המלצות כדורסל - יורוליג רביעי

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י elad8, ‏21/12/05.

  1. elad8 Member

    הצטרף ב:
    ‏14/8/05
    הודעות:
    23
    לייקים שהתקבלו:
    0
    יורוליג http://www.liga.co.il/leaguespic/1121416419.Xxx

    יום רביעי

    ריטאס וילנה - ציבונה זאגרב (8+) 2 (1.80)

    טוב נתחיל עם הקבוצה המארחת ריטאס וילנה שמציגה עכשיו יכולת מצויינת היא נימצאת בבית 2 מתוך 7 המשחקים האחרונים היא ניצחה מתוכם 5 והפסידה 2 ובמחזור האחרון ביורוליג היא ניצחה את הקבוצה הפולנית פרוקום סופוט בתוצאה 69:82 ועשיו היא שוב בבית והיא חייבת לשמור על המקום הראשון בכדי לעלות לשלב הבא ולא ליפול אבל מה שבטוח לפי מה שרואים היא תעלה היא נאבקת עכשיו בצמרת במאבק אדיר כפי שאנו יודעים. טוב ציבונה נמצאת בבית 2 גם היא והיא במקום הרביעי מתוך 7 המשחקים יש לה 4 ניצונות ו3 הפסדים והיד די מפשלת והיא חייבת ניצחון גם היא בשביל להמשיך ולנסות לשרוד לשלב הבא במחזור האחרון ביורוליג היא הפתיעה את הטורקים אפס פילזן שניצחה אותם בחוץ בתוצאה 77:71 והפעם היא מול וילנה אני חושב שמשחק קשה ובמיוחד שציבונה עם מוטיבציה אדירה הא תצליח להוציא מזה אולי אפילו ניצחון אבל מה שבטוח הפסד קל ולא אהיה למעלה מ 9 הפרש .

    פנאתינייקוס - אולקר (12+) 2 (1.80)

    פנאתינייקוס פתחהבצורה טובה מאוד את היורוליג והיא הקבוצה עם המאזן הטוב במפעל אחרי סיבוב ראשון, למרות הבית הלאהקל שאליו הגיעה כלל מצליחה לתת פייט מצויין המאזן שלה במחזורים האחרונים הוא מתוך 7 המשחקים 6 ניצונות והפסד אחד בודד והיא נראית באמת כפייבוריטית בבית, ובליגה היוונית גם שם היא במקום השני במאבק אדיר מול אולימפיאקוס ויש לה מתוך 9 מחזורים 8 ניצחונות והפסד אחד בודד ובמחזור האחרון ביורוליג היא ניצחה את ריאל מדריד בתוצאה 71:87 ובליגה היא שיחקה מול אולימפיאקוס על המקום הראשון והפסידה ופה היא ספגה את הפסד הבכורה בתוצאה 77:84. אולקר הטורקית נמצאת בבית במקום ה6 מתוך ו המחזורים האחרונים היא ניצחה 2 והפסידה 5 והיא נראית גרוע ובליגה היא נמצאת שם במקום 4 די מינימלית שם יש לה מתוך 10 מחזורים דווקא 8 ניצחונות ו 2 הפסדים סה"כ ובמחזור האחרון ביורוליג היא דווקא ניצחה סוף סוף את סיינה אחרי הרבה זמן בתוצאה 74:70 ובאמת הציגה בחוץ יכולת טובה ובליגה במחזור האחרון היא גם שם ניצחה את פנרבחצ'ה בתוצאה 68:89 והפעם היא ממש חייבת לנצח את פאנה שבשיל להקטין את סיכויה לשרוד ולעלות לשלב הבא למרות שאין סיכוי שהיא תנצח אני מאמין שבחוץ הפעם היא תהיה חייבת לפחות להפסיד בתוצאה נמוכה פחות מ 12 למרות שזה די מתקרב להפרש שלדעתי תפסיד פה למרות שיש לפאנה שחקנים הרבה כישרוניים שיכולים לעבור תוצאות כמו 12 הפרש לדעתי לא יעשו זאת הפעם מול אולקר הטורקית מו שאמרתי שהיא חייבת לשרוד ולהוציא את מירב הכל על המגרש מהשחקנים.

    מלגה - ריאל מדריד (6+) 2 (1.80)

    טוב נתחיל עם הקבוצה המארחת מלגה וגם אם האקס של מכבי קומאטוס והאקס של מוסקבה מרכוס בראוון טוב אז ככה מלאגה נמצאת ביורוליג בבית 3 שם היא מדורגת במקום ה 4 מתוך 7 המחזורים האחרונים יש לה מאזן של 5 ניצחונות ו 2 הפסדים ובליגה הספרדית היא נמצאת שם במקום 6 ומתוך ה 12 המחזורים האחרונים יש לה 7 ניצחונות ו 5 הפסדים . במחזור האחרון ביורוליג היא ניצחה בבית את אורטז בתוצאה 73:81 ועכשיו היא במאבקק עם ריאל למעלה בטבלה , בליגה הספרדית במחזור האחרון היא הפסידה ב 2 הפרש ל98:100 והיא נראית לא ממש מבטיחה פה למרות שהיא בבית וזה אהיה משחק צמוד. ריאל מדריד גם קבוצה ספרדית וידוע לנו שיש בין שני הקבוצות מלחמה למעלה בטבלת היורוליג וגם בליגה ריאל ביורוליג נמצאת במקום 1 מעל מלאגה במקום ה 3 עם מאזן זהה למלאגה , ובליגה הספרדית היא במקום ה9 והמאזן שלה הוא בליגה מתוך 12 משחקים 6 ניצחונות ו 6 הפסדים. ריאל במחזור האחרון ביורוליג היא הפסידה לפאנה בחוץ בתוצאה 71:87, ובליגה הספרדית היא ניצחה בחוץ את מרנסה בתוצאה 71:65 משחק ספרדי מאוד קשה בין השניים למלאגה העונה יש רגש מצויין שלפעמים לא ניתן לעצירה לכן אני חושב שמשחק שמאוד חשוב לשני הקבוצות אהיה מאוד צמוד ואלי נראה הארכה למרות שזה מאוד סיכוי קטן אבל ננסה את האורחת שבאה עם מוטיבציה.

    שטרסבורג - א.א.ק. אתונה (6+) 1 (1.80)

    טוב נתחיל עם הקבוצה הצרפתית המארחת שטרסבורג שלא נראית ממש טוב במפעל היורוליג היא בבית הראשון במקום ה 6 הלפני האחרון ויש לה מאזן של מתוך 7 משחקים אך ורק 2 ניצחונות ו 5 הפסדים
    ובליגה הצרפתית היא מדורגת במקום ה 8 וגם שם היא נראית לא טוב במחזורים האחרונים היא מתוך 14 המשחקים יש לה 8 ניצחונות ו 6 הפסדים ואפשר לומר שעדיין מינימלית וגם בבית. ביורוליג במחזור האחרון שיחקה מול טאו ויטוריה וזה היה מפתיע שהיא ניצחה אותה בתוצאה 76:84 ואולי יש לה עוד סיכוי בליגה הצרפתית היא ניצחה את אורטז בניצחון אדיר 78:48 והיא די פייבוריטית למרות כפי שאמרתי שהיא מינמלית היא עדיין נותנת פייט. א.א.ק. אתונה ביורוליג מדורגת במקום ה 8 האחרון במאזן זהה ובמחזור האחרון ביורוליג היא הפסידה לבאמברג בתוצאה 61:71 ולדעתי אין מה להרחיב אפילו על הליגה שגם שם היא נראית רע היא במקום ה 9 ובמחזור האחרון שם היא הפסידה למארוסי בתוצאה 69:74 וללא ספק כפי שאנו רואים משחק ששוה ניצול הצרפתים רוצים לשרוד ולפחות לצאת במפעל במקום טוב למרות שאולי לא יעלו לשלב הבא ולכן אני חושב שהם יעשו את "המהפכה הצרפתית" בהצלחה רבה וינצחו למעלה מ 6 הפרש.


    סיינה (4+) - צסק"א מוסקבה 2 (1.80)

    טוב נתחיל עם הקבוצה המארחת סיינה שנמצאת בבית 3 במקום ה 5 ויש לה מתוך 7 המחזורים האחרונים 4הפסדים ו 3 ניצחונות בליגה היא דווקא במקום טוב השישי שם מתוך 12 המחזורים האחרונים היא ניצחה 8 והפסידה 6 . במחזור האחרון ביורוליג היא דווקא הפסידה לאולקר הטורקית בתוצאה בבית 74:70 והיא נראית במפעל לא מבטיחה וגם פה בבית מול הרוסים סיינה בליגה במחזור האחרון ניצחה בבית את רג'יו אמיליה בתוצאה 68:79 והיא מקווה שאולי הניצחון הזה יוטיב אותה לעלות ולנסות לנצח את מוסקבה בבית שלדעתי לא יקרה כלל. טור גם הרוסים בית 3 שם הם נמצאים אחרי מהפך אדיר במקום ה 2 והם חייבים את הניצחון הזה בשביל לשלוט על הבית הם במאזן של 7 משחקים 5 ניצחונות ו 2 הפסדים במחזור האחרון היא הביסה את פרטיזן בלגרד בתוצאה 58:89 והיא נראית מצויין יש לה כושר טוב בזמן הזה ומול סיינה החלשה היא צריכה לנצל את המצב שבכך שגם לסיינה יש שני פצועים לפחות אני חושב שהרוסים יצליחו לנצח למעלה מ 4 הפרש ללא ספק הם מנצחים קבוצות בהפרשים גבוהים.
     
  2. George Best Member

    הצטרף ב:
    ‏8/10/05
    הודעות:
    16,733
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לא יהיה מעל 8 הפרש?
    היה 28 הפרש חבוב!
    פנא במחצית מובילה ב13
    חחח כל הכבוד על ההקשעה אבל אתה טועה בנתיים ובגדול