דיון ליגות נמוכות: 2025/26

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י alexshw, ‏5/7/25.

  1. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    פעם כשהם היו הזונת שעשועים של סיטי שאפשר לזרוק עליהם את כל השחקנים האלה שכבשו שער וחצי במילואים ולרשום את זה כהעברה של 10+ מליון פאונד ההתאחדות הייתה נוהגת בהם אחרת.
    סיטי השתמשה וזרקה והם לא מעניינים כלב מת.

    חבל על האקני. מלהיות מוצר מדף אטרקטיבי מאוד שיעלה 24 מליון פאונד במקס׳ בקיץ, עלית ליגה אולי תכפיל לו את הערך. חבל.
     
  2. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    אז גם שי צ׳ארלס וגם האקני הולכים להשאר על מחיר נמוך בקיץ הקרוב.
    אם אייראולה יסיים בפאלאס זה לא יפיל אותי מהכסא אם אחד מהם יסיים אצלו וזה יהיה בול פגיעה במטרה.
     
  3. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    81,713
    לייקים שהתקבלו:
    27,335
    מין:
    זכר
    יוחזר פיל בראון לאלתר.
     
  4. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    האל זה המועדון הכי פרווה בעולם, אין איזה בשורה שהם מביאים
     
  5. k_700 Member

    הצטרף ב:
    ‏20/10/07
    הודעות:
    47,964
    לייקים שהתקבלו:
    7,990
    לא כי בורו מביאה בשורה גדולה מאוד.
    האל קבוצה עדיפה ובצדק גמור עלתה.

    בבורו יש שחקן מעניין אחד ועוד אסופה של שחקנים שנראים כאילו נלקחו מאיזה מחולל ריג׳נים שהושק ב2001.
     
  6. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
    בולטון עלו לליגה ה2 אחרי 4-1 בוומבלי
     
  7. cheddar Member

    הצטרף ב:
    ‏22/10/14
    הודעות:
    9,643
    לייקים שהתקבלו:
    1,373
  8. Roma מנהלים

    הצטרף ב:
    ‏16/6/09
    הודעות:
    14,218
    לייקים שהתקבלו:
    5,428
    k_700

    ג'רמי מונגה הדבר הבא? ראיתי כבר שכל הגדולות במאבק והדיווחים שארסנל בדרך לזכות בו.
     
  9. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    40,261
    לייקים שהתקבלו:
    22,917
    הוא טוב.

    לא כל הגדולות במאבק עליו, אבל הוא מוכשר וכבר הראה שיש בו משהו עוד בעונה שעברה בפרמיירליג אם אני זוכר נכון.

    חושב שארסנל בעיקר עושים פה החתמה עם אפס סיכון ומתוך מחשבה שיוכלו למכור אותו בלא מעט כסף בעתיד.
    כי אני קצת בספק אם הוא מספיק טוב בשביל קבוצה שרוצה אליפות.

    שווה לשים לב לאקדמיה של לסטר, חוץ ממונגה יש שם עוד כמה כשרונות צעירים (יותר) עם לא מעט הייפ.

    עריכה:
    אני רואה שהוא צעיר יותר ממה שחשבתי, רק עוד חודש יחגוג 17.
    הוא כבר שחקן בוגרים לכל דבר עם עונה מלאה בצ'מפיונשיפ, אבל שער אחד ב-27 משחקים לשחקן התקפה זה לא מעודד.
    בכל זאת כמות כזאת של משחקים בגיל כזה לא הולכת ברגל, ויש לו כישרון.
    אפשר לצפות שבמועדון רציני יותר, עם שחקנים טובים יותר סביבו הוא יעשה קפיצת מדרגה (ושוב הוא עדיין מאוד צעיר, חשבתי שהוא מבוגר יותר באיזה שנתיים).
    אין פה שום דאונסייד לארסנל לדעתי, אחלה החתמה.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏3/6/26 ב- 20:28
    Roma אוהב/ת את זה.