדלים. 4 שנים אח"כ במקסיקו. גרמניה עם הרכב בינוני מאוד, הכוכב הגדול פצוע מגיעה נגד אותה צרפת גדולה לחצי הגמר ומנצחת בלי שום בעיה 2:0 ואז בגמר ארגנטינה הגדולה של מראדונה בשיאו (הרבה יותר גדול ממה שמסי או רונאלדו עושים היום) וארגנטינה מובילה 2:0. וגרמניה? חוזרת ל - 2:2 ונכנעת רק למסירת ענק של מראדונה.
    כן ואלו רק שתי דוגמאות מול שתי אימפריות לא שוודיה או מקסיקו או דרום קוריאה.

    רוזנר. אני לא יודע כמה משחקים מלאים של באיירן ראית העונה. מולר משבועיים אחרי שהלך אנצ'לוטי ועד לסוף העונה היה מצויין. אותו המולר שראינו ואהבנו.

    דור. חבל שראית רק תקציר. אז בטח לא תבין מה אני מדבר על קרוס. קרוס אתמול (וגם בשני המשחקים הקודמים) שיחק את רוב המשחק בנקודה שנמצאת בחלק השמאלי של מחצית המגרש שלנו בערך 10 מ' מקו האורך לאמצע ובערך 15 מ' מאחורי קו מרכז המגרש ועוד אחורה לכיוון הבלמים. ממש לא המיקום שלו בריאל. יותר מזה בגרמניה הוא היה אמור לעשות את העבודה שעושה קאסמירו בריאל. ממש לא מה שהוא עושה בריאל וממש לא מה שהוא אמור לעשות. (דרך אגב, קרא מה כתבתי על אוזיל בפורום הגרמני. זה נכון גם לגבי קרוס. גם לגבי קדירה גם לגבי מולר ואפילו קימיש וורנר. אף שחקן בנבחרת, גם לא שני הבלמים, לא נדרש לעשות את מה שהוא עושה כל שבוע בקבוצה שלו).
     
  2. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    אם יוגי לב אכן יתפטר איזה מאמן גרמני בכיר שיש היום באמת יוכל להיכנס לנעליו הגדולות? קשה לי להאמין שקלופ יעזוב את ליברפול לטובת הנבחרת ושתומאס טוכל יוותר על המיליונים של הקטארים בסן ז'רמן, אולי יוליאן נגלסמן יקפוץ למים העמוקים בגיל 30 בלבד?

    ההיסטוריה אגב מוכיחה שרוב מאמני נבחרת גרמניה לא אימנו לפניה בקבוצה כלשהי ולמעשה הם היו כמעט חסרי כל ניסיון באימון, אולי גם הפעם ייתנו את המושכות למאמן הנבחרת הגרמנית הצעירה או לעוזרו של יוגי לב(לא ידוע לי שמו)או אולי פשוט לסתם מאמן גרמני אלמוני מהבונדסליגה?
     
  3. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    איפה הם הצהירו את זה?! הם הצטלמו עם ארדואן וגונדגאן העניק לו חולצה..איפה ראית משהו מעבר לכך?
    חוץ מזה גרמניה לקחה את גביע העולם עם שחקנים שלא שרו את ההמנון. מעניין שאז זה לא הפריע....
     
  4. נעם Member

    הצטרף ב:
    ‏29/5/06
    הודעות:
    1,075
    לייקים שהתקבלו:
    56
    מתיאם זאמר ומירוסלב קלוזה נראה לי מובילים בספקולציות
     
  5. Andrei Kanchelskis Member

    הצטרף ב:
    ‏28/5/09
    הודעות:
    4,354
    לייקים שהתקבלו:
    398
    זאמר? ואוו כמה שנים לא שמעתי את השם הזה הבנתי שהוא כבר הרבה שנים מנהל טכני בבאיירן מינכן, מעניין אם יכולות כמנהל טכני יכולות לבוא לידי ביטוי כמאמן נבחרת.

    אגב רבים מציינים שגרמניה כבר 80 שנה לא הודחה בסיבוב הראשון אבל אף אחד לא מציין שאז זה היה מונדיאל שכולו היה בשיטת נוק אאוט ולא היה בו שלב בתים כך שמדובר פה בהדחה הראשונה אי פעם של גרמניה בתום שלב הבתים! כעת נותרה רק נבחרת אחת שמעולם לא הודחה בתום שלב הבתים וזוהי נבחרת הולנד.
     
  6. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,320
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    יש לי חולצת יורו 96 של #6 מתיאס זאמר.
    אם סאות'גייט המחמיצן ואנגליה שלו מגיעים לדו קרב פנדלים, איפהשהוא מתישהוא במהלך הטורניר - אני רץ ללבוש אותה.

    חחח חבל שאין לי חולצה של קונץ.
    חחחחח פאקינג קאנט(ץ).
     
  7. סיונרה Member

    הצטרף ב:
    ‏20/2/16
    הודעות:
    13,141
    לייקים שהתקבלו:
    5,896
    מין:
    זכר
    זה בדיוק המיקום שלו בריאל ברוב המשחקים.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני לא כל-כך מבין את הנקודה. לבקש מקרוס לעשות את העבודה שקאסמירו עושה בריאל, כשהוא משחק בנבחרת - זו טעות. זו טעות בכל מקרה. קרוס מעט עצלן אבל היכולות ההגנתיות שלו לא טובות. הוא לא מתקל טוב, הוא לא שחקן שרודף, לא אגרסיבי כמו קאסמירו. המיקום שלו בריאל הוא מקדימה לקאסמירו שלעתים מצטרף להתקפה יפה, ומעט יותר אחורה ממודריץ', נניח, וחבל שקרוס עצמו לא מצטרף. לגבי מולר, מספר הבישולים שלו קצת מחביא את היכולת לדעתי שנמצאת בירידה תלולה. משחקן כזה אתה מצפה לכבוש שערים, בטח בבאיירן שברוב הזמן הוא כן משחק בעמדה שנוחה לו. הוא רושם מונדיאל ויורו עם אפס שערים, חבל. הגולאסו שלו נגד ספרד במשחק הידידות עם הפצצה לחיבור - זה לא עזר.

    גרמניה גם זכתה בגביע הקונפדרציות עם הרכב משני וגם באליפות אירופהU21 ובהתחשב בכך שהיו ללאב את הכלים - הוא היה חייב להתנהל טוב יותר. כן לתת גב לאלופי העולם ולא לעשות מהפכה, אבל כן לשנון בצורה עדינה יותר ובטח שלא לעשות את אותן הטעויות במשחק האחרון והמכריע. מעניין לראות מה לגבי עתידו, מתי תהיה החלטה.
     
    nfcb אוהב/ת את זה.
  9. טל. Member

    הצטרף ב:
    ‏30/8/17
    הודעות:
    8,320
    לייקים שהתקבלו:
    2,052
    מין:
    זכר
    זו בושה שהוא לא מתפטר בעצמו. זה המינימום.
    אבל אם הוא עד כדי כך אפס, ולא יתפטר בעצמו - חובה על הממונים עליו לפטר אותו.

    מעולם לא היה מקרה מובהק יותר.
     
  10. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    תראה ביורו לאב שיחק גם עם קרוס וחדירה באמצע וזה עבד נהדר. קרוס לטעמי היה השחקן הכי טוב בטורניר הזה.
     
  11. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,409
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני מודה שאני לא זוכר את היורו בצורה מושלמת, אבל בגדול הצצתי הרגע בהרכבים וראיתי את קימיך למשל משחק כקשר נגד איטליה, דבר כזה תורם לאיזון ההגנתי, או אם הוודס מגן ימני כשהוא בעצם בלם ותוקף פחות ואני חושב שהומלס ובואטנג במרכז ההגנה היו משמעותית טובים יותר מהטורניר הזה למרות שאני מסכים שהם הופקרו. ובעיקר אני משוכנע שקרוס היה בדיוק אותו השחקן של ה-95% דיוק במסירות(האמת שגם עליו קפצו כשעיר לעזאזל והעלו ציוץ מאוד מכוער לגביו בטוויטר). גרמניה כבשה שערים מהירים והייתה יותר אגרסיבית כך היא לא הייתה צריכה להפקיר.
    לגבי לאב, בזמנו הוזכר כמועמד לריאל מדריד והוא אמר 'לא', מסקרן לראות אותו מקבל קבוצה גדולה. השאלה אם יש המון הצעות ולא קל לעשות את המעבר ממאמן נבחרת למאמן קבוצה. זה לא רק הפיאסקו אלא שבאמת הוא נמצא המון זמן ואפשר לשנות. אני לא מצפה ממנו להתפטר, גם דל-בוסקה נאחז בקרנות המזבח, אבל צריך לקבל החלטות קשות בכדורגל - מצד ההתאחדות.
     
  12. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    ועם שוויני גם
     
  13. DRORIKO Member

    הצטרף ב:
    ‏3/5/15
    הודעות:
    61,643
    לייקים שהתקבלו:
    14,312
    מין:
    זכר
    שווינשטייגר היה מחליף
     
  14. nfcb משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏22/1/06
    הודעות:
    9,449
    לייקים שהתקבלו:
    502
    שגם שיחק.

    נתון מדהים שבעיניי נותן עוד הוכחה שלא השחקנים עצמם, הרצון, ההשקעה והמחוייבות שלהם היא הבעיה אלא ההצבה שלהם הוא שגרמניה היא הנבחרת המובילה בניצחונות של דו קרבים (מאבקים בין שני שחקנים על כדור) בשלב המוקדמות.