המפעלים האירופיים - מכבי ת"א פוגשת את PSV בפליאוף

הנושא בפורום 'פורום כדורגל ישראלי' פורסם ע"י alexshw, ‏31/5/21.

מצב נושא:
הנושא נעול.
  1. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    בזה אני פחות מאמין.
    תהיו טובים מספיק - תקחו. וזה מה שקרה.
    גם במכבי תל אביב הייתה מנטליות לוזרית. עד שהקנדי בא ופתח פער כלכלתי עצום מיתר הליגה, ולפתע כבר אין שם מנטליות לוזרית (למרות שבכל מאבק אליפות צמוד עם הקנדי עד כה הם הפסידו).

    בכל העשור הזה לא הייתה פעם אחת שהגיע לכם יותר ממה שהייתם בפועל.
     
  2. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מכבי תל אביב סגרה את הסגל שלה מאוד מאוחר, לקח זמן עד שאלכסנדר פשיץ' הגיע (רק באוקטובר לפי מה שמצאתי), היא שיחקה באירופה וזה עומס משחקים מטורף (לא שאני מותח ביקורת על חיפה שהודחה מול טוטנהאם - זה היה ברור). לא התנהלה כמו קבוצה טובה וזה צמצם את העניין. אם אתה מדבר איתי על ה-11 אז ברמה ההתקפית, על אחת כמה וכמה מינואר כשהגיע עומר אצילי - זה הבדל גדול. ב-2016/17 זו הייתה עונה אדירה של ב"ש עם תותחים בכל עמדה ב-11 וקבוצה שחלק ממנה כבר רץ יפה כמה שנים.

    מכבי חיפה יכלה להרגיש נחותה נגד מכבי תל אביב, זה נכון, וגם יש מגרשים שאחרי שאתה לא מנצח בהם הרבה שנים זה כבר מחלחל. בכר קיבל בסיס מעולה בקיץ ולפי הדיבורים פה הוא עשה אליפות עם הפועל קריית שמונה וזה לא נכון.
     
  3. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    אף אחד לא טוען שבכר מאמן ענק יחסית למאמנים אירופאיים. יחסית לישראלים הוא עולם אחר (אפשר להגיד בעצם המאמן האמיתי היחיד בערך).
    היה לו חוסר מזל בליגת האלופות עם פציעה קצרה (לפני כל הרצועות וזה) של ויטור שגרמה לו להיעדר ממשחק החוץ בסלטיק. בשביל שקבוצה ישראלית תגיע לליגת האלופות כל דבר קטן צריך להסתדר (בדיוק כמו שמכבי תא לא היתה מגיעה לליגת האלופות אם זהבי לא משחק באחד המשחקים)
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  4. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ויטור נעדר גם מצמד המשחקים מול מריבור
     
  5. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    מי שיחק במקומו? אלישע לוי העפיל לליגת האלופות עם שי מימון (בלם קצת פחות גרוע מגרשון הדוגמן) בהרכב בשני המשחקים מול זלצבורג. תמיד בשביל בכר מחפשים תירוצים, לא סתם אני אומר שהוא הזהבי של המאמנים
     
    נערך לאחרונה ב: ‏17/7/21
  6. Raulito Madridista

    הצטרף ב:
    ‏22/11/05
    הודעות:
    39,399
    לייקים שהתקבלו:
    3,500
    מין:
    זכר
    מיגל ויטור רשם 30 הופעות בעונת הבכורה הנפלאה שלו ובהתחשב בכך שב"ש שיחקה איזה 50 משחקים - זה לא מספיק, ובעונה השנייה רק 14 משחקים. אז להגיד שהוא נעדר נגד מאריבור - לא יודע, נכון, הוא כמעט ולא שיחק בכל אותה עונה. כלומר: אני לא אגיד שאי אפשר לבנות עליו כי זה לא מדויק במאה אחוז אבל גם לא רחוק מהאמת. בכל משחק היה פוטנציאל היעדרות. זה לא ש'דווקא' את המשחק הזה הוא החמיץ. לואי טאהא פתח באותו משחק עם שיר צדק. אגב אני לא חושב שאף אחד 'ביקר' את בכר על כך שלא הגיע עם ב"ש לליגת האלופות, זה רף שהוא לא רלוונטי, הוא הצליח באירופה מעל ומעבר. מה שכן, אם התקציב של מכבי ת"א גבוה נניח בחמישה מיליון שקלים מהמתחרות שלה אז אליפות של קבוצה אחרת היא סנסציה? אני לא רואה את זה ככה.

    בכר מאמן עם מגרעות, קלות אמנם, אבל יש. נניח שבלבול היה 'מתחכם' מתוך פחד ועולה עם שלושה בלמים נגד מכבי ת"א בבית ומשדר תבוסתנות - בכר היה 'עושה פפ' וחושב שהוא המציא את הגלגל, דווקא ברגע קריטי. אני לא משוכנע שאם בכר היה מגיע למכבי חיפה בנקודת הזמן בה בלבול היה - שהוא היה בונה קבוצה טובה יותר בדגש על 19/20 או זוכה בתואר מול מכבי ת"א של איביץ' באותה עונה, קבוצה שלא ספגה. קבוצה עם אצילי..
     
  7. Telkiyski Member

    הצטרף ב:
    ‏25/3/09
    הודעות:
    26,230
    לייקים שהתקבלו:
    8,585
    ממש לא מחפשים תירוצים.
    להזכירך לפני מריבור בכר עבר את לודוגורץ, שגם מולה הוא היה אנדרדוג.

    אלישע לוי כדי להגיע לצ'מפיונס היה צריך לעבור קבוצה קשה אחת, זלצבורג (כי לפני כן היה לכם את אקטובה).
    שנה אחרי שהוא עלה לצ'מפיונס - הוא עף לדינמו מינסק.

    לעבור את זלצבורג בדרך לצ'מפיונס היה בערך ההישג הראוי היחיד של אלישע באירופה.
    בכר באירופה השיג הרבה יותר ממנו.
     
    Sir Alex Ferguson אוהב/ת את זה.
  8. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    איביץ בישראל היה מאסטר. אין על זה עוררין. באירופה הוא נכשל.
     
    EuropeGuy אוהב/ת את זה.
  9. עומר משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏3/8/02
    הודעות:
    23,019
    לייקים שהתקבלו:
    1,947
    כבר הרבה שנים לא בפערים שאתם חושבים. אני בספק אם בשנה שעברה היה לה את התקציב הכי גבוה בליגה.
     
    Raumdeuter אוהב/ת את זה.
  10. yedidel Member

    הצטרף ב:
    ‏27/9/09
    הודעות:
    7,468
    לייקים שהתקבלו:
    3,856
    בגלל שהיה לו הפסד 1 במקום 3 באליפויות של בכר?

    כי את ה2 האחרים בכר הפסיד בד"כ בגלל אירופה (כמו חיפה אחרי אינטר) ולמתחרה ברמה גבוהה שהיתה (מכבי ת"א). למי רצית שאיביץ' יפסיד? לבאר שבע של נייג'ל וסאבו או חיפה של בלבול?
     
    Sturridge ו-Sir Alex Ferguson אוהבים את זה.
  11. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    סיימנו מאחורי מכבי נתניה? אנחנו סיימנו במקום ה-3 והם במקום ה-4, בגלל זה אנחנו שיחקנו באירופה והם לא...

    עוואד חלוץ ליגה טוב. הוא מקבל פירורים בחיפה, אני חושב שבקבוצה אחרת (שהיא לא מכבי חיפה/מכבי תל אביב) אם יקבל ביטחון ויהיה שחקן הרכב יוכל להעמיד מספרים יפים.

    הוא רוצה חזרה את מרקו בלבול. מאז שבלבול פוטר הוא מחפש את בכר בכל צעד עד לאליפות שאחריה היה צריך להתחבא תקופה ולחכות בפינה לחוסר ההצלחה של בכר כדי להגיד "אמרתי לכם".
    החלום שלו שיחזור מרקו "20 נקודות מאחורי מכבי תל אביב" בלבול, כי מה זה לזכות באליפות מול מכבי תל אביב עם התקציב הגבוה שלה אחרי 10 שנים בלי אליפות לעומת להיות מודח לקבוצה שלא הפסידה בבית באירופה בשנים האחרונות במדינה שבה אף קבוצה ישראלית לא ניצחה משחק חוץ מעולם (שלא יובן אחרת, מכבי חיפה הפסידה את המפגש במשחק הראשון בישראל, ועדין קצת פרופורציות, מבין שחיכו לכישלון של בכר כאן שנה שלמה, אבל לא מדובר בחוטבי עצים ושואבי מים).
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/21
    oranfu אוהב/ת את זה.
  12. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ברור.
    שחקנים שהובילו אותנו לשלוש אליפויות רצופות למרות מחסור תקציבי גדול ממכבי (כשאחת מהם עם ערן זהבי בכושר פסיכי), שהובילו אותנו ל-32 הגדולות באירופאית אחרי שני ניצחונות על אינטר, אחרי שני משחקים ללא הפסד מול סאות'המפטון כולל אחד מכריע באנגליה שהיינו חייבים תיקו עם שערים כדי לעלות על חשבונם, כולל ניצחונות על אולמפיאקס, סלטיק, לא נכנסים לקבוצות של מכבי, כולל אלה של איביץ' שעפו שנתיים רצוף לחוטבי עצים ושואבי מים.
    ההודעה הכי "אובייקטיבית" בתולדות הפורום, וואלה היו כאן לא מעט הודעות "אובייקטיבית" מאז שהפורום קם */aaarofl
     
  13. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ברור, מיץ גולדהאר עם הניהול האירופאי, זה שמעמיד כאן תקציב של 120 מיליון שקל וצפונה בשנה ועדין מכבי מתנהלת כמו בסטה בשוק ומתחילה את ההחתמות והבנייה של הקיץ כל שנה באיחור, כשהיא באופן קבוע מגיעה לאירופה לא מוכנה, כשלמעט איביץ' שום מאמן אצלה לא שורד יותר מעונה, היא היא הדוגמא לניהול נכון, ולא העובדה שהיא פשוט עם התקציב הכי גבוה בכל שנה (ועדין הצליחה לעבור על כללי הפייר פליי).

    נ.ב
    חבר שואל, כמה מאמנים זרים שאימנו במכבי תל אביב ברק בכר השמיד ופירק בתקופת שלוש האליפויות (כולל אחד בשם ג'ורדי קרויף שלפני שרק בכר הגיע לבאר שבע נחשב האורים והתומים של ליגת העל)?
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/21
    oranfu אוהב/ת את זה.
  14. קשר שמאלי Member

    הצטרף ב:
    ‏29/1/13
    הודעות:
    20,007
    לייקים שהתקבלו:
    6,946
    מין:
    זכר
    סוזה ובוס אימנו במקומות שבכר יכול רק לחלום עליהם. מעניין למה אף מועדון אירופאי לא מגלה עניין בברק צ'לנו, מה הם לא רואים איזה בית ספר הוא עושה למימרים והקורצקים. תאמינו לי אין לאירופאים האלה מושג בכדורגל. אשכרה הערן זהבי של המאמנים
     
  15. Sir Alex Ferguson משתמשים של כבוד היכל התהילה

    הצטרף ב:
    ‏8/8/02
    הודעות:
    26,720
    לייקים שהתקבלו:
    6,967
    ברק בכר קיבל הצעה יפה מאוד מאחד המועדונים הגדולים בבלגיה אחרי האליפות השלישית, הוא גם רצה לקחת אותה, אבל אלונה לחצה, הציעה לו חוזה חדש וגבוה יותר והבטיחה לחזק את הסגל כדי שנאבק על כרטיס לשלב הבתים של ליגת האלופות כולל להשאיר את טוני בכל מחיר, ולכן הוא דחה את ההצעה והאריך אצלנו חוזה (מניח שגם יש קשר לכך שאהב מאוד את העיר, המועדון והקהל, כי החיבור באמת היה נדיר).
    בסופו של דבר היינו רחוקים הצלה אחת של הנדנוביץ' מנגיחה לחיבור של טוני בדקה 95 במשחק הגומלין משלב בתים בליגת האלופות.
    מניח שאם היינו עולים ברק היה מסתכל על הסירוב לבלגיה בצורה אחרת, ואולי גם העתיד שלנו היה משתנה אם היינו מגיעים לליגת האלופות עם כל הכסף שהיה נכנס בעקבות זאת.
    הוא גם דחה הצעה של ברנדן רוג'רס לשמש עוזר שלו בסלטיק בעונת האליפות השנייה כי לא רצה לחזור להיות עוזר של מישהו אלא האמין שיוכל להתקדם לאירופה כמאמן ראשי בזכות ההישגים שלו.
    ככה שהצעות בהחלט היו לו, ולדעתי גם עוד יהיו לו, הוא רק בן 41.
    כמובן שהוא לא יגיע לפיורנטינה, איאקס או דורטמונד, כי הוא לא פאולו סוזה שהיה שחקן עבר ענק כולל ביובנטוס ונבחרת פורטוגל מה שפתח לו ויפתח לו תמיד משרות אימון, או שחקן עבר בהולנד שעוד לפני מכבי היה המנהל הספורטיבי של פיינורד והמאמן של ויטסה.
    עבור מאמן ישראלי בלי איזה רזומה מרשים כשחקן עבר, המקסימום שאפשר להשיג, לא משנה מה ההישגים שלך בקבוצות מישראל, הם הליגה הבלגית/קפריסין/היוונית/ליגות מהדרגים האלה, כשרק הצלחה בליגות האלה יוכלה לתת לך קפיצת מדרגה, וגם אז היא לא תהיה כמו אדם עם הקרירה של סוזה נניח או עבר בהולנד כמו בוס למשל...
     
    נערך לאחרונה ב: ‏18/7/21
    oranfu ו-DRORIKO אוהבים את זה.
מצב נושא:
הנושא נעול.