עכשיו כבר אין ספק. אבל במקום לבכות על הכדורגל האיטלקי אני מעדיף לברך את SerieA . ואת יתר אוהדי אינטר שנכנסים לכאן מבלי להתחבר.
אני אוהד רומא. אני לא אבכה על לאציו. אבל אם מישהו אחר רוצה לבכות על משהו - זה רק עליהם. רבאק גמר גביע.ִ בבית. והם בכלל לא מתאמצים. אין אטרף. אין רגע אחד של אטרף. ‘’אה, ספגנו. אויש. נו טוב נגמר”. הכל על מי מנוחות. אם ככה לאציו נראית בגמר גביע מול אינטר אז כל מה שנשאר מהכדורגל האיטלקי זה ערוץ ההיסטוריה.
תודה תודה. עונה נהדרת מבחינתנו, תודה לכל השחקנים ולמיסטר קיבו. מבחינת הליגה, עונה מביכה. לאציו קבוצה מזעזעת, הזיה שהגיעו לגמר הזה.
צר לי לבשר לך אבל אינטר פתחו עליכם פער שאני לא רואה אותכם סוגרים בשנים הקרובות. חוץ מנאפולי שבאמת יש לה בסגל שחקנים בעלי עוצמה שכן יכולים לעשות הבדל: אף מועדון אחר באיטליה לא בליגה של אינטר. מועדון בריא. הנהלה בריאה. הכל דופק כמו שעון. מי האמין שככה תראה העונה שלהם. אחרי שההשפלה שנה שעברה? אחרי המהלומה הזו? אחרי שהביאו מאמן טירון ירוק כזה? בטיול לקחו דאבל. -בטיול.
מועדון מוגן. לא בריא. מה שאנחנו צריכים לעשות פשוט מאוד: להפסיק להיות נחמדים, לחזור להיות יובנטוס. התחלנו להתניע את זה מחדש אחרי שאניילי מינה את אריוואבנה שהעז לאתגר את מארוטה וגראבינה (לדוגמא עם ברמר), העיפו אותו ואותנו הצידה בתפירת תיק גדולה של עלק "רווחי הון" ומאז יובנטוס בחסות אלקאן היא היסמנית של הכדורגל האיטלקי במקום המובילה שלו, הכל מתחיל משם, גם הנפילה של הכדורגל האיטלקי כולו אבל מה זה חשוב, "הרשעים" כבר לא מאיימים ואנשי שלומם של גראבינה ולה רוסה שולטים בליגה האיטלקית.
מה לא בריא באינטר כמועדון? מי אגב הכריח אתכם לקנות את קופמיינרס ב-50 מיליון, את אופנדה, ג'ונתן דייוויד, להמשיך עם טודור, להביא את אלגרי בחזרה? איך זה קשור לנחמדות? גראווינה? מארוטה? ג'ובאני מאלאגו?
אני גם לא האמנתי. ממש לא. אבל נגיד ביושר, עונה אחת של ריצה עמוקה בליגת האלופות ואנחנו כנראה נחזור לקצב צבירת נקודות של אינזאגי, ואז כל אחת יכולה לזכות בסקודטו.
בוא נגיד שאם יובה הייתה בבעלות תאגיד פושט רגל ועמוס בחובות, היא לא הייתה מורשת לפעול בשוק ההעברות ואם היא הייתה מביאה ספונסרים פייק, היו מורידים לה נקודות זה לגבי אינטר. וכן מקצועית נכשלנו גם בגלל רכישות שלא צלחו אבל הכישלון מתחיל מלמעלה, בזה שכל אחד יכול להתנגח ביובה בלי לשלם על זה מחיר ומשם זה מחלחל לכל חלקה במועדון.