דיון לגיונרים

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏20/5/18.

  1. Sir Alex Las' Killa

    הצטרף ב:
    ‏15/10/05
    הודעות:
    3,400
    לייקים שהתקבלו:
    544
    cheddar אוהב/ת את זה.
  2. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    מרסיי חייבת לבצע מכירה ולפי הדיווחים גרינווד על המדף ב50 מיליון יורו + 5 בבונוס. זה פשוט פשע לא לרכוש שחקן ברמותו במחיר הזה, אף קבוצה באנגליה לא תעז לגעת בו?

    הזיה שהוא ימשיך את הקריירה בטורקיה.
     
  3. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,989
    אם היה לו מעט ביקוש במועדונים רציניים שמוכנים לקחת את הכתם הזה על עצמם הוא לא היה עולה 50 מליון יורו. הוא היה עולה 130 מליון פאונד עם חוזה גדול.

    רק בטורקיה וסעודיה הוא יכול לשחק אחרי שהיה בקבוצות דרדלה בספרד וצרפת.
    מי מאתנו שידע לקרוא את המפה הבין שהבן אדם קבר לעצמו את הקריירה ב2021. אין מזה תקומה.
     
  4. Sturridge Member

    הצטרף ב:
    ‏11/7/11
    הודעות:
    9,566
    לייקים שהתקבלו:
    8,544
    מין:
    זכר
    הייתי בודק מה שלום בת הזוג של מי שחושב שזה פשע לא לקנות את גרינווד.
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,989
    היא כנראה במצב מצוין, הם ביחד מגדלים כבר בית עם שני ילדים ועדיין אף קבוצה גדולה בשום ליגה שהיא לא ממדינה מוסלמית דיקטטורית לא מסכים לגעת בו עם לייזר.
    למה? כי חברה בעולם מודרני לא יכולה לסלוח לספורטאי שנתפס כמעט רוצח את אשתו עם הקלטות וסטוריס באינסטגרם.

    אף ברנד רציני לא מתקשר אליו.
    לא נייק(שתוך יום זרקה אותו מהמדרגות) וגם ואפילו לא חברת נעליים סינית(והשבוע למדנו שחברות כאלה יודעות לסגור סופרטארים על חוזי נעליים, גם אם הם אולטרה ליברליים). למה זה?