הליגה ההולנדית 22/23 - פיינורד זוכה באליפות, פ.ס.וו בגביע. אייאקס מאכזבת

הנושא בפורום 'פורום כדורגל עולמי' פורסם ע"י de Middenweg, ‏8/8/15.

  1. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    הנה משהו שאני לא מבין, עידו, אתה צריך לעזור לי.
    AZ הובילה אחרי רבע שעה 0-2, למה היא לא עשתה בונקר? זה פשוט מדהים אותי שבהולנד לא יודעים לשחק על תוצאה. באייאקס זו בכלל מחלה. שם צריך לתקוף בכל מצב, בכל משחק. אתמול הובלנו 1-0, האוסטרים בפרוש המשיכו בהגנת הכדוריד שלהם, ובמחצית השנייה הקהל המקומי התחיל לשרוק בוז למקומיים. למה??? מה, היינו צריכים לנצח בהפרש יותר גדול? ברור שהייתי רוצה לראות הצגה, אבל אייאקס היתה למעשה חסרת אונים מול הבונקר הצ'כי. בשביל מה אז לתקוף בחמת זעם כדי שאנחנו נקבל בצד השני שער במתפרצת? ואז מה? כועסים על הקבוצה שלנו...

    זה גם מה שאתה למעשה אומר דימה. יאבלונץ באה לאמסטרדם בשביל לא לשחק כדורגל. זכותה, אבל היא לא הבקיעה עכשיו שער חוץ. אם אייאקס חכמה היא הולכת לבזבז שם את הזמן. בטח עד שהצ'כים יכבשו. ככל שהזמן עובר הם יהיו בלחץ ונקבל את האפשרות לסגור את המשחק במתפרצות. לצערי אין שום סיכוי שזה יקרה. אייאקס פשוט לא יודעת להגן ולעשות בונקר זו התאבדות. אני באמת לא מקווה שנחטוף בצורה מטומטמת שם שערים מיותרים. באמת, עכשיו הצ'כים צריכים להראות שהם שווים משהו!

    פשוט אין מה לעשות. לאייאקס אין קבוצה איכותית (שהאוהדים יכעסו על ההנהלה, לא על השחקנים שבצדק לא לוקחים סיכונים מיותרים) וקבוצות כמו ראפיד וינה ויאבלונץ' לא רוצות לשחק כדורגל. אני לא יודע איך AZ שיחקה אתמול, אבל אם אני הייתי ואן דן ברום אני הייתי אחרי השער השני דורש מהשחקנים שרק החלוצים יעברו את החצי...מי שלא מבין שלכדורגל ההולנדי אין כרגע את הכשרון (והכסף!!!) בשביל לשחק התקפי צריך לאהוד את ריאל מדריד, ברצלונה או כל קבוצה שמבזבזת כסף על ימין ושמאל בשביל להושיב מולטי מיליונרים על הספסל. ברצינות, אם לצ'לסי מותר לחנות את האוטובוס למה לא AZ במצב של 0-2 בחוץ?
     
    c_web ו-Ajacied אוהבים את זה.
  2. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    למה?
    לא יודע, עזוב את זה שהגולים באו במצבים נייחים אז זה לא כ''כ קשור ללשחק בונקר, אבל דווקא בקמפיין האירופי הקודם המוצלח ואפילו בעונה שעברה, כן ידענו לעמוד מאחורה (בעיקר במשחקי חוץ!) ולעקוץ שבועיים אחר שבועיים את היריבות שלנו. שים לב למאזן החוץ המטורף שלנו בעונה שעברה: 10 ניצחונות מ 17 משחקים ! אני לא זוכר מתי עשינו דבר כזה מאז האליפות ששם ניצחנו 11 משחקים. זה היה מדהים, וזה עבד נהדר גם נגד הטורקים במשחק הגומלין.
    אבל באופן כללי ברור שאתה צודק, קבוצות הולנדיות פחות יודעות לעמוד מאחורה ולחכות ליריבה, בטח הקבוצות הגדולות שמשחקות באירופה. חבל וזה נכון שבאירופה צריך לשחק אך ורק על תוצאה.
     
  3. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    רק ואן מרווייק ולואי ואן חאל הבינו מה השעה אצלנו בהולנד. הנבחרת שיחקה בטורניר גדול הגנתית ועשינו תוצאות. כשרואים את שחקני ההגנה שבלינד מזמין (סגל מורחב) לקרבות מול איסלנד וטורקיה אתה רואה בעצמך עד כמה אנחנו כרגע בינוניים.

    (Jasper Cillessen (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Kenneth Vermeer (Feyenoord), Jeroen Zoet (PSV

    Daley Blind (Manchester United), Jeffrey Bruma (PSV), Virgil van Dijk (Celtic), Terence Kongolo (Feyenoord), Bruno Martins Indi (FC Porto), Jaïro Riedewald (Ajax), Kenny Tete (Ajax), Joël Veltman (Ajax), Paul Verhaegh (FC Augsburg), Stefan de Vrij (Lazio ), Gregory van der Wiel (Paris Saint-Germain)

    Ibrahim Afellay (Stoke City), Vurnon Anita (Newcastle United), Marco van Ginkel (Stoke City), Nigel de Jong (AC Milan), Davy Klaassen (Ajax), Wesley Sneijder (Galatasaray), Georginio Wijnaldum (Newcastle United)

    Memphis Depay (Manchester United), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Luuk de Jong (PSV), Jeremain Lens (Sunderland), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak
    Moskou) Arjen Robben (Bayern München)
    בהולנד צריכים להבין שבטח בקבוצות אם רוצים הצלחה באירופה אז הגנה היא הדרך. קרויף רוצה עם אייאקס גם לנצח קבוצות צמרת בוסמן עשירות וגם לשחק כדורגל התקפי. זה הדבר הכי אבסורד שיש. איך אייאקס או כל קבוצה הולנדית מודל 2015 יכולה עם ההגבלות הכלכליות לנצח עם כדורגל התקפי קבוצות שיכולות לזרוק 100 מיליון אירו על שחקן אחד?!? הזמנים האלה פשוט השתנו. אייאקס 1995 לא תחזור, גם לא פ.ס.וו 1988. אפילו פיינורד 2003 כבר לא תחזור.

    לשמחתי ואן מרווייק ולואי ואן חאל הבינו את זה בשנים האחרונות...
     
  4. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    פ.ס.וו איבדה שתי נק' בצפון הולנד. 1-1 בהיירנביין. הזדמנות יפה לאייאקס לברוח טיפה...מחר בצהריים בחוץ בניימייכן מול NEC.
     
  5. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    משחק חלש להחריד נגמר בניימייכן. אייאקס מנצחת 2-0 את NEC, אבל לדעתי 22 שחקנים רצו בצהריים לעשות סייסטה. אני מבין שאייאקס מתכוננת ליאבלונץ', אבל בחייאת רבאכ, אי אפשר טיפה יותר כדורגל? היריבה היתה היום חלשה להחריד, אבל זו לא סיבה לשחק ככה. אוטוטו פיינורד מול ויטסה.
     
  6. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
    3 פנדלים ב3 משחקים. כנראה להתאחדות נמאס שיותר מדי שנים פיינורד לא זוכה באליפות.

    Sent from my GT-I9300 using Tapatalk
     
    de Middenweg אוהב/ת את זה.
  7. c_web Member

    הצטרף ב:
    ‏4/4/04
    הודעות:
    2,402
    לייקים שהתקבלו:
    190
    מין:
    זכר
    בין לבין AZ מסיימת בתיקו 0-0 ביתי משעמם מול ווילם II. כמו שאמרתי אחרי המשחק ברומניה - אין לנו כלים במשחק עומד. ברגע שווילם עומדת מאחור בקושי הגענו למצב נורמלי. דווקא דה סה פגש את המשקוף במחצית הראשונה אבל זהו. כרגע אנחנו קבוצת תחתית לכל דבר, האם יאנבאקש וברזנצ'יץ' שעוד לא שיחקו ישנו משהו? אולי.
     
  8. Ajax Amsterdam Member

    הצטרף ב:
    ‏14/3/09
    הודעות:
    4,779
    לייקים שהתקבלו:
    1,828
    אמנם היכולת חלשה אבל אני מעדיף לנצח ככה אם זאת הדרך היחידה שנוכל לזכות באליפות, גולן יפה של מילים עוד שנה מקסימום הוא לא כאן
     
  9. AFCA Member

    הצטרף ב:
    ‏9/4/09
    הודעות:
    1,447
    לייקים שהתקבלו:
    281
    הפעם אני דווקא חושב שהיה פנדל, אבל לויטסה לקחו פנדל במחצית הראשונה. מה שכן הגול של באסאסיקוגלו נהדר.
    פיינורד ממשיכה כמו בשנים האחרונות להביא את השחקנים המצטיינים של קבוצות מרכז הטבלה בהולנד. יש לה סגל עמוק מאוד עם הרבה שחקנים שעל הנייר שווים ברמתם לשחקנים שעל הספסל, לא מבין למה הם צריכים עומק כזה בלי אירופה. בכל מקרה סגל מרשים לדעתי שידבר יותר חזק מבעונות הקודמות.

    אגב, אף אחד לא מדבר על זה ?
     
    Franco אוהב/ת את זה.
  10. הרצליה עד המוות מנהל ראשי מנהל ראשי

    הצטרף ב:
    ‏3/6/05
    הודעות:
    17,177
    לייקים שהתקבלו:
    5,343
  11. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    לפני עונה זה היה טיגדנואי עכשיו ערבי אחר. בליגה ההולנדית יש מדי עונה שחקן זה או אחר שפתאום מבקיע בצרורות. בסה"כ טאנאנה שחקן נחמד, אבל לא שחקן שפתאום צריך להיות בקבוצות הצמרת. אם יכבוש העונה 25 שערים אז ברור שידברו עליו בקיץ הבא על מועמדותו לפיינורד או משהו כזה.

    פיינורד נהנית בנתיים מעזרה לא מובטלת של השופטים. הקטע הוא שהיא לא משחקת טוב, כך אני מבין מאוהדיה. במחזור הבא היא תשחק באיינדהובן ואז נראה. אני בהחלט מעריך שהקבוצה מרוטרדם מסוגלת לזכות באליפות, אבל בנתיים אני שם את כספי על פ.ס.וו ואייאקס.
     
  12. de Middenweg משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏5/7/08
    הודעות:
    26,792
    לייקים שהתקבלו:
    5,894
    חדשות:
    - פרנקי דה יונג סגר באייאקס ויחתום על חוזה של 4 שנים. הרעיון הוא שהקשר הכשרוני יישאר העונה בווילם טוויי.
    - לוקאס אנדרסן עומד להיות מושאל לווילם טוויי.
    - פיינורד החתימה את הכשרון הנורבגי, אמיל הנסון. בשבועות האחרונים נבחן הבחור בן ה-17 ברוטרדם ועכשיו החליטו להחתים אותו. הנסון בן ה-17, חתם על חוזה עד 2018 והוא מתחיל את הקריירה שלו בחו"ל בקבוצת הנוער של פיינורד.
    - הדוויחס מאדורו בדרך לכרונינגן. הוא אמור לחתום שם כשחקן חופשי.
     
  13. Ajacied Member

    הצטרף ב:
    ‏20/4/11
    הודעות:
    821
    לייקים שהתקבלו:
    304
    אני אשמח לראות את מאדורו חוזר להולנד
     
  14. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    פיינורד מוותרת על דה וילהנה תמורת 2 מיליון יורו, קצת הזוי. למרות שהוא לא רוצה להאריך וזו שנה אחרונה בחוזה, אבל עדיין חבל מבחינתם היו צריכים לקבל תמורה גדולה יותר עבורו סה"כ.

    הילד בדרך לסמפדוריה אחרי מאבק עם כמה קבוצות ספרדיות - תמיד חשבתי שאיטליה זה המקום בשבילו, ואני מאמין גדול בכישרון שלו עוד מגיל נוער.. נקווה שיפרוץ.

    סאמפ גם סיטואציה טובה בשבילו מבחינת העמדה והצורך. אמור לחתום ל4 שנים כשהקבוצות כבר סיכמו הכל ביניהן.
     
    נערך לאחרונה ב: ‏26/8/15
  15. Muurad Member

    הצטרף ב:
    ‏31/8/10
    הודעות:
    6,560
    לייקים שהתקבלו:
    58
    מסתבר שטוני דחה את ההצעה ולא רוצה לעזוב. לפי מה שהבנתי זה קשור לאמא שלו שחולה בסרטן =\