ההמלצות הכי טובות למוקדמות המונדיאל!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏14/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    כנסו ל http://www.liga.co.il/ וביחרו לכם עוד המלצות שיעזרו לכם להגיע לטופס הזוכה!


    154. טורקיה - הולנד (20:55)
    המחזור העשירי ואחרון בבית 4 של מוקדמות מונדיאל 2014. איזה קרב זה הולך להיות בין שתי המוליכות, שעבור אחת מהן מדובר בסוג של מלחמת עולם. המארחת טורקיה שניה כרגע עם 16 נקודות, בדיוק כמו רומניה שבמקום השלישי, ו-2 יותר מהונגריה שמדורגת במקום הרביעי.

    לכל אחת מהשלוש סיכוי לסיים במקום השני ולהיות בפלייאוף, וטורקיה שמגלה שיפור גדול בתקופה האחרונה לאחר פתיחת קמפיין לא טוב עם שלושה הפסדים בארבעה משחקים, מודעת היטב לכך שהולנד הגדולה תגיע בעיקר להנות אחרי שהבטיחה מזמן את הכרטיס לברזיל.

    טורקיה ניצחה בשלושה מחזורים רצופים - 0:5 בבית את אנדורה ופעמיים 0:2 בחוץ מול רומניה ואסטוניה, ובסך הכל השיגה ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים. הולנד תגיע אחרי שמחצה 1:8 בבית את הונגריה, אשר היה זה הניצחון השני הרצוף שלה והשמיני בתשעת המשחקים בקמפיין. לאוראנג' 25 נקודות והיא תרצה לשחזר את הניצחון 0:2 על טורקיה מהסיבוב הראשון.

    השתיים נפגשו גם בשנת 2010 למשחק ידידות והולנד ניצחה 0:1. טורקיה ניצחה לאחרונה בדו קרב הפנימי במוקדמות מונדיאל 1998 עם 0:1. טורקיה בונה על מלך השערים שלה, בוראק ילמאז מגלאטסראיי, ותצטרך להישמר מרובין ואן פרסי ואריאן רובן בצד השני, אחרי היכולת הנפלאה של החלוץ נגד הונגריה. המשחק חשוב יותר לטורקיה, שבבית מול הקהל שלה תהיה חייבת לנצח בכדי להבטיח את המקום השני. אנו צופים שכך אכן יהיה.
    ההימור: 1 ביחס 2.25.


    197. סקוטלנד - קרואטיה (21:55)
    בית 1. סקוטלנד כבר מזמן לא בתמונת העליה מאחד המקומות הראשונים, כאשר היא חמישית עם 8 נקודות בלבד. הסקוטים אמנם מגלים סימני התאוששות עם שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים שלהם, כולל 1:2 אצל מקדוניה במחזור שעבר, אבל קודם לכן הם החלו את הקמפיין עם ארבעה הפסדים בששת המחזורים הראשונים, מה שיצר פער גדול מדי מהמקום השני.

    קרואטיה, מנגד, הבטיחה את הכרטיס לפלייאוף כאשר לזכותה 17 נקודות - 6 יותר מסרביה שבמקום השלישי. דווקא קרואטיה תגיע אחרי מיני משברון שכלל נקודה בודדת מ-9 האחרונות, אך זה לא ימנע ממנה להיות בשלב הפלייאוף.

    קרואטיה תגיע אחרי הפסד ביתי 2:1 לקרואטיה, וקודם לכן הובכה אפילו ע"י סקוטלנד ועוד בבית עם 1:0. שתי הנבחרות נפגשו רק בשנת 2008 במשחק ידידות ונפרדו בתיקו 1:1. קרואטיה נבחרת עדיפה על הנייר אבל הסקוטים בכושר טוב הרבה יותר, ובבית אנחנו בוחרים להמר על הפתעה בדמות ניצחון מקומי.
    ההימור: 1 ביחס 2.90.


    בהצלחה!
     
    נערך לאחרונה ב: ‏14/10/13