המלצות כדורסל יולב + Nba קצרות

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י elad8, ‏20/12/05.

  1. elad8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    פרנקפורט (10+) - הפועל ירושלים 2 (1.80)

    פרנקפורט היא ללא ניצחון אחד הקבוצה החלשה בבית עם שישה הפסדים משישה משחקים. הפועל ירושלים נמצאת במקום השני בבית עם מאזן יפה של 2:4 ובעיקר יכולת מצוינת בשבועות האחרונים. עכשיו היא בחוץ וגם לדעתי תיתן את היכולת שתמיד מראה במשחקיה . פרנקפורט לא רק זאת הביאה לקבוצה שני זרים אנטוניו מיקינג ודזמונד פרגוסון שינסו לעזור לקבוצה במקרי המשבר אבל גם לירושלים יש בעיה לא קטנה מחזור הבא מול אלופות היורוליג מכבי ת"א אז היא תצטרך מאוד להשתדל ולנצח אני חושב שירושלים יותר מדי בזמן החרון מנצחת קבוצות למעלה מ 10 הפרש כמו את הכוכב האדום בלגרד שהייתה בחוץ ובמחזור האחרון היא ניצחה את לה מאן הצרפתית בתוצאה 84:88 ועדיין היא בכושר שיא לא נתעלם מהעובדה שהקבוצה הביתי היא אחרונה אז לדעתי מול קבוצה חלשה ירושלים תנצח למעלה מ 10 הפרש ללא ספק.

    לה מאן - הכוכב האדום בלגרד (5+) 2 (1.80)

    נתחיל עם הקבוצה הצרפתית שהיא הבייתית היא הפסידה במחזור האחרון ביולב קאפ לירושלים בתוצאה 84:88 אבל בבית מתוך ששת המשחקים יש לה 3 ניצחונות ו 3 הפסדים והיא חייבת לעשות משהו מהר
    הכוכב האדום בלגרד ושתי הקבוצות מגיעות אחרי הפסדים והן יודעות שהפסד נוסף יסבך אותך במאבק על העלייה לשלב הבא ולכן לדעתי ללא ספק זה משחק מאוד צמוד אני לא סומך על לאמן אני יותר סומך על הקבוצה האורחת שיש לה ביצועים הרבה יותר טובים .

    ניו ג'רזי נטס - לוס אנג'לס קליפרס (3+)
    ניו ג'רסי במשחקם האחרון ניצחו בבית את גולדן סטייט ווריורס ב20 הפרש, משחק לפני כן הם ניצחו את דנבר בהארכה בבית גם כן. הקליפרס ניצחו את יוסטון בבית, 81-89, ניצחון שבא בתקופה רעה והוציא אותה מהמשבר. אני אלך על הקליפרס שלדעתי ימשיכו לנצח.
    הסימון: 2

    מילווקי באקס (4+) - סאן אנטוניו ספרס
    משחק קשה מאוד לניחוש, מילווקי אחרי הפסד מביך בבית ליוטה ג'אז, 88-80, סאן אנטוניו בחוץ קבוצה חלשה, והיא באה אחרי הפסד מביך לניו אורלינס בחוץ. אני אלך על המארחים שלדעתי מול קבוצת החוץ את האלופה יכולים לנצח.
    סימון: לא לגעת, אם כבר אז 1

    פיניקס סאנס - סיאטל סופרסוניקס (8+)
    פיניקס חוזרים לבית אחרי הפסד בממפיס 87-91. סיאטל ניצחה אתמול את הוושינגטון ווזארדס 101-111. פיניקס בבית דיי טובים, עם מאזן של 9 ניצחונות ו4 הפסדים. לדעתי גם הערב היא תנצח, רק בהפרש קטן,הליין מאוד גבוה.
    הסימון: 2

    לוס אנג'לס לייקרס (3+) - דאלאס מאבריקס
    הלייקרס במשחקם האחרון ניצחו את וושינגטון 91-97. ב12 לחודש הם התארחו אצל דאלאס וניצחו אותה 109-106, וזה הזמן לנקמה מצד נוביצקי וחבריו. דאלאס ניצחו במשחקם האחרון את מינסוטה של גארנט, והפעם בא תור בראיינט לחטוף בראש.
    הסימון : 2

    בהצלחה לכולם