המחזור הרביעי בפרמיירליג

הנושא בפורום 'פורום כדורגל אנגלי' פורסם ע"י Michael Carrick, ‏10/9/21.

  1. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    קריסטל פאלאס-טוטנהאם, שבת, 14:30, סלהרסט פארק
    ארסנל-נוריץ', שבת, 17:00, אמירייטס
    ברנטפורד-ברייטון, שבת, 17:00, ברנטפורד קומיונטי
    לסטר-מנצ'סטר סיטי, שבת, 17:00, קינג פאוור
    מנצ'סטר יונייטד-ניוקאסל, שבת, 17:00, אולד טראפורד
    סאות'המפטון-ווסטהאם, שבת, 17:00, סיינט מרי'ז
    ווטפורד-וולבס, שבת, 17:00, ויקארג' רואד
    צ'לסי-אסטון וילה, שבת, 19:30, סטמפורד ברידג'

    לידס-ליברפול, ראשון, 18:30, אלנד רואד

    אברטון-ברנלי, שני, 22:00, גודיסון פארק
     
    alexshw אוהב/ת את זה.
  2. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    כריסטיאנו רונאלדו שבר הרבה שיאים בקריירה, אבל זה כנראה יהיה השיא הכי מוזר. ברגע שישחק שוב במשחק ליגה במדי יונייטד(סביר להניח מחר מול ניוקאסל), הוא יהפוך לשחקן שחיכה הכי הרבה זמן בין 2 הופעות עוקבות בפרמייר ליג.
    ההופעה האחרונה שלו במסגרת הזו הייתה מול ארסנל בבית (0:0) ב - 16.5.2009, כאשר יונייטד הבטיחה את האליפות ה - 18 שלה ומאז עברו כבר 4501 ימים. כרגע בשיא מחזיק דמיין דילייני שחיכה 4173 ימים(בין מרץ 2002 לאוגוסט 2013).

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
    נערך לאחרונה ב: ‏10/9/21
    GentlePunter אוהב/ת את זה.
  3. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר


    שום פתיח מטלטל על הקאמבק המרגש של המלך והאחד והיחיד? אני חושב שניוקאסל אחלה יריבה לשמש כתפאורה לאירוע הזה. פתחה את העונה רע, קבוצה לא מאוזנת ובכלל יש לי בראש תמיד את המשחקים בין הקבוצות מ-2002/03 - ניוקאסל בעונה גדולה מסיימת במקום השלישי אבל מול יונייטד? שטיח. הפסד 5:3 באולד טראפורד ו-6:2 (!) בבית, רוד עדיין רץ וחוגג בדרך לעיגול האמצע. אומרים הרבה שעכשיו ביונייטד כל אחד יצטרך לתת יותר כי רונאלדו לא לוחץ ולא זז מחוץ לרחבה - וזה נכון, אבל עוד קודם לכן כל אחד היה צריך לתת את התחת כי אין קשר אחורי נורמלי ואולי זה יעזור. אגב אני לא ממש משוכנע שהוא עד כדי כך כבוי, פשוט ביובנטוס בחצי השנה האחרונה זה לא היה זה. באמת עם סאנצ'ו וגרינווד וברונו זה אינסוף אפשרויות.
    השער האחרון שלו היה בדרבי נגד מנצ'סטר סיטי בעשרה במאי במחזור ה-36 בעונת 2018/19. האמת שמבחינת הרקורד שלו, שישה שערים וחמישה בישולים ב-11 משחקים אז יש אנגליות שהוא 'טרף' יותר.

    אני חושב שמשחק החוץ היום בלסטר הוא מבחן הרבה יותר טוב למנצ'סטר סיטי ולאיכות שלה מאשר הטיול לפני פגרת הנבחרות, נניח אם שוב היא סופגת איך תדע להגיב ולא להסתפק בהנעת כדור חסרת תכלית, ומחכה לראות מאמן אחר על הקווים של ארסנל על אף שהסגל ממש לא טוב. צ'לסי וליברפול פתחו את העונה מצוין ואני לא רוצה להגזים אבל נראה לי שהן באמת מתקרבות לשלב הזה של לנצח על אוטומט.
     
  4. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    לא חשבתי שאגיד את זה אבל אנחנו המשחק הכי פחות מעניין במקבץ של 17:00.

    אני לא רואה את ארטטה יוצא מזה אם אנחנו מצליחים לא לנצח פה (הfixture הכי קל בלוח המשחקים). בכל אופן אולי הזדמנות ראשונה לראות את רביעיית ההגנה העתידית שלנו.
     
  5. Walkon משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/5/10
    הודעות:
    8,331
    לייקים שהתקבלו:
    7,466
    ארסנל תנצח היום ולדעתי די בקלילות, יש גבול לכל תעלול.

    אבל אני כמעט רוצה שהיא תפסיד. לא כי אני מאחל רע לארסנל אלא פשוט כדי לראות מה התגובה של ההנהלה שם. זה מגוחך הרי לתת למנג'ר כזה גיבוי רחב בקיץ עד לרמה שהוצאת עשרות מליונים על מטרות אישיות שלו שהוא ביקש, ואז לפטר אותו כמה שבועות אחר כך. אבל זה גם מגוחך לא לעשות את זה. יוצאים מגוחכים לא משנה מה ומעניין אותי מה תהיה ההחלטה אם זה יקרה.
     
    Raulito, alexshw, yakov_y ומשתמש נוסף אוהבים את זה.
  6. alexshw Member

    הצטרף ב:
    ‏13/11/09
    הודעות:
    75,207
    לייקים שהתקבלו:
    25,758
    מין:
    זכר
    גם אם הוא ינצח היום, ארטטה צריך שיפור ניכר במשחק ההתקפה כדי לשרוד.

    Sent from my SM-G973F using Tapatalk
     
  7. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    עם אותם שחקנים משנה שעברה לא רואה את זה קורה.

    אגב התירוצים כבר מוכנים - חצי מהראיון של אדו לסקיי הוא מדבר על לשפוט כשכולם כשירים, כמה הסגל צעיר והוא חושב על long term וכל השיט. אחרי ההבלטה של המעורבות של ארטטה ברכש - זה מרגיש לי כמו קרקע פורייה לזרוק עליו את האשמה במקרה של כישלון שקרב ובא.
     
  8. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    הדבר היחיד שאני יכול לחשוב על ארטטה שמשמש להגנתו - אף אחד לא חשב שאובמיאנג יהיה הצל של עצמו, נראה כאילו הודיע על פרישה. הוא היה שחקן שמסוגל לייצר גולים מכלום. לא ארד עכשיו לרזולוציות של טקטיקה אבל זה לא משנה אם הוא בחוד או משחק בעמדה שנוטה לצד שמאל, הוא נראה כמו גופה. כנראה שהייתה תקופה בה הכל התחבר וקצת מזל נגד הגדולות ואז באו שני תארים ואני לא מזלזל בהם אבל ארסנל גם כשלה בליגה האירופית והיא צריכה להיות מסוגלת להתמודד בעונה ארוכה. היא כנראה צריכה מאמן ולא אחד שהיה עוזר מאמן מצוין ותלמיד של פפ. לדעתי בכל פעם שמעמדו יהיה על הקשקש הוא יצליח לשרוד וישיג את הניצחון שירגיע זמנית. היו שנים שארסנל הייתה סתמית יותר אבל רצית לראות משחקים בגלל שמות גדולים או מהלכי כדורגל עוצרי נשימה גם אם ידעת שאין לה סיכוי להרים מתכת. היום? היא המשעממת ביותר מבין 'הגדולות'.
     
  9. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    כמו שהבהרתי מספיק פעמים, בשבילי הוא לא מלך, לא אחד ולא יחיד, וכל האירוע הזה הוא נקודת שפל חדשה למועדון שכבר חשבת שלא יכול להידרדר לשפל מוסרי נמוך יותר. פתיח מרגש חפש אצל כלי התעמולה של יונייטד, יש מספיק כאלה.
     
  10. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    אני חלילה לא מעביר ביקורת, זה נאמר בצחוק, אבל אפשר גם לכתוב לדוגמא: "כריסטיאנו רונאלדו שחזר למנצ'סטר יונייטד אחרי 12 שנה - יערוך הופעת בכורה נגד ניוקאסל", זה סיפור המחזור, מדובר בעובדות ולא בדעות. אני חושב, וזה בסדר כמובן - שאתה מחזיק בדעת מיעוט, ממש אבל, על אותו קו שאתה הגדרת "אוהדי תעמולה". לגבי זה שאתה חושב שזה ביזיון שהוא לובש את המדים של הקבוצה שלך בגלל מה שהוא כביכול מעורב בו. מעבר לכך, מקצועית, הוא לא הגיע במקום שחקן אחר כמו הארי קיין לדוגמא ובטח שזה לא שהולאנד היה מרחק נגיעה מיונייטד. הוא שחקן שעשה היסטוריה במועדון ויכול לשפר (ואולי משמעותית) את הסיכויים לאליפות.
    לא קראתי ואני לא רוצה להעלות ספקולציות אבל אולי גיגס היה איש אלים כלפי בנות הזוג שלו וכן הלאה גם לפני 21 שנה? אם היית קורא על כך יומיים אחרי השער הפסיכי שלו נגד ארסנל בגביע האנגלי היית שם עליו X? אני חושב שלא. ויש כאן כאלה שגם קאנטונה האליל שלהם והוא אמנם לא אנס אף אחת (גם רונאלדו לא, אגב) אבל בטח לא דוגמא ומופת, או וויין רוני.
     
  11. oranfu Member

    הצטרף ב:
    ‏16/5/11
    הודעות:
    34,559
    לייקים שהתקבלו:
    18,456
    המלך האחד והיחיד אולי של ריאל ויונייטד (גם זה אני ממש לא בטוח), בטח שלא של שאר המועדונים באנגליה.
     
    תזונאי ומאמן אוהב/ת את זה.
  12. Scouser Tommy משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏1/7/07
    הודעות:
    13,027
    לייקים שהתקבלו:
    6,728
    אני הראשון שיגיד ששחקני כדורגל לא צריכים להיות מודל לחיקוי ושיעשו מה שהם רוצים בזמנם הפרטי - כל עוד זה לא פוגע באנשים אחרים.

    אבל מכאן, ועד לכתוב בנחרצות כזאת שרונאלדו לא אנס (לא מכיר את ההאשמות על קאנטונה) - המרחק ענק. הוא אף פעם לא זוכה בבית משפט, וגם לא נמצא אשם. לא לי ולא לך יש מושג מה קרה שם ואני מציע שלא תחליט ששחקן שאתה אוהב לא אנס רק כי אתה אוהב אותו.

    וראיין גיגס הוא חתיכת מפלצת של בנאדם. כל בנאדם סביר היה מוחק אותו דיי בקלות ולדעתי אם הדברים היו מתפרסמים היום והוא היה שחקן פעיל, סיכוי טוב שזה היה פוגע לו מאוד בקריירה. ובצדק.
     
    Jefecito אוהב/ת את זה.
  13. Michael Carrick מנהל כללי מנהל כללי

    הצטרף ב:
    ‏1/4/05
    הודעות:
    24,217
    לייקים שהתקבלו:
    6,259
    א. גם אם רונאלדו היה אדם צח כשלג ההעברה הזו מבחילה. במקום לסתום את החור בקישור הולכים ומביאים גלקטיקו. הכי השטאג יונייטד פתטי ונלעג שאפשר לדמיין.
    ב. אתה אולי לא רוצה להעלות ספקולציות אבל זה מה שעשית. בזמן שגיגס שיחק לא ידענו עליו כלום, בשלהי הקריירה ידענו על מה שעשה עם אשת אחיו, שזה מבחיל ודוחה וכל מה שתגיד אבל עדיין לא פגיעה אלימה במישהו, ולפני שנתיים הגיע הסיפור על האלימות במשפחה ומאז הוא מה שנקרא "מבוטל"-הודח מנבחרת ויילס, לא מוזמן להיות פרשן וכו'.
    ג. מותר להעביר את הקו המוסרי איפשהו. למשל כשמיץ' גולדהאר פיטר את מיכה ואצילי, אז אפשר להגיד "למה לא פיטרת את אלירן עטר ששדד זקנה ואת נמני שלפי "עובדה" שלח בריונים לאנשים", ואפשר להגיד שזה עולם הכדורגל, רוב הטיפוסים הם חארות, אבל עדיין צריך למתוח את הקו.
     
  14. תזונאי ומאמן Member

    הצטרף ב:
    ‏10/8/20
    הודעות:
    178
    לייקים שהתקבלו:
    42
    מין:
    זכר
    מסכים ורוצה להוסיף - המטרה פה היא לא לייצר קליקים לדיון מחובבי כדורגל ממוצעים שמתעניינים שטחית ב'אנגליה', יש פה הרבה אנשים שהכדורגל באנגליה מעניין אותם הרבה מעבר לרונאלדו ומגוון אוהדים ולכן זה לא מחייב ואפילו לא כל כך רלוונטי לעשות סיפור גדול על רונאלדו כי יש כל כך הרבה מעבר.
     
    oranfu אוהב/ת את זה.
  15. Clichy COYG

    הצטרף ב:
    ‏15/4/09
    הודעות:
    5,583
    לייקים שהתקבלו:
    3,777
    ספיציפית לגבי קאריק אני די בטוח שאם זה היה מתגלה הוא היה שם גם 5 איקסים. את זה אי אפשר לקחת לו.

    אם יוצאים רגע מהפלסטיקיות, לאוהד יונייטד הממוצע יש את כל הסיבות לכל הפחות לא להיות מרוצה מההעברה הזו. legit לגמרי.