המלצות לליגת האלופות בשלישי!

הנושא בפורום 'פורום המלצות ווינר וטוטו' פורסם ע"י footballguy, ‏22/10/13.

  1. footballguy Member

    הצטרף ב:
    ‏5/10/13
    הודעות:
    14
    לייקים שהתקבלו:
    0
    לעוד שלל המלצות כנסו: http://www.liga.co.il/


    150. ארסנל - בורוסיה דורטמונד (כל המשחקים ב-21:40)
    המחזור ה-3 בבית 6 של ליגת האלופות. מלבד תיקו חוץ 1:1 אצל ווסט ברומיץ' במסגרת הפרמייר ליג, ארסנל לא מפסיקה לנצח העונה - מאז ההפסד הביתי לאסטון וילה במחזור הפתיחה, כשהיא מנצחת בשישה משבעת מחזורי הליגה האחרונים שלה, כולל 1:4 מרשים בבית על נוריץ' במחזור שעבר, ועוד שניים בשלב הבתים של הצ'מפיונס - 1:2 במשחק חוץ קשה אצל מארסיי ו-0:2 גדול בבית על נאפולי האיטלקית.

    התותחנים של ארסן ונגר שמוליכים את הליגה בפער של 2 נק' מצ'לסי, בראש הבית גם באלופות עם 6 נק' מלאות, ופוגשים יריבה אשר החלה את הקמפיין רע עם הפסד חוץ 2:1 לנאפולי, אבל התאוששה ל-0:3 ביתי על מארסיי בגרמניה. סגנית אלופת אירופה מדורגת שניה בבונדסליגה עם פער של נקודה מהיריבה השנואה שלה באיירן מינכן, וזאת אחריש שצברה שני ניצחונות בשלושת המשחקים האחרונים - 0:5 ביתי על פרייבורג ובמחזור שעבר 0:1 על האנובר.

    עם זאת, הקבוצה של יורגן קלופ מעדה במשחק החוץ האחרון שלה כשהפסידה 2:0 לבורוסיה מינשנגלדבאך. ארסנל היא זו שניצחה את דורטמונד במפגש האחרון בין השתיים לפני שנתיים עם 1:2 ביתי במסגרת האלופות, וזאת אחרי 1:1 בגרמניה. בעונת 2002-3 השיגה כל אחת מהקבוצות ניצחון ביתי משלה.

    וולקוט, פודולסקי, צ'מברליין ופלאמיני ייעדרו אצל המארחת, אבל לונגר קאדר עמוק גם כך כשהוא יציג שוב את מסוט אוזיל הנפלא שלא מפסיק לפרוח מאז נרכש מריאל מדריד, לצידם של ווילשר, ראמזי, ארטטה וקאסרולה הספרדי, מאחורי החלוץ היחיד אוליבייה ג'ירו.

    האורחים ייחסרו בעיקר את גונדוגאן המצוין, אבל מחטרייאן ורויס המעולים ישתפו פעולה עם החלוץ הפולני רוברט לבנדובסקי. בנדר ושאהין ישחקו במרכז המגרש. מדובר בשתי קבוצות התקפיות ומלהיבות, וגם ניצחון של הצהובים לא יפתיע אף אחד. עם זאת, ארסנל באמירויות פייבוריטית וגם היחס שלה גבוה במיוחד.
    ההימור: 1 ביחס 2.15

    163. מארסיי - נאפולי
    ממשיכים עם בית 6. שתי קבוצות שנמצאות במומנטום רעוע בשתי המסגרות הגדולות. מארסיי הצרפתית שפתחה את הצ'מפיונס עם שני הפסדים לארסנל 2:1 בבית ולדורטמונד 3:0 בגרמניה, תגיע אחרי שני הפסדי ליגה רצופים - 2:1 בבית ע"י האלופה פאריס סן ז'רמן ו-1:0 במשחק החוץ אצל ניס, מה שדירדר אותה עד למקום החמישי בטבלה עם 17 נקודות - מרחק של 7 נק' כבר מהפיסגה.

    הלבנים מהולודרום הפסידו כבר פעמיים בבית מארבעה משחקים ומגיעים בזמן ממש לא אופטימלי לעימות הקשה והחשוב הזה. מנגד, נאפולי הפסידה 2:0 בלונדון לארסנל במחזור האחרון של הצ'מפיונס, אחרי שקודם לכן גברה בבית על דורטמונד.

    רפא בניטז ושחקניו יצאו לעיר הבירה מול רומא במחזור האחרון של הסריה A בתקווה להשיג ניצחון שלישי רצוף, אבל הפסידו 2:0 למוליכה המושלמת של טוטי ושות' וניצבים כבר 5 נק' מהמקום הראשון. יהיה זה המפגש הראשון אי פעם בין מארסיי ונאפולי, שמקווה כי כוכבה הגדול גונסאלו היגוואין יהיה כשיר ויפתח לצידם של קאייחון, האמשיק ואינסינייה. מארסיי עם ההרכב המלא שלה תנסה לתת פייט ואנחנו מאמינים שהיא לא תפסיד שוב מול הקבוצה הלא יציבה מהסאן פאולו.
    ההימור: X ביחס 2.85.