המלצות ליגה לאומית - כולל פירוט

הנושא בפורום 'ווינר וטוטו' פורסם ע"י bankerim11, ‏9/3/18.

  1. bankerim11 Member

    הצטרף ב:
    ‏27/12/17
    הודעות:
    59
    לייקים שהתקבלו:
    1
    מין:
    זכר
    המלצות ווינר מעניינות שניתן למצוא פרטים עליהם באתר בנקרים:

    הפועל ראשון לציון - ביתר תל אביב– סימון 1

    הקבוצה של ניר ברקוביץ' הצליחה לעלות למקום השני למרות שתי תוצאות תיקו רצופות, ותנסה להעמיק את המשבר של האורחים, שמגיעים אחרי שני הפסדים ברציפות ומהמקום השישי.


    הפועל רמת גן - הפועל עפולה – סימון X

    הפועל עפולה ניצחו בשלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות, הם מגיעים אחרי שצברו רק שתי נקודות בשלושה משחקים ונפלו עד למקום החמישי. דווקא הפועל רמת גן הצליחו לחבר שני ניצחונות רצופים ופתחו פער של תשע נקודות מהקו האדום.


    הפועל חדרה - בני לוד – סימון 1

    המארחים לא הפסידו כבר שבעה מחזורים, ובמחזור הקודם קטעו רצף של שתי תוצאות תיקו עם שער ניצחון מאוחר בקטמון. הם ינסו להמשיך במומנטום מול לוד, שלא הפסידה ולא ספגה כבר שלושה משחקים ועוד חולמת על השתחלות לפלייאוף העליון.


    הפועל כפר סבא - הפועל קטמון – סימון 1

    הפועל כפר סבא נמצאים בצלילה, הצליחו לנצח רק את נשר בששת המחזורים האחרונים והתרסקו במה שעד לא מזמן נחשב כמשחק עונה פוטנציאלי מול הפועל תל אביב. למרות זאת, הם נמצאים רק נקודה מאחורי ראשון לציון שבמקום השני ועוד יכולים למצוא את עצמם בליגת העל אם יצליחו להתעשת ולהתייצב. הם יכולים להתחיל בניצחון על הירושלמים, שנמצאים במומנטום שלילי משלהם ונלחמים על מקום בפלייאוף.


    הפועל פתח תקוה - מכבי הרצליה – סימון 1

    תומר קשטן הצליח להשיג ניצחון כבר במשחק הבכורה שלו, הראשון של הפועל פתח תקווה אחרי חמישה משחקים, והם ינסו לנצל את המפגש מול הקבוצה המתרסקת מהשרון כדי להתרחק לפער של 13 נקודות ממנה ומהקו האדום. האורחים צברו רק שתי נקודות בחמשת המחזורים האחרונים, דווקא אחרי שהיו בתקופה טובה ונראו בדרך הנכונה לקאמבק, לא מספיק למשחק הנוכחי


    הפועל ניר רמת השרון - עירוני נשר – סימון 1

    המארחת ניצחה רק פעם אחת בשמונת המשחקים האחרונים, אבל למזלה היריבה הקרובה שלה ומכבי הרצליה מתעקשות להיות השתיים מתחת לקו האדום. ניצחון של החבורה של חיים שאבו יקדם אותה צעד נוסף לעבר הישארות.

    מרמורק – הפועל תל אביב – סימון 2

    הביטחון של הקבוצה של קובי רפואה בשמיים אחרי ה-0:4 על הפועל כפר סבא, והיא תנסה להמשיך לשייט לעבר ליגת העל, ואולי אפילו להגדיל את הפער שלה. גם הקבוצה שמנגד נמצאת בכושר טוב ולא הפסידה בארבעת המחזורים האחרונים, כולל שלושה ניצחונות, מה שהציב אותה במרחק של שלוש נקודות בלבד מהמקום השמיני.

    ממליץ למי שרוצה לקבל מידע נוסף של ההמלצות להיכנס לדף הפייסבוק שלהם "המומלצים של בנקרים"